رواية احببته رغم قسوته حور وجاسر الفصل التاسع 9 بقلم نورهان العطار
استيقظت اميرة علي صوت الهاتف رد
اميرة بنوم:الووو
احمد:صباح الفل والياسمين
اميرة وهي تنظر للهاتف:احمد صباح النور يا حبيبي
احمد:يالههههوي علي حبيبي منك انتي
اميرة بضحك:مالها
احمد بمرح:زي السكر يا سكر
اميرة:ماشي يا سيدي عاوز اي
احمد:عاوز اتجوزك
اميرة: وانا موافقة بس ابية يوافق
احمد بفرحة: اقفلي انا هكلمة بسرعة اقولة
اميرة:استني ولكن اغلق احمد الهاتف فنظرت الي الهاتف واخذت تضحك علي هذا المجنون الذي احببتة
استيقظت حور بتشهق لان احد صب عليها مياة بقوة
حور بفزع:في اي اي الي حصل
ادم بحدة:اخلصي انتي مش نايمة في بيت ابوكي يالاا
حور:حد بيصحي حد كدة
ادم وهو يمسكها من شعرها:اوعي تفكري تعالي صوتك علياا يالا حضري الفطار خمس دقايق ويبقي جاهز ثم تركها ودلف للمرحاض قامت حور وهي تمسح دموعها وهبطت الي الاسفل ودلفت الي المطبخ واحضرت الفطار وذهبت حتي توضعة علي السفرة رائت حور اميرة تهبط بسرعة من علي الدرج
حور:براحه وانتي بتنزلي
اميرة:صباح الخير يا حوري يالا باي
حور:رايحة فين تعالي افطري الاول
اميرة:راحة الجامعة هتاخر باي
ذهبت اميرة وتركت حور تبكي علي مستقبلها في الجامعة فهي في تانية تجارة انجلش ولم تذهب في هذا الترم اي شئ فسوف تعيد السنة هبط ادم فوجدها تبكي
ادم بزهق:مالك
حور وهي تمسح دموعها:مفيش انفضل كل
ادم بتستفزاز:مش واكل
حور بعصبية:ازاي يعني امال قلتلي اعمل فطار لي هااا
ادم وهو يمسك يديها بغضب:صوتك ميعلاش انا حر ثم امسك الاطباق ورماها علي الارض وذهب الي العمل ولكن قبل ان يذهب لف وجهة ناحية حور
ادم بامر:اجي الاقي البيت دا بيلمع ماشي نظفي لوحدك
ثم كاد ان يذهب الي العمل ولكنة توقف عندما سمعها تقول......................
حور ببكاء:بكرهك يا ادم بكرهك اوووووي
ذهب ادم ولكن لا يعلم لما قلبة وجعة من هذة الكلمة ولكن صمم علي الانتقام........
وصل ادم الي الشركة وما ان دخل حتي دخلت السكرترة خلفة وهي تضع الملفات امامة........
ادم: عندنا اي النهاردة
السكرتيرة برقة: عندنا ميتنج مع الشركة الفرنسية
ادم:الساعه كام؟
السكرتيرة:الساعة ٧بليل
ادم:تمام اتفضلي انتي
خرجت السكرتيرة واندمج ادم في الملفات اللتي امامة ولكن وجد الباب يدق فسمح بالدخول فدخلت
السكرتيرة: في واحد برة بيقول عاوزك في حاجه مهمة
ادم:دخلية لما نشوف مين خرجت السكرتيرة ودخل محسن الي ادم
ادم بغضب:انت اي الي جابك هنا
محسن بتمثيل:لازم تعرف حاجه مهمة
ادم بغيظ:حاجه اي
محسن بحزن:حور بنتي
ادم بخوف:مالها في اي
محسن:بتضحك عليك زي الي قبلك
ادم بصدمة:ازاي
محسن:هفهمك حور بنتي.......................
محسن بحزن مصطنع:انا كدة رضيت ضميري بس امانة عليك مش تاذيها مع السلامه يا بني خرج محسن وذهب وهو علي وجهة ابتسامة خبيثة اما ادم فدم غلي في عروقة واخذ جاكتة وذهب من الشركة باكملها
ادم:اي مواعيد الغيهاا فاهمة
السكرتيرة بخوف:فاهمه حاضر يا فندم تحت امرك
خرج ادم من الشركرة وهو غاضب بشدة
السكرتيرة مها:الو ايوة يا باشا.......اة هو خرج وهو متعصب اووووي........... ادم دا مش بيقع بسهولوة.......مها بطمع:تحت امرك يا باشا مع السلامة.....
ذهب ادم الي القصر ودخل وهو الغضب متمكن منة اخذ يبحث عنها لم يجدها صعد الي الغرفة وجدها جالسة تقرا كتاب ولم تشعر بة اغلق ادم الباب بقوووة
حور بفزع:في اي انت اي الي جابك دلوقتي
ادم بغضب:اجي بيتي وقت محب ولا قليلي مكنتيش عاوزاني اجي علشان مين الي جاي مكاني
حور:انت بتقول اي
ادم وهو يرمي الجاكت ويفك زراير قميصه ويقترب منها وحور ترجع للوراء
حور:انت هتعمل اي
ادم:اؤ هاخد حقي دا حتي عيب لما مخدش حقي ولا ليهم حلال ليا حرام وانقض عليها يغتصبها بوحشية وهي تصرخ وتتوسل الية ان يبتعد عنها ويتركها ولكن ادم الغضب عماة ضرخت حور صرخت الم صرخة وجع صرخة كسرة انتهت كل شئ نظر لها ادم بصدمة ما هذا كيف هذا دم عذريتها اكانت حور عذراء نظر لها ادم وجدها تنظر للسقف وعينها مفتوحة والدموع تخرج من عينها بصمت تركها وذهب الي الحمام ووقف تحت الدش واخذ يضرب في الحيطه
ادم:غبي غبي لي عملت كدة هتقولها اي
لف ادم فوطة علي جسمة وخرج وقف ينظر لنفسة في المرأة ولكن وجد حور علي نفس الوضع لبس ادم ثيابة بسرعة وذهب لحور واخذها في حضنة بقوة وخوف
ادم بخوف:حور اضرخي عيطي اضربيني اعملي اي حاجه
حور:ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ادم:والنبي يا حور ردي عليا عشان خاطري
حور::ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حملها ادم بين يدية وذهب الي المرحاض وخلع باقي ملبسها المقطعة من عنفة وفتح الماء الدفئ ووضع حور في البانيو وخرج واتي اليها بملابس فنظر الي الملاة فوجد علية دماء عذريتها فشال ادم الملاءة ورماها ودخل وجد حور علي نفس الوضعية فحملها من الماء والبسها ملباسها وحملها ووضعها علي السرير واخذها في حضنة فوجدها ترتعش بشدة
ادم بخوف:انتي بتترعشي كدة لي ردي علية والنبي
نظرت الية حور واغمضت عينها واخر شي سمعتة صراخ ادم باسمها ولكن هي كرهت هذا العالم لم تري احد يحبها مثل امها رحمها الله فوجدت حور نفسها في مكان اخذت تمشي فية حتي وجدت امها جريت عليها
حور:ماما وحشتيني
مامت حور:وانتي كمان يا قلب ماما
حور ببكاء:سبتيني لي هاااا انا لوحدي من بعدك
مامت حور:مش بايدي
حور:خديني معاكي يا ماما الدنيا دي وحشة اوووي
حورية اختها:تعالي يا حور
حور بصدمة:انتي هنا ازاي
حورية:انا هنا من زمان تعالي يا حور
ذهبت حور الي امها واختهااا