أخر الاخبار

رواية عشقت الرعد الفصل السابع 7 بقلم اسماء محمد

رواية عشقت الرعد الفصل السابع 7 بقلم اسماء محمد



الفصل_السابع
جميله بصدمه :: نععععععععم بقا المعفنه دي مراتك
رعد بغضب :: جميله هااانم دي مش اي حد دي مرات رعد الحناوي ولو فكرتي تلعبي زي ما عملتي وقرب من أذنها مع اسيل اختك قسماً بالله هنسي في يوم انك امي
جميله بصدمه و توتر :: اااانت
قاطعها رعد :: كلامي خلص وشد عشق من ايديها وطلع فوق ونورين طلعت معاه
جميله بغل :: ماشي يا رعد اما خليتك تيجي تبوس جزمتي مبقاش جميله وخرجت من الفيلا
في المستشفى
كمال قاعد علي الكرسي جمب اسيل وحاطط أيده علي ايد اسيل
كمال بحب:: سيلا احنا بقالنا سنين بعد عن بعض ويوم ما نرجع تسيبني يلا قومي علشان خاطري وبعياط :: قومي كفايه الي بيحصل فيا ده وحط دماغه علي ايد اسيل وفاق علي صوت اسيل وهي بتقول
اسيل :: وانا مقدرش اسيبك
كمال بصدمه :: معقوله بيتهيالي معقوله لالالا
اسيل :: هههههههههههه كح كح كح انت اتجننت ولا اي
كمال بينط من الفرحه :: سيلاااااااا وخرج ينده للدكتور
في فيلا نسرين
الباب بيخبط جومانه فتحت الباب ودخلت جميله
نسرين بتوتر :: اي الي جابك هنا انتي اتجننتي
جميله :: انا مش جايه اضايف انا جايه اعمل اتفاق وهمشي ويا توافقي يا هيكون ليا تصرف تاني
نسرين بزعيق :: لا مافيش خرا تاني كفايه الي حصل زمان
فلاااااااااااش باااااااااااااااااااااك
قبل 27سنه
كانت نسرين وآسيل جيران في الفيلا وآسيل كانت حامل في عشق
نسرين قاعده في بيتها وفي الوقت ده نسرين ماكنتش بتخلف وبقالها سنيين علي كده وفي يوم جت جميله بيتها
نسرين بحب :: جميله اهلا بيكي
جميله بتكبر :: اهلا
نسرين :: تشربي اي
جميله :: مش عايزه انا جايه اقول كلمتين عجبكوا أو لا دا اقتراح
نسرين :: خير قولي
جميله :: انتي بقالك قد اي مش بتخلفي
نسرين بوجع :: 5سنين
جميله بخبث :: طب اي رايك لو تكوني حامل و دلوقتي
نسرين باستغراب:: مش فاهمه
جميله وهي تمشي :: يعني انتي تقولي لجوزك انك حامل والناس كلها تعرف كده وتكوني انتي وآسيل حوامل ولما اسيل تولد تولدي انتي كمان في نفس اليوم ونقول ان بنت اسيل ماتت أو ابنها الله واعلم وتاخدي انتي الطفل
نسرين بغضب وعصبيه :: انتي مجنونه صح انتي عارفه انتي بتقولي اي انتي مريضه نفسيه
جميله مبتسمه :: براحتك بس علي فكره انتي لو عملتي كده هتكوني ام وغير كده اسيل مش هتخسر حاجه كلها سنه او اتنين وهتخلف بدل الطفل عشره وانتي هتفضلي كده عموما هسيبك لحد بكره تفكري باي باي
تاني يوم
نسرين اتصلت بجميله
جميله :: قلتي اي
نسرين بتاخد نفس :: موافقه بس هنعملها ازاي
جميله بخبث وغل :: سبيها عليا
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااك
نسرين بدموع :: حرام عليكي بجد انتي سم
جميله :: انا اقترحت وانتي واقفتي
نسرين بغضب ودموع :: عارفه تمن الي دفعته اي جوزي عرف وطلقني وخصوصا بعد اما خلفت نور وكانت أول فرحتي
جميله :: انتي الي غبيه
نسرين بغضب :: انا لسه مخلصتش كلامي اطلقت بسببك عيشت بعيد عن عشق 15سنه بسببك لما سفرتها بره علشان خايفه أن حد يعرف بعيش في تأنيب ضمير ليل ونهار بسببك وبسبب الحاله الي اسيل فيها بسببي وفوق دا كله ربنا اراد ان يجمع بين اسيل وعشق وكمال
جميله باستغراب:: يجمعهم ازاي مش فاهمه
نسرين باستهزاء :: انتي متعرفيش ولا اي مش الدكتوره الي مسؤوله عن حاله اسيل هي عشق
