اخر الروايات

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثلاثون 30

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثلاثون 30

 لكن زين فجاءه اختفى والنوور قطع وصاار في حاالة هرع وفزع في المكان وو؟؟؟؟؟؟

وفجاءه في نوور واااحد اتسلط على الاستيج
كان زين بيغني وولع الفرح الفرح
غنى يا بنات حلوين حلووين طعمييين وادي رابط الاغنيه https://youtu.be/fdZEc-13jBY
زين عمل فررح لوووحده وخلى الي في الحفله كلهم يرقصوا ويهيصوا وهو بيتنطط
قدر كاانت جنب ملك :جووزك دا مجننون
قدر ضحكت :على اساااس جووزك قااعد مهو بيطنطط اهووو
ملك ضحكت
قدر عجبتها شخصية زين اكتر واكتر ازاااي قدر يحرك كل الي بالفرح ويعمل جو لنفسه
خلصت الاغنيه وزين بااارك لايااس وكان فرحاان ليه بجد
ايااس حضنه :الله يبارك فيك
لكن ايه عندك موواهب مستخبيه اهي
زين عدل ياقة قميصه انت لسى مشفتش حاااجه ضحكو لاتنين
وراحوو للبنات
زين حط ايده على كتف قدر
قدر حااولت تبعد ايده لكن هو شدد عليها وقررب على وداانها تعرفي انك اجمل واحده في الحفله دي
قدر فضلت سااكته لكن من جوواها فرحانه قووي
زين :مش هتحني بقى انا على اخرري
قدر فتحت عنيها وجريت
ملك بتندهلي
ايااس لملك :ايه تعبتي نرووح
ملك اتخضت :اه لا
ايااس :افهم ايه انا يعني اه ولا لا
ملك :قصدي لا انا مبسووطه هنا
وندهت على قدر
ملك قربت عليها :انا خااايفه
قدر مسكت ايدها خليكي ريلاااكس عشان تعررفي تكملي الي جي اصعب لازم تكووني قده
ملك حاااولت تهدا
خلصت الحفله وكل وااحد رووح بيته
اياس اول ما دخل حمل ملك الي تفاجأت
ملك بخجل :اياس نزلني
ايااس :بصلها تؤ دا واجبك ياا روحي
ايااس طلع فيها لاوضة النووم
ملك فضلت متوتره وتفرك بايديها
ايااس قعد قدامها ومسك ايدها ملك خااافت وشدت ايديها منه
ايااااس اتفهم انها خاايفه
ملك اهدي اليووم قدامنا طوويل انا مش مستعحل خدي رااحتك
اقلعي الي لابسااه وخدي شااور وانا هرووح اوضه تانيه ابدل هدوومي واخد شااور واجيلك خدي راحتك
ملك اول ماا خرج جريت قفلت البااب
اياااس سمع الباب وهو بيتقفل وضحك
راح بدل هدوومه وطلب اكل واستنى ملك تندهله
ملك بعد ما قفلت الباب حطت ايدها على قلبها الي كان هيخرج من الخووف
وحااولت تفتح السسته الي بصعووبه اتفتحت قلعت واخدت شااور ولبست بجاامه بيتي عليها سمايلات يعني مش لبس عرووسه اصلا
وصلت وفضلت قااعده خاايفه
بعد سااعه تقريبا
ايااس خبط عالباب ملك ما ردتش
ايااس :ملك ملك وبنفسه معقوول الهبله دي تكوون ناامت مجنوونه وتعملها وخبط اقووى ملك انتي نمتي
هنا ايااس كان معااه مفاتيح احتيااط فتح الاوضه
ملك اتخضت
اياااس بغموووض انتي صاااحيه اهوو اماال مبترديش ليه
ملك بخووف اطلع برا
اياااس حااول يطمنها وقررب عليها وهي تقريبا دمووعها هتنزل ملك اهدي انا مش هعملك حااجه
ملك :متقربش مني
اياااس بغمووض:اي يعني معناااها دي اصل ما تقربش مني الها اكتر من معنى
ممكن تكووني مش عايزااني لانك خاايفه ويمكن تكووني بتحاافضي على نفسك لحد تااني ويمكن تكووني مش بنت اساااسا انتي انهي واحده فيهم
ملك فتحت عنيها من بجاحته :انت بتقووول ايه انت
ايااس :ولا حااجه بفسر معنى كلمتك
ملك :انت لا يمكن تكووون طبيعي اطلع برا
ايااس بثوواني كان قدامها وماسك شعرها صووتك زي الشاطره ميعلاش لاني مبحبش الصووت العالي وتانيا انتي انهي واحده فيهم ايه معنى كلامك
ملك حااولت تبعده عنها وبدمووع اتكلمت :اياااس ارجوووك انا خااايفه
اياااس اتألم من صووتها وبعد عنها ومسك وشها بايديه لانه عرف انها خاايفه من رعشتها بين ايديه
ملك انا لا يمكن اقرررب منك الا اذا كنتي انتي عايزااني اكتر منا عاايزك وما تفهميش كلامي معااكي غلط انا حتى لو جوازي منك مش بدافع الحب لكن عندي حاجات لا يمكن اتخطاها تقدري تعتبريها قواعد اهمها اني لا يمكن اخدك بالغصب الا اذا كان دا برضااكي فما تخاافيش
