recent
روايات مكتبة حواء

رواية فتاة التنمر الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر الفصل الحادي عشر 11 بقلم ياسمينا

فتاه التنمر /بقلم ياسمينا

❤
*في عربيه رامي *
رامي بغضب: يعني كل دي لعبه علشان تبعتي الصوره لي مراد
مليكه بحزن: وللاسف مجاش بس انا الي هروحلو
رامي بغضب: يعني مفيش جواز
مليكه بغضب: افهم انا بحب مراد جدا
رامي بسخريه: بس خسرتيه خلاص
مليكه بحقد: بسبب ملك
رامي بستغراب: ملك مين
مليكه بضيق: البنت الي مسكتو معاها المخدرات قبل كدا مراد اتجوزها
رامي بصدمه: مستحيل ازاي
مليكه: مهي خست وحبت بقا تحاول تحل عقدتها بس انا سبب ادتها الفرصه
رامي وقف العربيه وقال بصدمه: معقول طب هي فين دلوقتي
مليكه: معرفش لازم نعرف
رامي بشر: متخافيش هنعرف
رامي كمل سواقه
_________________________________________
"في اوضه في المستشفي *
ملك كانت بتجهز للعمليه وبعدين دخل عليها مراد
ملك: احم هي نسبة نجاح العمليه قد ايه
مراد بكذب: ٩٠٪
ملك بخبث: انا عارفه كويس انها نسبه بسيطه جدا بس عجبني انك مهتم بيا ومش عايزني اخاف
مراد: لا بقتي خبيثه اوي ياملك
ملك بفخر: خلي بالك انك مش هتقدر تخبي حاجه عني
مراد بابتسامه:مش عايزك تخافي
ملك: لالا مش خايفه انا حاسه ان ربنا بيحبني وهديني الاحسن والحمدلله علي كل حاجه
مراد: عندك صبر بتجبيه منين ده
ملك بضحك: اصل الي يعيش عشتي وتنمر الي كنت فيه طبيعي يكون اتعلم ازاي يصبر
مراد بابتسامه: وانتي مبسوطه بعد العمليه
ملك: امممم عادي ولا زعلانه ولا مبسوطه
ملك قعدت علي سرير وقالت: اتولدت في عيله كلها خناق ام قويه اب ضعيف ومات وانا صغيره ماما مبقتش تهتم بيا لا دي كمان بتتنمر عليا زايهم حبيت ابن الجيران الي هو ابن خالتي بس هو جرحني وكسر قلبي وعادي اهي الحياه ماشيه في جامعه كل صاحبي بيتريقو عليا عادي كنت بسكت ويشاء القدر انهم يحطولي مخدرات في شنطه واشوفك وانت الانسان الوحيد الي شوفت ملك من جوا وبعدين يحطولي الماس وماما تجوز وغير كدا احب واحد مش بيحبني طول حياتي بحب الي مش بيحبوني
مراد كان بيسمع ومركز معاها اوي
ملك: تعرف انا حبيت علاقتك ب مليكه حبك انانيتك تملكك كلوو كلوو ونفسي حد يحبني اوي كدا
مراد: ولو كنتي مكانها كنتي عملتي ايه
ملك: مكنتش هكلمك ولا اكلم هاني هروح ابعد يوم يومين وبعدين ارجع و اسمع من هاني واسمع منك ولما القي هاني غلطان هجي استخبا في حضنك لانك هتكون دلوقتي مش حبيبي ولا جوزي بس لا انت هتبقا ابويا وسندي
مراد بحزن: بس هي معملتش كدا
ملم: لانك غلطان علطول مدلعها بتنقذها لو وقعت في اي موقف مش بتسبها تواجه مقولتهاش تعمل كذا وكذا
مراد بضيق: بعد ده كلو انا غلطان
ملك: لا انا شايفه انك عملت الي عليك وانك راجل صعب اي بنت تلقيه في دنيا. دي ويابخت الي بتحبها بامراد
مراد ابتسم وقال: طب مش هتحضني زوجك وقرة عينك ولا ايه
ملك بضحك: لا ولله ده اسمو ايه بتودعني مثلا
مراد: تؤتؤ اسمو اني عايز احضنك نوع من الشكر او
ملك غمزتلو وقالت: او تعبير عن مشاعر مش مفهومه بنسبالك
ملك قربت من مراد وحضنتو وقالت: عادي لو محبتنيش مش زعلانه تعرف يامراد لو مكتوبلي اكون حبيبتك ولا مليكه ولا حتي العالم كلو يقدر يمنع ده ولو مش مكتوبلي صدقني هعمل المستحيل علشان ترجع لي مليكه علشان تبقا مبسوط انا عايزه ساعدك وبس
