recent
روايات مكتبة حواء

رواية احفاد منصورالفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا احمد

رواية احفاد منصورالفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا احمد

 البارت الحادي عشر من احفاد منصور :٠٠٠٠

♥️♥️😊😊😊😊
في فيلا ربيع الدميري :٠٠
في المخزن :٠٠٠
ربيع بغضب وتحذير:هخليكي تكلمي جوزك دلوقتي اي حركه خيانه منك او تحاولي تقويلي على مكانك هسيح دم بنتك قدام عنيكي فاهمه.
نورجين بخوف: لا متخافش.
ربيع :ايوه ي عامر مراتك معاك اهي بس ي ريت متنساش اتفاقنا خدي ٠
نورجين بدموع واشتياق:عامر عامر وحشتني اوي.
عامر بعشق وسعاده ودموع:روح عامر عامله ايه وحشتيني اوي و فرح عامله ايه روح هتتطلع عليكم انا اسف اسف ي قلبي اني عرضتك لكل ده اسف.
نورجين بعشق:متعزرش عامر انا عارفه انه اكيد غصبن عنك طمني عليك عامر.
ربيع بحده :لا كفايه ل حد كده اظن اطمنت بنفسك ي عامر خمسه مليون جنيه يكونوا في حسابي النهارده ي كده ي تترحم عليهم سلام ي اخويا ٠٠٠
😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🎈🎈🎈🌿🌿🌿
في الاداره :٠٠٠
عامر :ها ي سليم بيه قدرت تعرف مكانه.
سليم بثقه:طبعا فيلته في المقطم والجهاز ده سهل يعرفنا مكانها بالظبط القوه تجهز يلا بينا.
اسد بخوف:انا جاي معاك ي سليم.
سليم باطمئنان:لا ي اسد اطمن متقلقش.
رعد بقوه:انا جاي معاك ي سياده اللواء.
سليم :ملوش لزوم ي سياده المقدم.
رعد باصرار:الي مخطوفه اختي ي سليم باشا ولازم ارجعها ارجوك ي افندم.
رافت :ربنا معاكم ي يارب.
سما بخوف:خالي بالك من نفسك ي عمي وانت ي رعد.
رعد بابتسامه عشق :متقلقيش هرجعلك.
اسد بحده:لاحظ ان ابوها واقف.
رعد باحراج:انا اسف ي اسد.
سليم باستعجال:يلا مش وقته انت ٠
😍😍😍😘😘😘❤️😘😘❤️❤️❤️😏😏❤️❤️❤️😍
في مكتب هشام :٠٠٠
هشام :ازيك ي فهد عامل ايه٠
فهد صديق هشام يقيم في السعوديه:اهلا ي هشام وحاشني ي صاحبي.
هشام بابتسامه:وانت اكتر ي صاحبي كنت عايز منك خدمه.
فهد :اومر ي هشام.
هشام بوعيد:فيه واحد مصري عندك لسه مسافر السعوديه قريب عايز اعرف كل تفاصيل حياته هناك وبعدين هقولك تعمل ايه.
فهد :تمام ي صاحبي اسمه.
هشام :عمار السيد.
فهد :تمام هعرف كل حاجه وابلغك.
هشام :تمام ي صاحبي هستناك ٠
💕💕💕💕💕💕💕👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌😘
في فيلا اسد وميرفت :٠٠٠
في غرفه سمر ٠٠
ميرفت بفرحه :سمر حبيبتي اخير لقيتك بتصلي اتبسط اوي بيكي ي قلبي.
سمر بندم:انا اسفه ي ماما ومن هنا ورايح هنتلاقيني بعمل الصح وبس هتغير خالص كلكم هتشوفوا سمر جديده سمر الي كنتوا عايزين تشوفها اوعدك ي ماما ٠
ميرفت بفرحه :تعالي في حضني ي قلب ماما.
لترتمي سمر في احضان امها باحتياج لتقسم لذاتها انها ستصبح انسانه جديده ٠٠٠
👌👌♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️😘😘🐆🐆♥️♥️♥️👌👌
في شقه صباح واحمد ٠٠
صباح بعتاب:بقا كده ي مروه كل ده يطلع منك.
احمد بفخر:طول عمري اقولك بنتي بميت راجل.
مروه :انا اسفه ي بابا اسفه ي ماما بس للاسف عمي سليم وجدي منصور كانوا ماكدين علينا كلنا محدش يجيب سيره انا بجد اسفه.
صباح بعشق:خلاص ي روحي ولا يهمك المهم انكم بخير انت واخواتك البنات ٠٠
🌹🌹🌹👌👌🌹🌹🌹🌹😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في شقه شجن ومحمود :٠٠٠
شجن بدموع :كبرتي ي رنا وبقيتي ناضجه وواعيه الحمدلله ي قلبي كنت خايفه الي حصل ياثر فيكي ي ضنايا.
محمود باحتواء وسعاده: الحمد لله ي شجن بنتنا برضه فيها الخير ربنا عوضنا بيها .
رنا بغرور:طبعا تربيه جدي منصور.
شجن ومحمود :ههههههه٠
🌹🌹👌👌👌👌♥️♥️♥️♥️♥️💕💕💕♥️♥️🌹🌹
في فيلا سليم ودليا ٠٠
داليا بعتاب:كده برضه ي دعاء متفقه مع ابوكي ومش قياليلاي٠
دعاء باسف:متزعليش مني ي دودي غصبن عني والله بابا كان خايف ان حد فينا يتعرض للخطر ارجوكي متزعليش مني ٠
