recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الرابع والثلاثون 34

رواية مغتصبي اللعين الفصل الرابع والثلاثون 34

قاادر قااام بسرعه انت بتقووول ايه

ساامر :زي ما بقوولك في حد تااني بيراقبه
قاادر :متأكد من المواصفات الي انت بتقوولها
سااامر :ايوووه انت تعررفه
قاادر :ساامر شكرا ليك وهبقى اكلمك بعدين
ساامر :هو مين زين دا الي انت بتراقبه
قاادر :بعدين يا ساامر هفهمك كل حااجه
ساامر :اكمل مراقبته ولا خلاص لان مش شايف حااجه بيعملها غلط
قادر :لا خلاص وقف دلووقتي سلام
رسل :في ايه يا قاادر
قاادر وهو بيلبس محمد بيراقب زين
رسل :محمد مين
قاادر :محمد الي كاان خطيب قدر
راح لوالده خبط عليه
فريده خرجت وهي مفزووعه في ايه يا قادر
قااادر :ماما صحي باابا وخليه يخرجلي ضرووري
هنا خرج كريم
انا فايق يا بني في ايه
قاادر :باابا محمد ابن عمي مرااقب زين
كريم :انت بتقوول ايه جبت الكلام دا منين
فريده :يا لهوووي بنتي احموولي ايااها جيبوولي قدر ارجووكم
قااادر :اهدي يا امي اهدي محصلش حاااجه ومتخاافيش هنقدر نحميها هي الدنيا سايبه
رسل باستفسار :قاادر انت عرفت منين ان في حد مرااقب زين
قاادر ارتبك :انا قولت لحد من صحابي لمى كنتي مختفيه يراقب زين على شان اعرف مكانك فين
رسل بشك :ولمى لقتني ليه ما خلتهوش يوقف مراقبته ليه
قاادر اتعصب :ايه هو تحقيق نسيت اقووله احنا دلووقت بمحمد
كريم :انا دمااغي اتشل من التفكير انا خاايف اذا قولت لجووز اختك يتجنن ويطربق الدنيا دا واصل
واذا سبت محمد يعمل حااجه
ادخلوا ناموا والصباح ربنا يحلها من عنده
دخل قاادر ورسل الاوضه رسل قعدة بعيد عنه وسررحت
قااادر قلع التيشيرت بتاااعه وبص على رسل السرحاانه :قااعده بعيد كده ليه
رسل :انت خليت حد يمشي ورا زين
قاادر بغضب :سألتي وجااوبت انتهى
رسل علت صووتها :لا منتهاااش انت كنت عايز تأذيه بحاجه انا متأكده مش على شاااني
قاادر كان بيقرب منها وهي بتبعد ومسك دراعها للمره المليوون صووتك ما يعلاش واخووكي ايووه عايز كنت عايز أذيه لكن لمى شفت الهبله اختي حبته سكت
رسل بصدمه ودمووع انت مستحيل تكوون نفس الشخص الي حبيته
قاادر :الزمن بيتغير ما بالك بالانسان
رسل جت تنااام قادر مسك دراعها
راايحه فين
رسل مسحت دمووعها
هنام
اعمليلي قهوووه
رسل بصتله بالم :حااضر وراحت المطبخ كانت فريده موجوده ودمووعها على خدها
رسل اتخضت :طنط انتي كويسه
فريده :مسحت دمووعها اه كويسه مالني يعني
رسل قعدت قدامه :طنط الضرووف اجبرتنا نكوون مع بعض انا حاسس اني من لمئ جيت للبيت دا وانا حمل تقيل لكن والله انا بحب قادر ومقدرش اعيش من غيره سامحيني يا طنط اذا زعلتك لكن انا ليا في قاادر مليش بحد تااني ومتاخدنيش بذنب زين ارجووكي
فريده قلبها وجعها عليها وحضنتها
متخاافيش يا بنتي انا بس متأثره شووي وقدر وحشااني وخاايف عليها
وبصت على بطنها ازااي حفيدي
رسل :الحمدلله
فريده :انتي صرتي بالشهر الكام
رسل :اخر الخاامس
فريده :عرفتي جنسه ايه
رسل :انا هقوولك سر
فريده ضحكت على اسلووبها قووليلي سرريين
رسل بصووت واطي :انا حااامل في توم ولاد
فريده اتبسطت جدا
حضنتها يا حبيبتي دا احلى خبر سمعته في حياااتي شكرا يا رب
رسل :وحياتي يا طنط مش عايزه قادر يعرف عاايز اعملهاله مفاجاءه
فريده :ولا يهمك يا بنتي سرك في بير
دخلت رسل
لقاادر وادته القهووه
قاادر رفع حااجبه كل دا بتعملي قهوه لو كنتي عاملاه عالشمع كانت خلصت زمااان
رسل :طنط فريده كانت بالمطبخ واتكلمنا شوويا
قاادر خاف لا تكون مامته زعجتها :ماما قالتلك ايه
رسل قدرت خووفه عليها الواصح :متخااافش ولا حاجه اطمنت عالبيبي وسألتي في الشهر الكام وبس
قاادر :كويس مااما طيبه لكن خوفها على قدر مأثر عليها
رسل :حصل خير وراحت تنام
قاادر شرب قهووته وعينه عليها وبعدين راح ناام وحضنها من ظهرها
..................
عند زين
فاااق الصبح وقدر ناايمه على صدره
قدر قدر فووقي
قام زين بسرعه كان متأخر عالجامعه
قدر بنعس :هي السااعه كاام
زين :الساعه ١٠قوومي بسرعه يدوب نلحق
قدر قاامت خدت شااور ولبست وصلت ونزلوا الجاامعه مع بعض
