اخر الروايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم سوس خليل

رواية حبيبي الشبح الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم سوس خليل 


الفصل ال 32
سمير : عرفت مكانها يا باشا
يونس بفرحه :بجد فين يا سمير
سمير :هبعتلك العنوان وقفل
بعت ليونس العنوان
يونس بسرعه : يلا بسرعه نروح مكان ياسمين
جاسر بلهفه : إنت عرفت مكانها
يونس : آه آه يلا بقي
ايمن : طب عرفت إزاي يعني
يونس إفتكر
فلاش باك
كانت ياسمين قاعده جوه في إلاوضه علي تليفونها الباب خبط
ياسمين : ادخل
دخل يونس
ياسمين : إيه يا يونس في حاجه
يونس طلع سلسله شيك جدا وسيمبل من جيبه وحطها قدام ياسمين
ياسمين بانبهار : الله يا يونس جميله آوى بتاعة مين دي
يونس بحب : بتاعتك
ياسمين بصدمه : بتاعتي انا
يونس : اممم بتاعتك وأنا جايبها هديه ليكي يعني بمناسبة إن عيد ميلادك قرب
ياسمين بفرحه : بجد يا يونس أنا مش اقولك ايه
يونس بأبتسامه : متقوليش حاجه اهم حاجه ان انتي اتبسطي فيها بس أنا ليا طلب عندك
ياسمين بأستغراب : أتفضل
يونس : عايزك تفضلي لابساها ومتقلعهاش خالص
ياسمين استغربت : ليه يعني يا يونس
يونس : اسمعي الكلام وخلاص يا سمين
ياسمين : ماشي يا يونس حاضر
يونس ابتسم : يحضرلك الخير يلا اسيبك بقي وطلع من الاوضه وفضلت ياسمين بصالة وهي مش فاهمه حاجه لبست السلسله ونامت وهي حضنتها
باك
ايمن بصدمه : يابن اللذينه ومقولتش ليا يا يونس
يونس بصله : مانا لو كنت قولتلك كنت رحت عرفتها وإنت مشالله حدث ولا حرج في الرغي
ايمن بتذمر : إنا أخص عليك يا يونس مكنش العشم يا صاحبي
يونس شوح ليه : ياعم اتنيل بقي مش وقتك يلا جدعان
جاسر : يلا وخرجو ركبو العربية ورايحين مكان ما ياسمين موجوده واتصلو بدعم ليهم
عند ياسمين كانت قاعده زهقانه آوي
ياسمين بزهق : طب مش كانو يحطو تليفزيون ولا حتي راديو فين أيام يا جوكر ااه يا مراري يا جدعان ياللي هنا انا جعانه ده ايه العالم قليله الذوق دي المفروض لما يخطفو حد يعملو معاه واجب إيه العالم البخيله دي اوف يارب حد يجي يخرجني من هنا بقى في نفس الوقت سمعت صوت ضرب نار بره
ياسمين بخضه : يا خرابي إيه الصوت ده استر يارب
يونس بره هو وايمن وجاسر والدعم بتاعهم بيضربو نار على رجاله الكوبرا
كانو رجاله كتير اوي
ايمن وهو بيضرب قال بصوت عالي : يااااا ولاد ال 🐕 دول زي النمل ده كأنهم بيتولدو من جديد الكوبرا ده مش سهل بجد
جاسر وهو بيضرب : طبعا مش سهل ده الكوبرا يا بني
بعد نص ساعه تقريبا من الضرب رجاله كتير من رجاله الكوبرا ماتو بس لسه فاضل ناس يونس شاور لجاسر بمعني غطي عليا جاسر عمل كده ويونس فضل يمشي لحد ما وصل للمكان اللي فيه ياسمين فتح الباب ودخل شافها قاعده علي الكرسي مربوطه
ياسمين بصدمه وفرحه : يونس
يونس ابتسم : اوووف حظك ده فله كويس إنك لابسه السلسله
ياسمين بصت للسلسله إللي هي لابسها وبعدين بصتله : آه لبساها بس ليه بتقول كده
يونس : في جهاز تتبع فعرفت اوصلك عن طريقه
ياسمين بعصبيه : والله وجاي تفتكر دلوقتي ما لما الزفت ناصر خطفني انت مجتش لحد متصبت ومره التانيه الجوكر بس فعلا زي ما بيقولو التالته تابته
يونس ضحك : كان عقلي واقف ساعتها ساعه ناصر وإنتي عارفه إللي حصل بيني أنا وايمن بس اديني انقذتك أهو أما الجوكر بقي
ياسمين كانت لسه هتتكلم دخلو ايمن وجاسر بعد ماخلصو علي كل الرجاله بره وطبعا كان معاهم الدعم
ياسمين بصدمه وهي بتبص لجاسر : إيه ده إنت بتعمل إيه هنا
ايمن : كويس إنك بخير يا ياسمين
يونس بص لياسمين : جاسر الهواري إبن عمك ياياسمين
ياسمين اتصدمت : نعم إبن عمي أنا
جاسر : آه إبن عمك ياياسمين
ياسمين : طب طب ازاي
يونس: هنفهمك كل حاجه بس نفكك الأول ونخرج من هنا وراح علشان يفكها
صوت من وراهم : اهلا اهلا اهلا منورين يا شباب
كلهم بصو وراهم واتصدمو لما لاقو الكوبرا
يتبع..........
حبيبي الشبح
بقلمي : sos khalil

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close