داليا بحب:متعتزريش ي حبيبتي انا مقصدتش انتي عملتي الصح اطلعي علي اوضتك انتي دلوقتي.
دعاء بابتسامه :ربنا يخليكي ليا ي ماما ي حبيبتي٠
😘😘😘🌹🌹😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜😘😘😘
في فيلا رشا ومراد :٠٠٠٠
رشا بحنان :مالك ي مراد انشاء الله مشكله ناديه هتتحل.
مراد بشرود:ناديه انا اقدر احل مشكلتها بمكلمه تليفون واحده بس انا محترم رغباتها اني افضل بعيد لما هي تحتاجلي انا بفكر في ابويا وامي وكان الزمن بيعيد نفسه من جديد وانا بفتكر نفس لحظه القبض عليهم نفس الوجع نفس الخوف نفس وجع القلب وكانها بتتعاد من جديد ٠
رشا بحنان:معلش ي حبيبي هما الي مصممين يكملوا في نفس الطريق لازم تكون دي النهايه.
مراد بوجع :حتي امي مفكرتش من ساعه مخرجت تيجي تشوفني او حتي تسال عليا من بعيد.
رشا:محدش عارف الظروف ي مراد صدقني محدش عارف الظروف وانشاء الله خير اطمن.
مراد بتنهيده:ي يارب ٠
(لتذكير مراد ابن ربيع ومريم) ٠٠٠٠٠٠
😘😘🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘
في مكتب هشام :٠٠
هشام :انت متاكد من الكلام ده ي فهد.
فهد لتأكيد :طبعا متاكد ي هشام بقولك جيه متجوز بنت خالته وعايشه معاه هنا وبيشتغل في هايبر كبير.
هشام بسخريه:قال وكان بيقول انها شغلانه بتجيب الوفات.
فهد :هو الواد ده مضايقك اوي كده.
هشام بضيق:فوق متتخيل الواد ده اذي حد عزيز عليا اوي وعايز اندمه بقيه عمره.
فهد :تحب اروحلوهالك من هنا.
هشام سيريعا:تعرف ي فهد.
فهد :طبعا سهله صاحب الهايبر ده صحبي هو هيفهم كل حاجه هنلبسه قضيه كده ونخوفه ونرجعهوالك في خلال يومين.
هشام بسعاده :ربنا يخليك ليا ي فهد هستنا هديدتك دي.
😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💓💓😍😍😍😍😘😘😘
في الجامعه :٠٠
ريم بانبهار :ايه ده ي سمر ايه البس المحتشم ده تحفه.
سمر بندم:من هنا ورايح ده هيبقا لبسي مش هغيره حياتي كلها اتغيرت ي ريم انا حاسه اني بقيه واحده تانيه.
ريم بسعاده :انا مبسوطه اوي ي سمر يااه ده كان حلم حياتي انك تخرجي من الي كنتي فيه.
سمر بعشق:الفضل ل ربنا ثم للحبيبي احلي حاجه حصلت في حياتي النور الي نور حياتي وخرجني من الي كنت فيه.
ريم بصدمه :حازم مش ممكن ده اتقبض عليه.
سمر باشمزاز:حازم ايه وزفت ايه لاطبعا ده ازبل انسان في الدنيا وبعدين مانتي بتقولي انه اتقبض عليه ي عني عارفه كل حاجه.
ريم باستغراب:حاجه ايه الي انا اعرفها كل الي عرفاه انه اتقبض عليه الجامعه كلها بتتكلم فإن عرفت من كده حاجه ايه دي الي المفروض اعرفها قويلي.
سمر بصدمه وهي تحدث ذاتها: ايه معقول يكون نادر مقالهاش علي حاجه حبيبي لدرجه دي خاف عليا مرديش ي عريني قدامها ويكسرني في عنيها يااه ي نادر اوعدك ي حبيبي اني هعيش عمري كله علشان اسعدك بس ٠
😘😘😘💋💋💋😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️💋💋
في فيلا ربيع الدميري :٠٠٠
ربيع بصدمه:ايه ضرب النار ده فيه ايه.
لقاطعه دخول سليم ورعد والقوات ٠
ربيع بصدمه:سليم.
سليم بكره: ازيك ي ربيع كنت فاكر انك خلاص لما هربه خلاص كده مش هعرف اوصلك ده بعدك ده انا مهما كان سليم شاكر.
ربيع باستفزاز :هههههه تصدق كنت فاكرك اذكا من كده مصمم تلعب معايا ل نهايه بس اوعدك انك مش هتكسب زي كل مره.
ليقاطعهم اطلق رصاصه في راسه من الخلف تسقطه ارضا ٠٠٠
تفتكروا مين الي ضرب الرصاصه ونها حياه ربيع 🤔🤔🤔🤔🤔
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
انتظروا انشاء الله بكره البارت الاخير من احفاد منصور لانهاء القصه وجمع العشاق جميعهم 😍😍😍😍😍😍😍😍❤️
هستنا رايكم ي غالين دمتم في رعايه الله وحفظه ٠٠٠٠٠
💕💕💕💕🤗🤗🤗🤗🤗❤️💕💕🤗🤗🤗💕💕💕
احفاد منصور :٠٠٠
بقلمي رنا احمد :٠

google-playkhamsatmostaqltradent