القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثامن 8 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثامن 8 بقلم دنيا


انتي لي تعابني وتعابه قلبي معاكي
مسك انا ليه عملت ايه لكل دا
طارق النصيبه انك مبتعمليش
مسك انا مش فاهمه حاجه
طارق احسن برضو وقام راح يلبس
مسك ممكن اطلب منك طلب
طارق قولي
مسك ممكن اروح لي ماما وبابا عشان وحشوني
طارق طب قومي لبسي عشان اودكي
مسك مفيش داعي لتعبك انا ممكن اروح لواحدي
طارق خمس دقايق لو مخلصتيش منتيش رايحه
انا هستنكي بره وسبها وطلع
مسك خمس دقايق لو مخلصتيش منتيش رايحه ابو شكلك
طارق سمعك علي فكره
مسك جريت علي الحمام
خرجت بعد حولي عشر دقايق وكانت لبسه درس شيك جدا من الون الزهري وراحت وقفت قدم المريا عشان تسرح شعرها
طارق ايه دا انا مش كانت بقولك متت مكملش كلمه بسبب كتلت الجمال التي تقف قدمه
مسك اسفه والله بس هسراح شعري وخالص
طارق مكنش بيتكلم كان بيقرب بس
مسك هو في ايه انت بتقرب كدا ليه
طارق راح وقف قدمها وبدون اي مقدمات بسها في رقبتها
مسك اتكسفت اوي ووشها احمر
طارق اخد منها المشط وقعد يسرحلها بشعرها
مسك مفيش داعي انا هعملوا
طارق هششش
خالص تسريح لي شعرها
ودفن راسه في عنقها يستنشق عبرها الصارح التي يشبها راحت الطفل
مسك لو لو سمحت ابعد ع عشان امشي
طارق بعد عنها
مسك ممكن نامشي
طارق هتمشي كدا
مسك اه مالو في حاجه واحشه
طارق في نفسه النصيبه انك قمر
طارق لأ بس يلا
نزلوا وركبه العربيه وطارق سايق
ومسك سكته مش بتتكلم
طارق قرار انه يتكلم
طارق مسك
مسك نعم
طارق انا قدمتلك في الكليه وهتقدري تروحي من بكره لو عاوزه
مسك بجد والله انا انا فراحانه اوي ربنا يخليك يارب
طارق ويخليكي ليا
مسك اتكسفت
طارق بمشغبه تعرفي اما بتتكسفي كدا وبيبقا وشك شبها الطماطم بكون عاوز اعمل ايه
مسك اتكسفت اكتر ودرت وشها النحيت الشبك
طارق طماطم
وصلوا
طارق انزلي انتي وانا هركن واجيلك
مسك تمام
في بيت مجدي (ابو مسك)
رحاب متقوم يارجل شفلك شغلنا الله
مجدي وشوف شغلنا ليه محنا عندنا الفرخه لي بتبيض بيضه دهب
رحاب قصدك مسك
مجدي تو تو قصدي طارق بيه مسك بنتك دي هبله متعرفش تعمل حاجه أمال طارق بيه هو البنك المتحرك
رحاب وهو هيديك
مجدي طبعا هيديني انتي متعرفيش حاجه
رحاب مهو النصيبه اني معرفش حاجه انا بقا عاوزه اعرف بقا ليه طارق بيه يدفع لي البت مسك دي 2مليون ها ليه وهو كان يقدر يتجوز اي واحده تانيه
مجدي دا من حسن حظنا ياوليه
سمعوا صوت الجراس
رحاب ياتره مين اللي جيلنا دلوقتي
مجدي انتي هتفضلي تقولي مين قومي شوفي
رحاب جاي لي بره جاي اهو هو انا قعده وراء الباب
رحاب مسك
مسك وهي بتحضنها وحشتيني اوي ياماما
رحاب وانتي كمان ياحبيبتي بس ايه اللي جبك
مسك انتي مكنتيش عاوزني اجي ولا ايه ياماما
رحاب لا ياحبيبتي مش قصدي انا قصدي ان الوقت اتاخر يوا مش عارفه اتكلم
مسك فهمكي ياماما بس انت وبابا وحشتوني او وحبيت اشفكوا
مجدي مين يارحاب
رحاب دي مسك بنتك
مجدي مسك وايه لي جبها دلوقتي
مجدي بزعيق ايه لي جبك يامقصفت الرقبه انتي عملتي ايه عشان تجي في الوقت دا اوعي تكوني يابت زعلتي طارق بيه ولا عملتي حاجه متعجبوش تخلي يطلقك ويطلب بلفلوس لي اخدنها منه
مسك بدموع هو دا كل لي همك دا دا انت مسلتنيش حتا انتي عامله ايه كل لي همك الفلوس وبس طبعا منانت بعتني مقابل الفلوس انت ايه ياخي في كدا انا عمري مهشوف احقر منك انا ميشرفنيش انك تكون ابويا انت مينفعش تكون اب اصلا
مجدي انتي شكلك وحشتك عولق زمان
وراح يضربها بس لقا لي مسك ايدو
مجدي ط طارق بيه
طارق لا عاش ولا كان لي يرفع ايدو علي مرت طارق نصار حتا ولو كان ابوها
مجدي دي دي بت قللت الادب وعاوزه تتربه
طارق صح عندك حق وانا لي هربيها.....




التاسع من هنا

تعليقات