رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل السابع 7 بقلم دنيا
طلقني بقا وخليك راجل
قلم ينزل علي وشها
طارق انتي هنا مجرد خدامه جريا ليه وبس وفكرت الطلاق دي تشليها من دماغك خالص
هتفضلي هنا زي الجريه ليا ومش هطلقك وحتا بعد ما تخلفي مش هطلقك هسيبك هنا ليه انا ولي مزجي وابنك هيتربه معايا انا وحبيبه ومش هتشوفي اصلا وزقها ونزل
مسك يارب يارب خدني بقا يارب انا تعبت
اوي ليه بيعمل معايا كده ليه دا انا كنت خالص هحبو والله كانت هحبوا بس هو طلع بيعمل كل دا بس عشان اخلف وبعدها يخد ابني مني......
نزل من عندها وهو مش طيق نفسه هو مكنش عاوز كل دا يحصل قعد علي الارض تحت العماره
طارق ليه يمسك مسمعتيش ليه والله ماكنت هعمل حاجه من لي قلتها لي حبيبه انا بس كنت بهديها عشان عارف حبيبه وعارف انها مش هتسمح بان حد يشركها فيا والله مكنت هعمل كدا بس انتي لي اتطرتني ارفع ايدي عليكي لما اهنتي رجولتي
ليه كده يارب ليه خلتني اشوفها واحبها منا كانت عايش حياتي كويس وراضي ليه خلتني احبها
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
عده أسبوعين
في بيت طارق وحبيبه
دخل طارق وهو مش طايق نفسه
حبيبه أول ما شفتوا جريت عليا وحضنته
حبيبه اتخرت عليا ليه انا كنت مستنيك وعملتلك العشاء الي بتحبوا حتا لبست الفستان لي انت بتحب تشوفني بيه شوف كده ولفت بلفستان
حبيبه حلو
طارق حلو ياحبيبه بس انا تعبان وعاوز انام تصبحي على خير
حبيبه لا والله يعني انا سهرانه طول اليل اجهز في دا كله وفي الاخر تقلي عاوز انام نام ياطارق نام
طارق حبيبه اقسم بالله انا مطيق نفسي ولو ما بعتي بعيد عني لخلي يومك اسود انهارده
حبيبه ومش طايق نفسك ليه انشاء الله الهانم عكننت عليك ولا عكننت عليك
طارق انتي مش هتسكتي انهارده صح صح والاسف بقا انا معنديش طاقه اطيعها معاكي واتخنق زي كل يوم فنا الم نفسي واتقي شري وسبلك الاوضه كلها وروح انام في اوضه تانيه بدل مقتلك ياحبيبه
وسبها وطلع من الاوضه
حبيبه ماشي ياطارق ماشي اما ورتك مبقاش انا حبيبه
خرج من الاوضه وكان رايح ينام في اوضه تانيه بس سمع صوت وقفه
سليم طارق
طارق نعم ياجدي في حاجه
سليم اه كانت عاوز اتكلم معاك شويه
طارق خليها بكره ونبي ياجدي عشان انا تعبان وعاوز انام
سليم لأ انا عاوزك دلوقتي
طارق نعم ياجدي في ايه
سليم عجبك حالك دا
طارق مالو حالي ياجدي منا كويس اهو
سليم بذمتك كويس
طارق عاوز توصل لي ايه ياجدي
سليم اخرتها معك ايه يا ابن ابني
طارق مش فاهم
سليم لأ انت فاهم كويس اوي بس بتحب تستهبل
واخرت استهبلك دا مش هتكون كويس لي أي حد فيكم سوء انت او حبيبه او لي اسمها مسك دي
انا اه مش كانت موفق علي الاهبل لي انت بتعملوا انت ورقيه ومستحرموا ومزلت برضو مستحرموا
عشان لي انتم عاوزين تعملوا دا ميرضيش ربنا انك تتجوز واحده عشان تخلف منها بس وبعدين تخد ابنها منها دا ميرضيش ربنا حتا ولو كانت امه قبله دا وقبلت تبيع ابنها ضنها بلفلوس فدا ميدلكش الحق انك تبعد ابن عن امو ولا ايه يادكتور
دي حاجه الحاجه التانيه بقا وهي بخصوص حبيبه
حبيبه بتكون حببتك وبنت عمك قبل ما تكون مرتك وانا وانت عارفين قد ايه انت كانت بتحب حبيبه وبتخف عليها قبل متدخل في حياتك لي اسمها مسك دي كل لي عاوز اقلهولك يابني اتقي الله في مرتتك اتقي الله عشان دول ربنا هيسالك عليهم وهيحسبك عليهم انا قولت لي عندي روح نام بقا
ولا اقولك انا لي اروح انام تصبح على خير يابني وربنا يهدي
طارق قعده يفكر في كلام جدو لي........
ملقش نفسه غير خارج من البيت ورايحلها
ميعرفش ليه بس هو حس انه عاوز يشفها
مسك كانت بتصلي وبتدعي ربها انه يرحمها ويصلحلها الحال
كان وقف بيشفها وهي بتصلي وقد ايه هي رقيقه
خلصت صلتها وانتبهت ليه
مسك افندم عاوز ايه عاوز تجرحني تاني ولا عاوز تمد ايدك علياتاني ولا عاوز ايه حقك قلت تلك الكلامت ببكاء
مسك حرام عليك بقا انا تعبت والله تع
مكملتش الكلام بسبب احتضنه لها
طارق ممكن تهدي وتبطلي عيط عشان والله نا مقدر اتحمل ودفن وشه فى رقبتها
انا تعبان اوى يامسك تعبان
مسك حضنته وفضلت تربط علي طهرو بحنان
بعد وقت ليست بقليل
كانت مسك نايمه علي السرير وطارق نايم على رجلها
وحضنها بتملك كانها هتهرب منه
مسك ممكن افهم انت تعبان من ايه
طارق اتعدل وشورلها علي قلبوا
طارق تعبان من دا
مسك وايه لي تعابه
طارق انتي....