اخر الروايات

رواية نيران الحب الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم اماني المغربي

رواية نيران الحب الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم اماني المغربي 


  

نيران الحب 🔥 ({35} لا حولا ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
وضعت منة امام مراد الكيك الذي صنعتة لعز .. اتفضل دوق واعرف إزاي كان فيها سكر ولا لأ
نظر لها بجمود وقام بأخذ قطعة ليقوم بٍبصقها
لتنصدم من ردة فعلة ليلتقط قطعة ويجبرها علي اكلها لتنصدم فالكيك مسكر.
مراد بسخرية... دا إلي بدون سكر ي بجحتك ي شيخة جاية تدوقيني السم إلي اكلتية لابني عشان تثبتي برئتك
شدها من زراعها بغضب وكذ علي سنانة بغضب... بس شوفي ربنا وقعك في شر اعمالك
مسكت يدة التي علي زراعها ببكاء مظلوم
.. ارجوك ي مراد أسمعني يعني انا لو عملت كدا هاجي إدين نفسي والله العظيم
وضع إصبعة علي شفايفة ظ.. اششش ولا نفس
سحبه ورأه بغضب......من النهاردا هتشوفي وش عمرك ما شفتية قبل كدا
كانت تتابعهم بسعادة مخبئه ابتسمت بخبث متذكرة
إنها قامت بتبديل الكيك بعد أن وضعتة في الفرن وتأكدت إنها لن تتذوقة عندما طلبت منها أن تضع مكسرات ف منة لديها حساسية منها وهكذا ضمنت إنها لن تعرف اما عز فهي تعلم إنة يعشق الحلويات فلت يتردد في أن يأكلها دون أن ينطق بحرف
اقتربت من الغرفة التي توجه لها مراد فسمعت توسلات منة أن يسمعها ولكنة لم يستمع
زادت ابتسامتها عندما سمعت صوت صراخها
هي لا تعلم ماذا يجري ولكن يبدوا ان الأمر ممتع وستكون نهاية علاقتهم
لتبتعد مسرعة عندما شعرت بأنة سيخرج
عدي شهر علي أبطالنا زاد الجفاف بين مراد ومنة اكثر وذالك سعد أماني كثيرا خاصة أن مراد اصبح يقضي معظم وقتة مع عز وهي سمح لها بالتقرب منة وما يسعدها اكثر أنه يبات معها في نفس الغرفة ولم يعد حتي ينظر
إلي منة وهي أيضا لم تحاول أن تبرر له برغم إنها لم تطلب الطلاق حتي الان ولكن لا بأس فلديها خطة لكي ينفصلوا إلي الأبد
أصبحت علاقة سميرة وسيف اقوي بكثير برغم إن لا أحد منهم اعترف للآخر بالحب
تقربت روجين من علي كما الخطة المتفقة عليها من البيك بوص
و اصبح مراد يثق بها ثقة عمياء كما تظن وبدائوا يخططوا للإيقاع بسميرة حتي تقوم بطردها واخذ محلها لتدمير مراد كما طُلب منها
سيف لم يترك روجين في حالها وكام يتعمد ان يحدثها كما الخطة المرسومة حيث نشأءت أكثر من خناقة بينة وبين علي ومراد لا يعرف كيف يتصرف ..
