recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثاني والثلاثون 32

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثاني والثلاثون 32

ملك بدموع متحجره :اياااس انت فعلا بتحبني ولا كاانت لحظة ضعف منك عاايزك تجاااوبني بصرااحه

اياس بصلها :انتي حاااسه ايه
ملك بدمووع مسكت ايده انا حاااسه بحااجه ومش عاايزه اصدقها ارجووك يا اياااس قوولي انك بتحبني
اياااس مسك وشها بايديه :بحبك يا ملك ولو مكنتش بحبك مكنتش اتجوزتك انتي بالذاات
ملك بصااله ونفسها تطمن وتصدق كلامه لكن في حااجه جوواتها مش عايزه تصدق الي بقووله
ايااس :انتي ندماانه على الي حصل بينا صح
ملك هزت برااسها بلا وهي خجلاانه
اياااس بنظره خبث
هههههه امووت بالخجوول انا
طيب تعااالي هنا بما انك مش ندااامه وحضنها
وبهممس مغري بحبك يا ملااااكي
ملك وهي تااايهه وبصااله باعجااب هو عاارفه :انت ازااي كده لمى ببص في عنيك بنسى كل حاااجه عملتها وبفتكر حبي ليكك
اياااس :ضحك ضحكه صااخبه بينت رجوولته وجمااال غمزااته
دنا متقاااوومش يا بيبي
وقربها عليه وشدها لعند وغمزها متيييجي
ملك حاااولت تهرب منه :الجاامعه اتأخرت وجت تمشي
اياااس شدها لعنده
تعااااالي هنا انا هختملك المنهج (شايفاااكم بتضحكوا 😂😂)
وغرقوا في بحر الحب
...........................
قدر فااقت واتسحبت حبه حبه من عند زين لانه اذا فااق هتكوون مكسووفه ومش هيسيبها في حاالها
خدت شااور وصلت الظهر
وراحت تصحي زين
قدر كاانت بعيده عنه تقريبا اربعه متر وبتنده عليه خايفه انه يمسكها 😂لانه اذا مسكها مش هيسيبها
زين زين
زين كاان نايم ومفاااقش قررت تناغشه زي ما كانت بتناااغش قاادر زماان
وبصراااخ زيييييييييييين
زين اتخض وقااام في ايه مااالك
قدر ما كنتش قاادره تمسك نفسها من الضحك
شكلك مسخرره
زين فهم لعبتها
زين بغييظ :بتلعبي بيا يا قدر اما امسكك بس
قدر :ههههه خلاص قلبك ابيض
زين بغيظ :حد يصحي حد كده عاييزه ايه
ههههه عايزاك تقووم تصلي الظهر هيفووتك
زين قااام وقدر وقفت جنب الباب اسرع للهرب
زين :متقربي انتي بعيده عني كده ليه
قدر :انت متتضمنش ادخل الحمام وانا هدخل الاوضه
زين ضحك جااامد :الخوووف حلووو برضه ينفع في حاالتك قووي
دخل زين خد شااور وخرج لبس كاجول
كانت قدر بتضبط حجابها هتنزل تحت زين حضنها من ظهرها
بتلبسي ليه
قدر :هنزل تحت
زين حضنها جااامد تؤ بدلي هدوومك بهدووم خرووج عايز اخرج انا وانتي لوحدنا
قدر اتبسطت وصار تتنطط زي الاطفااال وحضنته
شكرا يا حبيبي
زين :قدر انتي قولتي ايه
قدر خجلت وخدودها اتلوونت وبصت في الارض
زين رفع دقنها بايده وبص في عنيها وركز في كلامه
قدر جاوبيني بصرااحه انتي ساامحتيني
قدر حضنته بدمووع :سمحتك يا زين سمحتك
