recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل السابع والثلاثون 37

رواية مغتصبي اللعين الفصل السابع والثلاثون 37

 خرج الكل من الاوضه

قدر قاامت ومسكت ايد زين
زين انت مش مبسووط لاني حاامل
زين نزع ايده منها :الواد الي ببطنك دا ابن مين
قدر اتصدمت ودمووعها بتنزل
زين مسك درااعها :قدر جاوبيني الي ببطنك دا ابن مين
قدر بدموع مش قاادره توقفها :انت مش مصدقني قولتلك واللهي ما قرب عليا
زين بغضب :والي هو قاله وهدوومك المتقطعه كل حااجه بتثبت انو قرربلك
قدر كانت مصدوومه جدا انو بعد كل الي عملته وازاي هي ساامحته مش مصدقها
قدر مسحت دمووعها وبصت في عنيه
عاايز تعرف الي ببطني ابن مين صح
زين بصلها بغضب :ايوووه
قدر :مش ابنك
زين ضربها بالالم ومسكها من درااعها
ابنه صح الي ببطنك ابنه
قدر حااولت تستجمع شجاااعته واتكلمت بألم
مبقتش تفررق ابنه او ابن غييره ودخلت الحماام
زين ضرب الطااوله في رجله وخرج برا القصر
ضرب على ايااس
الووو
اهلا يا زين ازيك
ايااس لاقيني بالمكتب
ايااس بص على سااعته دلووقت
زين :ايووه عايزك دلووقت
اياس :طيب مسافة السكه
ملك :في ايه
ايااس وهو بيلبس قميصه :مش عاارف زين صووته مش طبيعي وقاالي اقابله دلووقت في المكتب
ملك :ربنا يستر
اياس باس رااس ملك وخرج
ملك كانت بتضرب على قدر ومبتردش
اياس راح الشركه كان زين وصل
دخل اياس وزين ما حسش فيه الا لمى حط ايده على كتفه
مالك يا زين انت متغير اوووي فيك ايه
زين بتعب واضح على ملامحه :تعباان يا اياس تعبان ومش عاارف اعمل ايه
اياس :اتكلم يا زين في ايه
زين :الشك هياااكلني عايز اتأكد الكلب ابن عمها قرب لها او لا
ايااس بصدمه :انت بتقوول ايه
زين :مسح وشه بايديه
مش عاارف اعيش كل ما اتخيل انه ممكن يكوون لمسها بحس عقلي عايز يخرج من دمااغي
اياس :طيب ما تسال مراتك ايه الي حصل
زين :سالتها وقاالت ما قربليش لكن كل حاااجه بتثبت العكس هدومها حجاابها كلامه لمى قاالي هفضل بينكم غير اني روحتله على المشفى وقالي اياها صريحه انه خد الي عايزه منها
ايااس :ما يمكن يكون عايز يزرع الشك ما بنكم اهدى يا صااحبي وما تخربش بيتك
زين :انا النهارده غلطت في حقها جااامد قووي لكن الشك مووتني
اياس :نيلت ايه تاااني
زين :قدر حاامل
اي ده بجد مبرووك
زين :انا مش قاادر افكر انا خاايف يكوون مش ابني
اياس فتح عنيه وزق زين من صدره وضربه بوووكس فوووق فوووق انت كده بدمر نفسك وبيتك
زين بغضب :انا عاايز اتأكد وانت هتساااعدني
اياس ساابه وخرج
.......... .............