ليظهر للبيك بوص أن خطتة تسير كما مخطط له
اما بيتر منذ ذالك اليوم و لم يرا كوثر فهي ترفض أن بعد ان نقلها إلي المستشفي لكي تكمل علاجها لذالك جن جنونة فهو علم مدي عشقها وانه ل يستطيع أن يبتعد عنها
أصبح دائما متعصب حيث ذهب إلي شركة مراد واخذ نصيبة ليصبح نائب الرئيس وكعادة ظلوا بمثلوا الكرة وإن كل منهم يكرة الاخر
اما سميرة تقابلت مع بيتر واخبرتة أن الشخص إلي قابلة احتمال يكون شكل البوص الحقيقي ودا شئ مستبعداة واحتمال تاني أنة يكون متنكر كعادة
في الشركة عند مراد
روجين... انت م شايف مستر مراد أن حضرتك طولت في كشف سميرة
مراد بجدية..... لازم اعرف الأول هي بتلعب لصالح مين
ابتسمت روجين بخبث.. وإلي يقولك
مراد.... إلي يطلبة هيكون عندة
وقفت روجين واقتربت منة... انا بقا م عاوزة غير أن حضرتك تمضي ليا علي اجازة صغننة
مراد .... موافق بس صغيرة انتي عارفة إن كل أعمالي المهمة معاكي
روحين ...ودا شرف ليا أن حضرتك واثق فيا
مراد .. مين
ابتسمت روجين بخبث..... نائب الرئيس مستر بيتر
وقف مراد متصنع الصدمة.. نعم انتي متأكدة
اخرجت هاتفها.. اتفضل اتأكد
لتجعلة يرا سميرة مع بيتر وهم يتحدثوا ولكن الكلام غير مسموع
مراد .. بس دا ما فيش صوت
روجين.. الصوت م مهم المهم أن احنا قدرنا نعرف هي بتلعب لصالح مين يعني في إي وقت ممكن تلاقيهم اتفقوا علي حضرتك وحضرتك شفت بنفسك قدر ياخد نص الشركة بدون مجهود
مراد... عندك حق عشان كدا عندي خطة
روجين بتركيز.. إي هيا
ابتسم مراد بخبث..... بعدين سلام دلوقتي انتي روجين
روجين .. تمام ي فندم عن إذن حضرتك
في الحمام
..... انتي لازم تعرفي إي الخطة
روجين بضيق .. هتفرق معاك في إي
.... بت انتي مش هتتذاكي عليا إلي اقولك علية تنفذية من غير ولا كلمة
روجين....اووف امتي اخلص بقا من القرف دا
.... ههههههه هتخلصي ي روح الروح بس اهم حاجة تخلية يوقع ليكي في اقرب وقت
روجين.. حاضر بس م ناوي تفهمني لي عاوز الأمضة
.. ههههههه لما تكبري هفهمك
شتمتة في سرها
.... سلام ي رور
لتخرج لتنصدم بأحدهم لتشهق بصدمة.... علي
ابتسم علي بخبث وأدخلها مجددا الحمام
روحين بخجل.. بتعمل اي ي مجنون
اقترب علي منها لينبض قلبها بسرعة.. وحشتيني.
نظرت حولها.... علي
حجزها في الحائط.. عيونة قلبه
لتخفض نظرها... علي عيب
ليدفن رأسه في عنقها.... بحبك
لتغمض عينيها مستمتعة بقربة.. علي
علي بحب. علي بيعشقك
لترفع نظرها لتقع علي عينيه التي تشع حب لتلعن حالها فهي اردت ان تمثل علية كما طلب منها لتقع هي في عشقة برغم انة يشبة ياسر في الشكل ولكن لا يشبة في الصفات فعلي منبع الحنية و الحب لن تجد في حياتها تحد يحبها او ينظر لها تلك النظرة التي تجعلها ملكة
لتدمع عينيها غصب عنها فهي اصبحت حقيرة لكي تنقذ حالها ستكسر قلب الرجل الوحيد الذي يحبها بصدق برغم كل ما علمة عنها تتذكر يوم ما صرخت في وجة واخبرتة بكل شئ عنها
ليحتويها ولا ينفر منها كيف لها أن تكسر قلبة وقلبها هو من سينكسر إزاي ابتعد عنة
علي بحب .. لي بتعيطي
حضنتة روجين . انا بحبك قوي قوي ي علي اوه تبعد عني مهما حصل
اتنهد علي .. مش هبعد حتي لو انتي طلبتي مني انا صدقت إنك ترجعي ليا
ابتعدت عنة عاقدة حاجبيها.. أرجع ليك
ابتسم علي بتوتر.. ها اه انتي نسيتي انك عذبتيني قد اي لحد ما اعترفتي بحبك ليا
