اخر الروايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم سوس خليل

رواية حبيبي الشبح الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم سوس خليل 


لفصل ال 31
الحارس بتوتر : جوكر باشا الانسه ياسمين اتخطفت رجاله الكوبرا خدتها
جاسر بصدمه وعصبيه : إيه وانتو كنتو فين يا اغبيه
الحارس بخوف : حضرتك هما رشو مخدر علي وشنا ومحسناش بنفسنا غير وإحنا في الارض في الجنينه وانسة ياسمين مش موجودة
جاسر بغضب : اقفل يا غبي وقفل السكه
يونس بقلق : في إيه يا جاسر ياسمين جرا ليها حاجه
جاسر بص ليه وخايف يقولو وكان ساكت
يونس بخوف : متتكلم يا جاسر في إيه
جاسر اتنهد : رجاله الكوبرا خطفت ياسمين
يونس وايمن اتصدمو
يونس بخوف وعصبيه : إزاي ده يحصل دانت قولت بيتك أمان إزاي ده ورجالتك كأنو فين
جاسر : رشو علي وشهم مخدر إحنا لازم دلوقتي نعرف فين مكان ياسمين علشان الكوبرا مش سهل
ايمن : يعيني عليكي يا بنتي ياللي المصايب بتبقي فوق دماغك البت دي مظلومه معانا والله الله يسامحك يا سياده اللوا دخلت البت في القرف ده وهي ملهاش ذنب في حاجه
يونس عمال يلف حوالين نفسه بعصبيه : طب هتعمل إيه دلوقتي
جاسر : أنا هتصرف وانشالله هنقدر نوصل ليهم
يونس بصله وقال من جواه : يارب وبعدين قال بصدمه : إزاي نسيت
جاسر : في إيه
يونس مردش عليه وطلع تليفونه عمل مكالمه
في مصنع مهجور
كانت ياسمين علي الكرسي مربوطه ومغمي عليها ابتدت تفوق وحست نفسها مربوطه ودراعها بيوجعها آوي
ياسمين بصداع ووجع : آه يا دماغي واه يا دراعي آه يا كلي
إيه ده هو أنا فين احيه لكون اتخطفت تآني لا تآني ايه قولي رابع خامس دانا اتخطفت آكتر ما بيتقلي صباح الخير ومين المرادي بقي
شافت الباب بيتفتح وبيخش حراس كتير
ياسمين بذهول : مشالله إيه كل ده هو الريس داخل ولا إيه
دخل عليها شخص لابس بدله بيضه وبورناطه بيضه وخواتم وسلاسل فوق بعض وماسك سجاره واقرع و ماسك عصايه
ياسمين بصتله بذهول : هو بيصورو مستر أكس الجزء الثاني ولا إيه مين ده راخر
الكوبرا بثقه : هاي
ياسمين :هاي ورحمة الله وبركاته يا أخويا مين سعادتك إنت كمان
الكوبرا بيتكلم مصري علشان هو مصري أصلا : ازيك يا ياسمين (بقلمي : sos khalil)
ياسمين : هو أنا إسمي مسمع آوي كده في روسيا أنا كويسه يا أخويا إنت مين بقي انشالله
الكوبرا بضحكه : ها هاها هو آنتي متعرفنيش
ياسمين بقرف : لا والله محصلناش القرف قصدي الشرف
الكوبرا : أنا الكوبرا أكبر زعماء المافيا هنا في روسيا
ياسمين بصدمه : يا حلااااااوه مافيا تآني لا والكبير كمان ده انا حظى حمار مخطط يا ليله سودا في تآني دي وراك ولا انتو خلاص خلصتو ونبي تعالو دفعه واحده علشان أنا بس زهقت كل شوية يظهر شخص جديد أنا تعبت بصرآحه
الكوبرا : ههههه لطيفه
ياسمين بغباء : لا يا أخويا أنا ياسمين
الكوبرا ضحك : هاها وكمان دمك خفيف
ياسمين بصتله بقرف : وده ايه أصله ده انشالله متقولي انت عاوز ايه بقرعتك دي
الكوبرا بصلها بغضب : لا وكمان لسانك طويل أنا مش بحب الغلط
ياسمين بصتله : مقولتش برضو عاوز ايه ( بقلمي : sos khalil)
الكوبرا : ناصر
ياسمين بأستغراب : ناصر
الكوبرا هز دماغو : آه ناصر هو فين
ياسمين بصتله وبعدين قالت بسخريه : تعالي كده دور في جيبي يمكن تلاقيه مستخبي هنا ولا هنا
الكوبرا بعصبيه : انتي بتتريقي
ياسمين بشجاعه اكتسبتها موخرا : مانت إللي كلامك مش منطقي بصرآحه وإنت متعرفش معاني يعني المافيا المفروض يعرف كل حاجه بس ماشي ناصر مقبوض عليه ده إللي اعرفه أي حاجه تآني لا وبعدين إنت خطفني استفدت حاجه لا صح ملهاش لزمه قديمه انك تخطف والجو ده بقي مقرف آوى بصرآحه
الكوبرا بغضب : ماشي وسابها وخرج
ياسمين قبل ما يخرج : مقولتش إنت مين يا عسل
الكوبرا بص ليها بغضب ومشي
ياسمين بصت عليه بقرف : كتك نيله في قرعتك وبعدين قالت بضيق: امي وابويا جابوني للدنيا على اتخطف بس اوف يارب بس إما أشوفك يا جوكر الكلب وبعدين قالت بتريقه وهي بتقلد جاسر : المكان ده أمان عليكي ومخدش هيعرف مكانك بس إما أشوفك بس إن مطلعت زورك في أيدي ماشي اااه الله يخربيت ابوهم شدين الحبل اوي آه يا دراعي اوف يارب بقي
عند يونس كان رايح جاي ومستني المكالمه
بعد شويه التليفون رن يونس رد بسرعه
يونس : إيه يا سمير عملت ايه
سمير : عرفت مكانها يا باشا
يتبع.......
بقلمي :sos khalil

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close