عند قدر خرجت من الحمام لمى سمعت صووت الباب وان زين خرج
فضلت قااعده وسرحاانه مش عارفه تعمل ايه
لحد ما خطر في بالها الوحيد الي يقدر يسااعدها
الوووو ازيك انا قدر
مجهول :اهلا ازيك يا قدر
الحمدلله
مجهوول :صووتك ماله فيه
قدر قالت كل حااجه ليه
مجهوول :هتعملي الي هقوولك عليه والا لا
قدر :هعمل اي حااجه تبرد ناري وترد ليا كراامتي
مجهوول :اطلقي
قدر بخضه :لا طبعا ما اقدرش انا حاامل
مجهوول :يبقى هتفضلي طوول عمرك كده
قدر :مش عاارفه دلووقت انا هخرج واجيلك ولاقيلي حل على ما اجيلك
مجهول :اذا عايزه مسااعدتي هتعملي كل حااجه اقوولك عليها فااهمه
قدر بدموع :فااهمه
قفلت الخط وحطت ايدها على بطنها على شااانك انت لازم اعمل كده
قدر خرجت من القصر بدوون ما حد يااخد بااله كأنها رايحه الجامعه وهي فعلا راحت الجاامعه خلصت كاام حاااجه وراحت للمجهول الي اتكلمت معااه
.......ً..................
عند فريده
كانت بتصرب على قدر وما بتردش وبعدين تلفوونها اتقفل
كريم انا خاايفه على قدر قلبي واجعني مش عارفه حاسس انه هيحصل حااجه وحشه
كريم :متخاافيش هيي مع جوزها هيحصلها ايه يعني
رسل :طنط تحبي اتصل بزين اطمن عليها
كريم :لا يا بنتي مش عايزين نقلقهم
................................
عند زين
فضل في الشركه للمسا وروح البيت
مساء الخير وبيبص في عنيه يشووف قدر ما كنتش معااهم
زين :اماال قدر فين مش قااعده معااكم يعني
رحااب :ليه هي مش معاااك هي قالت هتروح الجاامعه واتوقعنا ترجع معاااك كالعااده
زين بغضب :انتو بتقوولوا ايه
رامز :اهدى يا بني اهدى يمكن راحت لاهلها اهدى
زين ضرب على بيتهم
رد كريم :الووو
ازيك يا عمي انا زين
اهلا يا بني ازيك وازااي قدر
زين بغضب :ازااي قدر ليه هي قدر مش عندكم
كريم :لا يا بني ما جتش ليه في حااجه
زين بصرااخ :الهاانم لحد دلووقت ما روحتش البيت
كريم :اهدى يا بني اكيييد في حااجه
زين قفل قبل ما يكمل كريم كلام
فريده :في ايه
كريم :بنتك لحد دلووقت ما روحتش البيت
فريده :يا لهووي لا يكوون محمد
كريم ضرب على سليم
ايوه يا سليم محمد فين
سليم بتعب :في السجن هيكون فين بتسال ليه
كريم بخووف :قدر لحد دلووقت ما روحتش بيت جووزها
سليم :ايه المصاايب دي بس
مرااد :في ايه يا بابا
سليم :قدر اختفت
عند زين ضربلها كتير تلفوونها مقفول طلع اووضته شااف الاوضه زي ما تركها الصبح
لكن لمح عالكمودوون ورقه
كااان بيقرب منها وخاايف يفتحها لانه حاسس بالكلام المكتووب جوااها فتح الوورقه ولاول مره دمووعه كاانت بتنزل قبل ما يقرا
محتوى الرساله
(زين مغتصبي اللعين الرسااله دي من قدرررك زي ما كنت مسميني انا حاااولت معااك تتغير كتير لكن انت عاايز تفضل زي ما انت انا مش قاادره اكمل معااك وانا مش حاااسه بالامان علاقتي معااك زي الي واقف على جبل ومستني زقه على شان يوووقع اسااس العلاقه الثقه ودا نااقص علاقتنا
من لمى رجعت وانا حاسه ببعدك وفتوورك انا قولتلك من البدايه ان محمد كان عايز يزرع الشك جوا قلبك وفعلا نجح والشك ما بيتزرعش الا في علاقه ضعيفه عمري ما توقعت في يوم جووزي يسالني الي ببطنك ابن مين