حضنتة من جديد.. انت كتير عليا ي علي انا بخاف أن دا كلة يطلع حلم واصحي ألاقي نفسي لوحدي وانت مش جنبي
حاوط علي وجهها... يعني بطلتي تخافي مني
اتنهدت بحزن... انت عارف إني م كنت بخاف منك انت
حضنها.. عارف عارف ي روح قلبي عشان كدا أنا اوعدك هنسيكي كل حاجة حصلت بسبب الزفت إلي إسمة ياسر
لتشد في حضنة ... بحبك
ليرفعها له ومقبل عنقها.. لو فضلنا هنا كتير هنتمسك بفعل فاضح هههه
زقتة بسرعة .... قليل ادب ههه
علي .. تعال هنا ي بت هههههه هتندمي
روجين وهي تمشي عكس عكاس بعد أن خرجت من الحمام ... عاوزة اندم هههه
ليجري ورأها
لتصرخ.. علي هههه اتلم الموظفين هيلحظوا
علي.... واحد وخطيبتة هما اش حشرهم
لتقف مصدومة.. خطيبتة
حاوطها.. اومال م فكرة إي هنقضي باقي عمرنا كدا
اخفضت نظرها.. بس انا
علي .. اششش م عاوز اتكلم في الماضي
ألي ليا دلوقتي حياتك إلي قبلي م انا مقدرش اعتبك فيها
روجين .. بحبك
اقترب منها... وانا بموت فيكي
لتضع روجين إصبعها علي شفايفة .. علي حد يشوفنا
وضع جبهتة علي جبهتها.... كلها يومين واخليكي مراتي
روجين بصدمة.. يومين
علي .. اه مصدومة لي
نزعت يده ونظرت له بتوتر من اكتشاف خططتها.... ها لا بس انت فحائتني
شدها لحضنة. انا بحبك ي روجين لا انا اتخطيت مرحلة الحب دي كتير وعاوزك تكوني حلالي النهاردا قبل بكرة
روجين بحزن .. وانا ي علي بس
ابتعد علي وأردف بجمود ... ما فيش بس ي روجين انا هجيب المأذون كمان يومين عن
امك عشان اطلبك منها
روجين... بس
علي .. .ما إلي عندي ي روجين إلا إذا انك م بتحبيني ودا كلة تمثيل
لتحضنة بسرعة.. لا والله بحبك بحبك بجنون اوع تصدق اني ممكن امثل عليك
ابعدها قليلا للينظر داخل عينيها.. اومال في إي هو في حاجة مخبيها عني
اخفضت نظرها ودمعت
ليرفع ذقنها..... مالك احكي كل إلي في قلبك
حضنته..... مافيش صدقني ما فيش بس انا مش عارفة حاسة بلغبطة في مشاعري
حاوط كتفها.. ... سبيلي نفسك
ابتسمت له .. حاضر انا كلي ليك اصلا
اردف بتملك... ولا عمري بعد كدا هخليكي لحد تاني ابدا
لا حولا ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
سيف بضيق ... ممكن افهم إنتي متغيرة معايا لي
سميرة بجمود.. متفيرة إزاي م فاهمة
حاول يمسك إيدها أترجعت لينظر لها بحزن . اهو شفتي
سميرة بنفس الجمود... لا انا م شيفه حاجة عن أذنك
مسك ايدها ليمنعها لتسحب زراعها بغضب ...إياك تلمسني فاهم و اوع تنسي إن إلي بينا شغل وبس واول ما المهمة تنتهي كل حاجة هترجع ذي ما كانت وكل واحد يدور علي إلي شبه
سيف بصدمة.. انتي قصدك إي
سميرة... قصدي إلي فهمتة
ليمسك زراعها ليمنعها من التحرك. بس انا بحبك
لتسحب زراعها بجمود ... وانا ما بحبكش
ليمسك كتفها بغضب .. اني كدابة ليكمل بحب.... انا عارف انك بنحبيني نظراتك أسلوبك خجلك لما بقرب منك
ليحجزها داخل أحضانة ويهمس بعشق.. قلبك إلي بيدق بسرعة أول ما المسك
لتتنفس بسرعة مخفضة عينيها بحزن هي تعشقة ولكن هو جرحها
سميرة... سيف ابعد
دفن رأسة في طرحتها.....تعرفي اني هتجنن واشوف شعرك واشمة
سميرة بضعف . سيف ابعد
كان يحدثها وهو يحرر حجابها..... بحبك
اقترب منها لتتجمد تحت لمستة
غرز يده في شعرها الكيرلي..... بحبك وما بقتش قادر علي بعدك
سميرة د. سيف
نظر في عيونها المتخدرة.. عيونة
واقترب ليقبل عنقها لتتذكر كلماتة الجارحها لها لتبعدة بحدة و تقوم بضربة كف
ليضع يدة علي خدة بصدمة
