recent
روايات مكتبة حواء

رواية عاد نادما ولكن الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية عاد نادما ولكن الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي


عاد نادما ولكن
البارت 4
بقلمي /بسمله بدوي
انت انت هتعمل اي
اي مالك قلبتي يعني كنتي الوقتي 10رجاله في بعض قلبتي قطه الوقتي
ااومال بتقلع القميص ليه
شاهين بخبث ........ حران الجو حر انتي الي كنت فاكره اي
ريتال اخدت نفس براحه ورجعت تاني وقالت بشراسه ...... ابعد خرجني سيبني امشييييي
فجأه قرب منها جامد وشه مقابل وشها وقال بصوت زي فحيح الافعي .......وقال عارفه انا مممكن كنت وريتك اني راجل غصب عنك ومفيش حد هيقفلي عشان انتي مراتي بس عارفه انا عارف انها زله لسان منك عيله صغيره بقا وبعدين انا مبجيش جنب اطفال ابتسم بغرور وخبث انا لقا كلامه أثر فيها ،ريتال زقته وجريت على الجناح وقعدت تعيط كتير وبعدين وقفت وهي بتتوعدله
راحت اخدت شاور ولبست بنطلون بوي فريند اسود وتيشرت احمر وعملت شعرها كحكه فوضاويه ونزلت خصلات على وشها ونزلت بس الي خلا الدم يغلي في عروقها وهي شايفاه قاعد هو ومايا على الكنبه وهو قاعد حاطط اللاب توب ومندمج والتانيه قاعده جنبه وقالت بدلع ......شاهين حبيبي بكفياك شغل انت تعبت كتير بليز اشرب هاد العصير عملتهولك بأيديا مخصوص كرمالك دوق وقولي رايك
ريتال بتسرع........آه يكذابه هعملاه بايدك برده ولا قايله لداده سميحه تعمله ده انا شيفاكي بعينيا بطلي كذب
مايا بحزن مزيف ......شايف ي حبيبي كيف بتحكي معي آه الداده هيا الي عملاه بس انا حبيت ادلل حبيبي واهتم فيه بس هيك الحكايه اهي اهي
ريتال في نفسها ......آه ي حربايه ادلله هه لي عيل صغير بت لزقه
شاهين بخبث مسك العصير وشربه وراح مسك ايد مايا وباسها وقال بمكر ....... تسلم ايدك ي حبيبتي
ريتال بغيظ ......ما قولنا مش هيا الي عملاااااه اهااااا
شاهين بخبث......عارف بس هي اهتمت واجابهولي
مايا بدلع.......انا عيوني ايلك حبيبي شاهين
ريتال وهي بتقلدها......انا عيوني الك حبيبي شاهين محن كلا'ب ومشت بعصبيه
مايا بخبث ودلع ......كتير لوكل هي البنت
شاهين بعصبيه ......مايا احترمي نفسك ومتغلطيش فيها
مايا في نفسها.......بقا هيك يشاهين باشا بتستغلني بس عشان تخليها تغار امممم تمام اصبر عليي
ماما ماما
ريتال بحب ......نعم يسولي يحبيبي حمدلله على السلامه
جري عليها حضنها وقال ......وحشتيني اوي اوي قد السما والبحر.
ضحكت عليه وباسته وقالت بحب ....... وانت كمان وحشتيني بس انت جيت مع مين
_انا دخل شاب طويل بعيون خضراء وشعر بني كثيف ناعم وعضلات من الأخر مز😂
لؤي
ايوه ازيك عامله اي
انا الحمدلله وانت
بخير طول ما انتي بخير
بصت له بخجل وغيرت الموضوع وقالت .....تعبت نفسك ليه كنت هاروح الوقتي اجيبه
لؤي بحب......تعبك راحه
ريتال بهدوء.......اتفضل ادخل
لؤي بهدوء..........لا انا مضطر امشي الوقتي حالا
_لا طبعا اتفضل لازم تشرب حاجه
لؤي بحب.......... تسلميلي مره تانيه بجد عشان مضطر امشي الوقتي
مع السلامه
لؤي بحب ...... باي يسولي
سليم بطفوله ......باي بس اوعدني انك هتيجي تاني عشان تلعب معايا
لؤي بضحك ......وعد باي
باي
ريتال اشتالت سليم وطلعت غافله عن تلك العيون التي تشتعل من الغيره وبتتوعدلها
سليم اقعد هنا هروح اجيبلك الاكل وجايه
حاضر يماما
نزلت وجابت الاكل وهي طالعه سمعت مايا بتتكلم في الفون
ايوه طبعا حبيبي شاهين بيحبني ده حتي كتبلي فيلا لبنان باسمي وجابلي عربيه الي كان نفسي فيها ايوه يحبيبتي انا وشاهين هنتجوز طبعا شاهين كتير مستعجل وقال على اخر الشهر بنتجوز بس انا شايفاه كتير بكير
ريتال اتعصبت وحزنت في نفس الوقت وطلعت
تسريع الاحداث أكلت سليم ونيمته وراحت الجناح غيرت هدومها ل بجامه سوده ستان تعكس لون بشرتها ناصعه البياض وسابت شعرها وفي الوقت ده الفون رن
الو مين
مين اي يبت اناسلمي
عاااا سلمي وحشتني اوي
انتي اكتر بس ماله صوتك
اخوكي يختي البارد المستفز ال
بس بس اي ماسوره عمل اي تاني
حكتلها الي حصل
اممم غبيه وكلامك اغبي ايه الي عملتيه ده كلامك مستفز اوي بس بصي عندي حتت خطه هتخليه يتجنن
اي هيا بسرعه قولي
اي الصوت الي عندك ده
ده شكله شاهين
بجد طب بسرعه اعملي نفسك بتكلمي لؤي
اي لي
بسرعه
شاهين دخل بصلها بإعجاب من شكلها الطفولي البرئ بس فجأه اتحول أما سمع كلامها
ايوه يا لؤي ههههه انت كيوت اوي هههه بجد طبعا موافقه نخرج مكملتش الكلمه وووو

google-playkhamsatmostaqltradent