اخر الروايات

رواية وعود كاذبة الفصل السابع 7 بقلم شريهان مطاوع

رواية وعود كاذبة الفصل السابع 7 بقلم شريهان مطاوع

حياه حبيبتي ربنا معاكي
في نفس اللحظه تدخل كيان ماما ماما
حياه في المطبخ يا كيان. تدخل كيان
كيان ايه ده انتي رجعتي بدري يعني مش قلتي عندك محاضرات مهمه النهارده
سما لا كان عندي لكن مش مهمه قوي قلت ارجع البيت
كيان تضحك يا سلام وده من امتى يعني الاستاذ سما تقول ان في محاضره مش مهمه
حياه تنظر لها سما في حاجه
سما توتر لا يا ماما انتي هتسمعي للعبيطه دي 😘
كيان انا عبيطه والله انا بعرف اتكلم كويس وكلها سنه وداخله الكليه زيي زيك لكن انا ادخل طب او هندسه مش تجاره 😂😂
حياه تنظر لها عيب يا كيان اختك مجموعها كان يدخلها طب لكن هي خافت على بابا من المصاريف لكن هي كانت تقدر تدخل الكليه اللي هي عايزها
كيان بزعل اسفه يا ماما تقترب من سما اسفه وتقبلها سما لا يا حبيبتي انا مش زعلانه كل واحد بياخد نصيبه وان شاء الله تدخلي الكليه اللي تتمناها وانا اساعدك
حياه تقترب تأخذهم في حضنها حبايبي ربنا ما يحرمني منكم
ويلا و ضبوا السفره بابا زمانه جاي
ثواني ويبتدوا في تحضير السفره وبعد دقائق يدخل مدحت الاب ويجلس على السفره سما وهي تجلس بجوار باباها على السفره شغلك في الشركه ده شكله صعب
الاب والله يا بنتي كله شغل لكن يزن بيه صعب صعب قوي
سما تسمع اسم يزن قلبها ينبض بالخوف والحب نفس اللحظه تتوتر
حياه وهي تغرف الاكل في الاطباق صعب ازاي يعني هو مش ليه شغله وخلاص
الاب اكيد ليه شغله لكن يدقق على كل شيء تعالي اتفرجي اول ما يدخل الشركه الشركه وكان حصل فيها زلزال 😂
حياه ليه يعني 😂
ثواني والكل ينتهي من الاكل وسما تدخل غرفتها و تغلق الباب وهي تتذكر الكلام عن يزن
وبعد ثواني توصل لها رساله سما تفتح الرساله وتبتسم يزن محتاج اكلمك بقلم شريهان مطاوع
سما تقترب من الباب و تغلقه بالمفتاح وترجع تجلس على السرير وتكتب يزن تمام
يرن يزن مساء الخير
سما بصوت ضعيف جدا جدا مساء الخير
يضحك يزن انتي لسه متوتره
سما انا متوتره جدا جدا
يزن 😂 ليه يا بنتي كل ده توتر ما تقلقيش انا معاكي لحد ما يروح التوتر وممكن ما تخافي وخدي نفس جامد وخرجيه بالراحه والتوتر يروح
سما تاخذ نفس وتبتدي تنفذ الكلام
يزن بقيتي احسن
سما تمام بس ليه انا حاسه ان انت متغير عن الاول في كلامك معايا
