recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الخامس والثلاثون 35

رواية مغتصبي اللعين الفصل الخامس والثلاثون 35

 زين كاان في المكتب لكن قلبه عند قدر نسي يقوولها انه راح الشركه

جه يضرب عليها شااف انها رنااله كتير قووي كان بيضرب عليها وتلفونها مغلق
هنا جااله اتصاال
الوووو
ايووه يا زين انا قاادر
قاادر قدر معااك
زين محمد خطف قدر
زين كأنه شاف شياااطين العالم قدااامه :انت بتقووول ايه
قااادر بانفعاال :مش وقت صدمتك دلووقت عمي سليم ضرب على باابا وقااله انه سمع مراد بيكلم محمد
زين قبل ما يكمل قفل في وشه
وخرج وساااق باقصى سرعه عنده وكلم اياااس
ايااس كان مع ملك بيتغدوا برا
ايااس وهو بياااكل :الوووو عايز ايه
زين بغضب :ايااس قدر اتخطفت عايز كل المعلوومات عن عمها واولاده تكون عندي خلال دقاايق
ايااس :انت بتقوول ايه
زين :بسررعه بعد ما تخلص تعالالي على بيت اهلها انا بطريقي لهنااك
ملك بخضه :في ايه
ايااس :قدر اتخطفت وبالغالب الي خطفها ابن عمها
ملك :يا لهووي
اياااس :بسرعه هروحك وارووح اشووفه
ملك :ارجووك خليني معااك
اياس بصرااخ :ياالله
وصل ملك وكان كلم ناس عرفوا كل حااجه عنهم
زين خبط الباب
فتحله قاادر دخل بدووون ما يسلم
كان سليم موجود مسكه من قميصه
ابنك فين واللهي لو مس شعره منها ما هرحمكوا كلكوا
سليم نزع ايديه عنه :ابعد يله انا لو اعرف هو فين كنت سالتكوا ولا قولتلكم
كريم :سيبه يا بني هو ملووش دخل
قاادر حااول يهدا :زين مش وقت خنااق احنا دلووقت لازم نعررف محمد يمكن يكوون وداها فين
هنا جه ايااس خبط
اول ما شااف زين دخل
اياس :زين اخر مكان للتبع بتااع الجهاز كان في المنطقه دي
زين :يالله بسررعه
فريده قبل مااا يخررج زين مسكت ايده وبدمووع :انا واثقه انك هترجعهااالي
زين حااول يطمنها ومسك دماغها وبااسها
متخاافيش يا امي هرجعها
وجري بسررعه وركب معااهم قااادر
راحو اخر مكان لتتبع الجهاز وكااان في منطقه مقطووعه
جه الامن
وبلشوا عمليات البحث عنها
واحد من العسااكر :مفيش حااجه هنا يا فندم
زين بغضب وصرااخ :يعني ايه مفيش حااجه دوروا جيبووها فاااهمين
الضابط :اهدا يا فندم لسى قدامنا كتير لازم تكون هادي علشان تعرف تفكر احتماال يااخدها لفين
......................
عند قدر
بلشت تفوووق وكانت مربطه وفي حااجه على بوقها
محمد كاان قااعد قدامها على الكرسي وشابك ايديه في بعض وبااصلها في غموووض وراح شاللها الزقه الي على بوقها
محمد :اخيرا فووقتي
قدر بدمووع :محمد
محمد :ايوووه محمد ايه افتكرتي اني هخررس واسكت عن حقي
قدر :هو فين حقك بالي عملته انت عاارف زين هيعمل فيك ايه
محمد :انتي حقي انا انتي مكتوباالي انا ولولا الكلب والي عمله المفروض كنا متجووزين دلووقت
قدر بدموع :انت مش عاارف انت عملت ايه سبني يا محمد زين هيأذيك
محمد :هههههه اسيبك دنا ما سدقت
قدر :محمد احنا مش مكتووبين لبعض ربنا مش رايد مش يمكن ربنا كااتبلك حااجه احسن
محمد بحززن :انتي عاارفه اني كنت ماانع نفسي عنك وبتمناااكي بالحلال عاارفه قد ايه كنت بترجااكي من ربنا واول ما خلصت الدكتوراه نزلت جري على شان نتجووز الاقيكي متجووزه ورحتي لحضن راجل غيري
قدر عيطت جااامد
محمد بجنان :متعيطيش دمووعك دي مش لازم تنزل على واحد ما يستااهلش
قدر بقووه :محمد فووق انا عمري ما كنت هكوون ليك لاني مكنتش بعتبرك الا زي اخوويا
محمد كان زي المجنون من كلامها :انتي بتضحكي على نفسك انتي بتحبيني انا انا وبس
قدر بصرااخ :انا مبحبش غير زين واوعى في يوم تفتكر اني هكوون ليك اووعى
محمد قرب عليها ومسكها من وشها :الاحسن ليكي تسكتي خاالص لاني مش حاابب اقربلك غير بالحلال وانتي بكده هتتطريني اثبتلك انتي بتحبي مين فاااهمه
قدر خاافت لا ينفذ الي قااله وهزتله برااسها
هنا موبايله رن كان ناسيه فااتح
مرااد :الووو
محمد :عاايز ايه
مرااد :رجع قدر لجووزها وفووق يا محمد انت بكده بتضيع نفسك
محمد بجنوون :قدر ليا وليا لوحدي وعمرها ما هتكوون لغيري
مراد بصراخ :بقوولك فووق جووزها واصل وهياذيك بلاش يا محمد هنا محمد قفل في وشه واغلق تلفوونه
زين كااان متل التووور الهايج بيتفشش في كل واحد يجي في وشه
ايااس :اهدى يا زين ما يصحش كده
