رواية لاخر نفس الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي
لآخر نفس
البارت 2
يعقوب بشر ...... يعني اي ومسكها من شعرها
نفس بمرح ....... استني بس انت صدقت ولا اي سيبني انا عيله اصلا يسطا
يعقوب بصلها بستغراب ورافع حاجبه .....نعم يختي مالك مش كنتي عامله فيها سبع رجاله في بعض مالك قلبتي فرخه لي وبعدين انت متأكده انك من سويسرا
نفس بضحك......ايوه لي
يعقوب ببرود........ اخلصي عشان المؤذون جي كمان شويه
نفس بهدوء ....... بص يسطاا احنا هنعمل ديل تمم انا موافقه نتجوز بس على ورق
يعقوب ببرود...........يعني انا الي دايب فيكي دا انتي متجيش في سوق النسوان بجنيه
بقلم بسمله بدوي
نفس بعصبيه ........ ملكش دعوه وانا ده انا عندي معجبين بعدد شعر راسي بس انت الي زوقك وحش زيك
يعقوب بغضب ......زوقي وحش عشان اختارت
ومشا وسابها
نفس بتكلم نفسها ......انا وحشه وربنا لوريك أصبر
وراحت اخدت شاور ولبست فستان ابيض قصير جدا ونزلت وقالت بخبث ......اصبر وربنا لوريك مين انا
عند يعقوب
في غرفته بيقول في نفسه ........بقا كده يعني انا وحش طيب اصبري عليا وربنا لربيكي بس مزه بنت الايه
قاطعه فونه _
الو
الحق ييعقوب بيه الانسه الي كانت معاك قاعده في الجنينه مش عارفه بتعمل اي بس كل الحراس والجيران واقفين بيتفرجوا عليها يبيه باين انها بترقص
بقلم بسمله بدوي
يعقوب بغضب.......نااااعم بترقص
ونزل جري لاقاها بترقص ومخليا واحد من الحراس يصورها
نفاااااااااااااس
نفس بخضه ..... في اي يعم انت خضتني
يعقوب بغضب وبيبص على لبسها وفستانها القصير اوي .......انتي بتعملي اي يخربيتك انتي مش في سويسرا انتي في مصر وقال اقفلي الاغاني دي
وقال للحرس بشر ........امشواااا
وراح شدها من أيدها جامد وطلع بيها السلم
يعقوب بغضب وبيبص على جسمها بوقاحه........انتي فرحانه بنفسك طب اصبري عليا بس
نفس بغضب .......احترم نفسك ي جدع انت وبعدين انا حره اعمل الي في مزاجي وسيب ايدي انت ماسكها جامد يحيوان .
يعقوب بشر.......نعم يروح**** مين ده الي حيوان يبت انتي
قاطعه فونه ،المؤذون جه
_اخلصي للمؤذون تحت والبسي حاجه عدله احسنلك
نفس بهدوء .....تمام امشي بقا
وراحت لبست دريس اسود طويل ومحتشم وسابت شعرها ولبست جذمه حمرا واكتفت بروج احمر ومسكرا والاينر ونزلت
اول ما نزلت صاحب يعقوب حسن صفر .......وقال يبن المحظوظه شوفتها فين دي ،دي صاروخ
يعقوب بغضب.........احترم نفسك يلا انت دي مراتي
_مالك بس مش انت بتقول بس عشان الورث ولا شكل الصناره غمزت
_يعقوب بصله ببرود.......لا بس دي مهما كانت بنت عمي برده وبعدين اكتم بقا
نفس نزلت بهدوء وراحت قعدت جنب المؤذون عشان يبدأ
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
حسن بمرح ......مبروك يسطا والله فرحت ليك وأخيرا جيت الي وقعتك ههههه الحمدلله بدل ما انت بتغير الستات زي هدومك
يعقوب بصله بتهديد
حسن باحراج .......انا شكلي عكيت الدنيا طب سلام عليكم بقا وطلع جري
نفس بضحك....... كيوت اوي صاحبك ده
يعقوب ببرود......... اطلعي فوق اخلصي
نفس بغضب........ لو سمحت اتكلم باسلوب احسن من كده
يعقوب بخبث ....... تمام انتي الي جبتيه لنفسك واشتالها وطلع
نفس بصراخ .....نزلنيييييي ،انت هتعمل اي
يعقوب ببرود........بعمل اي
بعمل الي مفروض يتعمل مراتي وانا حر وبعدين مش واخده بالك انهارده دخلتنا يعروسه
نفس بصدمه وووووو
Stop.
ملحوظه~
انا موقفه للقدر راي اخر مش بمزاجي على فكره تمام كل شويه تتسرق وبيمسحوا اسمي كمان من البارت والي بياخدها من غير اذني ومن غير غلاف فا انا موقفاها عشان اشوف بقا هيعملوا اي بقا انا وقفت اهو ،والله لو كانوا استأذنوا أو مش مهم يستأذنوا مش يمسحوا اسمي وينزلوها بالغلاف تمام زي ما في ناس محترمه بياخدوا طفله الفهد بالغلاف وبأسمي وموافقه عادي
سوري لو طولت عليكم