اخر الروايات

رواية طفلتي الهاربة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندي احمد

رواية طفلتي الهاربة الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندي احمد



ياسمين: دم !!!!!!!! يوسف يوسف
زين : اهدي خطبه خفيفه ف دماغو بينا على المستشفى بسرعه
ونتو تعبقو تلفون تالين بسرعه بسرعه وشوف العربيه الاول لحقتهم ولا لا
خد يوسف على المستشفى
زين : دكتور دكتوره
الدكتور: نعم ..دخلو طيب على الطواريء
زين :اهدي متعيطش هيبقى كويس ضربه ف دماغو أن شاء الله بسيطه
ياسمين: نا عايزه اخويا ي زين عايزه يوسف طب تالين فين تالين فين ومين دور
زين : اكيد أهلها خطفوها اهدي وكل حاجه هتتحصل وهنعرف مكنها فين اهدي
عند تالين
تالين : نزلني نزلني بقولك وقف العربيه دي عملتو اي ف يوسف
وضربت الي خطفها ب الاقلم
الخاطف :نا لولا أنهم عايزينك كنت دفعتك تمن الاقلم دا عمرك
تالين : نا الي هدفع الي بعتك ليا عمرو كلو لو حصل حاجه ل يوسف
الخاطف : نامي بقا صدعتيني
ورش عليها منوم
تالين :بترش اي انت بترش لييييييييي سبنييييييييي ممممممممم
الخاطف :اخيرا سكتت عيزنها على اي دي
السواق: انت مش شايف حلوه ازاي طبيعي يعملو كل دا عشنها
الخاطف : حقهم بصراحه
السواق: احنا توصلها ونمشي
بعد. مده
الدكتور : الحمدلله خبطه بسيطه ف الدماغ الحمدلله وبقى زي الفل هيوفق دلوقتي
ياسمين: اخويا
زين : ادخلي انتي عندي مكلمه مهمه
زين : الو عرفت مكنها فين طيب حلو اوي هات كل الحراس وحوطو المكان فورا لحد م اجي
دخل عند يوسف
يوسف: تالين تالين فين
ياسمين: اهدي اهدي
يوسف بصوت عالي : بقولك تالين فينننننن
زين:عرفنا مكنها بس لحد دلوقتي متعرفش مين الي خطفها
يوسف: ونت مستني اي
زين : نا رايح اهو
يوسف: خدني معاك
زين : خاليك استريح
يوسف بصوت عالي : بقولك خدني معاك يعني تخدني معاك مش حتت خبطه زي دي الي تعجزني دا تا يوسف الانصاري
ياسمين: اهدي اهدي
زين : ياسمين على قسم الشرطه بلغي وخاليكي هناك أمان ليكي لحد م نوصل
ياسمين: تمام
خرج يوسف يجري على العربيه ودياخ من أثار الضربه بس كان لازم يجمع كل قوتو وركب العربيه
زين : هسوق نا
يوسف: ازاي دا حصل
زين : قطعو الطريق على حرسنا وعلى عربيتي وخدو تالين
يوسف: بقالها قد اي
زين : ساعه
يوسف: المكان فين
زين : ************** ساعاتين هناك
يوسف:المكان دا مهجور نويين يعملو فيها اي
زين : اطمن الحراس كلها هناك
يوسف: متخليهوش يعملو حاجه ممكن تخسرني تالين
زين : اطمن كلها ساعه ونكون هناك نا بشوق بسرعه اهو
يوسف : اه نفوخي
زين : ضربت السلاح مش سهله بردو الحمد لله انو كان مستعجل وجات ف دماغك من فوق مفيش اي اصابه خطيره
عند تالين قامت من نومها
تالين : نا فين واي المكان دا بصت لقيت حوليها كراكيب كتير
تالين ف نفسها :طب انادي يعرفو اني صحيت ونيموني تاني ولا اي
قامت تالين لقيت تفسيها ف مكان في شجر منطقه شبه الغابه والدنيا ليل بصت لقيت الشباك من تحت يمكن يتفتح
كانت بتحاول تهرب حست أن في حد بيفتح عليها الباب رجعت مكنها وقعدت
دخل حسن
حسن : مراتي الغاليه
تالين : انت
حسن : اه
ودخلت مريم
تالين : اه منك ي حربايه انتي
مريم قربت منها ومسكت تالين من شعرها : مش قولتلك هدفعك تمن الاقلم غالي
تالين تفت ف وشها :ونتي فكراني هخاف من واحده زي