زين بغضب :مراتي دي دي مرااتي يا ايااس فااهم مرات زين القادري تتخطف وانا حاطط ايدي على خدي مش عارف اتصررف
اياس كان حاسس بوجعه وكاانت ملك بتضرب عليه وهو ما بيردش
الوووو
اياس طمني ارجووك
اياس اتنهد :ملقيناهاش يا ملك اختفت ولا في اي مكان اتوقعنا تكون فيه
ملك :يا حبيبتي يا قدر ارجووك يا ايااس لاقووها
اياس :انشاء الله ادعيلها انتي بس
قفل مع ملك
كانوا لسى في الصحرا وجت عربيه من بعيد
كان مرااد
زين راحله وضرربه بالبوووكس :قدر فين يا اولاد الكلب
مراد قاام وزقه :لو اعرف مكنتش جيت هنا كنت جبتها انا وما استنتكيش
زين :اخوووك فين وبيروح فين
مراد بغضب :معرفش معرفش دورت عليه في كل حته بيرووح عليها وما لقيتووش
زين بصرااخ
منا مش هفضل واقف كده وحااطط ايدي على خدي اولول زي النسوان
هنا ضربت ملك على ايااس وكان بيفصل في وشها
فضلت تضرب عليه وهو ما بيردش
ملك ضربت على زين
الوووو مين
دكتور زين انا ملك
زين رمى الموبايل على ايااس مرااتك
اياس اتعصب جدا وبعد عنهم
انتي ازااي تكلمي زين الوواضح اني دلعتك زيااده
ملك بصراخ :انت الي ما بتردش
اياس :مبردش يعني مشغوول حساابك معايا بعدين
ملك :ايااس مش وقت كلام من دا دلووقت في مكان يمكن تكوون قدر فيه
ايااس باهتماام :انتي بتقووولي ايه فين
هنا اياس اشر لزين وجه وفتح سبيكر
اتكلمي يا ملك زبن سامعك
ملك :قدر زمان كانت قالتلي ان محمد بيحضر لهم شقه في حته مقطووعه وكاانت خايفه من جناانه وانه عايز يتجوزها لو بالغصب
زين باندفااع :تعرفي فين
ملك :ايووه بعد الطريق الصحراووي بتنين كيلو كده هي عمااره في حته مقطووعه لكن في انهي مكان بالزبط معرفش
زين ركب عربيته واياس جنبه وراحوا بسررعه والباقي لحقهم
مراد كان بيضرب على محمد لكن تلفوونه مغلق
ضرب تابلوا العربيه في ايدوا
مجنوون هيرووح نفسه
.......
عند محمد
كان باصص لقدر وقدر خااايفه منه جدا
محمد ارجووك سبني وواللهي ما هخلي حد يقرب منك وهقولهم انك ملكيش دعووه فيا ارجووك انت ابن عمي وزي اخوويا وليك معزه في قلبي ارجووك
محمد :قدر انتي بتتكلمي ببرود كده ازاي انتي رووحي يا قدر في حد يقدر يعيش بعيد عن رووحه انتي كل املي في الحياااه
قدر عيطت جااامد :محمد انا اسفه قلبي مش في ايدي ارجووك سبني وعيش حياتك انا مش عايزااك تضيع نفسك انت كويس ومتستااهلش الي هيحصلك
محمد بمسخره :ايه خااايفه عليا
قدر :ايووه خاايفه عليك من زين زين كدا كدا هيوصلي لكن انت ابن عمي وخاايفه عليك زين مش هيسيبك
محمد فضل ساااكت وباصلها بغمووض
.................
في البيت
فريده خاايفه جدا
ارجوووك يا كريم عايز بنتي عايز اطمن عليها
سليم حااول يهديها :متخااافيش يا مرات اخوويا محمد بيحبها ومش ممكن ياذيها
فريده كانت بتضرب على قاادر وما بيردش كانت خايفه بزيااده
رسل بنفسها :ربنا يستر
كريم : متخاافيش يا فريده انا واثق ان جوزها هيلاقيها
هنا ضررب رامز
كريم :الووو
رامز :ايه الي انا سمعته دا
كريم :ايووه يا رامز قدر اتخطفت زي ما سمعت
رامز :طيب الولاد فين
كريم :بيدوروا على محمد ومش باينله طرريق
رامز :طيب وسليم
كريم :اهو عندي وميعرفش حااجه
راامز :ربنا يستر
رحاب :ايه حصل ايه لقووها
رامز :لا لسى بيدوروا
رحاب :ربنا يستر زين مش هيسكت
...... ..
عند محمد
وهو بيتكلم مع قدر سمع ضرب نااار
عرف انهم جم ولقووه راح لقدر
قدر بخووف :انت هتعمل ايه
محمد قرب عليها وقلعها الحجاب وقدر بتمنعه
ارجووك يا محمد ابعد ارجووووك وندهت على زين
زيييييييين
محمد مزع لها الفستان الي لابسااه وبعد عنها وضحك
هههههه متخاافيش مش هقربلك مش انا الي اعمل حااجه بالحرااام لكن هخلي الشك ياااكل جووزك
هنا دخل زين
محمد حط السكين على رقبة قدر
زين بحذر :سيبها واعمل الي انته عايزه فيا لكن سيبها
فجاااءه واحد قووص على محمد من ظهره
محمد سااب قدر ووقع على الارض
زين اتصدم من حاالة قدر
محمد وهو بيلقط انفااسه :بص على زين ومسكه من رجله هفضل طوول عمرري بينكم انا خدت الي عاايزه منها مش عايزها دلووقت
زين اتصدم والدنيا كلها وقفت عند كلام محمد وفضل يتردد في وداانه
خدت الي عاايزه منها ؟؟؟؟؟؟؟
ارائكم بالكوومنت
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent