اخر الروايات

رواية وعود كاذبة الفصل السادس 6 بقلم شريهان مطاوع

رواية وعود كاذبة الفصل السادس 6 بقلم شريهان مطاوع

ملك تقترب من سما وهي قاعده حزينه في الكافيه تقبلها وتجلس بجوارها حبيبتي الموضوع مره عليه شهر تفضلي زعلانه وحزينه خلاص تجربه ومرت
سما انا بحبه مش قادره ابطل تفكير فيه تضع يدها على قلبها وتتنفس ب صعوبه ودموعها بتنزل تنظر لملك انا كل ثانيه وكل ساعه ببص في المحادثه وبراجعها مش قادره انساه انا بحبه وفي نفس اللحظه والموبايل في ايديها تنظر للرساله تضع يدها على وجهها وتبكي وهي تقرا الرساله وتنظر لملك الرساله دي من يزن اعمل ايه ارد اقول له ايه الحقيني
ملك اهدي اهدي و اقراي الرساله قولي لي بتقول ايه
سما تمسك الفون وتقرا بصوت عالي عاوز اكلمك ضروري من فضلك افتحي الرسائل
ملك تنظر لها ردي. بقلم شريهان مطاوع
سما بخوف اقول له ايه انا خايفه قوي
ملك انا معاكي ما تخافي ردي وكانك انتي ما تعرفيش مين معاكي سما بخوف وتوتر تهز راسها بمعنى حاضر لكن ترجع ايديها ترتعش انا خايفه انا اعمل حظر و كاني ما خدت بالي من الرساله
ملك لا انتي بتحبيه وبتحبي تعذبي نفسك ردي وانا المره دي معاكي ثواني واخذت نفس جامد كتبت رساله مساء الخير مين معايا
يزن كنت بتأكد ان حسابك شغال بس
سما مين معايا يعني ايه تتأكد ان حسابي شغال
يزن انا صديق
سما بخوف وتوتر ودموع ويدها ترتعش وكل كلمه خايفه تكتبها وتبص لملك
ملك تاخذ الفون وتكتب بدلها وتبتدي ملك تكتب وترد عليه مين صديقي الاسم ده شبه ايميل كلمني قبل كده
يزن ايميل مين شبه مين
ملك تاخد سكرين المحادثه القديمه وتبعتها وتكتب تحت الصوره الاسم ده متشابه مين معايا
يزن هو نفس الشخص
ملك يزن كنت متاكده طب انا خارج البيت ممكن نص ساعه او ساعه الا ربع واكلمك كاميرا
ينصدم يزن من ردها بصراحه انتي محيراني محيراني تمام انتظرك بس يا ريت اشوفك فعلا
ملك هنفذ لك طلبك بس يا ريت تكون قد وعدك وقد الثقه اللي انا ممكن ا ديها لك
يزن بس يا ريت توعدي وتوفي انا عندي كلامي
ملك المره دي هنفذ لك طلبك و لانك انت اللي راجع تدور عليا يعني وجودي في حياتك فرق معاك
يزن فرق كتير قوي
سما فرقت معاك ولا خوفك من المجهول ومصر تعرف انا مين
يزن انا بطلت اخاف ممكن تعامليني بالمثل
ملك تمام المره دي انا عاملك بالمثل لسبب واحد لانك انت اللي بعثت الرساله معنى كده ان انا فعلا فرقت معاك كثير وعد ساعه بالظبط اكلمك كاميرا بس توعدني يكون في امان ومش اكثر من دقيقتين كل اللي يهمك انك انت تشوفني وتعرفني وتطمن
يزن تمام وعد بقلم شريهان مطاوع
ملك والله انا عمري ما فتحت الكاميرا ولا بثق في حد
ويا رب تطلع قد الثقه دي
يزن جربي
ملك اكيد هجرب واثق فيك المره دي الساعه حاليا 10:00 11:00 هكلمك كاميرا لكن انا مش حلوه قوي يعني 😂😂 يزن الشكل مش كل حاجه الجمال جوه غالبا بيبقى اجمل من بره 1000 مره
ملك تمام انت عارف ايه اللي هي يخليني اثق فيك لان انا مبسوطه جدا لان انا عملت لك حظر وانت دورت عليا من ايميل تاني
يزن انا ما بستسلم ش
ملك لكن احنا تقريبا مر على حكايتنا شهر ليه دلوقتي بعثت رساله
يزن لا بقى لي فتره باعتها
ملك فتره لا انا لسه واخده بالي منها حالا لكن مبسوطه كتير
يزن ربنا يسعدك استناكي
ملك تمام 11 ارن عليك
يزن اوكي
ملك تغلق الفون سما تاخذه منها انتي ا تجننتي ايه اللي انتي قلتيه ووعدتي بيه
ملك تقبلها من خدها ايه اللي انا كتبته ووعدت بيه انا قد وعدي واي حاجه هتخليكي مبسوطه انا مستعده اعملها اهم حاجه ما تنزل دمعه من عيونك انتي اختي و توام روحي