لتصرخ في وجة وهي تنهج من الغضب والحزن ... قولت ليك ابعد
لتحمر عينة ويشد زراعها لتنصدم في صدرة ويقول بقسوة ... انتي مفكرة نفسك مين عشان ترفضيني انتي م شايفة نفسك عامل إزاي بقا انا سيق الزياد إلي إي بنت تتمني قربي تيجي انتي يالي شبه الفحم ترفضيني
ابعدت يدة بكبرياء. وأردفت بغرور ... عشان انا م إي حد انا سميرة سويلم و لي بتقول عليها شبة الفحم في ناس تانية تتمني ظفرها
ضحك بسخرية فهو مجروح ويتألم من الداخل فالبنت الوحيدة التي يتمنها بكل جوارحة ترفضة كأنه منكر وتعمد أن يجرحها لعل ني أن قلبة تهداء..... ما انتي اخرج عنتر إلي م شايف فيكي غير جسم يتمتع يومين وبعدين يقرف يبص ليكي
نظرت له بجمود فكل ما سمعتة لم يكن كذب فهو حقا يراها بشعة تريد أن تصرخ وتبكي ولكن كعادتها ستبتلع إهانتة وأهانت الجميع وتصمت دون زرف دموع يكفي نزيف قلبها لقد ظنت انه احبها ولكن هي اخطائت فمن يحب يرا حبيبة اجمل من في الكون
سميرة ببرود ... مش مشكلتي انكوا تافهين وسطحيين ومش بيهمكوا غير الشكل والجسم
اقتربت منة بكبرياء مجروح وهمست بجانب أذنه ببرود.. لأني عندي إلي بيحبني وبيتمني نظرة مني من غير ما يبص علي جسم ولا شكل لانة بيحبني انا وانا كمان بموت فية
مسك عنقها وقام بخنقها. واردف بغضب.. انتي بتاعتي انا وبس انتي فاهمة
نظرت له ببر ود وشماتة فهي ترا نظرات حبة ابتسمت بسخرية فهي ستجعلة يدفع ثمن كل كلمة جرحها بها وستجعلة يتذلل لكي تحبة
سميرة ببر ود ... انا بتاعتة هو وبس وعلي فكرة هو اول راجل في حياتي
رق قبضتة.. انتي قصدك اي
ضحكت بسخرية... إلي فهمتة ي يوسف اوبس نسيت أن اسمك سيف
ابتعد عنها كالملدوغ من عقرب هز رأسه بالنفي.. لا لا انتي استحالة تعملي كدا استحالة انتي م قدا
اقتربت منة ببرود د... كلنا بشر وبنضعف
ضربها بغل وصرخ في وجهها.. لااااااا انتي استحالة تكوني كدا
مسكها من كتفها وهزها و كاد أن يبكي ... قولي انك بتكذبي قولي انك بتعملي كدا بس عشان توجعيني
هزها بعنف ... ردي يييييييييي ما تسكتيش كدا اتكلمي واقولي انك بتقولي٣كدا وبس عشان تكسري قلبي
سميرة ببرود.... وانت مين عشان اكسر قلبك
نظر لها بعدم تصديق وأردف بصدمة.....
يعني كل إلي كنتي بتعملية دا كان تمثيل بتمثلي انك شريفة
زقتة بغضب.. اخرس انا شريفة غصب عنك
ضرب كف علي كف وضحك بوجع.. شريفة هههه
شدها من زراعها. بغضب.... شريفة وانتي عملة علاقة مع واحد والله اعلم إزاي كنتي مدوراها ولا اي
حاولت شد زراعها من يدة... دا ما بخصكش
صغط اكثر علي زراعها... إزاي مش لازم أعرف انا هكون رقم كام في حيات الست
اصفر وجهها... انت قصدك اي
سيف بغضب... قصدي إلي فهمتيني روح أمك
ليحجزها بين يدية ويقبلها بعنف
لتضربة علي صدرة وتصرخ بان يبتعد
سيف بغضب .. لا ما انا لازم اجرب ذي ما غيري جرب ولا حرام ليا و حلال ليهم
سميرة ع برعب.. سيف لا سيف لتصرخ بأعلي صوتها عندما
قطع ملابسها لتخفي ما ظهر من جسدها ليهجم عليها كالمجنون قال بألم وكرة .... هنجرب انا وانتي طعم الحلال بس بطرقتي إلي مش هتخليكي تصلحي لحد خالص بعدي
استغفر الله العظيم
روز .. حاضر حاضر جاية اهو هو انا اقعدة علي الباب يوووة
بعد ما فتخت الباب وجدت شخص يعطيها ظهرة يلبس أسود في اسود
روز وهي تندغ لبان وتهز جسمها الشبة العاري.. انت ي يبة في حاجة
لف لها ببطئ نازعا نظارتة وابتسم بخبث.. ازيك ي سعيدة
لتجحظ عينيها وتتراجع للخلف بصدمة ورعب.. ياسر


نيران الحب 🔥 تكملة ({35} لا حولا ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
ممكن افهم هي بتترفض لي كل شوية🙂
سميرة برعب.. سيف لا سيففففففف لتصرخ بأعلي صوتها عندما
قطع ملابسها لتخفي ما ظهر من جسدها ليهجم عليها كالمجنون قال بألم وكرة .... هنجرب انا وانتي طعم الحلال بس بطرقتي إلي مش هتخليكي تصلحي لحد خالص بعدي
لتصرخ وتضربة في صدرة وتبكي بجنون ...... والله العظيم بكذب انا بكذب ي سيف محدش قرب مني ولا اعرف حدا ارجوك سبني ارجوك ما تعملش فيا كدا أنا والله العظيم بكذب
ليدفن راسه في شعرها ويحضنها ويردف بألم.. عارف
لتجحظ عينيها بصدمة.. عارف
ابتعد عنها قليلا ولكن لم يخرحها من احضانة حاوط وجهها وقام بمسح دموعها... لا انا مش عارف بس بل متاكد
مازالت مصدومة د.. اومال إلي حصل دا كام إسمة اي
حضنها جامد واتنهد بعشق. اعتبرية قرصة ودن عشان ما تكذبيش في المواضيع دي تاني
ابعدتة بحدة .... قرصة ودن انت عارف إنت خلتني احس بإي
شدها لتنصدم في صدرة.. عشان تحرمي تلعبي بالنار
ضربتة علي صدرة بضيق ... طب ابعد ي سيف ا بعد انا بكرهك
ليقترب منها..... وانا بعشقك
أردفت بحزن.. كذاب
قبل خدها... والله العظيم بحبك
بكت.. عشان كدا اانت شيفني وحشة
مسح دموعها... انا شايف اجمل ست في الكون وقفة قدامي
وضع جبهتة علي جبهتها... انا بس قولت كدا من غيرتي عليكي انا عارف إني بكون دبش وكلامي قاسي لما اكون متعصب بس والله العظيم ما كنش أقصد ولا كلمة من إلي قولتها
سميرة ... وكلامك مع روجين
عقد حاحبة.. كلام اي
سميرة... انك بتقرف مني و بترجع لو قربت منك وانك
وضع إصبعة علي شفيفها.. . اششش انتي سمعتي الكلام ما فين
سميرة ....م مهم المهم انت قولت كدا ولا لأ
سيف.... قولت
لتحزن ملامح وجهها ليسرع هو ويكمل حديثة.. بس انتي عارفة اني لازم اعمل كدا عشان الخطة تنجح
سميرة.. تهين فيا بالشكل دا نا تعرفش انا حسيت بإي وقتها حسيت إن حد بيسحب روحي وخنقها حسيت قد إي اني وحشة بجد وان الشخص إلي
لتصمت مخفضة رأسها بحزن.
رفع ذقنها.. الشخص إلي إي
هزت رأسها بالنفي لا لا مفيش
سيف بحب .. لا في وانا إلي هقولك كمان إلي جواكي ومخبياه
ليخرج مذكراتها من جيبة
لتنصدم وتحاول أن تأخذها منة ... انتي جبتة منين
سيف.. م مهم جبتة منين المهم انا عرفت إي
سميرة بخجل... سيف انا
سيف بعشق... أنا بحبك
ليقترب منها وكلما حاولت ان تبعدة يهمس لها عن مدي عشقة لها وكم اصبح لا يستطيع ان يحيي بدونها لتضعف وتتجاوب معة لتصبح زوجتة بكامل إرادتها
اشتغفر الله العظيم Amany
روز وهي تندغ لبان وتهز جسمها الشبة العاري.. انت ي يبة في حاجة
لف لها ببطئ نازعا نظارتة وابتسم بخبث.. ازيك ي سعيدة
لتجحظ عينيها وتتراجع للخلف بصدمة ورعب.. ياسر
إزدات ابتسامتة الخبيثة .....كويس إنك لسا لسا حافظة شكلي
روز بصدمة ..... لا لا استحالة تكون ياسر انت علي ايوة علي إلي شال في شركة Ms
ليضحك ياسر بشر ويدخل دافشها من صدرها بعنف ويغلق الباب ببابطن قدمة لتتسع عينيها بصدمة فياسر الوحيد الذي يقوم بتلك الحركة
ياسر بخبث بعد ما قام بشد شعرها لتصبح في مستوا صدرة نظر إلي جسمها بطريقة شهوانية .... شكل الليلة هتبقا صباحبي ي سعيدة هههههه ثم قام بقرصها
ليدب الرعب في قلبها فالوحيد الذي يقوم بقرصها بتلك الطريقة لقد تعاملت مع أكثر الرجال عنفا و سفاله وحقارة لكن لم تجد احدا في سفالة ووقاحة العقرب
رماها ياسر لتقع علي الارض ثم زقها بمشط رجلة ليضع مقدمة الجذمة في عنقها لتختنق تحت رجلة
ياسر بحدة وهو ينظر إلي المنزل الذي تعيش به...... كل إلي انتي فية دا من حقي انا
روز بتوسل ... خد كح كح كل إلي كخ كح عاوزة بس سبني اعيش
ابتعد ياسر عنها لتأخذ نفسها بصعوبة وتنظر له برعب وجسد يرتعش فيبدوا أن العقرب عاد لينتقم
لف نظرة علي المكان بسرعة.. امممم هتديني كل إلي عاوزة ههههههههه
نظر لها بشر ليقترب ليشد شعرها مجددا حتي كاد أن يخلعة في يدة...انا م هيكفيني روحك عشان اخليكي تدفعي تمن محاولة قتلي
هذة هي القشة التي قسمت دهر البعير لتجعلها تتاكد الأن أنة ياسر مية في المية فا الوحيد الذي يعرف بأنها هي من قتلت ياسر البيك بوص وياسر نفسة
رمي رأسها علي الارض بقوة لتنزف
لينظر لها بكرة..... مالك مصدومة كدا لي كنتي مفكرة أن بموتي الحقيقة هتندفن و تقدري تلعبي بروجين ذي ما انتي عاوزة
نظرت له بكرة... روجين روجين روجين لولا حبك للزفت دي كنت زمانك موجود في وسطنا بل كنت هتكون الزعيم
نظر لها ببرود... انا طول عمري الزعيم
ضحكت بسخرية.. هههه انت ولا حاجة ي عقرب ولا حاجة دلوقتي في الاقوي منك والاخبث
حك انفة وشدها لتقف بحدة...... مش معني إني غيرت هويتي يبقا اتغيرت انا لسا ذي ما أنا العقرب و هفضل العقرب
تركها وجلس علي الطاولة واردف ببرود ظ.. انا كنت اقدر في أقل من ثانية أنهي اللعبة إلي بتلعبوها و من زمان بس فضلت اتفرج
بتسم بخبث.... و بصراحة اكتر جزء حبيتة هو إنكوا خليتوا روجين تقرب مني
غمض عينة وأخذ نفس بتلذذ... اممممم ما تعرفيش قد إي كانت وحشاني رجعتني الأيام الشقاوة بنت الاية
كانت تنظر له بغل وغضب.... انت لو مفكر أن بكلامك دا هيهددني تبقا غلطان لاني ما بقيت روز إلي كنت تعرفها انا دلوقتي بقيت الدراع الايمن للبيك بوص
ضحك ياسر... ههههههه قصدك لعبة في إيد البيك بوص
روز بكرة... اضحك براحتك بس الأيام هتثبت ليك
وقف ياسر... لو علي الأيام الأيام ثبتت ليا كتير بي في حاجة لسا م فهمها إنتي إزاي اقنعتي روجين إنها هي إلي قتلتني برغم إنك إنتي إلي قتلتيني
ضحكت بشر ... روجين دي طول عمرها غبية وهتفضل غبية لحد ما تموت للأسف ما تعلمتش من شغلنا إي حاجة
الموضوع كان اسهل ما يمكن لما بقبت انا وعي صحاب خلتها تحس اني ذي ذيها وانهم اجبروني علي الوضع والخ الخ الخ لحد ما بقينا أصدقاء
ولما كنت عندي اخر مرة وقولت ليا انك هتاخد روجين وتهربوا في مكان بعيد عن القرف دا وانك هتتعالج وتبقا احسن عشان انت بداءت تحبها و مبقتش قادر تشوفها مع حد غيرك ولولا حاجتك للمخدر ما كنتش هتخليهم يلمسوها
وقتها قررت انتقم منك ومنها لأن كان الأحق انك تتطلعها من الخراب دا انا انا م هيا أنا إلي استحملت كل حاجة عشان بس بحبك بس في الآخر تحب ليا واحدة مكملتس تلات شهور
كنت عاوز تهرب وتسبني
بعد ما دبستني عشان كدا قررت إني اضرب عصفورين بحجر واحد وأزود في قلبها الكرة ليك واول ما خرجت من عندي كلمتها وقولت ليها انك ناوي تأجرها الليلة لاكتر من واحد في نفس الوقت عشان كدا لازم تخلص عليك قبل قبل ما يعمل كدا ونخلص الناس من شرة وقولت ليها إني بلبس وجاية في الطريق عشان نخلص عليك
في الوقت دا انا كنت حاطة كاميرا عشان لما تموتك أمسكها عليها زلة مع الفديوهات التانية واجبرها انها تكمل في الشغل ودا إلي حصل
