recent
روايات مكتبة حواء

رواية تزوجت يهودي الجزء الثاني بقلم ياسمينا

رواية تزوجت يهودي الجزء الثاني بقلم ياسمينا

 تزوجت يهودي 2 ( امال الزين ) بقلم / ياسمينا

*الفصل الاول*
زين كان واقف مصدوم لدرجه انو قرب من قمر اوي ومسك وشها وهي انصدمت
قمر بضيق : نعممم في ايه
زين جاي يرد بس قطعو دخول اكرم
اكرم بغضب : انتي ايه الي جابك هنا
زين بص لي اكرم وقال : انت
اكرم بضيق : انت ازاي تعمل معا حد مقابله من غير متستأذن الشخص الي مسؤوله عنو
زين بصوت عالي : انت هتخدني بصوت ولا ايه وبعدين انا الي مسؤول عنها دي مراتي
قمر بصدمه : مراتك ايه
اكرم بسخرية : مراتك ازاي وهي مش معترفه
زين بص لي قمر وقال : نعم هو انتي مش عرفاني
قمر : لا معرفكش
زين قرب منها وقال : انا زين جوزك انتي هتستعبطي
قمر بضيق : والله ماعرفك
اكرم بخبث : يمكن شبه مراتك أصلها لو مراتك هتنكر ليه احنا كلنا عارفين قصة حبكم
زين بصلو بغضب وقال : وحتي لو مش مراتي ف انت جيت لي قضاء ومش هرحمك
زين طلع مسدسو وامال بنتو خافت وستخبت ورا قمر
قمر بغضب : انت بتعمل ايه هو عملك ايه
زين بغضب : قتل مراتي
قمر : مستحيل اكرم يعمل كدا
إكرم ببرود : سبيه
قمر : إهدو ممكن
زين من غير اي تردد ضرب نار علي اكرم وطلقه جت في كتفو وقمر صرخت وجت تقرب منو بس زين مسك أيدها ومسك ايد بنتو وقال: اوعي تقربي
قمر بغضب : انت ازاي تعمل كدا مفكرها سايبه ولا ايه
زين بغضب : اخررررررسي
قمر بغضب : مش هخررررس انت فاهم
زين مسكها من شعرها وقال : معنديش صبر ف متكلميش كتير
زين خد قمر وامال وطلعو برا الاستوديو وقمر كانت بتحاول تبعد عنو بس هو كان مسكها جامد ووقف قدام عربيتو وزقه علي العربيه وقلع الكرفته وربط بيها بوقها
زين : اهدي كدا لغيت لما اعرف انتي مين بظبط لو امال مش هسيبك ولو قمر ف هرميكي لاني مش عايزك في حاجه انا عايز امال وبس
زين دخلها العربيه وجاب حبل وربط أيدها كويس وامال بنتو ركبت ورا وهو اتحرك.....
________________________________________
* عند رحمه*
كانت قاعده في اوضتها بتعيط وأسر دخل عليها وقرب منها وحضنها
اسر : ممكن تهدي
رحمه بدموع : بقالي سنه مش عارفه احمل هو انا مش هحمل تاني
اسر : ياحبيبتي ليه بتقولي كدا
رحمه بدموع : علشان انا تعبت مفيش حمل بيكمل ليا
اسر : طيب سيبك من كل ده انا مش عايزه ولاد
رحمه بزعيق : بلاش كدب انت بتحب امال موت ازاي مش عايز اطفال وانت بتحبها
اسر بضيق : فيه فرق
رحمه بغضب : طلقني انا مبقتش انفع
اسر بغضب : انتي غبيه هو الي جالهم عيال احسن مننا مثلا ربنا مش بيدي كل حاجه شوفتي زين جالو امال بس امال مراتو ماتت وانتي كنتي حامل عادي والبيبي مات عااادي جدا المهم انتي بس لا انتي مش يتحمدي ربنا تمام عايزني اطلقك صح
رحمه بدموع : اه
اسر : هتستحملي تشوفيني معا غيرك أو مخلف من غيرك
رحمه بوجع : لا
