recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل السادس والثلاثون 36

رواية مغتصبي اللعين الفصل السادس والثلاثون 36

 فجاااءه واحد قووص على محمد من ظهره

محمد سااب قدر ووقع على الارض
زين اتصدم من حاالة قدر
محمد وهو بيلقط انفااسه :بص على زين ومسكه من رجله هفضل طوول عمرري بينكم انا خدت الي عاايزه منها مش عايزها دلووقت
زين اتصدم والدنيا كلها وقفت عند كلام محمد وفضل يتردد في وداانه
خدت الي عاايزه منها
قدر حضنته بدمووع وهو كاان بدنيا تاانيه
قدر :زين زين متسدقوووش
زين كانه رجع للواقع حااول يداري شكووكه
قلع جاكتته ولبسها لقدر وشاالها وحطها بالعربيه
قدر فضلت مااسكه فيه وخاايفه
زين كاان حااضنها وفي دنيا تاانيه لاول مره بيحضنها ومش حااسس فيها
عند مرااد
حمل اخووه ووداه المشفى والشرطه معااهم قاادر ركب مع ايااس وروح كل واحد بيته
دخل ايااس البيت واول ما دخل
ملك جريت حضنته
ايااس طمني حصل ايه
ايااس طمنها :متخاافيش احنا لقينااها وروحت لبيتها مع زين
ملك حصنته جاامد وبدمووع :انا كنت خايفه قووي
اياس حس بخووفها :متخافيش يا حبيبتي هي كوويسه
ملك بصت في عنيه :ايااس هو محمد قرب لقدر
ايااس بشرود معرفش انا ما دخلتش جوا زين محبش حد يشووف مراته وهي كده لكن لمى خرج كان حاملها وملبسها جاكتته
ملك :يا رب ما يكون عملها حااجه
ايااس :يا رب طب ايه عاايز اكل جعاان
ملك :طيب خد شااور وبدل هدوومك الاكل هيكون جااهز
............
عند قاادر
روح البيت وقاال لباباه كل حاااجه حصلت
فريده :انا عايز اشووف بنتي دلووقت ارجووك يا كريم
سليم والدموع متحجره في عنيه :ابني كوويس
قادر مسك ايد عمه :متخاافش يا عمي هيبقى كويس الرصاااصه جت في كتفه مش في مكان خطير
سليم قاام انا هرووح لابني
خرج سليم
كريم :البسي يا فريده هرووح لقدر
فريده جريت تلبس
وقاادر دخل لرسل الي اول ما شاافته جريت عليه وحضنته
رسل :انا خفت عليك قووي
قااادر مسح دمووعها :متخاافيش يا حبيبتي كل حااجه عدت على خير
رسل :ازااي قدر
قاادر :ملحقتش اشووفها اصلا وبغيظ اخووكي شاالها وما ادانيش فرصه اطمن عليها
رسل ضحكت :انت غيران
قادر بغيظ :اجري البسي هنروح لقدر
رسل :ايه دا بجد
قاادر :ايووه بجد
......................