حسن :أش أش اي يبت الحلويات دي الفستان عليكي جامد بس فستان الفرح هيبقى اجمد عليكي
مريم ومسحت من على وشها التفه وجات تضربها قلم
حسن : عندك مسمحلكيش تمدي ايدك عليها
تالين : انت عرفت مكان ازاي
مريم : احكيلك نا
فلاش باك
مريم : تعالي نقعد ف حته ونتفاهم
حسن :تمام
مريم : بص تالين عندنا ف الحفظ والصون عيزاها اسمع كلامي ب الحرف الواحد
اولا انهارده في حفله عند سالم بيه عشان مشروع بعد الحفله هأجرك حبت ناس يخطفوها ويجبوها يوسف بيمشي ب حراسه هنقطع عليهم الطريق
وبعدين تخدها
حسن : ونتي بتعملي لي كل دا
مريم : عشان تدفعها تمن الاقلم الي ضربتو ليا
حسن ضحك: قلم انتي تحمدي ربك أنها ضربتك قلم دي قويه ل درجت ممكن تقتلك لو طلبت معاها
مريم :ونا ققوى منها ديل
حسن: ومالو ديل
مريم :بليل هتكون عندك
باااك
تالين :اه يسافله يرخيصه
مريم ؛نا رخيصه
قامت تالين وضربتها قلم
مريم ومسكتها من شعرها
تالين ضربتش ايد مريم ب الخشبه
تالين : انتي فكره اني ممكن اسكتلك دنا ادفنك مكانك هنا
حسن : كلها ربع ساعه وتكوني مراتي يجمبل المئذون جاي
تالين : لما تشوف حلمت ودنك
حسن : هشوفها وهتبقي مراتي وخرج حسن
مريم.:وديني أن خسرتك اغلى حاجه عندك مبقاش انا مريم
تالين : معنديش حاجة غاليه عشان تخسرها ف اعملي ما بدالك
مريم: هتشوفي يبت سلطان.
تالين : ونا هوريكي بنت سلطان دي هتعمل فيكي اي
تالين مسكت مريم من شعرها ورمتها ف الأرض وقعدت عليها ونزلت عليها جوز قلام
مريم : ابعدي عني
تالين بكل قوتها مسكت مريم من شعرها :لو حصل حاجه ل يوسف هيبقى موتك على أيدي انتي فاهمه
مريم : يوسف دا ملكي ما ملكي نا لوحدي ومش هسيبك تخدي
دخل حسن والحراس لقيوو مريم وقعه على الأرض وتالين فوقيها ومسكها من شعرها
حسن مسك تالين وشلها من على مريم
تالين: متلمسنيش
وزقت حسن
الحراس قومو مريم
مريم: موتك على أيدي
تالين:ابقي وريني شطرتك
والحراس خدو مريم وطلعو بره
حسن : شرسعه بس بحبك
تالين :امشي ورها بدل م اجيب الخشبه دي وافتح نفوخك بيهاااا
حسن قرب منها وشدها عليه :انتي بتعتي نتي
تالين زقتو: عارف لو حصل حاجه ل يوسف ب سبب الضربه دي هوريك ايام محدش عشها قبل كدا
حسن : كلها ربع ساعه ونا هوريكي الجحيم ب عينو لما تبقى مراتي
تالين : برااااااااااااا
خرج حسن بغضب وقفل الباب
حسن بره:
ققفلو الباب ورنيلو على المؤذون دا فينننننو
مريم : وربنا لقتها
حسن : لو حصل حاجه ليها نا الي هموتك
وسبها ومشي
تالين بصت حوليها ملقتش مخرج لو طلعت من الشباك هتتقفش بصت فوق لقيت حته مفتوحه
تالين : محدش هيخطر ف بالو اني طلعت من هنا
راحت نحيت المكان الي هتهرب منو وكانت بتسند وتتطلع لحد م فتحت وطلعت فوق المبنى قعدت
تالين بصت ل فوق : يارب ساعدني
تالين بصت لقيت عربيه يوسف جايه نحيت المخزن
تالين بعياط : يوسف انزل ازاي بقا من هنا
بصت لقيت شجره
تالين :من على الشجره دي
يوسف: وصلنا
زين : اه
حسن دخل ب الؤذون
حسن :تا....فينها تالين فين
دورو عليها
شوفها فين
مريم : هربت ازاي دي
حسن : تالين مش سهله زي منتي فاكره اكيد عرفت طريقه تهرب بيهاااا بس ازاي معرفش
مريم : يمكن من الشباك دا
حسن : ممكن أتوقعها منها دي قطه ب سبع أرواح دي
مريم : بس ازاي مفيش مخرج
حسن :دوري عليها بدل منتي واقفه كدا
نزلت تالين من الشجره
ركن زين عربيتو وساب فيها المفتاح وانسحب وهو ويوسف
زين ف السماعه : اعملو هجوم يلا على الحراس التانيه ب هدوء