اسر : يبقا خلاص ارحميني
رحمه بدموع : سبني لوحدي مش قادره اتكلم
اسر : مستحيل اسيبك انا جمبك اهو
رحمه بدموع : تعبت
اسر حضنها وقال : قولي الحمدلله
رحمه بدموع : الحمدالله
اسر : تعرفي عندي ليكي مفاجاه
رحمه : ايه هي
اسر : هنروح نصيف
رحمه بضحك : مستحيل اخر مره روحنا كنت هغرق وكرهت البحر اصلا
اسر ،: ايوا كدا اضحكي وبعدين زين الي عايز كدا معرفش ليه
رحمه : اممم زين طيب بس ليه وهنروح فين
سر : الاسكندريه
رحمه : ياشيخ قول الجونه
اسر بضيق : شحات وبيتأمر
رحمه بضحك : ماشي ياسيدي هروح اجهز صحيح عيد ميلاد امال قرب يمكن مسفرنا علشان نحتفل بيه في اسكندريه
اسر : ونبي ماتشغلي دماغ المحقق كونان دي عليا
رحمه بضيق : طيبببب ...
_________________________________________
*عند زين *
كان بيسوق العربيه بسرعه
امال : بابا شغلي اغنيه
زين بص لي قمر وقال : طيب
قمر بصتلو بغضب وهو شال الكرفته من بوقها
قمر بغضب : اه ياحيوان انت مش راجل ونبي لفضحك الحقووووني ياناس خطفنيييي
زين : هشششش نرجع الكرفته تاني
قمر : لا ونبي مش هتكلم خلاص
زين : هنشوف
امال : بلا بقا يابابا شغل
قمر : شغل حمو بيكا
امال بستغراب : مين حمو بيكا ده ياقمر
زين : هششش حمو بيكا ايه وبتاع ايه انتي هتلوثيلي دماغ البنت
قمر بضيق : اسكت انت بصي ياستي تلفوني هتلاقيه في شنطتي هتيه
امال خدت شنطتها وفتحتها وطلعت التلفون
امال : الباسورد ايه
قمر : امال الزين بتعرفي تكتبي انجليزي
زين بصلها بصدمه وقال : نعم امال الزين ازاي
قمر بضيق : مش اسمك ياخويا متخفش بس لما اكرم جبلي فون لقتني بكتب الاسم ده تلقائيا كدا وحبيتو
زين بص علي طريق وفتكر امال
فلاش باك ❤️
زين كان في الحمام وامال قاعده علي سرير بضيق زين خرج من الحمام
امال بغضب : زين طلقنيييي
زين بضحك : ده ايه ده بقا
امال بغضب : مش شايف بطني كبرت ازاي طلقني
زين : وانا مااااالي
زين قعد جنبها علي سرير ومسك تلفونو وكتب الباسورد لقه غلط
امال بضحك : متحاولش انا غيرتو
زين : نعم مين ادكي الحق ده
امال بابتسامه : انا الي اديت لنفسي
زين بضيق : طب انجزي قووولي غيرتيه ايه
امال : امال الزين وانا باسورد فوني كمان كدا
زين ابتسم وقال : حلو
امال : اكيد علشان اسمي
زين كتب الباسورد ولقه امال حاطه صورتها خلفيه
زين بصلها وهي قالت : مراتك ليا حق تحط صورتي
زين ابتسم وحضنها وقال : انتي اجمل بطيخه في حياتي
امال بغضب : زييييييين .....
انتهاء فلاش باك ❤️
زين فاق من شرودو علي صوت امال وهي بتغني بتقول : انا محتاج غيبوبه تعبان
قمر : مالك يا اخويا ليه قرفان
امال : زهقان من غدرك يا زمان الناس ليه غداره
قمر : صاحبك خانك مهو غدار
زين : هشششش لوثتي ودان البت
قمر بغضب : مالكش دعوه مش انت خطفني سبني انطلق
امال : بابي الاغنيه حلوه اوي
قمر : يلا ندخل علي التانيه يااموشتي