مراد حضنها جامد وقال: انتي ازاي كدا
ملك بضحك: براحه ياعم انا خسيت
مراد طلعها من حضنو وقال: وايه العلاقه
مللك: اول مره اشوف ظابط غبي يابني كدا عطمي هيتكسر
مراد بسخريه: ليه بسكوته يختي
ملك: ايوا بسكوته رقيقه
مراد جاي بتكلم بس لقه باب الاوضه اتفتح وكان رامي ومليكه
مراد بص علي مليكه ومليكه جربت عليه وحضنتو وهو انصدم اما رامي قرب من ملك وقال بغضب: لا بس اتغيرتي اوي
ملك بثقه: طبعا اصلا في كل حالاتي قمر
رامي مسك ايد ملك بغضب بس مراد خرج مليكه من حضنو وشال ايد رامي وقال: ايدك دي متلمسهاش احسلك فاهم
مراد بعد ملك عن رامي وملك فرحت اوي ومليكه كانت واقفه مصدومه من تصرفات مراد
مليكه: مراد
مراد: نعم
مليكه: انا
مراد قطعها وقال: انتي حب حياتي وحب طفولتي بنتي الي بخاف عليها من الهوا الطاير واملاكي وكل حياتي بس ده كان زمان انتي خسرتي كل ده
مليكه بغضب: وطبعا ادتها لي ملك صح
مراد: والله دي حاجه تخصني
مليكه بزعيق: ازاي حبك ضعيف كدا
مراد بغضب: مليكه عايز افهمك حاجه انا حبيتك بجد ابوكي كان عايز يقتل ابويا ابوكي كان عايز يقتلني وانا قولت اني بحبك ومستحيل انتقم منك انتي لانك مالكيش ذنب
مليكه بغضب: بس انت اتجوزت غيري
مراد: علشان احميها من ابوكي انا عندي انسانيه مستحيل كنت اسبها وبعدين انتي قولتي عني هرجعلك زاي الكلب بس انا مرجعتش انتي الي رجعتيلي زاي الكلبه
مليكه بصتلو بصدمه
مراد: لعبتك اتقلبت عليكي
مليكه قربت منو وقالت: بصلي في عيني وقول انك هتقدر تعيش من غيري
مراد بصلها وقال: قرارت اسبها بظروفها وربنا كاتب ان نصيبي ملك يعني حبنا ولا حاجه قدام النصيب
مليكه بغضب: مراد انت
مراد قطعها وقال: هشش بقا ملك عندها عمليه و لازم تعملها
رامي بغضب: وانت مالك بيها
مراد بابتسامه: مراتي
مراد قرب من ملك ومسك ايدها وبعدين طلعو من الاوضه
ملك: مراد والله ماهزعل ارجع لي مليكه
مراد: لااااا
ملك:مراد اسمع كلامي
مراد: انتي رغايه اوي
ملك بضيق: يابني والله ماهزعل هفرحلك
مراد بهدوء: عشت طول حياتي اهتم واحب محتاج حد بقا يحبني ويهتم بيا
ملك بابتسامه: امممم طماع يعني
مراد: لا والله دي ابسط حقوقي
ملك ومراد وصلو قدام اوضه العمليات
ملك بابتسامه: لو طلعت من هنا صدقني هحبك حب كبير
مراد بضحك: اه وايه تاني
ملك بتوتر: انا خايفه
مراد: وانا مش خايف انا واثق في ربنا
ملك بدموع: افرض مخرجتش
مراد بتفكير: امممم يبقا كدا ربنا كاتبلنا نفضل معا بعض في الجنه والحب الي محبتهولكيش في الحياه هحبهولك في الاخره
ملك بضحك: لا اموت وانا مرتاحه بقا
مراد فتحلها ايدو وهي جريت وحضنتو كانت مبسوطه اوي
مراد: يلا
ملك طلعت من حضنو وقالت:٠طيب
ملك.دخلت اوضه العمليات ومراد فضل واقف مستنيها كان خايف عليها جدا وسليم جاه وقف جمبو
سليم: مالك ياصحبي
مراد بحزن:نصيبي وحبي الاتنين واقفين سوا مش عارف اعمل ايه
سليم: تشوف رحتك فين
مراد بصلو وقال: فعلا عايز ارتاح
سليم بابتسامه:يبقا انت عارف فين راحتك وعلفكره الحب مش كل حاجه
مراد بص علي اوضه العمليات وقال: ايوا عارف رحتي فين.......

google-playkhamsatmostaqltradent