رواية بنات الاسد الفصل السادس عشر 16 بقلم السلطانة نور القمر
#بعنوان : عوده الاسد
في روسيا
نورين بدموع : اسد
اسد راح ليها وحضنها : ابتسامتي
نورين حضنته جامد و غمضت عيونها بفرح : وحشتني اوي يا اسد و وحشني وشك اخيرا شوفته تاني
اسد بحنان : وانتي كمان وانا رجعت خلاص
نوران بفرحه : اسدي
اسد بفخر : الامبراطورة هنا بنفسها
نوران بعشق : الامبراطورة علي الكل ماعدا انت وبس يا اسدي وانا مش اجي بس ليك ده احرق الدنيا عشانك
اسد راح حضنها : بنتي و اميرتي الصغيره كبرت وحشتني
نوران : وانت كمان يا حبيبي
وراح لعند جيسي وبص ليها ومسك وشها بايده : جيسي
جيسي ابتسمت بدموع : اسد
وحضنته جامد
اسد : وحشتيني جدا يا جيسي
جيسي بدموع و دفنت وشها في حضنه : أنا محتاجه ليك اوي
اسد : وانا رجعت ودائما جنبك
أما الكل بيبص ليهم بحزن وفرحه وريما بقهر و غمضت عيونها و قالت في نفسها : وحشتني اوي يا ليثي
و فتحت عيونها لقت اسر ماسك أيدها وهي بصت ليه بحزن وابتسامه وسكتت
واسد راح سلم علي فهد و حضنه وآوس وريما وخدها في حضنه وريما ابتسمت وحضنته هي كمان
ريما : حمد لله علي سلامتك يا اسد
اسد : الله يسلمك يا ملكتي
ريما بصت ليه بحزن : ليث كان بيقولها ليا دائما
اسد : اعتبري أنا مكانه انفع
ريما بضحك : تنفع بس مش هتبقي اجمل منه هو احلا
اسد زقها : مين الاحلا يا بنت ليث انا هسكت بس عشان ابوكي كان حبيبي
الكل ضحك واسد علي المكتب و بص في وشوش الكل و جه عند اسر و ابتسم بهدوء
اسر : حمد لله على السلامه يا اسد
اسد : اه شبيهي هنا ده الكل بيقول انك فيك مني كتير
اسر بضحك : بيقولوا واكيد ده هيبقي كويس ولا ايه
اسد بضحك : نفس الغرور برافو بس مش عليا أنا بالذات إذا كنت انت الكينج أنا الاسد
الكل ضحك و اسر ابتسم بهدوء
اسد اتكلم بجديه : ها عملتوا ايه بقي
ريما : أنا مستعده أنا وأسر وبكرا تلاقي شركات الحديدي في الأرض والأسهم
اسر : طبعا ريما وانا عندي رجاله في القصر بتاعه و اه الطرد يا إمبراطورة
شاور للحرس بتاعه و تقدم واحد منهم و معاه علبه سوداء متوسطه الحجم و نوران قامت بنفسها و خدتها من الحارس و راحت في اتجاه اسد و حطتها علي المكتب
نوران : جيه وقته يا اسدي
اسد ابتسم بفخر لبنته و بصل لماك : عملت اللي قولت عليه
ماك : اه يا اسد ديه كل المعلومات المشبوهة لرعد الحديدي الدلائل كمان يعني بالتقريب كدا اعدام
ستيفن بسخريه : مش لما يطلع من رجاله المافيا الاول ده عامل مشاكل مع الكل و المره ديه ماحدش يقدر يدخل ده أمر طلع من القياده
چين : فعلا يا ستيفن يعني لو نفد من البوليس المافيا مش هتسيبه
ريما بإعجاب : بس بجد شابو يا اسد صدق اللي سماك اسد ده انت عملت مشاكل لرعد مش ليه اي يد فيها في المافيا وانا كنت مستغربه بعد ما رجعت ليك الذاكره ليه مش رجعت مصر لا روحت و عاملت ليه مشاكل مع المافيا برافوو
اسد : مش بالظبط يا ريما رعد دخل المافيا وكان حرامي وعامل ذكي أنا بس رحت روحت لستيفن و چيث و تقريبا كدا ده الاجتماع الأخير ريما واسر أسهم شركات الحديدي تبقي في الأرض في خلال اسبوعين بالكتير
اسر وريما : اعتبره حصل
اسد : چين ، ستيفن ، ماك انتوا مسئولين تقلبوا المافيا علي رعد بس ده في حال لو مش البوليس قبض عليه
هم : اعتبره حصل يا اسد
اسد : بس كل ده مش دلوقتي رعد والكل لازم يعرف اني عايش يعني بالظبط كدا بعد شهر بالكتير و نفذوا
ريما بغضب بتحاول تتحكم فيه : ليه مش دلوقتي ونخلص منه اسد الموضوع طول و انا مش اتعودت ادي الأمور اكبر من وقتها لأن ساعتها ماحدش عارف النتائج ايه و بعد خد اكبر من وقته و انت عارف كدا
اسد تتنهد و بصلها بجديه : حساب قديم انا مقدر انك عايزه تاخدي حق ليث وانا هخليكي تاخدي حقك وزياده وعد
ريما بابتسامه : ماشي يا اسد طالما وعدت أنا متاكده انك هتوفي يعني كدا الكل هيستني شهر وانت هتروح تقدم الدلائل للبوليس صح لو هرب المافيا هتجيبه و هيتصفي ونخلص منه
اسر : صح ريما
اسد : تمام كدا الكل عرف هيعمل ايه
الكل : تمام اسد
اسر : طب بقي أنا مضطر ارجع مصر عشان همس مراتي ، ريما معايا صح
ريما : ايوا اسو عندي شغل في فرع مصر