يزن بتعرف عليكي النهارده يا ملاكي يا قمري
سما بس انا بنكسف جدا جدا بصراحه
يزن يا ريت مش معايا
سما انت مشكله
يزن انتي قمر انتي جميله قوي يا ملك 💞
سما بحزن ميرسي 😥
يزن انا حظي حلو قوي النهارده عشان القمر رضي عني وكلمني النهارده 💞
حياه تنده على سما سما بخوف وتوتر بسرعه جدا اكلمك تاني ماما ماما ارجع اكلمك تاني
يزن وقبل ما يغلق الفون استناكي
سما بسرعه تمام تمام ويا ريت تقول لي قرارك هنكون اصدقاء ولا لسه خايف من المجهول
يزن لما نتكلم هقول لك
سما تمام خلي بالك من المجهول عارفاك بتخاف منه 😂😂 باي بقلم شريهان مطاوع
يزن خلي بالك من نفسك
ثواني تغلق الفون وتخرج سما من غرفتها نعم يا ماما
حياه انتي قافله الباب بالمفتاح ليه .؟؟
سما بتوتر كنت بغير
حياه تمام انا هخرج انا وبابا نشوف عمتك لان رامي كلم بابا وقال له انها تعبانه جدا ادخلي البسي وتعالي معانا
سما لا لا انا ورايا مذاكره كتير
تخرج كيان من غرفتها وهي تعدل ملابسها 😂 وتنظر لسما مذاكره ولا رغي مع الست ملك في التليفون
سما تضحك وانتي مالك 😂
حياه خلاص يا حبيبتي احنا نخرج ومش هنتاخر ان شاء الله
سما تمام سلمي لي على عمته كتير
حياه عيوني
كيان اسلم على عمته بس يا حرام رامي يزعل قوي والله شكله عامل تعب عمته حجه عشان تروحي و يشوفك
سما بتقولي ايه و تمسكها من شعرها بضحك 😂
كيان تضحك لا لا خلاص خلاص بقول عمتي تعبانه ونفسها تشوفك
حياه خلاص كفايه بقى 😂
مدحت يخرج من الاوضه يلا بينا وينظر لسما ايه ده انتي مش جايه معانا
حياه لا هي وراها مذاكره واحنا مش هنتاخر
مدحت خلاص يلا بينا يخرجوا سما تغلق الباب وتجري على غرفتها وتمسك الفون وتلاقي كذا رساله من يزن تضحك وتضع يدها على قلبها ويزن يرسل لها رجعتي سما رجعتي
سما معاك 😂. بقلم شريهان مطاوع
يزن هلا فينك دلوقتي
سما في الغرفه بتاعتي
يزن بتعملي ايه
تضحك سما بشرب شاي تعالى اشرب شاي معايا
يزن موافق ابعتي العنوان
تضحك سما مش انا قلت يزن طماع كثير 😂
يزن انا مش طماع انا طموح 😂
سما هههههه هههههه
يزن بس بمناسبه الطمع هو انا مسموح لي اطمع تاني
سما لا لا لا لا هههههه هههههه هههههه
يزن 😥
سما الاول ما رديت عليا بقينا اصدقاء ولا هترجع تتوتر وتوترني منك ثاني
يزن والله مش توتر بس بصراحه انا شفت حاجه حلوه واموت واشوفها تاني 💞
سما هههههه هههههه
يزن يرضيكي اموت ؟.