امال : مجنون و دماغى طاقة هربانة ننى يا برو
انا بكسب اى عاركة اجبارى هتموت من الخوف ليه بتجرى و تستخبى
قمر بابتسامه : ولا مالسلاح ده تدوق رجلى انا على الارض ثابتة هعملكم فتة يا زبون
زين بزعيق : اخررررسووووو
قمر بتحدي : طب اندل اندللللللللل
زين طلع مسدسو وحطو في رأسها
قمر برعب : خلاص اسفه والله عايزنا نغني ايه وانا نغنيه
زين بغضب : مش عايز زفتتت
قمر غمزتلو وغنت وقالت : كل ما أشوفك أقول لاء مش معقول أنا قلبي إزاي بقى بيك مشغول وبسرعة كذا
يعني اللي حبوا أوام مش أي كلام عمري يا حبيبي
ماشوفت غرام أنا شكله كذا
زين بصلها بضيق ونزل السلاح
قمر بهمس : ابوكي فورا بيتاكل بعقلو حلاوه غبييي
زين : حط مسدس تاني علي رأسها
قمر بضيق : بهزر بهزر
زين نزل المسدس وبص علي الطريق لقه في رجاله كتير واقفه
زين : ايه ده
قمر بصدمه : حراميه اكيد
زين وقف العربيه والرجاله دول قربو من العربيه وخبطو علي ازاز العربيه
واحد منهم : طلعو الي معاكم ونزلو من العربيه احسلكم
قمر : شوفت كما تدينو تدان انت خطفتني وجاه الي هيخطفنا كلنا مش كنت عامل نفسك احمد السقا من شويه
امال : هما مين دول يابابا
زين بضيق : دول الي هيموتو علي ايدي دلوقتي
قمر : بص فكني وانا هساعدك والله دول كتير
زين : اخرسي
قمر : صدقني مش ههرب هساعدك بس
زين بضيق : طيب
زين فك ايد قمر وقمر مسكت شنطتها وطلعت حاجات كتير منها وزين فتح باب العربيه وكان معه مسدسو وضرب علي واحد نار أما قمر أدت لي امال جهاز وقالتلها : ده جهاز كهرابا ياحبييتي اول ما عمو يمسكك اديلو في جنابو
امال بضحك : ماشي
وفجاه قمر لقت حد بيشدها من شعرها
قمر بغضب : شعري مضايقكم في ايه نفسي افهمي علشان تشدوه كدا طب خد بقا
قمر رمت علي شخص ده ملح ونزلت من العربيه وجابت توبه كبيره من الأرض وضربتها في راسو وبصت جمبها لقت امال كهربت واحد منهم
قمر بصدمه : ايه شطاره دي بحسبك مش هتعرفي
امال بضحك : انا طالعه شبه ماما شجاعه
قمر ابتسمتلها وبصت علي زين لقتو خلص علي باقي رجاله قمر قلعت جذمتها الكعب بهدوء وبدأت تجرررري
امال بصوت عاااالي : بابا قمر بتهرب
زين بص علي قمر لقها بتجري وبعدين جري وراها
زين بغضب : امااااااال اقفيييي
قمر بزعيق : انا مش امال انا قمر
زين وقف وقال : يعني مش هتقفي
قمر بغضب : مستحيل
زين مسك مسدسو وصوبو علي رجليها وضرب عليها نار وجت علي رجليها وهي صرخت ووقعت في الارض وزين جري عليها وهي كانت بتصرخ من الوجع
زين بغضب : علشان قولتلك اقفي
قمر بصريخ : كنت ممكن تجري ورايا وهتجبني عاااااادي جدا
زين بغضب : لا تستاهلي
قمر راسها بدات توجعها حطت أيدها علي رأسها بتعب وفتكرت مشهد ولادتها لي امال قمر حطت أيدها علي رأسها وصرخت
زين بلهفه : امال مااااااااالك
قمر بصتلو وقالت : هي امال اتولد ازاااي ....... وهنعرف بعدين


google-playkhamsatmostaqltradent