اخر الروايات

رواية عشقت الرعد الفصل الثامن 8 بقلم اسماء محمد

رواية عشقت الرعد الفصل الثامن 8 بقلم اسماء محمد



في صباح يوم جديد
جميله كانت راحه اوضه عشق ولقت الداده معاها نسكافيه
جميله بتكبر :: بتاع مين النسكافيه ده
الداده:: عشق هانم
جميله في نفسها :: هانم ههه
جميله :: طب هاتي وروحي انتي
الداده:: تمام يا هانم
جميله طلعت كيس ابيض وحطت منه في النسكافيه وخبطت علي الباب
عشق :: تعالي يا داده
دخلت جميله
عشق :: جميله هانم
جميله بحب وزعل مزيف :: كدا يا عشق مش المفروض تقولي ماما
عشق باستغراب :: نعم
جميله :: انا عارفه انك مستغربه بس رعد خلاني مش علي بعضه والاكتر فجائني أنه اتجوز ودا رد طبيعي جدا أن اعرف ابني الوحيد متجوز وانا كان نفسي افرح بيه وبتتنهد بس اي رايك ننسا الي فات ونبدأ صفحه جديده مع بعض
عشق بحب :: اكيد طبعا وانتي معاكي حق حتي ماما زعلانه دلوقتي مني ونور اختي بقالها يومين قافله علي نفسها بسببي
جميله بحب مزيف :: وانا هحل ليكي الموضوع ده
عشق بحب :: بجد ربنا يخليكي ليا يارب
جميله بابتسامة:: طب خدي النسكافيه بتاعك اهو
عشق بابتسامه:: شكرا وشربته
جميله ابتسمت بانتصار بعد ربع ساعه نزلت عشق راحت المستشفي وجميله وافقه فوق
جميله بضحك :: هههههههههههه خليكي بقا تتمتعي كمان ساعه قبل ما وبتعمل حركه الطياره وبتقول وتسافري هههههههههههه
في فيلا نسرين
نور قاعده علي السرير ونايمه ومتغطيه وبتعيط
نور بعياط :: ليه يا رب كده وقامت اتعدلت ووقفت قدام المرايا وبصريخ عشق مي اختي ازاااااااااي وبتعيط جامد يارب دي عشق ممكن تموت لو عرفت
فلاااااااااااش باااااااااااااااااااااك
جميله جت البيت ونور فوق في الأوضه ونزلت علشان تشرب ولقت حد تحت ووقفت سمعت الكلام بنهم ورجعت تاني علي الاوضه وبتعيط
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااك
نور بصريخ :: لييييييييييييه ومسكت ازازه البرفان ورمتها في المرايه
نسرين طلعت بخوف :: نور نور في اي
نور قاعده علي الأرض بتعيط ونسرين بتقرب منها نور بعدت عنها وبزعيق
نور بزعيق وعياط :: انتي السبب منك لله يا شيخه منك لله
نسرين بعياط:: في اي انا عملت اي يا بنتي
نور قامت من علي الأرض ونسرين قامت معاها
نور بغضب :: مش عارفه عملتي اي انتي خربتي حياتي وحياه عشق خلتيني اتربي من غير اب بسبب جشعك وبتعيط والحاجه الوحيده الي كانت مصبراني علي علي فراقه اختي عشق أو الي كنت فكراها اختي وبتعيط
نسرين بصدمه :: ايه الي بتقوليه دا
نور :: الي بقولوا هو الي سمعته امبارح مع الست الي جت هنا
نسرين بعدت عنها بصدمه وقالت
نسرين بعياط:: علشان خاطري اوعي عشق تعرف حاجه ابوس ايدك يا نور
نور بعياط :: انا مش هقدر اقولها اصلا مش هقدر ابص وفي وشها واقولها امك الي ربت خطفتك من امك الحقيقه علشان مرضتش بالي ربنا كاتبهولها اقولها اي ولا اي
نسرين بعياط وماسكه ايد نور :: علشان خاطري يا نور علشان خاطري بلاش تقولي ليها
نور بعياط :: انتي من انهارده مالكيش بنت اسمها نور
نسرين بتعيط :: غصب عني والله غصب عني كان نفسي ابقي ام بقالي خمس سنين نفسي اسمع كلمه ماما
نور بتريقه :: وسمعتيها بقا اقولك علي حاجه انا مش عايزه اشوف حد عايزه اقعد لوحدي بعد اذنك
خرجت نسرين وهي بتعيط ونور لبست علشان تروح المستشفى
في المستشفى
عشق واقفه في الأوضه بتاعت اسيل ومعاها الدفتر الي بتكتب فيه التقرير ورعد بيتابعها بعينه
ونورين راحت تاكل هي وريم
دخل اسر وقرب ناحيه رعد وبيوشوشه في ودانه
اسر :: عمر خد حكم 3شهور
رعد :: بس
اسر :: اه
رعد :: طيب وبيتابع عشق
اسر مال عليه :: بتحبها
رعد كان سرحان :: ها
اسر :: هههههههههههه ها اي
رعد برق ليه
اسر بخوف :: اسف اسف
عشق :: مشاء الله عليكي اتحسنتي عن الاول بكتير وممكن تخرجي بكره كمان
اسيل :: تعرفي انا حبيتك اوي واحسن حاجه انك مرات رعد الف مبروك يا حببتي
عشق بتعب :: الله يبارك في حضرتك بعد اذنك
اسيل بحب :: خليكي معانا
عشق بتعب واضح وكلام متقطع :: لا فففي ع م ليه لازم احضرها
رعد بقلق واستغراب :: هتحضريها وانتي وكده
عشق :: انا كويسه عادي بعد اذنكوا وجت تفتح الباب علشان تخرج فجاءه مسكت قلبها
عشق بوجع وصوت واطي :: اه
وخرجت رعد سمع الصوت
عشق راحت مكتبها وقفلت الباب وراها وحطت أيديها علي قلبها بوجع
عشق بوجع :: اه يارب
فجاءه دخل خالد عليها
خالد بقلق :: مالك يا عشق
عشق بعياط ووجع :: مش عارفه قلبي وجعني اوي وفجاءه اغمي عليهاااااا
في ذلك الوقت وصلت نور الي المستشفي ومسحت دموعها
في مكتب عشق خالد شالها وحطها علي السرير بخوف وابتدي يسخن ايديها ولقي الأمر صعب عليه وراح ينده رعد علشان يساعده
رعد كان قاعد خايف مش عارف ليه
اسيل :: رعد انا حاسه بخوف اوي
كمال كان جه :: تعرفي نفس الاحساس
رعد قلق اكتر ولسه هيقوم دخل خالد بخوف
خالد بسرعه :: رعد بيه وبينهج مدام عشق اغمي عليها تعالي ساعدني عقبال ما جهز غرفه العمليات وانت كمان يا استاذ كمال بسرعه
كلهم جربوا بسرعه البرق
خالد شرح لرعد يعمل اي وهو وكمال وابتدو يدعكوا في ايد عشق ورجليها وخالد راح يحضر اوضه العمليات
نور لسه بتفتح باب المكتب وقالت بصدمه وصريخ :: عااااااااااشق
في فيلا الحناوي
جميله لابسه اسود ووقفه قدام المرايا وبتجرب تعيط
جميله :: اهي اهي اهي ماكنش يومك يا عشق
جميله :: هههههههههههه اي الكلام البيئه ده نجرب تاني
جميله :: حببتي يا عشق كان نفسي اشوف حفيد ليا اهي اهي وبعدين ضحكت بشر:: هههههههههههه



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close