محمد ما لمسنيش والبيبي الي في بطني كان ابنك ولاول مره في حياتي هغضب ربنا واجهضه لاني مش عاايز حااجه تفكرني فيك عاايز انسااك وانزع قلبي الي حبك بايدي
انت ادتني مده افكر فيها شهر ان كنت هكمل معاك او لا واهو عدا شهرين وادتني حرية الاختيار وانا دلووقت بقوولك طلقني يا زين طلقني وما تدورش عليا لانك مش هتلاقيني ومحدش يعرف انا فين
قدر )
زين رما الورقه من ايده وقعد على الارض وبعلو صوته نادا
قدددددددددددددر
رامز سمع زين بصررخ جري هو واشرف ورحااب عليه
اشرف دخل شااف حالة زين لاول مرره كدا
اشررف :زين فيك ايه
رحاااب حضنت زين :يا حبيبي يا بني في ايه
زين كان وشه احمر من الغضب
رامز :اتكلم يا بني في ايه عررفت حااجه عن مراتك
اشرف هنا شااف الوورقه وقرائها واداها لباباه
اشررف بغضب :طب واللهي تستاهل الي عملته فيك بقا في واحد عااقل يسال واحده زي مراتك الي ببطنك ابن مين فااكرها من الزباله الي بتنااام معااها
رحااب بصت لاشرف بغضب على شان يسكت
رامز حط ايده على كتف زين :اهدى يا بني وفكر مرااتك ممكن تكوون راحت فين
زين فضل سررحان في الا شئ
رامز :سيبوووه لووحده
خرجوا من عنده وهو فضل سرحاان ومصدووم وندماان كل الاحاسيس مع بعض
...........................
عند قاادر
كان خاايف على قدر بعد ما رسل كلمته وقالتله كل حااجه
ضرب عليها وتلفوونها مقفوول
هنا جته رسااله من رقم برايفت
(قاادر حبيبي انا قدر متزعلووش مني انا تعبت قووي وعاايز اخد هدنه من الحيااة دي عاايز اجمع نفسي وارجع قدر الي تعرفووها ما تحاولوش تدوروا عليا لانكم مش هتلاقووني
قوول لبابا وماما ما يزعلووش مني وخد بالك من مراتك ومتاخدهاش بذنب حد )
قااادر اتعصب جدا انها ممكن تكوون راحت فين
قاادر خلا باباه يشووف الرسااله
فريده :يا حبيبتي يا بنتي وبدمووع عاايز قدر قاادر ارجووك جبلي اختك
قاادر :متخاافيش يا ماما هجيبهالكم
كريم :محدش يجيب حد دي بنتي وانا عاارفها مش هتقدر عالبعد هي بس عاايز ترجع قدر بتاعت زمان قدر القوويه سيبووها ترجع الي فاات
قادر :بابا انت بتقوول ايه
كريم :_انا عاارف انا بقوول ايه واذا هدوروا عليها انا متأكد مش هتلاقووها
فرريده :كريم انت تعررف حااجه عنها صح
كريم :_هه لا وغلاوتك ما اعرف حااجه لكن انا اكتر واحد اعرف عقل بنتي
هنا تلفوون قاادر رن
الووو
اهلا يا قاادر طمني
بعتتلي رسااله يا مراد انها هتبعد على ما تلم نفسها وترجع زي الاول
مراد :يعني ايه هنفضل كده مش عارفين لها سكه
قادر بشرود :ربنا يسهل
.......................
عند زين
زين بغضب وااضح
كلم ايااس
ايااس اصلا كان متنرفز منه
ايااس :الوووو عايز ايه
زين بغضب وهو شاارد وبيشدد على كل كلمه بيقوولها
اياس قدر اختفت وسابتلي رسااله قاالت فيها انها هتختفي ركز يا ايااس انا متأكد انها هتكلم ملك وتقوولها هي فين عاايز تجبهاالي من تحت الارض
هنا سمع ايااس ملك بتكلم حد
طيب اقفل انت دلووقت
ايااس :ملك انتي بتكلمي مين
ملك اتخضت لانه جه فجاءه ووقع التلفون من ايدها وو؟؟؟؟

google-playkhamsatmostaqltradent