اخر الروايات

رواية نيران الحب الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم اماني المغربي

رواية نيران الحب الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم اماني المغربي 


 نيران الحب

🔥 ({33} لا حولا ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
سيف وهو بيتفادا الاشياء التي ترميها علية سميرة... ي بنتي افهمي اه ي بنت المجنونة كانت هتيجي في عيني
سميرة بغيظ... احسن رمتة بالفازة يارب كانت جات في رأسك عشان ارتاح
استخبي ورا أحد الكراسي و غمز لها .... اهون عليكي
سميرة بغيظ من برودة.. عاااااا اه دا انا لو طيلة اقتلك هقتلك بقا انا سلعة رخيصة ي زبالة ي حقير
سيف بضحك.. ي حبببتي بي اسمعيني
سميرة ... حبك برص ي بعيد
عندما اقتربت منه هجم عليها وكتف حركتها
لوي زراعها خلف ظهرها وجعلها تصدم في صدرة..... اخرسي بقا خليني افهمك
حاولت التحرر..... تفهمني إي ها انك قربت مني غصب وفي الآخر تقوم تهزئني مفكر أني هعديها ليك
سيف بعد أن ترك يدها لكي لا تتألم ولكن حجزها في أحضانة..... هتسمعيني
هزت رأسها بالنفي
سيف بمكر... علي خيرت الله حملها فجاءة لتصرخ ... نزلني ي مجنون
غمز لها.... لما تسمعيني الاول
اتوترت من قربة... هسمعك بس بليز نزلني
ابتسم.. تؤ اصلي الموضوع عجبني كدا
سميرة بخجل .... سيف
سيف بحب .. قلبة ودقاتة
أزدات اوتار تنفسها مع أزدياد دقات قلبها التي تقسم أنة بالتاكيد يسمعها عضت شفتيها بخجل واخفضت رأسها سريعا لتهرب من عينة
ابتسم بحب لرؤية تأثيرة عليها لا يعرف لما يسعد عندما يرا تأثيرة عليها كل ما يعرفة أنه يُريدها أن تعشقة حتي تغدق علية ب حنانها
لم يحدد إلي الآن شعورة إتجاها اهو حب او حب اهتمامها ولكن لا يهم المهم أنة يشعر بالسعادة الكامنة انها اصبحت له لو حدة وقريبا سيجعلها تعترف بحبها حتي ترتبط به إلي ما لا نهاية
وضعها علي الأريكة ووضع رأسه علي فخذها... ألعبي في شعري
تتطلعت له بعشق وبداءت بتنفيذ طلبة ماذا تفعل هي تعشقة حدا الجنون تعلم أنه يمتك جميع الصفات السيئة التي تكرها ولكن ليس بيدها قلبها عشقة
سيف... انا بجد اسف مش كان قصدي إي كلمة من إلي قولتها انا اول محسيت بأن حد بيتنصت علينا واحتمال سمع كلامنا فدا هيبوظ خططتنا عشان كدا اتصرفت معاكي بالشكل دا
نظر لها... ساكتة لي
سميرة... هقول إي
سيف.. قولي اي حاجة بس مش تسكتي
لسا هتتكلم لقت رسالة من بيتر هي خصصت له نغمة مميزة لتستطيع أن تميزها
نهضت سميرة سريعا جعلت راسة يسقط.علي الأريكة .. بيتر
عقد حاجبة بضيق وأردف الغيرة..... إي إلي جاب سيرة الزفت دا دلوقتي
رفعت إصبعها أمام وجة وذمت شفتيها بتذمر ......انا ما سمحلكش تغلط في بيتر فاهم
سيف بغيرة .... لي غلطت في البخاري ي اختي و بعدين إي إلي فكرك بية دلوقتي
سميرة... لانة بعت ليا رسالة
رفع حاجبة... واش عرفك أنة من سي زفت
سميرة بضيق ... سيف لآخر مرة هقولك بيتر خط احمر
شدها من زراعها لتجلس علي قدمة وقيد حركتها وأردف بغيرة وكرة لذالك البيتر.... انا اشتم إلي انا عاوزة انتي فاهمة
وهي تحاول التحرر... سيف بطل جنان وخليني اعرف هو بعت ليا إي
سيف... عرفتي إزاي أن الرسالة منة
رفعت كتفها و حركت عينها بملل.... لاني حطة له نغمة مميزة
لوي فمة بسخرية.. مميزة
سميرة بضيق ..... ابعد بقا ي سيف خليني اشوف عاوز إي
خطف سيف الموبيل بعد أن تركها... انا إلي هشوف
دبدبت في الارض ومدت يدها.... اووووف سيف بقا مش وقت حنانك اكيد باعت حاجة مهمة
لم يعيرها إي اهتمام وقراء الرسالة*الفار وقع في المصيدة تعالي في ..... ما تتاخريش
سميرة ... ها كاتب إي