سما تبتسم بخوف لكن ده عايز يشوفني ملك وانا هخليه يشوفك
سما تضع يدها على خدها يا نهار اسمر ازاي ملك تمسك ايديها ما تخافيش هو يشوف ملك مش سما
سما باستغراب ازاي 🤔
ملك يعني قومي نرجع الفيلا عندي وبعدين احكي لك في الطريق عشان نلحق الميعاد دقيقه وركبه العربيه
ملك انا هفتح كاميرا مره واحده يشوفني عشان يرتاح ويطمن وبعد كده انتي تكلميه شات على طول و تكلميه كمان صوتي. بقلم شريهان مطاوع
سما يا سلام ولما يطلب يشوفني ثاني 🤔
ملك انا موجوده وبعدين الكاميرا لثواني لكن انتي اللي هتكلميه شات وصوتي سما انا خايفه ملك خايفه من ايه هو عمره ما شافني ولا انا شفته غير صوره معاكي
سما تنظر قدامها ربنا يستر وبعد وقت يوصلوا الفيلا
وملك تاخد شاور وتقف امام المراه وتسرح شعرها وتضع لمسه خفيفه من الميك اب وتكون زي القمر تخطف اي حد ينظر لها وتجلس وسما تنظر لها انتي تخليه يشوفك كده ملك تبتسم اكيد ناويه اخليه خاتم في اصبعك
سما انتي ناويه تجننيه صح وتجلس بجوارها سما والدموع على خدها وبعدين لو شافك كده يبقى عمره ما هي حبني
ملك تقبلها وتمسك يدها حبيبتي انا شكل لكن انتي تقدري تجذبيه ليكي بكلامك معاه على طول
سما انا خايفه 😥
ملك هاتي التليفون و بطلي عبط ثواني وتفتح الفون ملك وتكتب يزن
يزن يرد عليها هاي دقيقتين واوصل الفيلا ممكن نتكلم صوتي على ما اوصل
ملك ممكن ما تتاخر عايزه اكلمك قبل بابا ما يوصل
يزن تمام اتصل عليكي صوتي اوكي
ملك اوكي لكن انت طماع قوي
يزن يضحك 😂
يرن ماسنجر ملك تنظر لسما ردي
سما انا ارد عليه لا لا لا لا لا
ملك تمسك يدها وتضع الفون ما تخافي ردي وبعدين هو لازم لما يطلب يتكلم يتعود على نبره صوتك انتي مش انا
انا مجرد صوره لثواني يشوفها
سما اكيد انتي لما تشوفي صورته تتكلمي.... ويسمع صوتك
ملك لا ما تقلقي همثل اني مكسوفه ومش قادره اتكلم واطلب منه نتكلم صوتي وبعدين انتي تتكلمي صوتي وياخذ على نبره صوتك انتي وعيشي بقى من غير خوف وتوتر 😂
سما تبتسم وتقبلها لكن انا خايفه 😥
ملك هنفضل نتكلم كده كتير ردي
يزن يرن لثالث مره ملك ادت اوكي وضعت التليفون على اذن سما يزن مساء الخير
سما وصوتها تقريبا مش طالع من الخوف والتوتر يزن مساء الخير ويضحك 😂
سما م س ا ء. ال خ ير
يزن انتي خايفه تتكلمي انا مش هخطفك 😂
تبتسم سما وتضع يدها على قلبها و تتنفس بصوت عالي
يزن اخبارك بقلم شريهان مطاوع
سما الحمد لله
يزن صوتك حلو و بتعرفي تتكلمي ليه خايفه تتكلمي 😂
سما لا انا انا بتكلم معاك عادي
يزن 😂 انتي متوتره في الكلام ليه يا بنتي انا ما بخوف قوي كده 😂
سما تضع يدها على صدرها وتاخذ نفس بصعوبه ونفسها عالي جدا لدرجه ان يزن سامعه
يضحك يزن لان سامع صوت نفسها عالي قوي يزن افهم انك خايفه تتكلمي ولا متوتره والله انا ما بخوف قوي كده خلاص انا وصلت ممكن نفتح كاميرا
سما ترمي الفون على ملك بخوف وتوتر
ملك تضحك وتاخذ الفون وتفتح كاميرا وسما تبعد بعيد وتنظر لهم والدموع في عينيها 😥😥😥
ملك تفتح الكاميرا ويزن ينظر لها مش عارف يتكلم ينصدم من منظر ملك ما شاء الله ما شاء الله الله اكبر ايه يا بنتي ده ايه الجمال ده كله انتي قمر ايه ده انا مش مصدق اللي انا شايفه ده حقيقي ايه الجمال ده كله
ملك تبتسم وتداري وجهها بايديها وتبص الجهه الاخرى وتبتسم لكن تحاول تخلي صوتها ضعيف قوي عشان ما يلاحظ الصوت ويفضل يزن يقول في كلام جميل يوصف جمالها وسما تجلس بعيد لكن دموعها على خدها 😥 وهي سامعه كل الكلام 😥😥😥
ملك تنظر لها وترجع تنظر ليزن انت شفتني خلاص ممكن ..