انا اصلا وقتها طلعت وراك علطول
بس الغبية فضلت تعيط وتقول ما اقدرش دا نا ممكن اموت فيها دا انا بخاف دا انا بلاب بلاب بلاب بس وقتها انا فضلت أزود فيها جرعة الكرة ليك لحد ما اقنعتها ان الوقت دا الوحيد إلي لازم تخلص منك فية لانك م بوعيك وتقدر بسهولة تموتك
بس الغبية برغم كل دا ما عرفتش تموتك بسبب خوفها عشان كدا لما ضربتك علي دماغك واول ما شافت دم طلعت تجري وللأسف كانت الضربة سطحية كنت وقتها هتقوم
عشان كدا أول ما وصلت وشفتها بتجري دخلت ليك اطمن لقيتك لسا بتتنفس والضربة ما قتلكش عشان كدا خطر ببالي فكرة لي ما تموتش وانت صاحي وتتعذب اكتر
وانت عارف إزاي
ياسر.. احب اسمع لحد النهاية عشان اصقف ليكي صقفة النهاية
نظرت له بكرة فلاش بالك
روز . يخربيتك انت لسا عايش
ياسر بوجع.. اخرسي و نادي دكتور بسرعة
روز... دكتور إي ما في دكتور انت لازم تموت
ياسر... سعيدة أخلصي واتصلي بالدكتور انا دمي بيتصفا
نظرت حولها ووجدت حديدة وضربتة علي وجة ليقع مغشي علية... إلي ذيك لازم يتعذب قبل ما يموت
باك
أول ما اغمي عليك جريت علي روجين إلي كانت بترتعش من الخوف برا وطمنتها إنها موتتك بس كان لازم نخفي الجثة عشان كدا لفيناك بسجادة وربطت بوئك عشان لو فوقت ما تطلعش صوت وخدت أنا وهيا ورميناك في البحر
بس طلعت ذي القطط بسبع ترواح
ضحك ياسر .. هههه بجد الشيطان يتعلم منك
روز ... من بعض من عندكوا
لعق ياسر شفايفة واقترب منها ... طب إي هنقضيها طول اليوم حكاوي
شدها بعنف لتخبط في صدرة..... اصلك وحشاني بجنون
روز بكرة ... طول عمرك سافل و عمرك ما هتتغير
ياسر . ههههههه الجديد بقا اني بقيت أسفل من الاول ههههه ولازم اخليكي تجربي
روز ... طلما عايش طول الفترة دي لي ما رجعتش
شد شعرها لاسف بعنف لتصرخ هي من الألم ويقترب منعا بعنف ويعض عنقها حتي يخرج دم
لحس شفتيه بتلذذ.. امممم وحشني طعم دمك ي سعيدة هههههه
تتلوي بين يدية بألم.... سبني ي ياسر والي بجد النهاردا هيكون موتك
شد شعرها أكثر لاسفل حتي كاد أن يُقطم ظهرها لترخي قدمها وتقع علي الارض وهو مازال شادد شعرها... بحبك وانتي شرسة ي سعيدة
روز .. اسمي روز سعيدة ماتت من يوم ما قبلتك
لف شعرها علي ايدة وأجبرها تقف ..... بلاش تعملي فيها الخضرة الشريفة لانة كلة كان بمزاجك ولا نسيتي انت وانتي اتقبلنا إزاي
روز ... انت إي رجعلك ي ياسر عاوز توصل لأي
شق هدومها لتصبح عارية أمامة وينظر لها ببرود... انا بقول كدا احسن
ليرميها علي الارض ويدوس برجلة علي جسمها....... عجبتني اللعبة بس مليت وانا بتفرج عشان كدا قررت انزل الملعب
ليضغط اكتر علي جسدها٣ لتصرخ من الألم......اصلي بصراحة وحشني صوت الصريخ والدم ونظرة الناس وهي بتتوسل ليا عشان ارحهم بحد وحشني دا كلة
نزل لمستواها وشك شعرها لتجلس وقام بدفن رأسة في عنقها وقام بعضها من جديد ليقطع قطعة من جلدها في فمه
لترتمي علي الارض تتلوي من شده الألم
وقف وضحك... هههه وحشني نظرة الرعب إلي بشوفها من الناس زهقت دور الطيب ابو قلب حنين يعععع ما قولش ليكي
وقف فوق رأسها وداس علي عنقها مكان العضة وضغط... احساس وحش قد إي إنك تفضلي تمثلي الطيبة علي الناس
كلما تصرخ كلما زاد من الضغط علي عنقها حتي كانت تختنق
ليبتعد عنها ويردف ببرود... وذي ما انتي كنتي السبب في إلي حصل ليا هردة ليكي ودا أول جزء
