رواية مغتصبي اللعين الفصل الواحد والثلاثون 31
ملك شاافت الرسااله واتصدمت
كاانت صوور لايااس مع كااارما (الي اتريقت عليها ملك قبل كده )
ملك دمووعها كاانت بتنزل لوحدها وخبطت الطاووله وشدت فرش السفره وكل الليله بااضت
ملك كاانت موجووعه اوووي
دخل اياااس وكاان اصلا مش شاايف قداامه مبصش للملك ودخل ناام بهدوومه
ملك فضلت فاايقه وسرحاانه مش عاارفه تعمل اييه
زين روح بيته
قدر كاانت فاايقه
اول ما دخل سالته
طمني يا زين ملك كاانت خايفه عليه قووي
وبرنلها ما بتردش
زين كان تعباان قووي ولاول مرره قدر بتشووفه بالحااله دي كاان حزين قوي
زين بصلها واتنهد :كووويس روحته بيته
بدل هدوومه وقعد على طرف السرير
قدر قعدت جنبه مقدرتش تشووفه كده وماتسالوش ماله
حطت ايدها على كتفه :زين فيك ايه انا شاايفاااك تعباان
زين بصلها :بعدك هو الي تعبني ياا قدر
جت قدر تقووم مسكها من ايدها خليكي يا قدر انا محتااجلك اوووي ارجووكي متبعديش
قدر قاامت زين قاام وراها ومسكها من وسطها وشدها لعنده
وما ادهاش فرصه للاعتراض وبااسها بحب ولهفه
قدر لا ارادي لفت ايديها على رقبته
زين اتبسط جدا انها بتشااركه ولاول مره ما بتترعشش بيين ايديه
زين شاالها ونيمها على السرير وقدر كاانت مش حااسه بنفسها حااسه انها طاايره
وكاانت بتشاركه بقبلاته وزين كاان بيغرقها بكلامه وهمسه وبيتغزل فيها ووو(كفااايه عليكم نسيبهم بقى )
........................
عند قااادر
فضل هو ورسل طول الطرريق سااكتين قاادر مش عاارف ازاي هيصاالحها ورسل حاااسه انها متلخبطه لكن جواها مبسووطه انها رجعتله مع تعديل انها هتوريه الوش التاااني للست بتكوون ازاي لمى حد بيدوس على كرامتها
قادر ورسل نزلوا وخبط عالباب ففتحت لهم والدته
فريده بمسخره :اهلا بمرااات ابني
رسل باحترام :ازيك ياا طنط
فريده :من ربنا الحمدلله
رسل طنشت ودخلت اوضتها وقاادر لحقها ودخل وخبط الباب
رسل كانت خايفه لكن ما بينتش
قاادر :قفلتي موبايلك ليه وليه اختفيتي ومحدش عرفلك سكه
رسل :ههه وانت ايه الي مداايقك انت الي رمتني برا البيت دا مش انا الي مشيت حقي بقى اختفي اظهر حقي انا
قاادر :يعني انتي مش مبسووطه اني رديتك لعصمتي
رسل :لا مش مبسووطه
قااادر حاول يقرب منها
رسل :متقربش مني ولا تلمس شعره مني لو قربتلي ياا قادر هقتل نفسي واقتل الي ببطني واخلص وبكده يكوون انتقااامك تم على اخرره
قااادر :اناااا هسيبك بمزااجي
رسل بعد ما خرج قااادر من الاوضه رسل ضحكت
وحشتني لكن لازم تعرف قمتي صح لازم قلبي يجمد
فريده :هتعمل ايه
قادر :اعمل ايه في ايه
فريده :_بمراتك
قاادر :ولا حاااجه يا امي هنعيش حياتنا طبيعي ونشتغل وندرس كالعاده
فريده :ضحكت الفررحه هتنط من عنيييك يله للدرجادي بتحبها
قاادر :ضحك وبصلها فرفر بلاش انتي
كريم سمع كل حااجه وضرب على رامز
الووو
ازيك يا رامز
واحشني يا صااحبي
رسل رجعت دلووقت مع قاادر
عااارف
كريم :عاارف ازاي
رامز ضحك :انا الي بعتت رسااله لقاادر
كريم :بتهرج وانت عرفت مكانها ازاي
هههههههه سمعت بنتك وهي بتكلم زين
كريم :لا انت يتخااف منك
رامز :مش كفاايه يا صااحبي بنتك صعبانه عليا قوووي نفسها ترضوا عنها
كريم :رااضي عنها دنيا واخره