يوسف: فين تالين
زين : مش عارفه لسه
هجموم رجاله يوسف على رجاله حسن
يوسف دخل المخزن
تالين : راحو فين دول
حسن : تالين
تالين : سبني سبني بقااا
يوسف بصوت واطي ف المخزن :تالين
بص لقى المؤذن قاعد
يوسف: تالين فين
المؤذون :بيقولو هربت وبيدورو عليها
يوسف: هربت
زين : دا شئ اكيد
جريت تالين
ويوسف بيجري وراها
تالين بصوت عالي: يوسف
يوسف:تالين
مريم : يوسف
زين :بره
طلع يوسف بره
تالين :لقيتو عند باب المخزن
تالين جريت عليه وحسن بيجري وراها
تالين جريت دخلت ف حضن يوسف على طول
يوسف ضمها ب ايدو وكان كانت غايبه عنوو سنين
تالين بعياط : عضلاتك دي على الفاضي من اول ضربه كدا وقعت على الأرض
يوسف: هو دا وقتو
زين : مين دا
يوسف بص ل حسن : دا حسن بيه اهلا
حسن : انت مين
يوسف: نا الي هيربيك ب درس عمرك م هتنسا
ونزل تالين من حضنو
تالين : عفكره البت ام وراك مقشفه دي هي الي دلتو على طريقي
زين ب استغراب : مقشفه
تالين : اه مريم تلقيها ورا هناك
مريم جات
تالين :اهي جات على السريه
يوسف قرب من حسن ومسكو من التيشيرت ودالو بوكس
ونزل فيه ضرب
تالين :اهي جات هي
مريم جات تجري تالين حدفت عليها طوبه جات ف دمغها
تالين :شوفتي بقا بتوجع ازاي اهي نفس الضربه الي ضربتها ل يوسف شوفتي دماغو ملفوه ازاي
يوسف بدوخه وهو بيضرب حسن : انت ازاي تجرء تخطفها
زين شد حسن من ايدو :هيموت ف اديك
تالين وجابت مريم من شعرها:رايحه على فين يحلوه لسه حق ضربت يوسف مختهاش
ومسكتها من شعرها وقعدت تضرب فيها ب القلام
جه البلويس
تالين : ك العاده البوليس بيجي متاخر حتى ق الواقع
نزلت ياسمين من عربيه البلويس جري على تالين
تالين جريت حضنت ياسمين وعيطت
البلويس :خلاص لمي العيال دي
تالين بعياط : ياسمين
ياسمين:اطمني اطمني اهدي
جه يوسف وزين نحيتهم
تالين :انتو كويسين
يوسف: اه
تالين قربت منو: دماغك كويسه
يوسف:حاسس بدوخه بسيطه
تالين : الف سلامه
مريم :وديني ي تالين ليكون موتك على أيدي
تالين : كفايه بقا كلام غوري بقا
يوسف ضحك :حتى ونتي بتعيطي لسانك فالت
زين :هربتي ازاي
تالين :طلعت فوق المخزن من فتحت التهويه دي طلعت كدا على حبت كراكيب ونزلت من الشجره دي
يوسف:قرده قرده يعني
تالين وحضنت يوسف:حقك عليا كل الي في دا بسبيي
يوسف: ولا يهمك فداكي عمري كلو
زين : ممكن نمشي بقا
تالين : اوي اوي
ركبو العربيه
يوسف وتالين من ورا
وياسمين جنب تالين
وزين بيسوق العربيه
يوسف:تصدقي حلوه ونتي متربه كدا مع المكياج شكلك موت
تالين :ونت الشاش الي راسك عملك منظر والله مع حب الشعر الي عليه دول حلوه الاقصه دي
زين قعد يضحك
ياسمين:حمد الله على سلامتكو
تالين :الله يسلمك
يوسف:لو مكنتش جيت بقا كنت هتعملي اي
تالين :كنت ههرب بردو
تالين :السلسله
ياسمين:سلسله اي
تالين : الحمدلله موقعتش مني السلسله دي سبب فرحتي اصلا
ياسمين: نشوف الموضوع دا ف البيت بقا
بعد مده تالين نعست ف حضن ياسمين
مسك يوسف لديها
يوسف ف نفسو: يالي جيتي غيري حالي وكياني كنت هتموت لو حصلك حاجه انا
عند حسن ومريم
حسن : ممكن مكلمه ي بيه
الظابط : من حققك بردو تشوف محامي يخفف عليك الحكم دي قضيه خطف
ف التلفون
حسن : عم محمود
محمود : اي
حسن : نا ف الاقسم
محمود : قسم اي واي الي حصل
*طفلتي الهاربه*



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close