يزن يقطع كلامها ممكن ايه وهو ينظر لها وهو في دنيا تانيه سرحان في جمالها 💞💞
ملك ممكن نكمل كلامنا صوت لاني متوتره جدا
يزن الجمال ده كله و متوتره
ملك من فضلك انت وعدتني
يزن خلاص خلاص اكلمك صوت
ملك ربع ساعه و كلمني بعد اذنك
يزن وهو متنح ويرد وهو هيمان وينظر لعيونها تمام تمام
ملك بعتذر بقلم شريهان مطاوع
يزن لا لا لا خدي راحتك 💞
ملك ميرسي لذوقك كتير تغلق الفون وتضعه على الترابيزه وتجري تقترب من سما و تحتضنها وتقبلها قلبي بدمعي ليه
سما لا لا ابدا 😥
ملك حبيبتي ما تزعلي صدقيني انا بعمل كده عشانك انتي ولو مش حبي ليكي عمري ما كنت اقبل اعمل كده
سما انا عارفه وتتكلم وهي تمسح دموعها
ملك تمسح دموعها انتي جميله واجمل مني كمان
تبتسم سما بسخريه اجمل منك ده يبقى ازاي بقى
ملك انتي جميله
وبعدين انتي ناسيه من صغرنا اي حد يقترب مننا ينبهر بجمالي لكن لما انتي تحضري و تتكلمي الكل ينشد لكلامك واسلوبك يا بنتي انتي الاولى على دفعتك سنتين
في نفس اللحظه يرن يزن ملك تاخذ الفون وتضعه في يد سما ردي عليه ولما يتكلم معاكي و يعرفك اكتر يعرف مين فينا الاجمل حقيقي
سما ترفض المكالمه من خوفها و توترها ويزن يرن مره واثنين
سما تتكلم بتوتر الو
يزن الجميل تقلان عليا ومش عايز يرد عليا
سما ب توتر وصوت ضعيف لا لا وبعدين انا توقعت انك تزعل
لاني فصلت لاني عارفه انك تزعل بسرعه
يزن انا بقدر الظروف
سما ميرسي ممكن نتكلم بالليل
يزن اوكي
سما تغلق الفون ملك ليه ما تكلمتي
سما مش عارفه اخذ نفسي 😥
ملك تضحك طبعا مين قدك حلمك يتحقق و تكلمي اللي تتمنيه صوتي 💞😘
سما انا مبسوطه اني بسمع صوته 😥💞
ملك انتي عبيطه انتي كل يوم تسمعي صوته
سما لا دلوقتي بسمع صوته انا لوحدي ملك ما يهمني غير انك تكوني مبسوطه و سعيده يا توام روحي وتقبلها 😘
وبعد ما سما رجعت بيتها تغلق باب الشقه ماما ماما
حياه انا هنا يا سما في المطبخ تدخل سما المطبخ وتقبلها وتاخذ من امامها خياره من الطبق تأكلها وتتكلم فين بابا حياه بابا في الشركه من بدري عنده شغل كثير النهارده
المدير صعب قوي
سما لكن هو كان تعبان الصبح ليه راح
حياه وهي تقف تقلب الاكل على البوتاجاز يعني هيعمل ايه هو لسه جديد في الشركه وبعدين ما صدق ان المدير قبل يوظفه وهو في السن ده
سما بحزن تمام ربنا يعينه كلها سنتين وان شاء الله اشتغل واريحه بقلم شريهان مطاوع


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close