سما ليه بتقول كده 😥
يزن اصلي مش قادر ابطل تفكير فيها شايفها قدام عيني هو انا ممكن اطمع ولا لا برده
سما انت كده بتوترني وبعدين انت في الاول لما بعدت عني لانك خايف من المجهول ودلوقتي المجهول بقى حقيقه ظاهره قدامك ارجوك ما توترني
يزن بقول لك ايه انا اللي متوتر قوي قوي انا انا مش عايز اتكلم كاميرا انا هموت بس واشوفك واشوف ضحكتك اللي مستخبيه ورا كصوفك يا لهوي من ساعه ما ركزت معاها وانا مش قادر ما اتخيلهاش لحد دلوقتي
سما بتوتر وخوف احنا اتفقنا تشوفني مره واحده من فضلك ما تضغط عليا
يزن اوكي وبعدين لحظه لحظه انا مش بضغط عليكي لو تحسبيها ضغط يبقى بلاش عادي انا اتحمل
سما انا من الاول رافضه موضوع الكاميرا وانت زعلت و بعدت عني فتره طويله
يزن يا ماما انا مش هجبرك على حاجه مش عايزها
سما اللي خلاني وافقت لما لقيتك انت اللي باعث لي رساله
يزن ملك انا ما اعرفش الغدر وما ليش في كسر البنات وابتزاز هم وجو العيال التافهه ده انا ما ليش فيه
سما ممكن توعدني ما يبقى في ضغط ثاني
لاني بخاف من العالم الافتراضي فاكر ولا افكرك كان ده كلامك بقلم شريهان مطاوع
يزن انا طول عمري واضح صدقيني انتي زد تي غلاوه عندي لما امن تيني واحترمت ثقتك فيا واتمنى اكون عند حسن الظن
سما اتمنى تطلع قد الثقه اللي انا اديتها لك
يزن مش انا اللي ممكن يطلب حاجه مش مرغوب فيها
سما خلاص بكره افتح كاميرا دقيقه واحده لاني مش بعرف اتكلم وانا بصه في عينيك
يزن 😂 ليه بقى مالها عيني
سما بتوتر لا بس يعني ما احب اللي يضغط عليا لان انا بتوتر بسرعه ودي طبيعتي انا
يزن هههههه يا عيون الانا
سما هههههه هههههه حلوه انا
يزن ولا احلى عيون الأنا دي خليها دايما جمله مميزه بيني وبينك ايه سكتي ليه
سما تمام انا. 😂. يزن عيون الانا 💞
يزن كلميني عن نفسك اكتر يا ملك
سما انا بنت بسيطه جدا
يزن باباك شغال ايه
سما تسكت للحظات
يزن سكتي ليه
سما لا بابايا شغال في شركه
يزن شركه ايه
سما ممكن ناجل الاسئله دي للوقت المناسب وما تبقى طماع عايز تعرف كل حاجه في وقت واحد هههههه
يزن انا طماع قوي وعنيد يعني مش تعرفي تروضيني 😂
سما يا نهار اسمر هههههه
يزن لا انا والله مسكين انتي مكبره فكرتك عني اكبر من اللزوم انا مولود برج الاسد برج ناري عنيد بس جدع طيب بس مجنون وشغووووووووووووف قووووووي
سما انت لازم تقدر التوتر اللي عندي
يزن طب قولي لي اعمل ايه عشان تبطلي توتر
سما انت مش متخيل قد ايه فعلا انا متوتره جدا
يزن توترك ده اوصفه ازاي
سما ممكن نكون اصدقاء انت قبل كده كنت خايف و متوتر من العالم الافتراضي والمجهول وبعدت عني وكمان كلمتني باسلوب وحش جدا
يزن اصدقاء بس بس 🤔🤔🤔
انا وانتي دلوقتي مش مجهول وبعدين انا مكان ليا فعل كله كان رد فعل انا جيت في لحظه وحسيتك بتلعبي بيا
سما انا انا 😥
يزن عيون الانا عيون الانا وروح الانا 💞
صدقيني الموضوع بالنسبه ليا كان محير قوي
سما عمري ما كنت اتمنى احيرك ابدا ولا ازعلك مني انا
يزن عيون الانا علشان كده بقول لك قربيني منك احكي لي عنك علشان ما يحصل سوق فهم ثاني
سما سوء فهم تاني 😥
يزن اكيد خلاص
سما فعلا خلاص بقلم شريهان مطاوع
يزن فعلا
سما اتمنى في يوم ما اندم على الثقه اللي انا اديتها لك
يزن ملك. سما نعم
يزن مهما حصل بينا خير او شر عمري ما اعرف اخون
او اؤذيه حد واثق فيا يا ريت تفهمي ده كويس
سما وانا واثقه فيك
يزن واثقه فيا بجد
سما اكيد
يزن يبقى نتغدى سوا بكره
واكيد نتغدى بكره سوا
سما



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close