اخر الروايات

رواية احببت مسلمة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ياسمينا

رواية احببت مسلمة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ياسمينا

احببت مسلمه / بقلم ياسمينا (الفصل 22)

ايه طلعت من حضن اسر وقالت بهدوء : مشمعنا انك قولتيلي بحبك يبقا هنسا قميص النوم ده
اسر بضيق : بنات مصر نكدين
ايه ضربت اسر بلقلم وقالت : ده عقابك
اسر بصلها بصدمه وبعدين مسكها من شعرها وقال : دي علاقه شكلها هتبقا كلها عنف ونبي منا سااااايبك
مالك قرب منهم وحاول يفك بنهم
اسر بغضب : ابعد عني دا رابع قلم يامفتريه
ايه بغضب : سيب شعري
اسر : اخرسي
مالك : يابني مش وقتو
اسر بزعيق : مش وقتو ايه دي ضربتني
مريم : اهدو خلينا نعرف هنعمل ايه معا ست دي
اسر ساب شعر ايه وقال : هنبلغ عليه البوليس
مالك : بابا هيبلغ وانا وانت هناخد البنات وهنرجع تاني لي عدنان
اسر : عدعودي وحشني اوي
ايه بسخرية : عدعودي ياشيخ اتنيل
اسر ضربها علي قفها وقال : كلمه زياده هتلقي نفسك تحت جزمتي
ايه بغضب : والله
اسر : الكربااااااااج
ايه بضيق : ولا تقدر تعمل حاجه
مالك بضيق : يلا البوليس زمانو جاي
اسر : يلا
مالك ومريم طلعو برا البيت وأسر وقف قدام أبوه وقال : مش هوصيك عليها نرجع من صعيد نلقيك مخلفلنا مروان
سليم بغضب : امشي من هنا حالا
اسر غمزلو وقال : هسبلكم البيت بقا استمتع
ايه مسكت اسر من هدومو وقالت : الكلب هيفضل طول عمرو كلب يلاااااااااا
اسر بضيق : والدكر هيفضل طول عمرو دكر
ايه بصتلو بضيق وخدتو وطلعو برا البيت وركبو العربيه وتحركو
اسر : شغل اغنيه
مالك : هششش
اسر : هغني وافضحكم
مريم : لا ونبي شغل اغنيه مش عايزه اسمع صوتو
اسر : علفكره انا وانتي شكلنا كدا مش هنكمل معا بعض
مريم بصدمه : نعم
اسر : انا ولا هي ياميكو
مالك : ميكو وعدعودي ايه الاسامي دي يابني
اسر : والبت مراتك دي دلعها مرمر
مريم بغضب : مرمر يابيئه
اسر : قولتلك شغل اغنيه وهتخلصو مني
مالك شغل اغنيه وأسر سند راسو علي ازاز العربيه وايه قربت منو وحطت راسها علي كتفو
اسر : ايوا هنبداها بقا
ايه قربت منو وباستو في خدو وقالت : وانا بحبك اووووووووي بجد انا بعشقك
اسر بأبتسامه : ومين مبيعشقنيش
ايه بغضب : ماشي
اسر بابتسامه : وانا بحبك اوووي لا انا بعشقك
اسر خد ايه في حضنو وايه ابتسمت بسعاده وقالت : ماشي هنعمل هدنه شويه
مالك: طب مانسبلكم العربيه وننزل
اسر : ياه يبقا كتر غيرك
مريم بضيق : عايزه انام ياناس اسكتو
اسر : خلاص هنام
ايه جت تطلع من حضن اسر بس اسر قالها : لا في حضني
ايه ابتسمت وغمصت عنيها
مريم: انت عملت علشاني كتير اوي وانا مقدرتش ده انا اسفه
مالك مسك أيدها وقال : فكك بقا من الجو ده انا نسيت
مريم بسعاده : انا مبسوطه اني معاك
مالك بحب : حببيبتي انا اكترررررر..........
_______________________________________
*عند سليم بلغ البوليس ودالهم الستجيلات وقبضو علي جومانه
هنادي : هنروح الفيلا
سليم : المأذون الاول
هنادي بابتسامه : طيب
فجاه تلفون سليم رن وكان أمير
سليم : الو
امير بخبث : اهلا ياباشا
سليم بغضب : انت
امير : عايز براءة ابنك صح
سليم بضيق : عايز ايه
امير بطمع : كل املاكك
سليم بغضب : مستحيل
امير : خلاص يبقا ابنك يتسجن
سليم بحزن : ليه بتعمل كدا
امير بهدوء : بعشق الفلوس
سليم بضيق : انا هبلغ عنك البوليس
امير : خلي بالك في عربيه بتمشي ورا ليو وجاك يعني لو بلغت البوليس هديهم بس اشاره وهما يشوفو شغلهم
سليم بغضب : لاااااا خلاص
امير بخبث : ها قولت ايه
سليم غمض عينو بحزن وقال : موافق
فجاه سليم سمع صوت سرينه عربيه البوليس وامير كان قاعد في شقه في الدور ٦ وبعدين قام وبص من شباك وشاف البوليس تحت العماره مسك التلفون بغضب وقال : بلغت عني طيب حلووو اوي كدا استلم ولادك جثث بقا
سليم بخوف : لاااا والله مابلغت
امير قفل معه ورن علي رقم تاني ورد
امير بغضب : خصلوووووو عليهم كلهم ........
امير اول ما قال الجمله دي البوليس هجم علي شقه .......
______________________________________
*عند مالك *
مالك بهدوء : علفكره انا بلغت علي امير
اسر : بجد أحلف يعني أنا كدا براءه
مالك : عايز اقولك طول مانا معاك محدش هيقدر يقربلك
اسر بابتسامه : انا بحبك اوي
مالك : انا اكتر
فجاه مالك لقه عربيه عماله تقرب منو وتخبطو
مريم بخوف : في ايه
مالك بسغراب : معرفش في ايه
اسر : ابعد عنهم
مالك : مش عارف
وفجاه العربيه خبطت عربيه مالك جامد وعربيه مالك كانت هتتقلب ومالك حاول يبعد مش عارف والعربيه تانيه قربت تاني وخبطت عربيه مالك خبطه قويه
اسر بصريخ : ليووووووووو خلي بقالك
فجاه العربيه اتقلبتتتتتتت .....

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close