زين حضنها جااامد
زين بهزاار :طيب ايه وبتقووولي زين مش عاتقني شووفي مين بيمسك بالتاني
قدر خبطته على صدره
زين بااس راسها هنزل تحت خمس دقاايق والاقيكي ورايا اوك
قدر هزتله براسها وجريت تلبس
زين نزل تحت كان الوضع متكهرب استغررب زين في اايه
زين :صبااح الخير
رامز :صباح النور
زين :في ايه ماالكم بتصرخوا ووضعكوا مش عاادي
راامز :البيه اشررف عاايز يتجووز وهو لسى مخرجش من البيضه
زين ببرود :خلص دراستك الاول واعمل الي انت عاايزه
اشرف بغضب :محدش لو دعووه بيا وهتجوز برضااكم او غصب عنكم
زين :اتكلم بادب وبعدين يا حيلتها الي عاايز يتجوز لازم يكونلوا دخل هتصرف عليها منين
اشرف بقررف من زين :لما اجي واشحت منك ابقى اتكلم
راامز :اخر كلام عندي عايز تتجوز اتجووز بعيد عني وماليش دعووه بيك
اشررف بصرراخ :انت بتتخلى عني في اكتر وقت انا محتاجك فيه ايش معنى زين بتووقف معااه اغتصب وعجب وذل وانت ساااكت ومش قاادر تتكلم معااه وبتتشطر عليا
زين بثوواني كان ماسك اشررف :للمره المليوون بقولك مراتي وحيااتي خط احمر ملكش تتدخل فيه
اشرف نزع ايد زين عنه :انت انسان اناني من يووومك وانت مغروور ومش شايف حد قدااامك حتى قدرر الي انت متأكد وعاارف اني كنت بحبها استكترتها عليا ورحت عملت الي عملته معاها عشان تبعدها عني
زين ما قدرش يتحمل وضربه جااامد
واشرف كان بيردله الضرب وورامز بيحااول يفكهم
زين وهو بيضربه :بتحب مرااتي يا كلب مع نزلت قدر
اشرف بدمووع :لا يا خويا انا قوولت كنت وبما انك فضلت تلمح قولتهالك صريحه لكن دلووقت هي اختي وربنا يشهد لكن انت الي مش عاايز تشووف ولا تسمع ودايما ضدي
قدر قربت من زين :زين ارجووك كفاايا سيبه
زين مسكها من دراعها جاامد
اجررري على اووضتك ومتخرحيش منها ابدا
قدر جريت على اوضتها بدمووع
راامز :اخرس منك ليه صحيح اني معررفتش اربي بتقطعوا بعض على شاان ست
اشرف :لا يا بابا مش على شان ست على شان ابنك اناني وبيحب كل حااجه له لوحده ومش
شايف حد قداامه ولا عامل حساب حد
زين بغضب :اضن الي بتتكلموا عليها دي مرااتي شيلووها من الحوار دا كله ومسمعش حد في البيت جايب سيرتها
اشررف :انا مش عاارف ليه بتغيروا في الموااضيع انا كل الي قلته اني عاايز اتجووز
زين :وحبتها امتى دي واعرفتها فين ومين هي اصلا
اشرف :في الجاامعه ومحترمه جدا
زين بغمووض واستشفاااف :انت لسى قاايل ان كنت بتحب قدر
اشرف بصراخ :كنت كنت ويمكن مش حب كان اعجاب بشخصيتها بس اما دي غييير وعاايز الحقها قبل ما حد يخطفها مني
زين :وهو خاارج وجه كلامه لباباه هشووف موضوع البنت دي واقوولك
اشرف اتجنن ان محدش بيعبره وطلع اووضته
قدر فضلت في اوضتها زعلانه وتعيط ازااي زين بيعاااملها وحش مهما تعمل
........................