ضيق عينة... دا عاوز يقبلك
خطفت الهاتف بلهفة .. بجد
سيف...... مين الفار إلي وقع في المصيدة إي الحكاية
ابتسمت بسعادة .... هفهمك بعدين انا لازم امشي دلوقتي
شدها من زراعها. واردف بحدة .. تمشي فين انتي عارفة الوقت كام دلوقتي
سحبت زراعها..... اه عادي ما انا هكون مع بيتر
سيف بعصبية .... انتي ناوية تجنيني هتروحي له فين وفي وقت ذي دا
اردفت بملل.. ي بني عادي دا بيتر
مسك كتفها بعصبية.. وغيرة... بيتر ببتر هو مين بيتر دا
سميرة.. بيتر بيكون صمتت وابتسمت بخبث ولكن سريعا ما اخفتها هو يغار يغار عليها تريد أن تقفز ولكن مهلا يجب أن تعلمة الادب اولا
اردفت ببرود... بيتر بيكون حبيبي
ضغط علي كتفها و الدماء غلت في عروقة.. نعم ي روح امك حبيب مين
سميرة بألم... اه سيف انت بتوجعني
سيف بعصبية فهي لا يجب أن تحب احد غيرة هي ملكة لوخدة حتي إلم لم يحبها فهي يجب أن تحبة بل تعشقة لكي تغدق علية من حنانها هو أناني يعلم ولكن لا يهم المهم أن تزل له له فقط
اردف ب غيرة...... مش عاوزة اسمع سيرة الزفت دي تاني ومفيش خروج في إي حتة انتي فاهمة
زقتة سميرة بكل ما أُتت من قوة . انت شكلك اتجننت الشخص إلي بيتر بيتكلم عنة دا هو البيك بوص إلي احنا بندور علية واحتمال كبير يظهر بشكلة الحقيقي فلازم اروح حالا وياريت تفتكر حاجة مهمة أن كل إلي بنعملة دا تمثيل عشان المهمة تنجح فاملكش حق تمنعني من الخروج انت فاهم
تركتة ليجري ورائها ويمسك زراعها ليلفها له ...رجلي علي رجلك رفع يدة أمام وجهها وقبل ما تقولي إي كلمة ما تنسيش اني شريكك في المهمة وكان من حقتي اعرف بالموضوع
سميرة بهدواء.. انا لسا عارفة الموضوع دا النهاردا الصبح مالحقتش اقول لحد
سيف.. تمام يالي
سميرة .. يالي
لا حولا ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
..... بيتر
رفع نظرة.... ايوة مين حضرتك
ابتسم الشاب وجلس... انا مازن إلي لسا مكلمك
وضع بيتر رجل علي رجل.. امممم وعاوز إي ي مازن
مازن ... عاوز اشتري نصيبك من شركة مراد
بيتر ببرود.... امم ممكن اعرف السبب
مازن... سبق وقولت ليك السبب
بيتر ببرود..... اسف بنسي بسرعة ومش فاكر
ابتسم مازن.. عادي ولا يهمك انا محتاج تحط إيدك في إيدي عشان نعرف ندمر مراد سالم
بيتر ... امم بس انا مش عندي مشكلة مع مراد
اخرج مازن سيجار ودخن... بس عاوز مراتة
نظر له بيتر للحظات ثم أردف...... شئ مش يخصك
ضحك ضحكة خفيفة.. لا يخصني ويخصني كتير لانك لما تساعدني ادمرة مراتة هتكون فوق البيعة ليك
ضحك بيتر... ههههه انت مفكر كدا بتغريني مثلا هههههه اولا انا مش محتاج مساعدة من حد
وقف.... ثانيا منة انا عارف كويس قوي هخليها تكون ليا إزاي فى لو عندك حاجة تانية قول لاني مش فاضي
وقف مازن وارتدي نظارتة بغرور..... لو مفكر لما تحط سميرة جسوسة عند مراد او لما تساعد كوثر في انها تتعالج دا هيخلي منة تبقا ليك تبقا غلطان
نظر له بيتر بصدمة فكيف عرف موضوع سميرة
ضحك مازن.. ماتصدمش كدا لان مازن مش بتخفي علية إي حاجة بس بصراحة عاوز احيك لاختيارك لسميرة تكون جاسوسة في الشركة إذا انا وعمرها ما خطرت في بالي أن واحدة بهبل سميرة ممكن تكون بالخبث دا
غادر وأخبرة وهو معطية ظهرة واوعدك هنتقابل الفترة الجاية كتير
لف له راسه..... هسيبك تفكر في كلامي براحتك لو عاوز منة تكون ليك لازم تحط إيدك في إيدي سلام
عارفة إنة قصير وإني اتاخرت عليكوا بس بجد انت مش طايقة اكتب حاجة وبكتب وانا مخنوقة فهعتذر منكوا اني مش هقدر أنزل حاجة غير لما اكتب بحماس لاني ماقدرش اضغط علي نفسي وإلا هوقف كتابة خالص


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close