اقترب من الباب ونظر لها قبل أن يخرج..... انا واحد متعطش للدم واول دم هصفية هيكون دمك فجهزي نفسك
روز بتعب وألم.. هقتلك ي ياسر هقتلك م هسيب في جسمك.حتة سليمة والمرادي هتاكد انك موت ومش هتراجع للحياة تاني
في نفس الوقت عند مراد في الفله
الجميع كان يأكل في صمت
أماني بخجل مصتنع..... مراد
رفع نظرة دون أن يتحدث ... امم
اماني..... انا حامل
لتتقيأ منة المياة التي كانت تشربها وتنظر إلي مراد بصدمة يقف مراد بغضب.. نعم منين
اماني بحزن .. انت قصدك اي ي مراد منك طبعا
نظر مراد للطفل... سعاد خدي عز لأوضتة
عز .. لا انا عاوزة افضل
اخذ نفس عميق.. معلش ي عز اسمع كلام بابا لان احنا هنتكلم كلام كبار
ربع يدة. بضيق.. بس انا كبير ما انت علطول تقولي اني كبير
غمض عينة بغضب هو لا يريد أن يُبكية
مراد بحدة .. تمام ي عز
اقترب من أماني و مسك إيدها ليسحبها رائة بغضب.. تعالي معايا
كانت تنظر لهم بصدمة وعدم تصديق هو لن يفعل بها ذالك لم يقترب من اخري تشعر بأن احدهم يسحب روحها لتجري إلي غرفتها هي لن تنتظر اكثر من ذالك لتستمع لصوت لصوت التهاني لحضور ولي عهد جديد
ام مراد....منة ي منة
لم تستمع لاحد ذهبت الب غرفتها وقامت بغلق الباب لتبكي بوجع هو لا استحالة ان يفعل بها ذالك استحالة هو وعدها
شعرت بأنفاس احدهم علي وجهها.. بطلي عياط
فتحت عينيها علي وسعها بخوف. انت مين
لسا هتصرخ ضربها علي رأسها لتفقد الوعي
عند مراد
اماني .. سيب إيدي ي مراد بتوجعني
ركل الكرسي بغضب .. دا انا هشرب من دمك لو ما قولتي انتي حامل من مين
اماني بغضب .. منك ي مراد هيكون من مين
شدها من شعرها.. مني إزاي ي روح امك هو انا قربت منك اصلا
بكت بضعف.... انت ممكن تكون نسيت ي مراد بس انا لا يمكن انسي اليوم دا
من غيظة ضرب راسها في المكتب.. بطلي تمثيل بقا
اماني بحزن.. عصبيتك دي اكبر دليل إنك افتكرت إنك لمستني
ضغط علي راسها اكتر ... اخرسي اخرسي انا ما قربتش منك بطلي كذب وانطقي مين الي حامل منة ي بنت ............
اماني ...اضربني اشتمني بس دا مش هيغير فكرة اني حامل منك ي مراد
خنقها... هموتك ي اماني هموتك
اماني .. كح كح ارجوك ي مراد افتكر افتكر يوم ما كنت شارب ودخلت عليا الأوضة انت اينعم قربت مني لأنك كنت فاكرني منة
حوطت رقبتة.. بس انا مهمنيش برغم أن الموضوع وجعني انك شيفني واحدة تانية بس انا بحبك بحبك موت وممكن استحمل اي حاجة بس عشان اكون قريبة منك
زقها بقرف و مسك رأسه بغضب فهو تذكر اليوم الذي استيقظ وجد نفسة عاري بحوارها. غبي غبي
حاوطت ظهرة.. انا بحبك ي مراد ودا كان حقي من الأول هو اه الموضوع طول بس انا دلوقتي بقيت حامل في ابنك حتة مني و منك
ابعد يدها بقرف... الزفت دا لازم ينزل
حاوطت بطنها.. استحالة دا علي جثتي
اسرع إلي الدرج واخرح المسدس. يبقا استشهدي علي روحك
لتدخل أمة.. مرااااد
لم يبالي بل عمر المسدس وكان سيطلق النار فهو من اخطاأ في البداية عندما ادخل تلك الحية إلي بيتة
وقفت امة امام أماني.... مراد نزل سلاحك
مراد ... انا لازم اقتلها
امه .. انت اتجننت هتقتل تم ابنك
مراد بغضب .. مش ابني مش ابني
ام مراد .... مراااد
نظر لامة بغضب وخرج من المكتب يبحث بعينة عن منة.. منة منننننة
ليجري إلي غرفتها بجنون فبالتاكيد كل شئ انتهي


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close