رواية جحيم عاشق الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة
سكتت جميلة والجو سكن ومفيش غير صوت الرصاص اللي طلع .... 🥲
خالد بدموع وهو ماسك إيد أبويا اللي كان فيها المسدس والطلقة جات في السقف بعد ما خالد رفع إيد أبويا لفوق ...
أبويا بعصبيه ... انت أهبل ازاي تعمل كدا ...😡
عمي ... ألظاهر يأبن نادية مش عاوز تجبها لبر وعارك مش عاوز تمسحه العد وسبب إيد أبوك ياولد ....
خالد وهو بيبصلي من فوق لتحت وبعدين بص لأوبيا ...مش هتستفاد حاجة لو قتلتها كدا ... عذبها الأول وبعدين اقتلها ...
أمي بصريخ ... منك لله يا أبن بطني منك لله دي أختك دي أختك يا أبن بطني حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل فيكم ...
بص خالد لأمي بجمود .. وبعدين بص لأبويا وقاله ... انت تحبيها في البدروم تحت وأقطع من عليها الميه وحطلها سم في الأكل لحد ماتموت بالبطيئ ولو عدا يومين وهي لسه ما متتش اقتلها بالمسدس بس انت لو قتلتها كدا مش هتعرف تاخد.بتارك وتشفي غليلك منها ...
شروق بنت عمي بصريخ .... بكرهك يا خالد بكرهك حرااام عليك .. وبعدين اتجهت علي حمزه ومسكته وفضلت تضرب فيه وتقوله ... ياحقير ياندل ليه عملت كدا .. اتجوزها ارحمها اللي في بطنها دا ابنك وانت اللي عملت فيها كدا تشيل شيلتك لوحدك انت متعملش فيها كدا .... وبعدين بصت لخالد بنهيار ... ربنا هياخد حقها منك يا خالد ربنا كبير ...
أبويا بزعيق .... خااااااااااالد نفذ اللي انت قولت عليه وخدها نزلها تحت وهات السم حالا وادهولها في حقنه غصب عنها خليها تموت ونشوف العذاب وحرقة القلب اللي انا شوفتها وبصوت جهوري .. يااااالاااااا مستني إيه ....
شروق وهي بتجري علي خالد ..... لاء يا خالد لاء لو بتحبني لاااااء ابعد عنها ياخاااالد متعملش كدا دي أختك .. أاااا ..أكيد فيه حاجة غلط بس متعملش فيها كدا خالد ...
أمي وهي بتجري ويتمسك إيد خالد وبتوطي وتبوسها ... أبوس إيدك يابني لاء لاء سيبهالي لااااااااء ربنا المنتقم ربنا المنتقم منكم ... أرجوك يابني أرجوووووووووووووك .... كل دا وخالد واقف زي الصنم متهزش منه شعره واحده والكل بيبصلي بقرف واشمئزاز الجيران جات علي الصوت والكل بدأ يقول ويتكلم ... واللي يقول ..كانت عامله فيها محترمه وقال الله وقال الرسول .. اللي بيقول لابسه خمار علي ايه صدق اللي قال من برا هلا هلا ومن جوا يعلم ألله هي البت دي أنا عمري مارتحتلها ... وواحده تانيه .. يالا أدي تربية نادية وبنت ناديه اللي كل ما تروح تقول جميله ..جميله طلعت جميلة مقرطساهم قال شريف قال يخلص عليها ويغسل عاره ...
أبويا من بعد ما سمع الكلمتين دول وهو اتجنن اكتر وشدني من شعري نزلني جر من علي السلم وخالد نفض إيد شروق وأمي وراح عشان ينفذ اللي ابويا قاله عليه ...
أما أنا .. ههه ف أنا في عالم تاني خالص مش قادرة اصدق اللي بيحصلي كل حاجة بتدمر في يوم وليله أبويا اللي كنت بعشقه عاوز يقتلني وأخويا اقترح عليه ازاااي يعذبني ويموتني بالبطيئ وأمي المقهوره علي بنتها الوحيده اللي بتروح من بين ايديها وعمي وعمتي اللي بيحطوا البنزين جمب النار وولعوا الدنيا أكتر ...
أبويا وهو بيضربيني ... اترزعي هنا يبت الكلب يابت الكلب .. وفضل يضربني برجله في بطني وكأنه بيطلع غله كله في بطني جه خالد بسرعة وحاشه عني وقفل عليا الباب ...
انا بترجي ... يا خالد .. صدقني والله كذابين ياخالد متعملش فيا كدا يا خالد أرجوك ياااااااااخااااااااالد لااااااء أرجوك يا خااااالد .....
ماسمعش ولا كلمة من اللي قولتها وقفل عليا الباب ومشي وسابني .....
عدا الوقت وجه خالد وفي إيده حقنه وقرب مني وأنا بهستريه ببعد عنه وبذحف علي الأرض .. من كتر خوفي مش قادرة انطق .. وهو في عنيه نظره مرعبة جدا وجنود حاد قرب مني وانا يصرخ وقوله لاااء أرجوك لااااةء ... يااااارب يااارب أرحمني برحمتك يارب يارب أرحمني .... بصلي وثبت إيدي وبدأ ....!!!
يُتبع ..