recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث والثلاثون 33

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث والثلاثون 33

قادر قرب على حماااه ومسك ايده وبااسها

ازييك يا عمي انا متأكد اننا جرحناكم جاامد وعارف ان الي عملته حااجه وحشه لكن انا بجد حبيتها منكرش في البدايه كانت اداة انتقااام لكن دلووقتي حبيبتي وام ابني ومش هنعيش سعيدين الا برضاااكم
زين اتجنن لانه حس ان باباه هيسامحهم
هنا نزلت قدر واتصدمت لمى شاافت قاادر وجريت عليه كاان وحشها جدا
قااادر بادلها الحضن ومسك وشها بايديه
ازيييك يا قدر ازيك يا حبيبتي
الحمدلله وحضنته جاامد لدرجة ان زين اتجنن وهي بتحضنه
زين راحلهم ومحبش حد يااخد بااله انه غيران من اخوووها
مش كفااايه احضااان بقى ولا ايه
رسل لباباها :ارجوووك يا باابا انا غلطاانه ساامحني وعمري ما هغلط تااني
رامز بص لزين الي كان بينبهه في عنيه انه يقبل
رحاااب نزلت عالصووت :لمى شاافت رسل جريت عليها وحضنتها
ليه كده يا بنتي ليه تعملي كده احنا مقصرناش معااكي لو قلتي بحبه ما حدش كاان اعتررض
رسل بدمووع :انا اسفه يا مااما اسفه
رحااب حضنتها
رحاب لرامز :ارجووك يا راامز ساامحهم
رامز لقااادر :انا سااامحتكم يا بني لكن انا عاايز وعد منك انك تحااافظ عليها اكتر من اختك نفسها
قاادر بألم حسه رامز :شكرا ليك يا عمي واوعدك هحااافظ عليها اكتر من نفسي وبص على قدر لاني لو كنت حاافضت على اختي ما وبص على زين ما كااانش حد قدر يقررب منها
رامز حب يستغل الفررصه :مسك بايديه من كتفه
يا بني زي ما انا سااامحتك وبنتي نفسها ساامحتك لازم انت كماان تسااامح الي فات فاات والمفرووض زين دلووقت يكوون واحد منكم كفاايا زعل
قااادر :مش وقته دلووقت احنا فينا دلووقت انا ورسل
هنا قدر مسكت ايده :كله متركب مع بعضه زي ما سااامحووك انت كماان لازم تسااامح وسااعدني باابا يسااامحنا
اشرف كاان واقف عالسلم وساااكت سااامع كل حااجه
قدر بدمووع لقااادر :قااادر انا بحبه
زين نفسه انصدم من كلامها اوول مره تقوول الكلمه دي
قاادر بص في عيوون اخته يستشف الصدق من كلامها وعيونها وبالفعل شااف حبهرفي عنيها
قااادر :هحااااول يا قدر لكن تعاااملي مع جووزك بحدوود ودي حااجه مش في ايدي
زين باستهزااء :اررجووك خدني في حضنك انا مش قاادر على بعدك
رحااب حبت تهدي الوضع :الغدا جااهز انتو هتتغدوا معاانا النهارده اوك
رسل :وحشني اكلك ياا ماما
راحو كلهم للسفره وزين كان متغااظ اللعبه الي كان عاملها لقاادر انقلبت ضده
قادر وهو ماشي لاوضة السفره من عند زين ضحك
تعيش وتااكل غيررها
زين من عصبيته عرووق ايديه من الضغط برزوا
قدر حست عليه
زين فيك ايه
زين بدوون ما يبصلها :مفييش
ومشي راح للغدا
اتغدوا بجوو متوتر وبعدين قاادر اعتذر ووعدهم يعدوا عليهم مره تانيه
قدر قبل ما قاادر يخرج حضنته من ضهرره
قاادر لفلها :فيكي ايه يا قدر انا قلبي وجعني عليكي
قدر :مفيش لكن غياابي عنكم هوو الي واجعني خلي باابا يساامحني ارجوووك يا قاادر
قاادر :بمزاح مع انه ما يستااهلش وبص على زين لكن حاااضر هخليه يسسامحك وفي اقررب وقت
قدر :شكرا يا حبيبي ربنا يخليك ليا
رسل بمزاح :حضنت قاادر من وسطه ايه يا بت دا جووزي وزقت قدر لزين كاان وراهم رووحي انتي لجووزك
قدر بصت بعيوون زين الي مبصش عليها اصلا
قادر ورسل روحوا
وقدر طلعت اووضتها
فضلت تستنى زين ومجاااش سألت عنه الشغاالين قاالولها خررج
ضرربت على ملك
الوووووو
ملك بفررح :ياا اهلا باهلا صااحبه في الدنيا
قدر :هه شكلك مبسوووطه قووي
ملك :انا طاايره مش مبسووطه بس
قدر :ييا ستي ربنا يبسطك كمان وكمان لكن ايه المناسبه
ملك قاالت لقدر كل حااجه حصلت واعترافه بحبها
قدر:طلعتي بتحبيه يا بنت الايه ومخبيه
ملك :ههههه انا مخبيه دا وااضح للعياااان يا بنتي
قدر حست بفرحتها :ربنا يهنيكي يا رب اماال جووزك فين
ملك :اكيييد في الشركه خرج ومصحانيش
قدر :اها ربنا يسعدكم اشووفك بكره في الجاامعه
ملك :مااشي يا حبيبتي سلام
....................