جميله مصدومه
نسرين بتكمل:: لا وايه والي متجوزه ابنك عشق وعايشه معاكي في نفس البيت
جميله بغضب وصدمه :: انتي بتقولي اي ققق قصدك أن مرات رعد تبقي بنت اسيل
نسرين باستهزاء :: شوفتي بقا
شوفتي ربنا بيعمل اي
سابتها جميله بصدمه ومشيت
نسرين بعياط :: يارب يارب
في المستشفى
دكتور خالد :: اسمك اي
اسيل بتعب :: اسيل
خالد :: حاسه بايه دلوقتي
اسيل :: تعب جامد في كتفي
خالد :: تمام هديكي حقنه تخفف الوقع دلوقتي وسابها وخرج واتصل علي عشق
في فيلا رعد الحناوي
عشق واقفه أمام الاوضة
عشق :: هنام فين
رعد ببرود :: في اوضتي وسابها ودخل
عشق دخلت وراه بعصبيه :: انت فاكر اني مراتك بجد ولسه هتكمل كلامها اتكعبلت في السجاده وكانت هتقع رعد لحقها
عشق علي كتف رعد ومغمضه عينها لتكون وقعت ورعد مبحلق فيها وهي مغمضه😂
عشق فتحت نص عين ولقت أن حد ماسكها واتوترت أن رعد مقرب منها اوي كده وبعدت عنه بسرعه
عشق بغضب :: انت ازاي تسمح لنفسك تمسكني كده
رعد بصدمه :: نععععععععم
عشق كانت لسه هتكمل قاطعها رنه الفون
عشق :: ازيك يا دكتور
خالد :: تمام يا عشق عندي ليكي خبر بمليون جنيه
عشق مبسوطه:: بجد خبر اي ده ورعد بيتابعها بعيون من تحت لتحت
خالد :: المريضه اسيل فاقت
عشق بفرحه وبتنطنط :: بجد
خالد :: اه والله
عشق بتلقائيه :: هييييييه انت اجمل واحلي واشطر دكتور في الدنيا انا ثواني وهكون عندك
وراحت ناحيه رعد بفرحه
عشق :: رعد سيلا فاقت انا رايحه ليها دلوقتي
رعد واقف وعينه هطق شرار من كلامها مع الدكتور ومش مركز
عشق انتبهت لغضبه :: استاذ رعد بقولك اسيل فاقت
رعد :: تمام تعالي انا اصلا رايح المستشفى وهما خارجين لقوا نورين واقفه بره ولما عرفت انهم رايحين صممت تروح معاهم
في المستشفى
كان رعد كلم اسر وقاله أن اسيل فاقت وأسر قاله هيكون في المستشفى
رعد وصل المستشفى
وعشق راحت تلبس البالطوا بتاعها
الكل متجمع حوالين اسيل ومعاهم كمال وبعد دقايق دخلت عشق مع خالد 😈
عشق بابتسامه::مساء الخير علي الناس القمر
اسيل بحب :: مساء النور يا قمر
عشق :: عامله اي
اسيل :: الحمدلله
ريم اخت اسر بهزار :: احنا هنقضيها سلامات ولا اي
رعد :: انتي اي الي جابك
اسر :: شبطتت فيا لما عرفت أن سيلا فاقت
نورين وريم بصوا لبعض وأسر ورعد بصوا لبعض وفجاءه كلهم ضحكوا
خااالد سرح في ضحكه ريم
وعشق سرحت في ضحكه رعد
اسيل كانت ملاحظه نظرات عشق لرعد
عشق فاقت:: دكتور خالد
خالد :: ها نعم يا عشق
عشق :: دي تقارير المريضه بعد اذنك انا هروح علشان تعبانه وعايزه انام
خالد :: الف سلامه عليكي تحبي اروحك
رعد بحده :: وانت بقا شايف مدام سوسن واقفه قدامك
خالد باستغراب :: عفوا
اسر :: رعد مالك
نورين وريم واقفين جمب بعض
ريم :: في اي
نورين :: دي مرات رعد
ريم بصدمه :: نععععععععم
رعد موجه كلامه لخالد :: الدكتوره عشق تبقي حرم رعد الحناوي
خالد وأسر واسيل وكمال بصدمه:: نععععععععم
رعد بنفس الغضب والحده :: وممنوع تتصل بمراتي تاني مفهوم وشد ايد عشق وقال :: انا هوصلها نورين خليكي مع سيلا
عشق ورعد وصلوا البيت
عشق في العربيه مع رعد
رعد بحده :: اتفضلي انزلي
عشق نزلت من غير اي كلام ورعد رجع المستشفى تاني
جميله كانت وافقه في البلكونه وقالت بغل :: لازم تموتي قبل ما اسيل تقوم



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close