اخر الروايات

رواية ملاك الفهد الفصل الخامس 5

 رواية ملاك الفهد الفصل الخامس 5



نعممممم ازاي يعني هربت ،انتي اكيد بتهزري يا فوفي ،روحي ناديلي للعروسه
فتحيه بخوف : بس ..بس انا مش بهزر معاك يا علي البنت فجأه اختفت ومش لاقينها
علي بغضب : يعني ايه يا فتحيه عايزه تقوليلي ان البنت هربت منكم
فتحيه: اصل هي مش عاوزه تتجوزك قالت ان انت اكبر منها بسنين وعندك ولاد قدها
علي : ومين قالك ان انا هتجوزها بجد ،نسيتي ان فكره الجوازه دي انتي الي اقترحتي عليا اتجوزها يوم واحد وبعدين اطلقها بعد ما اقضي معها ليله
فتحيه: اي الفكره دي انا الي قولتهالك عشان انت عيونك عليها وبدل ما تخطفها تتجوزها احسن
علي بعصبيه: لو سيبتني بيومها انا كان زماني اخدت الي عاوزه منها
اتكلم بتحذير : بعد 4 ايام بس لو مارجعت ملاك ،انتي عارفه ايه الي هيحصل فيكم
فتحيه بخوف شديد: يا باشا انت......، مش كملت الكلام عشان شافت بنتها جميله جايه ناحيتهم
جميله :ماما انا دورت ع ملاك في اوضتها بس مش لاقياها من الصبح وهي مختفيه و... بصت ناحيه علي الي كان بيبص عليها ببصه مش كويسه
جميله باستغراب: ماما مين الراجل ده الي واقف جمبك
فتحيه بتوتر :ده بيكون ز....
علي بخبث : انا خالك يا بنتي ، بعدين بص على فتحيه الي كانت مصدومه ومش عارفه تعمل اي
ايه يا فتحيه مش هتقولي حاجه
فتحيه : ايوه ده خالك يا جميله ايجي عشان يطمن عليكم وهيمشي
جميله : بس انتي يا ماما بحياتك مش كلمتيني عنه
فتحيه بتحاول تغير الموضوع عشان ماتشك بحاجه
"جميله بعدين نتكلم روحي ع اوضتك ،بعد ماراحت جميله على اوضتها كان بيتابعها علي بنظراته من فوق لتحت
قربت منه فتحيه واتكلمت بغضب: ايه الهبل الي انت عملته مش كان ضروري تقول زفت الكلام ده
علي بخبث: بقولك اي يا فتحيه انا غيرت قراري، انا عايز بنتك جميله عجبتني اوي
فتحيه بصدمه: بتقول اي انت مجنون يا ابني عارف اي الي بتقوله دي بنتي انا مستحيل اخليك تقربلها
علي : اوعك يا فتحيه تنسي حالك مين انتي عارفاني كويس لو عاوز حاجه انا باخده بإيدي ،انا هسيبك تفكري ف الموضوع ده من هون لحد الوقت المحدد
_ _ _ _ _ ______ _ _ _ _ _
"بسس خلاص اسكت مش عايز اسمع صوتك هيجي دورك انت كمان ،دلوقتي سيبني اخل *ص عليها
=لا لا اصحك تعملها ،اقت*لني انا بدالها هي مش عملتلك حاجه،انت عايز تقت*لني اهو انا واقف قدامك اقتلني انا وسيبها هي
" انت اتأخرت اوي واتكلم بغضب: انت اخدت مني كل حاجه حتى البنت الوحيده الي حبيتها سرقتها مني
ضغط ع زناد المسد*س وصوبه ناحيه البنت الي كانت مرعوبه اوي وعيونها كانت بتبص للراجل الي كان مربوط وب*ينزف د*م في كل حته من جسمه
نور بعياط شديد: ااا انا بحبك كثير بحياتي مش حبيت قدك انت يا........ فجأه نور سقطت وسا*يحه في د*مها
فهد بصدمه : لا!!!!! نوررررر
فاق فهد ووشه عرقان من الكابوس ده الي دايما بيجيله بص قدامه لاقي كل الموجودين بيبصوله باستغراب
فهد : ايه ده شكلي نمت اوي ،راح لأوضه الي موجوده فيها ملاك الي لسه في غيبوبه ،كان بيبص عليها وهو بيتأمل وشها الي خطفه من اول ماشافها
"ايه حكايتك انتي كمان" بعدين خرج سابها
_____________________
الشخص1: بقولك ايه انا عرفت ان هو موجود في المستشفى من امبارح وانا براقبه
المجهول 2: هو بس ولا معاه حد تاني
الشخص1: لا معاه بنت وكانت سايحه في د*مها ،الي عرفته ان البنت دي دخلت غيبوبه ،بس حاسس ان وش البنت دي مش غريب عليا
المجهول بتفكير: يعني اكيد هي مهمه جدا بالنسباله،وإلا ليه لحتى يحرسها ليله كامله ويبقي جمبها
الشخص: هنعمل اي دلوقتي هو لسه خارج من المستشفى
المجهول بغل: زي ماكنا بنعمل زمان ،اقتلو*ها بدون ماحدش يعرف حاجه
الشخص بصدمه: نقت*لها !!!!


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close