عند زين كلم ايااس واتقابلوا
زين كان مداايق
ايااس بضحك :بقى احنا الي كنا مقطعين السمكه وديلها دا يبقى حاالنا
زين ضحك غصب عنه :هههههههه يخرب بيت الحب على عملووه منا كنت عايش ملك ايش رمااني انا مش عاارف
اياااس :ههههههههههههههههه لو كانوا قالولي زمااان انك انت هيحصلزفيك كدا ومن ورا وحده ست عمري ما كنت هصدق
زين :اخرس يله وبصله بنظرة خبث الا قوولي اخباااار مزتك ايه
ايااس هنا اتجنن واتعصب ومسك زين من قميصه مين دي المزه مرااتي متجيبش سيرتها على لسااانك
زين زقه وضحك :ومين قاالك اني انا بقصد مرااتك ههههه يمكن اقصد حد من المزز بتووعك كاارما مثلا
اياااس :زين متستفزنيش مره تاانيه انت صااحبي الووحيد ومحبش اني اخسررك
زين :ااااه يا زمن قلاب
ايااس :زين انا اسف لكن ....
زين :انت حبيتها يا ايااس متكدبش على نفسك
اياس اتنهد :لا لا دا مش حب انا اعرف الي يحب عمرره ما يشووف غير الي بحبه
هنا زين افتكر قدر وافتكر انه ما لمسش ست من لمى عرفها
وكمل ايااس :لكن انا بشووف نسووان وبشررب وبهزر وبناام معااهم يمكن علاقتي بملك كاانت اعجاااب منكرش اني بحب شخصيتها واسلووبها لكن اني وصلت لمرحلة الحب لا لسى
زين :اياااس انت اخوويا ويمكن اعز مراتك كويسه وعلى ايدي انا دكتورها وبدرسلها ابعد عن الي بتعمله ومتخسرهااش لان الي زي مرااتتنا اكتر حااجه يوجعهم الخيااانه فانا بنصحك يا صااحبي ابعد عن السكه الي كنا ماشيين فيها
اياس :ياااه يا زين انت تغيرت قوووي
زين :انا تغيرت فعلا لكن للاحسن احنا الي كنا عاايشينه كل غلط بغلط انارقدر جترشقلبتلي حيااتي وبينتلي كتير حاجات كنت فااهمها غلط وانت يا صااحبي الحق نفسك وابعد عن الي انت بتعمله
ايااس قااام :ربنا يسهل انا هرووح
زين :وانا كماان اتأخرت قوووي
روح كل واحد لبيته
ايااس روح بيته واول ما دخل كانت ملك مرتبهرالبيت ومغيره نظاامه وريحت البخوور ماليه البيت ومشغله انشووده عن الرسوول واول ما دخل جريت عليه وحضنته :وحشتني يا يا حبيبي
ايااس بانبهار :وانت كمان يا روحي لكن ايه الي انتي عاملاه في البيت دا
ملك :ولا حااحه البيت يجنن بس حزين انا خليته يضحك
ايااس مسكها من وسطها :طيب انا حزين وبنظرة خبث متخليني اضحك انا كماان
ملك ضحكت بدلع ولفت ايديها على رقبته
حااضر هخليك تضحك لكن دلووقت تعاال اتعشى انا عملتلك الاكل بايديا
اياس مسك ايديها وبااسها :حااضر يا روحي هاخد شااور وانزلك
اوك
....................