عند قادر
راح هو ورسل الجااامعه وشاافو الي فاااتهم واعلنوا جوازهم عند رفقاااتهم
زين راح الجااامعه ومحبش يطلع لقدر عشان ما يتعصبش عليها هو عاارف لمى بيكون عصبي مبيشووفش قدااامه
لكن وهو ماشي في الجااامعه شاالف رسل كاانت قااعده مع رفقااتها
زين نده عليها
رسل رااحتله
زين حط ايده في جيبه :ايه الي حصل معااكي
رسل برجاء :انا اسفه ياا زين مش هتساامحني بقى مااما وبااابا واشرف وحشوووني قووي
زين اتأثر فيها لكن ما بينش غير البروود :رسل كل حااجه في وقتها اهم حااجه انتي عاايزه تكملي بلي بدائتيه ولا لا
رسل كاانت خاايفه تقووله لا وانها بتحب قااادر :ايووه عايز اكمل
زين بصلها بمسخره :متأكده
رسل اتوترت
(يا ترى ايه هو الي هتكمله )
هنا جه قاادر وكان سمع حااجات لكن مفهمش هماربيلمحوا على ايه
حط ايده على كتف رسل وبااسها من خدها ازيييك يا حبيبتي
وبص على زين وبنفس اللهجه الي كان زين بيكلمه فيها زماان
اززيييك يا نسيبي
زين ضحك :ههههه تماااام تممااام قووي بما اني نسييبك متيجي اعزمكوا على الغدا وبالمره تتعرف على بيت نسييبك
رسل مسكت بايد قاادر :ارجووك يا قاادر ارجووك ماما وباابا وحشووني قووي ارجووك
قااادر :نزع ايده منها وبص لزين بتحدي وماااله نرووح وكمل كلامه بمغزى
اشوووف جهنم الي عاايشه فيها قدر
زين اتعصب لكن بين البروود :اتفضلوا قدااامي
..........................
عند اياااس
كاانت ملك ناايمه خد شاااور ولبس رااح الشركه خلص كاام حاااجه
وعالمسا رااح البار دوور على كارما ولما شافها
هي جرريت عليه
ايااس حبيبي انت جيييت وحشتني
ايااس مسكها من شعرها :بتصووريني وبتبعتي الصوور لمرااتي ياا..... ...
اياااس :ارجووك انا انا اسفه انا بحبك ومش في الاخر تروح تتجووز دي انا استحملت كل حااجه فيك شراستك واسلووبك وكنت بعملك كل حاااجه انت عايزها مش على شان تتجوز البيئه دي
اياااس :شد على شعررها بزيااده البيئه الي بتتكلمي عنها اشررف منك بمليوون مره واوعي تجيبي سيرتها مره تانيه وبعدين معملتليش حااجه ببلاش كل بحساابه ولا ايه ورمااها على الارض
كاارما عرفت ان الاسلوب دا ما يجيش معااه وقااامت ورحتله بدلع
طيب يا حبيبي انا اسفه متخليك معااايا النهارده
اياس نزع ايدها عنه :مش فااضي بعدين وواللهي لو عرفت او سمعت انك على تواصل مع مرااتي لكووون دافنك مطررح منتي قااعده
كاارما :بعد ما خرج ايااس فضلت بااصه باثره وفي نفسها
ههه ما قربلهااش دنا الي هخليها تقرربلي على شان تعرف اخباارك وضحكت ضحكه شيطانيه
................
عند زين
وصل القصر وقاادر ورسل ورااه
دخل ونده على باباه
قااادر كاان واقف وعارف زين بيخطط لايه وانه عاايز يحرجه بااي طريقه لكن صمم انه يجي
نزل راامز كاانت رسل وحشااه جدا
رسل جريت على باباها وحضنته :ارجووك يا بابا ساامحني انا حبيته حبيته عاارف اني غلطت لكن انا كنت متجوزاه على سنة الله
رامز كان مش قاادر يبعدها لانها وحشاه وبص في عنيها
انتي خنتي ثقتي فيكي
رسل :عاارف يا بابا وانا اسفه اسفه جدا وبترجااك ساامحني وحطت ايده على بطنها حفيدك قررب يجي الدنيا وعاايزاك تكون جنبي
قادر قرب على حماااه ومسك ايده وبااسها
ازييك يا عمي انا متأكد اننا جرحناكم جاامد وعارف ان الي عملته حااجه وحشه لكن انا بجد حبيتها منكرش في البدايه كانت اداة انتقااام لكن دلووقتي حبيبتب وام ابني ومش هنعيش سعيدين الا برضاااكم
زين اتجنن لانه حس ان باباه هيسامحهم
هنا نزلت قدر ؟؟؟؟؟

google-playkhamsatmostaqltradent