recent
روايات مكتبة حواء

رواية دواء قلبي الفصل السادس 6 بقلم اسماء ابراهيم

رواية دواء قلبي الفصل السادس 6 بقلم اسماء ابراهيم 

ملك بعتاب..وانت سمحتلي اتكلم ولا ادفع عن نفسي..الاسف مش هيفيد بحاجه...انا عايزه اطلق...

خالد..اااي..مستحيل..
ملك..مبقاش ينفع اعيش مع واحد شكاك زايك ومن الافضل طل...فجأة سمعت صوت صريخ...دي حوريه..طبعت اجري اشوفها فين ملقتهاش..
سيف فين حوريه..
سيف..واحد جههه اخذها ومشي..
خالد بعصبيه...بنتي لو جرالها حاجه مش هرحمك يا ملك انتِ فاهمه...
خوفت من نبرة صوته..انا مقدره انه خايف عليها بس مش يزعقلي كده..رديت عليه..ان شاءالله هتيجي...
زعق فيا جامد ومسكني من كتفي...فين الكاميرات الا هنا...انطقي..
ملك بخوف...م..ممش عارفه فين ا اسأل المشرفه..
سبني ومشي وانا انهارت من العيط..انا خايفه علي حوريه زايه بس مش من حقه يزعقلي كده قدام الناس..روحت وراه..عرفت هي فين..
بصلي وقال...سلمي اخدتها انا مش هرحمها المرادي..طلع يجري علي العربيه ركب وانا ركبت جنبه مش هسيبه يعني مش عشانه لا عشان حوريه الا بقت حته مني..
وصل عند ڤيلا كبييير...ودخل بكل عصبيه عنده..
سلمييييي..انتِ فين اطلعي..فين بنتي يا سلمييييي...
سلمي نزلها من فوق ولا كنها عملت حاجه...
سلمي ببرود... اي جابك عندي..
خالد...بنتي فين..
سلمي..بنتك معايا بس احسن ليك انسها لان هاخد بنتي ونسافر..
خالد..و انا مش هسمحلك تاخدي بنتي عايزاني ءامين ازاي علي بنتي مع وحده قذره زايك..
سلمي بعصبيه..الزم حدودك يا خالد واعرف بتكلم مين..
خالد..عارفه بكلم مين بكلم واحدها معندهاش اخلاق واحده خاينه زايك انتي تربي بنتي مستحيل دا يحصل...حوريه...يا حوريه اطلعي يا حببتي بابي جهه ياخدك..
حوريه سمعت صوتهم فتحت الباب ونزلت تجري..بابا..بابا...وهي نزلها مسك احد رجال سلمي...
خالد..خليه يسيب البنت هي ملهاش دعوه بينا...
سلمي..انسا يا خالد بنتك مش هترجعلك...
خالد..مش هطلع من هنا غير وبنتي في ايدي..وصدقيني مش هتعمل معاكي خالص انا هتفرج علي الا هيحصل بس..
سلمي اتوترت وخافت هي عارفه خالد ممكن يعمل اي حاجه في اي وقت..
دخلت ملك وهي وهي بتقول..معاك حق يا خالد حوريه هتيجي معانا وغصبن عنك مش برضاكي..
سلمي..انتِ اي جابك هناا مين سمحلك تدخلي بيتي..
ملك..منا مش جايه لوحدي...اتفضل يا حضرت الظابط..
دخل الظابط وسلمي خافت..بتبلغ عني يا خالد...صدقني مش هرحمك وهاخد بنتي...
الظابط..اتفضلي معانا من غير دوشه..
حوريه نزلت جريت علي باباها..حضنته..كنت عارفه انك بطلي وهتيجي تخدني منها..بابي انا مش بحبها..خليني معاك انت وطنط ملك..
ملك..وطنط ملك بتحبك خالص يا حوريتي..يلا بينا بقا علي البيت..
خالد..شكرا يا ملك..شكرا عشان انقذتي بنتي..
ملك..حوريه دي بنتي مش صحبتي بس..مش كده يا حوريه..
حوريه.بفرحها..كده يا طنط..
طبعاً عايزين تعرفو اي الا حصل..
بعد ما خالد ركب العربيه هو و ملك...
خالد..ملك انتِ هتفضلي في العربيه ولو اتأخرت عن ربع ساعه اطلبي البوليس فاهمه..ملك انا هكون ضعيف مش هقدر اضرب حد انتِ عارفه حالتي الصحيه..انقذ حوريه من امه في ايدك دلوقتي..
ملك..اطمن حوريه هترجع...
خالد مشي وملك نفذ كل كلمه قالها..
ملك..دلوقتي مهمتي خلصت هقدر امشي..
خالد..ملك..حوريه محتجالك...
ملك نزلت في مستوى حوريه..حوريه في عيني وكانت بتحضنه بس شافت سلمي بتخطف المسدس من جيب الظابط وتضرب علي خالد..
ملك قامت حضنته ولفته عكس وسلمي ضربت الرصاصه...
ملك وهي بتهمس لخالد...مسمحاك..و وقعت علي الارض...
خالد..مل... اااااك
يتبع
عارفه ان البارت مش هعجبكم بس فعلاً انا تعبانه وكتبته بالعفيه واسفه علي التأخير..كنت هنزله امبارح بس كان عندي امتحان ومقدرتش اكتب دعواتكم ليا بالنجاح..

google-playkhamsatmostaqltradent