رامز :وساامح زين ياا كريم هو تااب واتعلم واناا حااسس فيه بجد بيحب قدر
كريم :اساامحه دي سيبها للزمن
رامز :انا سامحت ابنك خلاص ساامح الولاد
كريم بغضب :ابني اتجوز على سنة الله ورسوووله ودا الي شاافعله عندي اما ابنك اغتصب في فررق كبييييير ياا صااحبي
رامز :خلاص اهدى احنا لازم نتجمع اخباار سليم ايه
كريم :انا خااايف منه دا التااني بضرب عليه مبيردش وابنه محمد اخر مره كان بيهدد انه مش هيسكت انا خجلان من سليم وبنفس الوقت خااايف ليعمل حااجه
عند ايااس
فاااق الصبح كان رااسه بيووجعه وفي صدااع
مسك رااسه بين ايديه اااه صدااع
ملك يا ملك
ملك ما كانتش بترد قاام ايااس شااف اووضة النوم متبهدله وعرف ان ملك كاانت محظراله عشا وجو
خرج بينده عليها
شاافها قااعده في الصااله وحااطه دمااغها بين ايديها وسرحاانه
ملك انا بندهلك مش سامعااني
ملك ما ردتش
ايااس علا صوووته :انا بندهلك مبترديش ليه
ملك بصتله بووجع
ايااس قرب عليها :ليه نظراتك دي فهميني في ايه ماالك انا اسف اتأخرت امباارح كان عندي شغل شفتك عاملالي عشا معلش بقى
ملك :انت كنت فين امباارح
ايااس :كنت في الباار ليه
ملك فتحت عنيها انه ما بيكدبش
اياااس :هه عايزااني اكدب عليكي ايووه كان عندي مووعد شغل هنااك
ملك بغمووض :مع ميين
اياااس بغضب :وانتي مالك مع مين انتي دا شغل وشغلي ملكيش صاالح فيه
ملك :مسكت موبايلها وحطته في وشه وكانت الدمووع متحجره في عنيها ايه ده يا ايااس هو دا الشغل
اياس اتصدم في البدايه ان هي جابت الصور منين وزااح ايدها من وشه
اياس :شغل
ملك بعصبيه :شغل ايه دا الي مع البنات وباخر الليل
ايااس :قرب عليها وحط اصبعه ومشااه على وشها لا ياا حلووه مش معنى اني سااكت على عماايلك هنا تدخلي في الي انا بعمله عيشي حيااتك وملكيش صاالح فيا
ملك زقته عنها :انت لازم تحترم اني مرااتك والي بتعمله دا انا مقبلووش على كرامتي
اياااس طنشها وجه يدخل اووضته
ملك حصلته وبصرااخ :ايااااااااس انا بكلمك
اياس مسكها من درااعها وهو بيجز على سناانه
اوووعي اسمعك بتصررخي كده صووتك تكتميه وانا مووجود فااهمه
اتكلمي عاايزه ايه الصوور وقولتلك قبل كده انا حر في الي بعمله
ملك بقووه :يبقى انت كمان ملكش تدخل بخرج مع مين وبقعد مع مين حتى لو مشيت مع شباب مصر كلهم
ايااس هنا اتجنن وضربها بالالم
ومسكها من شعررها تعرفي اني اوول مره امد ايدي على واحده ست كلاممك دا لو كررتيه اقري على نفسك الفاتحه
ملك بدمووع :انت بتعمل فيا كدا ليه سبني وبعدين روح اعمل الي انت عاايزه مع الي عاايزها
اياااس رفع حااجبه :ملك انتي غيراانه
ملك بصتله بألم وعيطت جااامد وبصرااخ :ايوووه ايووه غيراانه وضربته على صدرره انت قلبك دا ايه حجر مبتحسش انا بحبك بحبك ومش قاادره اشووفك بحضن غيييري ارحمني حراام عليك وانهاارت
ايااس جري عليها وحضنها
ملك اهدي اهدي خلاص مفيش حاااجه اهدي انا اسف بجد وبعدين ياا ستي انا الي قوولت لكاارما تبعتلك الصوور
ملك بصتله بصدمه :_انت بتقوول ايه
ايااس :هز برااسه بااه ايووه انا الي قلتلها تبعتلك الصوور على شاان اشووف رد فعلك وانك فعلا بدائتي تحبيني زي انا حااسس تجااهك او لا
(طبعا دي كدبه من ايااس على شان هي تهدا لا طلب من كارما ولا حااجه )
ملك بصت في عنيه :يعني انت بتح....