عند زين
دخل اووضته
كانت قدر مستنيااه لكن غلبها النووم وهي قااعده
منظرها كان شبه الاطفاال
زين مسك ايدها وبهمس قدر قدر
فااقت قدر وبصت لزينربنظرات حزن :اتأخرت ليه
زين مسك وشها بايديه :انا اسف عاررف انك معملتيش حااجه النهاردة واني اتعصبت عليكي لكن انا لمى خرجت برا البيت كنت متعصب وحميتك من غضبي
انا لمى بتعصب ما بشوفش قداامي وما كنتش عاايز عصبيتي تيجي فيكي انتي
قدر عيطت وحضنته
زين :اشششششش اهدي وبعدين انا جعااان مش هتأكليني
قدر مسحت دمووعها زي الاطفاال
لا هااكلك ثواني هنزل اعمل حااجه سريعه وااجي
زين مسك ايدها خليكي حد من الخدم يعمل
قدر بتحفيز :لا انارعايزك تدووق حاجه من طبخي
زين بااس ايدها هبدل هدوومي على ما تيجي
اووك
وجريت قدر على المطبخ وهي فرحاانه انها لاول مره هيااكل من ايدها
عملته مكروونه اسبااني وستيك وسلطه خضرا
زين خد شااور وبدل هدوومه وخلص شووية ورق على ما جت
دخلت قدر والاكل في ايدها
زين قاام بسررعه خد الاكل من ايدها
زين بانبهاار لحقتي عملتي كل دا امتى
قدر بفرحه دووق واديني رائيك
زين بلش اكل وهو مستطعم جدا بالاكل
زين :تسلم ايدك بجد اكللك طعم اوووي ولزيز
قدر :بجد عجبك
زين :اوووي لكن ايه هتفضلي تبصيلي وانا بااكل شااركيني
قدر :لا انا ما باكلش بالليل
زين :اووعي تكووني بتعملي رجيم انحف من كدا ما فيش
قدر ضحكت :لا ما تخاافش
زين :طيب انا ما بحبش اكل لووحدي ايه الحل
قدر بدلع :حااضر هااكل معاااك
بعد ما اكلو
قدر :هنزل الاكل تحت واعمل قهووه واجي
زين :لا خليكي انتي عملتيلي الاكل وانا هعملك قهوووه
قدر بصدمه :انت هتعمل قهووه
زين بمزااح :اقفلي بووقك ايووه هنزل اعمل قهووه في ايه
قدر بحرج :هااه لا ولا حااجه وبطريقه مسررحيه اتفضل ورينا امكانيااتك
زين نزل وحاااول يعمل قهووه وخبص وطلع
قدر لمى شاافته كاانت كااتمه ضحكتها
زين بغيظ :طلعيها يااا حلووه
قدر :ايه هي
زين وهو بيرقص بحوااجبه ضحكتك يا حببتي
قدر دااقت القهووه وفضلت سااكته
زين حط القهووه وفجاءه قاام شالها متيجي اقوولك كلمه سر بدل القهووه الي بتشربيها بالغصب
قدر بدلع طب واللهي طيبه
زين رفع حجبه الكدب حراام يا شيخه قدر وضحك ضحكه رجووليه خطفت قلبها
قدر وهي بااصه في عنيه :كفاايه انك عملتها بحب
زين التهم شفتاااها وهي شاااركته وغاابوا في عالمهم الخااص
...................
عند قااادر
وصلوا البيت ودخلوا
كريم :كنت فين اتاخرت كده ليه مااامتك قلبها كان هيووقف
قاادر :ليه في ايه ليه القلق دا كله
كريم :عمك سليم كان هنا وقاال انه ابنه نااوي على حااجه وسكووته عن موضووع قدر قلقه
فريده :انا خاايف على بنتي
قااادر :متخافووش انا دلووقتي كنت عندها
كريم :كنت عندها الي هو ازاي يعني
كلمه قاادر كل حاااجه حصلت
فريده بدمووع :وقدر قدر ازيها عامله ايه عايشه ازااي
رسل باندفااع :متخاافيش يا طنط هي كويسه قووي وقاادر شاف دا بنفسه
فريده مسكت ايد قاادر :قوولي يا بني قدر ازيها
قاادر :متخافيش ياا امي قدر كويسه قووي وبتحب جوزها والي بقوولك اياه دا بجد مش على شان اريح قلبك وبس شفت حبه من عنيها باين
فريده :يا رب
كريم :جوااه اتبسط جدا ان قدر بخير
احنا دلووقت بمحمد انا خاايف لا يعملها حاااجه ربنا يستر
رسل :بعد اذنك يا عمي لكن انا رائيي زين لازم يعرف بالكلام دا على شان يااخد بااله من مرااته
كريم :ربنا يسهل
دخل قاادر ورسل الاوضه
قاادر بدل هدوومه كانت رسل خاارجه من الحماام قرب عليها بنظره هي فهمتها
رسل بارتباك قااد...
ومكملتش قاادر قبلها بلهفه رسل حااولت تقااومه لكن شوقها غلبها وباادلته المشااعر نفسها
لكن جرس التلفوون قطع عليهم
رسل :قاادر رد يمكن حااجه ضرووري
قاادر كمل :انسي
لكن التلفوون فضل يرن لحد ما قاادر بعد عنها
اووف مين تقيل الدم
الوووو
قادر قاام بسرعه وبغضب انت بتقوول ايه ؟؟؟؟؟

google-playkhamsatmostaqltradent