وبرضوا دخلوا المحاضره مع بعض وقدر كانت محرجه جدا لان زين ماسك ايدها
قدر قعدت مكاانها
وبهمس لملك :وحشتيني
ملك :وانتي كمااان خلاص اسكتي اصل جوزك مدب
قدر :قطع لساانك دا عسل
ملك بصتلها بصدمه :مش دا الي بتكرهي الرجااله بسببه
قدر بهزاار :وبطريقه مضحكه انا بكره الرجااله لان في واحد بس حبيبي 😉
ملك :لا يا رااااجل
زين هنا خبط الطااوله بعصبيه
الكلام الجانبي ممنوع فااهمين
ملك السيد قووومي قوليلي انا كنت بقوول ايه من شويه
ملك فضلت سااكته لانها ما كنتش مركزه
زين بص لقدر بغضب
وانتي يا قدر انا كنت بقوول ايه
قدر جااوبته كل حااجه قالها
زين :__اها ممتازه
ملك باندهااش يخرب بيتك حتى وانتي بتلغي مركزه
قدر ضحكت :طب اقفلي بووقك بس
خلصت المحااظره وجت قدر تخررج قربلها زين بهمس حصليني على المكتب
ومشي من قداامها
ملك :هو عاايز ايه
قدر :عاايزني في المكتب
ملك :هههههه اااه يا منحرفه
قدر زقتها وراحت لزين
خبطت البااب
ادخل
دخلت قدر وقفلت البااب
قدر بضحك :دكتوور انت طلبتني
زين قررب عليها وهو رافع حااجبه ومسكها من وسطها وقربها عنده وكان بيتكلم وهو قريب من شفاايفها
بتتكلمي ليه في المحاظره
قدر بدلع مسكته من قميصه :السؤال دا من جووزي ولا من الدكتور بتااعي
زين بضحكه رجووليه دووبت قلبها :وتفررق في ايه الجوواب وااحد
قدر بطريقه مسرحيه لااا تفرق كتير لو من جووزي هقوولك ان ملك كانت بتتكلم وانا مش مركزه معاااها وفضلت بصااالك ومركزه بكل كلمه وحطت ايدها على شفايفه بتطلع من دول
اما لو الدكتورر هقوولك كنت بسألها عن حااجه في المااده
زين لمست ايدها لشفايفه اغرته جدا وخد شفاايفها بلهفه وحب وقدر شااركته
قدر بعدت عنه بصعوبه
زين احنا في الجاامعه
زين :وحشتيني
قدر بضحك :منا لسى كنت معااك دنا معاك في البيت والجاامعه
زين بحب واضح :انتي وانتي في حضني بتوحشيني يا رووحي
قدر قربت عليه وهي بااصه في عنيه :بحبك يا زين بحبك
زين مسكها من وسطها وشدها لعنده جااامد :انتي مجيتيش تقوليلي لاول مره بحبك غير هنا
قدر ضحكت جااامد
زين باااسها بغيظ
قدر حااولت تبعد عنه ما قدررتش
زين وهو بينهج :بحبك بحبك قووي اووعي في يوووم تبعدي عني انتي اوول حب في حيااتي واخر حب
قدر حضنته جاامد وبعدت عنه :خلاص يا حبيبي كفااايه ليطب علينا رئيس الجاامعه فاااكر
زين :هههههه انا الي فاااكر كان حتت يووم انا كنت مستعد اولع في الدنيا بحاالها لكن تكووني في حضني
قدر :طيب انا هروح عندي محااظره وانا مرووحه هعدي عليك نروح مع بعض
زين :اوك يا حبيبتي
................... ........
عند ايااس
كان في حااجه شدااه لملك وهو بالشركه كان عقله عندها
ضرب اياااس على ملك
الووووو
ازيك ياا حبيبتي
الحمدلله ازيك انت
اياس :وحشتيني قوووي
ملك :هههه وانت كماان وحشتني قوي قوي
ايااس :بتعملي ايه دلووقت
ملك: خلصت المحااظره وشوي هرووح
طيب متروحيش انا شوويه وهكوون عندك
ملك بفرحه :ايه دا بجد
ايااس :بجد يا روحي
ملك قعدت مع قدر شوويا وجه ايااس
الجميل عاامل ايه
ملك جريت حضنته
قدر خجلت
ملك حست هي عملت ايه في وسط الجاامعه جت تبعد
ايااس هههههههههه بعدتي ليه متخليكي
ملك ضربته على صدر بطل بقى
ايااس:ازيييك يا مداام قدر
قدر :الحمدلله تماام وقاامت وخدت كتبها انا هرووح لزين
اياس :لكن زين قلي انا في طريقه للشركه في حااجه ضروري لازم يوقع عليها بنفسه
قدر :يعني هو مش هنا
ايااس :الي اعرفه لا
قدر :طيب عن اذنكم هروح اشوووفه واروح
اياااس :اذا عاايزه تروحي نوصلك بسكتنا
لا شكرا هستنى زين
وراحت قدر على مكتبه فعلا كان مش في الجامعه ضربت عليه وما بيردش
استنته وما جاش روحت ووقفت تاكس
لكن كاان بيمشي بطريق تانيه غير طريق القصر
قدر بخضه :انت رايح فين دا مش الطريق الي قلتلك عليه هنا دور وشه عليها ورش في وشها مخدر
زين كاان في المكتب لكن قلبه عند قدر نسي يقوولها انه راح الشركه
جه يضرب عليها شااف انها رنااله كتير قووي كان بيضرب عليها وتلفونها مغلق
هنا جااله اتصاال
الوووو
ايووه يا زين انا قاادر
قاادر قدر معااك
زين محمد خطف قدر ؟؟؟؟
ارائكم تهمني
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن


google-playkhamsatmostaqltradent