عند زين
ركن العربيه وهو سااكت متكلمش قدر نهائي
وقدر افتكرت ان دا من خووفه عليها
زين شالها ودخل القصر
الكل جري عليهم
اشرف :زين انت كوويس طمنا
زين اتنهد :الحمدلله
رحاب :حمدلله على سلامتك يا بنتي
قدر :شكرا يا طنط
رامز :سلامتك يا بنتي زين خد مراتك وخليها ترتاح فووق
زين :طلع لفووق بدوون ما يتكلم ودخل اوضته نزلها
قدر حضنته جااامد خليك جنبي انا خاايفه اووي
زين ببرود :انا جنبك متخاافيش روحي خدي شااور وارتااحي
وانا هبدل هدوومي
قدر هزت برااسها وخدت شاااور وبدلت هدوومها وخرجت
زين لبس بجاامه وقعد على الكنبه وطلع المشرووب
قدر خرجت من الحماام شاافت زين بيشرب
قدر قعدت قداامه :زين انت وعدتني انك مش هتشرب تااني ارجووك
زين قاام وبعد ايدها :ملكيش دعووه روحي ناامي وارتااحي
قدر كاانت خاايفه عليه
خبط الباب
زين :ادخل
الشغاله :اهل قدر هاانم تحت وعايزين يشوفوها
زين :قوليلهم نازلين
زين بصلها بطرف عينه :البسي وحصليني
جه يخرج قدر مسكت ايده زين ماالك فيك ايه
زين شد ايده منها مفيش تعباان شويا بس
حصليني على تحت
زين نزل تحت واتخلى عن برووده
فريده جريت عليه :بنتي ازيها يا ابني
زين باس ايدها :متخافيش يا امي هي كويسه بتلبس وهتنزل
رحااب لمى قاال لفريده امي اتجرحت جدا لكن حاوولت تبان طبيعيه
كريم راح لزين ومسكه بايديه من كتفه :دلووقت اقدر اقوولك مبرووك جوازكم وانك تستااهل قدر بنتي وهتحاافظ عليها
زين :شكرا يا عمي
قاادر فضل ساااكت ورسل جريت حضنته
رسل :كل مره ورا التانيه بفتخر اكتر واكتر اني اختك
زين حضنها
هنا نزلت قدر
جريت على والدتها وحضنتها
فريده كاانت بتحضنها وبتشم هدوومها وبتبووسها مشااعر كتيره قووي مع بعض
قدر :وحشتيني قوي قووي يا ماما
فريده :واناي يا روح امك وحشتيني
قدر بصت على باباها الي كانت ملامحه بارده وبعدين ضحك وفتحلها دراعاته
قدر جريت عليه :سامحني يا بابا سامحني ارجووك
كريم :مساامحك يا بنتي مساامحك وحشتيني قووي
قدر شددت من حضنه كان وحشها قووي
قاادر بمزااح :ما تخليلنا حته يا حج
قدر جريت عليه قادر ضربها على دماغها :خضيتينا عليكي يا بت
قدر بفخر :على شان اعرف معزتي عندكم
رسل :لكن ايه جووزك قدر يجيبك وكاان خاايف عليكي قووي
قدر بصتله بحب
قاادر قعدها :هو ايه الي حصل معااكي من البداايه
قدر اتنهدت والكل مستنيها تقوول وخااصه زين الي مبين البرود :كنت متفقه مع زين اني هروح معاه لكنرلمى خلصت رنتله كتير وما ردش ركبت تاكس وانتبهت ان دا مش طريق القصر قولتله لف عليا ورش في وشي حااجه حااولت انزل لكن المخدر خدني وفووقت لقيت نفسي مع محمد
حااولت اتكلم معااه بالحسنى وما كانش بيرد عليا
وكان بيتكللم زي المجنون ولمى سمع ضرب النار حط السكين على رقبتي وهنا دخل زين والباقي تعرفووه
زين هنا اتأكدت شكووكه لكن فضل سااكت على شان اهلها واهله قااعدين
رحااب :الحمدلله اطمنا عليكي يا بنتي وقاامت انتو هتتعشو معانا النهارده
كريم :لا احنا خلاص اطمنا على قدر وهنرووح
رامز :ينفع كدا انتا اول مره تدخل بيتي
كريم :خيرها بغيرها
قدر مسكت ايد باباها :ارجووك يا بابا انت وحشني خليك شويا كمان
كريم حضنها حااضر يا بنتي
راحوا اتعشوا وقدر عينها على زين وخايفه من برووده
بعد ما خلصوا شربوا القهوه واستأذنوا وروحوا
رحاب قبل ما يخرجوا :قااادر متخليكوا هنا النهارده رسل وحشااني
رسل :اه اه ارجووك يا قاادر
فريده :خليكوا يا بني النهارده هنا
قاادر قرب على مامته :ايه عايزه تستفردي بالحج
فريده فتحت عنيها من بجااحته
قاادر ضحك
طيب هنفضل هنا النهارده اصلا قدر وحشااني جدا
زين طلع اوضته وقدر اعتذرت من قاادر وطلعتله
زين كان بيشرب ووشه نااحيه الشبااك
قدر حضنته من ظهرها
زين فضل سااكت
قدر :وحشتني اووي
زين بعد ايديها عنه وبصلها
مش عاايزه تقووليلي حصل ايه معااكي
قدر :حصل ايه يعني انت تقصد ايه
زين بغضب مسك درااعها :ايه الي حصل معااكي هدوومك كاانت متقطعه وحجاابك مفكووك ايه الي حصل معااكي ايه معنى كلامه
قدر ارتبكت انه زين شااكك فيها
زين هو عايز دا يحصل ما بينا هو ما لمسنيش واللهي ما لمسني
زين كسر الكاسه الي في ايده :اماال ازااي مزعلك هدوومك وهو بيضحك مثلا
قدر :فعلا مزعها وهو بيضحك على شان انت تشك انه عمل حااجه ويفضل على طول بينا
زين كانت ملامحه غاامضه ومش قاادر يسدقها
قدر بدمووع زين انت مش مصدقني
زين حااول يهدا
قدر انا مش هصدق غير لمى الكلب دا يفووق وراح ناام
.........................
عدا ثلاثة اساابيع
وزين بيعاامل قدر ببرود ومبيتكلمش معااها الا في اضيق الحدود
وقدر بتحااول تشيل البرود الي زين على طول لابسه
علاقتها باهلها تحسنت جدا
وملك واياس عايسين قصة حب جميله جدا
ورسل وقاادر الاوصااع بتتصلح ما بينهم وفريده بتعاامل رسل زي قدر بالضبط
ومحمد فااق وحولوه للسجن وسليم بيحاول يخرجه باي طريقه
كانوا قااعدين على السفره وضرب جرس القصر
دخل سليم
رامز جري عليه :اهلا يا سليم ازييك
سليم بضعف :تعباان يا رامز وفي ايدك الحل
زين بغضب :انت بتعمل ايه هنا
سليم :انا جاي لبنت اخوويا
قدر جت لعمها وباست ايده اهلا يا عمي
سليم مسك ايد قدر :ارجووكي يا حبيبتي اتنازلي عن المحظر بتااع محمد انتي عارفه هو كان بيحبك ازااي
قدر كانت عايزه تتنازل لكن خايفه من زين
زين :انت بتقوول ايه دا مستحيل دا يحصل
ومسك سليم :عاارف ابنك عمل ايه اغتصب مرااتي
قدر فتحت بوقها :_
محصلش واللهي ما حصل يا زين هو كان عايز يدخل الشك جوا قلبك
زين ضربها بالالم انتي تخرسي ولا عااجبك الي هو عمله وبتداري عنه ومسكها من درااعها انا روحتله وهو الي قالي الكلام دا بلساانه
قدر هنا مقدرتش تسمع حااجه وغاابت عن الووعي بين ايدين زين
زين اتخظ عليها جاامد قدررر
راامز :عااجبك الي عملته دا
زين بصرااخ :مش وقته اطلبوا الدكتور بسررعه
جه الدكتوور وكشف على قدر
زين :طمني يا دكتور
الدكتور :متخاافوش هي ضعيفه بس من سوء التغذيه لان المدام حاامل لازم تاخد بالها من اكلها اكتر من كدا ودي فيتامينات لازم تاخدها
خرج الدكتوور
والكل بيباارك ويهني وهو في عاالم تااني
قدر كانت بصااله وعايزه يبان عليه حااجه فرحان زعلان ملامحه كانت باارده
خرج الكل من الاوضه
قدر قاامت ومسكت ايد زين
زين انت مش مبسووط لاني حاامل
زين نزع ايده منها :الواد الي ببطنك دا ابن مين ؟؟؟؟
ارائكم تهمني
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent