أخر الاخبار

رواية عشقت الندي الفصل الخامس 5 بقلم مروة جلال

رواية عشقت الندي الفصل الخامس 5 بقلم مروة جلال


 عمر بصدمه: ندي حامل....

مازن: اه في الشهر التاني.
عمر قام ومسكه من القميص: ومقولتش ليا ليييههههه.
مازن بعد ايده وبصوت عالي: عشان انت اناني ومش تستاهل وهي يلي طلبت كل حاجه عايزاها ليك وبس عايز امتلاك اعديت عليها و اختها بين الحياة والمو*ت وهمك بس عشان ضربتك ونزلت من غرورك ومش همك انك كسرتها مش همك اي حاجه.
عمر بندم وصوت ضعيف: انت مش فاهم حاجه ندي تبقا..
مازن: تبقا ايه.
عمر بجمود: ندى تبقا مراتي.
مازن: انت بتقول ايه.
عمر: هحكي ليك.
فلااااشششش باااااااككككك.
قبل شهرين.
عمر بغضب: انتي عملتي ايه.
ندى: ضربتك بالقلم ولا ننوس عين ماما ميعرفش يعني ايه قلم. وسابته ومشيت.
عمر بخبث: هات كل المعلومات عنها.
في الليل.
عمر بصدمه: دي دي ندي.
الحارس باستغراب: حضرتك تعرفها يا باشا.
عمر: دي السبب اني سافرت وسبت البلد هي وابوها.
الحارس: ازاي.
عمر بتذاكر: ابوها اعتدى علي امى و ابويا مات بحسرته انه معرفش يحميها منه لانه كان صاحبه الوحيد اتيتمت بدرى بسببهم.
الحارس: المطلوب مننا.
عمر قام جاب اوراق: البت دي تمضى علي الاوراق دي.
الحارس: دا ورق جواز يا باشا.
عمر بنظرة جامدة: هدمر حياتها كلها واقلبها يلا نفذ.
عند ندى قاعدة في البيت وبيواصل طلب.
العامل: الاكل يا هانم.
ندي برفع حاجب: بس احنا مش طلبنا اكل.
مي من خلفها: انا طلبت يا ندوش يلا هاتيه وتعالي.
ندى بتاخد الطلبات: شكرا.
العامل بيديها ورقه: اتفضلي امضي الاستلام.
ندى لسه هتقرا مي نادت: يلا يا ندوش انا جعاااانههه.
ندى ابتسمت ومضت علي الاوراق (ورق دمرك يا ندي 😢).
باااااااككككك.
مازن بذهول: عملت كل ده ليه.
عمر: ودلوقتي بم انك عرفت كل حاجه هروح واخدها واخد ابني وبعدين ارميها في الشارع هي واختها.
مازن بغضب ضربه بالبوكس: مستحيل تكون بني ادم دا انت حتي مش ندمان.
عمر بضحكه خبيثه: هههه اندم ايه وعشان دي ولسه ياما هتشوف.
مازن: مش هقول غير ربنا يهديك.
عمر كور ايده واتصل ب حد
............... ...........
حسام بضعف: ا انت.
الشخص: اه يا حلو مستغرب ليه عموما كلها دقايق والس *م يدمرك علي الاخر.
نعمه بتحضن الشخص ده: يلا يا بيبي وسيبك منه المهم اخدنا كل حاجه.
الشخص طلع مسدسه بخبث: تؤ لسه دورك.
نعمه بصدمه: د دور ايه.
الشخص بيقرب منها: انتي خونتي حبك عشان الفلوس مش هتخونيني انا.
نعمه بخوف: ا انا حبيتك وحامل في ابنك.
الشخص: هههه عبيط انا هصدق كده صح.
نعمه لسه هتتكلم ضربها بالمسدس في دماغ"ها.
الشخص لحسام:وفرت عليك شويه اسيبك تتعذب علي لما تموت.
حسام بوقه جاب دم: ه هتندم م مش هسيبك.
الشخص بضحك: ههههه باي باي.. وغرق البيت غا"ز و ولع فيه دلوقتي دور ندي و عمر الالفي ههههه هدمر حياتكم كلكم.
........................
في بيت ندي.
فلاش بااااك
ندي سمعت كلام مي واغمي عليها.
مي بخوف: ن ندى.
مازن طلب الدكتوره وجات شافتها.
الدكتوره: للاسف دي حالة اغتصا'ب.
مي بشهقه: ايييه.
مازن باسف: طب وهي عامله ايه دلوقتي.
الدكتوره: الحمدلله تقدروا تشفوها.
داخلوا لاقوا ندي اعدة وضامه رجليها وبتبكي بشده.
مي باحتضان: مين عمل كده بس اهدى.
ندي حكت ليهم علي يلي حصل.
مازن بصدمه : عمر يلي عمل كده.
ندى: انت تعرفه.
مازن بنفخ: ده صحبي و كمان.
مى بغضب: صحابك دا انا هسجنه.
ندى بتوسل: كفايه مش عايزة اسمع حاجه يلا نرجع البيت.
مي: بس .
ندي: ارجوكم كفايه وانتي يا مي هعمل كل حاجه عشان تعملي العمليه وهتخفي متخفيش.
بعد شهر.
كان مازن بيهتم بيهم وبتقرب من مي ومي حالتها بتسوء اكتر وجاه اليوم وتعبت ندى وعملت اختبار وطلع ايجابي.
ندي بدموع: ليه ليه.
مازن: عمر لازم يعرف.
ندي بجمود وتوسل: لا .
مازن: لا ايه دا ابنه.
ندي: قولتلك لا .
مي بوش تعبان: خلاص سابها يا مازن.
مازن بلهفه: ايه قومك انتي كمان.
مى بضحكه: عشان اشوفكم بتاكلوا بيتزا من غيري.
بااااااككككك.
ندى بدعاء: يارب اعمل ايه.
الباب خبط.
ندي: مين حضرتكم.
احد الاشخاص: حضرتك المدام ندي.
ندي: ايوا انا.
احدهم: انتي مطلوبة في بيت الطاعه.
ندى: طاعه ايه.
احدهم: حضرتك مدام عمر الالفي وطلبك في بيتك.
ندي بصدمه: ايه مستحيل.
................
في بيت عمر.
سونيا بنت متدلعه: ايه يا بيبي هتفضل كده كتير.
عمر بقرف: عايزة ايه.
سونيا: يوه مالك بس.
عمر سمع الناس جم: وصلت.
سونيا بغضب: ست زفته دي عاجبك في ايه.
عمر: خاليكي في حالك احسن.
عمر نزل.
سونيا في سرها: ماشي يا عمر ابقى وريني هتحميها مني ازاى هموتها قدم عينك هي وابنك عشان انت ملكي انا وبس.
................
ندي جات بعد اما شافت اوراق الجواز وعمر نازل بكل كبرياء: اهلا اهلا بمراتي العزيزه.
ندي ضربته كف ( الله عليكي التالت 😹 حد هنا بيعد ولا انا بس 😂) .
عمر ابتسم وقال للناس: تقدروا تروحوا انتم.
ماشيوا الناس وعمر قرب منها جامد وهي بترجع لورا وضربها كف( يابن 🐕 دي حامل وتضربها 😤 والله لوريك يا عمر الكلب 😤 عمر ببرود: بتقولي حاجه يا ميرا.
انا بخوف: ها لا ابدا كملوا انا بس بكح 🙂)
ندي بغضب: انت ازبل واحد شوفته في حياتي.
عمر مسكها من شعرها: ولسه يلي جاي اتقل من كده جابتك هنا عشان اعذبك واخد ابني واحسرك طول عمرك يا ندى.
ندي بدموع وصوت عالي: انا عملتلك ايه لكل ده ليه بتعمل كده.
عمر بوجع وقرب منها: مش وقته بس صدقيني دخولك هنا بتمن غالي المهم دلوقتي ابني.
ندى بزعيق: اقتلني وريحني وابني مش هتاخده يا عمر.
عمر بخبث: بتحلمي فوزززيييييهههه.
فوزيه جات بخوف: اومرك يا باشا.
عمر: خديها فوق.
فوزيه بتقومها: يلا يا بنتي.
ندي بضعف: صدقني يا عمر هتندم.
عمر بتهديد: خافي علي اختك طيب.
ندي: لو قربت منها هقتلك.
عمر: مش بحب الصوت العالي لو مش نفذتي كل كلامي اختك ه ولا بلاش انتي عارفه هيحصل ايه.
ندي مشيت وخطر في بالها فكرة.
........................
مي ببكاء: ليه راحت معهم طيب.
مازن: عشان خايفه عليكي وعمر مش هيسبها.
مي بضعف: هي مش تستاهل كل ده.
مازن بطمئنان: متخفيش عمر مش هياذيها.
مي: عايزة اروح عندها.
مازن: لا لازم ترتاحي عشان الجلسه وتبقي كويسه.
مي بدعاء: يارب اقف معها.
مازن جاه له تليفون خرج برا.
.....: عملت ايه.
مازن: كله تمام.
....: تكون تحت عينيك .
مازن: متقلقش.
....: سلام.
..........................
في المخزن.
الديب بضعف: خرجوني من هنا.
عمر ببرود: لا انت كده حلو عشان تقف تلعب معايا تاني.
الديب: ا انت ليه بتعمل كده مش اخدت يلي عايزاه.
عمر قعد وحط رجل علي رجل: احنا كده محدش بيداخل عالمنا غير ويطلع ياما بموت'ه او بدمره.
الديب: عالم ايه.
عمر ببرود: هو انا مش قولتلك اني شغال في الما"فيا.
الديب: ا الما فيا انت.
عمر بابتسامه: اومال يا رجالة روقوه علي الاخر.
. ..................
في اوضة ندي تداخل سونيا.
سونيا: انتي بقا ندي.
ندى ببرود: وانتي مين.
سونيا بقرف: انا خطيبه عمر يا حبيبتي.
ندى باستغراب: خطيبته ازاي.
سونيا بكيد: اصل انا وهو بنحب بعض اوي من زمان.
ندي ببرود: في داهيه.
سونيا باستغراب: نعم.
ندى: ما جمع ايلا لما وافق يلا برا عايزه انام وهو عندك اشبعي بيه.
سونيا بغضب خرجت .
بعد شويه عمر جاه وداخل لندى لاقها نايمه تامل وشها وقلع قميصه وراح ينام جانبها وشدها لحضنه.
ندي بهلع: ب بتعمل ايه.
عمر بتعب: نامي ياندي متخفيش.
ندي هتتكلم وبتحول تفك نفسها منه مش عارفه.
عمر: قولت نامي.
ندي استسلمت ونامت.
في الصبح
عمر جاه له اتصال: ايههه انت اتجننت.
احدهم: يا باشا الفديو اتنشر وعلي كل المواقع.
عمر التليفون وقع منه وسمع صراخ ندي جري.
وندي صحيت ونزلت ووهي نازله داست علي زيت علي السلم.
ندي: ااااااااااااااااااااااه.
يتبع.....
البارت السادس و السابع.
عشقت الندي.
بقلم مروة جلال.

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close