ومخلاهاش تكمل وخد شفااايفه بقبله داااميه وملك شااركته كاانت عاايزه تثبت لنفسها انه ملك لها لوحدها وبس
اييااس حضنها جاامد وشاالها وحطها على السررير برفق ووبيوزع قبلاته عليها باتقاان هو عاارفه
قلع قميصه
وكمل وكاانت اول ليله ليهم مع بعض وصاارت ملك مرراته قولا وفعلا
..........ً..........
عند زين
فااق الصبح وقدر نااايمه على صدره فضل يتأمل فيها مش مصدق انها بين ايديه وحضناااه بتملك كده
فاااقت قدر وزين حااضنها وبيتأملها
قدر بخجل صباااح الخير
زين بهيااام صباااح الووورد
جت قدر تقوووم ونزلت خصله متمرده على زين من شعرها
زين مسك قدر خليكي لسى بدري ومسك خصلة شعرها وشمها
قدر كااانت مكسووفه زين احنا اتأخرنا يدووب نلحق نروح الجااامعه
زين حضنها جاامد
انسي النهااارده انتي ليا مش هنرووح في حته
لكن يااا زي..
ومخلاهاش تكمل وحااصرها في ايديه وهو بيبص في عنيها واصبعه على شفااايفها
وبهمس
انتي ليا النهااارده عااايز اخدك واهرب من الدنيا دي كلها
قدر تاااهت معاااه
قرب زين عليها وسكتت شهرزاد عن الكلام
..........................
عند قاادر العلاقه بينهم كااانت باارده مع ان رسل نفسها تجري عليه وتحضنه لكن كراامتها كاانت طاااغيه عليها
قادر فااق الصبح
رسل رسل
رسل بنعس في ايه
يالله قووومي الجااامعه
مش هرووح رووح انت
قادر شالها وهي نعسااانه وحطها تحت الشااور زي ما هي وشغله
رسل بغيظ انت عملت ايه يا مجنووون
قااادر بضحك انتي متصحيش غير كده وبعدين الايام الي فاتت فاتنا كتير بالجامعه خلصي والحقيني
رسل :انت بااارد
رسل خلصت لكن ما كنش في هدووم اصلا في الحمام لفت حاالها بمشفه وخرجت قااادر اتجنن لمى شااافها وفضل يقررب منها وهي تبعد
رسل :قااادر بتبصلي كده ليه ابعد
قااادر :وهو بيبصلها بنظره هذ فاهماها جدا نظره كلها رغببه
وحشتيني وكاان بيمرر اصبعه على منحنيااات عنقها
قررب يبوسها رسل حطت ايدها على بووقه
قاادر انا مش جااهزه دلوووقت وبعدين هنتأخر عالجااامعه مش دا كلامك فتنا كتييير
قااادر بمزااح :ماااشي مااااشي يا رسل وانا هستنى اشووفك هتجهزي امتى
قاادر كان متأكد انها عايزااه اكتر ما هوو عايزها بمرااحل
..ً.......................
عند ايااااس
فاقت ملك وفضلت بااصه على اياااس وتندمت جدا انها ضعفت وسلمته نفسها
فاااق اياااس كااانت ملك باااصه عليه
اياااس قرب بااسها على خدها
احلى صباااح عيشته بحياااتي
ملك كااانت بصااله بشروود
ايااس :في ايه يا ملك انا وجعتك
ملك هزت براسها بلا
اياااس قعد وحضنها من ظهرها :امااال الجميل زعلان كدا ليه
ملك بدموع متحجره :اياااس انت فعلا بتحبني ولا كاانت لحظة ضعف منك عاايزك تجاااوبني بصرااحه
اياس :؟؟؟؟؟؟