recent
روايات مكتبة حواء

رواية عاد نادما ولكن الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي

رواية عاد نادما ولكن الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي


البارت 5
بقلمي /بسمله بدوي
شاهين بغيره عمياء وغضب جحيمي............ اي قلت الادب والمسخره الي بتحصل هنا دي
ريتال باستفزاز.......طب سلام باي وانت كمان هتوحشتني
شاهين بجنون مسك الفون وكسره في الأرض بغضب
شاهين بصوت عالي غاضب ........ ارمي الزفت ده وبعدين اي مافيش احترام ليااااا خالص وبعدين قال بغيره وهو بيمسكها من شعرها جامد ....... مش انا قولت ملكيش دعوه با'لزفت الي اسمه لؤي ده قولت ولاا ماقولتليش
ريتال بشراسه........ ابعد ايدك دي عني وبعدين انت ملكش دعوه بحياتي خالص خليك مع السينيوريتا بتاعتك وملكش دعوه بحياااااتي بقااا
شاهين بشر ......انتي بتعلي صوتك عليااااا
_ايوه هعلي صوتي واعمل الي انا عايزه لحد ما تطلقني وتبعد عني بقااا سيبني اعيش حياتي مع شخص يحبي و قاطعها ألم جامد على وشها لدرجه أنفها وأسفل شفايفها نزفوا دم
شاهين بصوت زي فحيح الافعي ......... عايزه تطلقي هاااا بعييينك بعييينك ي ريتاااا كل ده وهو بيزيد ضغطه على شعرها
ابعد عني ي'حقير ي'زباله ابعد عنييي بقا حراااام عليك عايز مني اي تاااااني مش كفايه الي عملته فيا زمان وجر'حك ليا اانا بكرهككك بكرهكككك يشااااهييييين اضربني اضرب لو فاكر انك كده تبقى راااااجل تبقى غلطاااااان
شاهين اتجنن من كلامها ومسكها من شعرها وفضل يجر فيها برا. الجناح والسلالم بتاعت القصر كل العيله طلعت على صوت الصريخ
الجد بغضب وصوت عالي
شااااااهيييين سيبها
شاهين كان معمي مش سامع و لا شايف حاجه غير كلامها الي بيتردد في ودانه
أمه صفاء بدموع .......شاهين يولدي سيبها مش أكده حرام عليك سيبها
شاهين بشر اشتالها وقبل ما يخرج من القصر قال ببرود عكس النار الي جواه .......محدش ليه دعوه واصل مرتي وبربيها وخرج بيها وسط اعتراضها وصراخها الي ملا القصر
زقها للعربيه وادور وساقها على اعلى سرعه
شااااهين حرااام عليك سيبني
مش عايز اسمع نفسك اسكتييييي وبحركه سريعه داس على عرق في رقبتها ثواني واغمي عليها
بعد فتره وصلوا مكان خالي مافيهوش غير فيلا كبيره وحراسه كتييير اشتالها ودخل بيها
قال بصوت جمهوري .....كله برااااا مش عايز مخلوق في الفيلااا براااااااا
طلع جناحه ونيمها على السرير وراح جاب جردل في ميا وفوقها بيه
عااااااااا
اسكتي مسمعش صوتك لسا الصراخ جاي بعدين
شاهين ارجوك روحني والنبي انا عايزه جده روحني والنبي اهي اهي انا اسفه والله خلاص
اسفه هه دي تاني مره وانا حذرتك مره واتنين وتلاته وانتي مصممه برده تشوفي وشي التاني بس خلاص انا هربيكي من اول وجديد
شاهين ارجوك روحني
انتي خلاص مش هتمشي من هنا انتي خلاص بقيتي اسيرتي في عريني وانا الي هربيكي من اول وجديد على كيفي
كانت بتبصله بزعول ورعب اول مره تشوفه كده بصلها بسخريه وببرود ودخل اخد شاور وخرج ببنطلون بس وعاري الصدر
اول ما شافته خبت وشها بصلها بسخريه وقال بغضب وصوت مخيف عالي.......انزلي من على السرير انتي مين سمحلك تقعدي عليه اصلا
بصت له بعتاب والدموع في عيونها وقالت.......اومال اقعد فين
على الأرض مكانك بعد كده تحت رجلي اخلصيييي
اتنفضت من صوته العالي ووقفت
قال ببرود........ روحي اعمليلي اكل اخلصي
بس بس انت عارف اني مش بعرف والداده ا قاطعها بغضب ..........لا خلاص الايام دي تنسيها خالص من 5الصبح تصحي تعملي الاكل غوري من وشي اعملي الاكل غوووووري جريت من قدامه بخوف
بعد شويه
شاهين بصوت عااااالي .......ريتاااااال
ريتال بخوف .....ننعم
_فين الاكل
ثواني بس وهيخلص
جهزت الاكل وقعدت تروصه على السفره
شاهين في نفسه بعد ما داق اول معلقه....... ماهي بتعرف تعمل اكل اهو والريحه جميله بس قال ببرود ....... اي القرف ده ورما الاكل كله على الأرض
_حرام ماتقولش على نعمه ربنا قرف
مسكها من شعرها لدرجه حست انها طلع في أيده وقال بصوت زي فحيح الافعي.......انزلي لمي الاكل من على الأرض وغوري من وشي
بصت له بقهر ونفذت كلامه بعد فتره طويله
ريتاااااال
نعم
انا رايح الشركه وعزه وجلاله الله ورحمه ابويا لو عرفت انك عتبتي بس برا الجناح لكرهك في اليوم الي شوفتيني فيه قال كلامه ومشا بغرور وبرود
دخل الشركه بغرور وثقه وهو سامع همسات الموظفات عن وسامته وشايف الرجاله بيبصوا عليه بغيره واحترام وخوف
ركب الاسانسير وطلع مكتبه كانت السكرتيره واقفه عند باب الاسانسير وعلامات الخوف على وشها من شكله
دخل ورزع الباب وراه وقال ......سيرييييين
دخلت بخوف .....نعم نعم يباشا
اخبار الثفقه بتاع استراليا اي
الاجتماع الساعه 6 النهارده
اييييه ومقولتيش ليييييه
ااا والله والله يباشا كنت لسا هقولك
براااااااا انتي مطروده اخرجي براااااا معتش اشوف وشك هنا تاني ي غبيه كنت هخسر 8مليون دولار بسبب اهماااالك براااااا
ثواني والباب اتفتح
_شاهين اتأخرت ليه يبني وبعدين عملت اي في الغلبانه الي كانت برااا دي هاريه نفسها عياط وبعدين انت اي يا اخي ما بتزهقش رفد فيهم
شاهين بصله بتهديد........اخرج خبط واستني لحد ما اوافق تدخل أو لا
بس
اخلاااااص يا مراد
خرج مراد خبط
شاهين ببرود ......مين
مراد باستفزاز .......لا والله ده على اساس انت مش عارف مين الي برااا
اخلص ي مراد اتزفت قول عايز اي وغور
الشركه الاسبانيه جاي النهارده و
عارف خدهم الفندق بس وديهم الاول المطعم واتفق معاهم انت انا مش هعرف اجي
لي مش هتعرف
ورايا حاجه مهمه اوي اوي يعني وابتسم بخبث واخد الجاكيت وخرج
ركب عربيته ورجع الفيلا لقاها مفيش اي صوت وفجأه فتح عيونه بصدمه من الي شايفه وووووو

google-playkhamsatmostaqltradent