ملك هزتله براسها وحضنته جااامد
شكرا شكرا بجد انت طمنتني وبعدين خجلت وحست هي عملت ايه وبعدت عنه
ايااس بادلها الحضن وبمزااح
انا كان لازم افهم انك مش عايزاني اقربلك من بجاامة الاطفاال الي لابسااها مش لبس عرووس اصلا 😂
ملك اتغااضت
ايااس مسك ايدها يالله الاكل اكيييد وصل
اتعشوا وجم ينااموا
ملك جت تنام على الكنبه
ايااس حاول يمسك اعصاابه
مش معنى اني قلتلك مش هغصبك على حااجه انك تنااامي بعيد انتي هتنامي جنبي عالسرير وكلامي مفيهووش نقااش
راحت ملك ناامت لكن لزقت بطرف السرير
ايااس مكنش قاادر يناام لانها جنبه كان نفسه ياخدها بحضنه
وملك كانت خاايفه لانه لسى فايق وبيتقلب
ناامت لمى حسته انتظم بالنفس
ً......................
عند زين
بعد ما رجعوا من الحفله قدر دخلت خدت شاااور ولبست بجامه ستان بالون الازرق
زين اتأخر على ما طلع للاوضه قعد مع والده شوويه
طلع كانت قدر بتسرح شعرها دخل خد شااور ولبس شوورت وصدره مكشووف وخرج
قدر كاانت هتناام
زين مسك ايدها وشدها لعنده جااامد ومسكها من وسطها وهي ساااكته
زين رفع دقنها بايده وخلاها تبص في عنيه
هتحني عليا امتى وحشتيني قوووي
قدر حاولت تبعد عنه لكن كان ماااسكها جاامد
زين :انا اسف يا قدر اووعدك مش هزعلك مره تااانيه حني بقى انا ساايبك لاني جررحتك لكن خلاص مش قاادر تبقى بين اديا وجنبي ولمس شفايفها بايده وابعد عن دووول
قدر كان نفسها تحضنه وكااان وحشها جدا
لكن جواها (اجمدي ياا قدر ايه هتحني قواام كده وخدت نفس )
زين قرب يبوووسها لكن هي بعدت وشها
شاالت ايديه عنها
ارجووك يا زين انا مش جااهزه دلووقت
زين حضنها من ظهرها
ارجووكي انتي انا مش قاادر ابعد عنك اكتر من كده وبنفس الوقت مش عاايز اجبررك
قدر بعدت ايديه عنها :وبهدوء مش عاايز تجبرني يبقى تبعد عني دلووقت
وساابته ومبصتلووش لانها عاارفه انها هتضعف من نظراته ليها
زين اتعصب وخبط الطااوله برجله واخد دخاانه وطلع الترااس تقدروا تقوولوا دخن البااكيت
وبعدين دخل كانت نايمه او عامله نفسها ناايمه
اتنهد ومن جوواه نار شااعله وراح ينااام لكن فضل يتقلب راح حضنها من ظهرها وهي ما حبتش تبعده ومبينتش انها فاايقه
زين اول ما حضنها نااام
....................
بعد اسبووع
قااادر فضل يدوور على رسل ومش لاقيها شكله تغييير وربا دقنه وبين عليه النحف
وكان بيرن على موبايلها مغلق
لحد ما في يوم جته رساااله من رقم خااص
(مرااتك بتشتغل عند دكتوره نسا لميا السيووفي وعنووانها ........)
قااادر اول ما فتح الرسااله مكنش مصددق وجري
فريده :بتجري راايح فين يا بني
قاادر :لقيت رسل وخرج بسررعه
رسل كاانت في العيااده والتعب ضااهر عليها من الحمل كاانت بالخاامس كاانت بتطبع
وفجاااءه حد صررخ باسمها
رسسسسل
رسل اتنفضت :وشااافت قاادر كان واحشها قووي لكن حاااولت تتصنع االبررود
طنشته وكملت شغلها
قااادر راح ومسك درااعها :واللهي على الايااام الي ما دقت طعم النووم فيها لاربيكي من اول وجديد
رسل نزعت ايدها منه وقااامت كان بطنها ظااهر
وبصت في عنيه ومنمتش ليه يا حبيبي اوعى تكوون حبيتني تؤ تؤ تؤ كده مش هتقدر تكمل انتقااامك
قااادر بغضب اووعي تتكلمي معايا بالاسلووب دا واجري قدااامي على البيت
هنا المراجعين الي بالعياده اخدوا بالهم
رسل على شان سمعت العياده ولانها مش عايزه تأذي لميا اعتذرت منهم وخرجوا
رسل :حطت صبااعها في وشه وبتهديد انت الي اوعى تكلمني بالاسلووب ده انا مش رسل الهبله الي كنت تعررفها انت كسرت ده واشرت على قلبها وانا الي ياما كنت بقوولك اوعى تبعد عني والي اتكسر عمره ما يتصلح يا قاادر
قااادر :حاااول يهدي نفسه لانه عاارف انه غلطاان
امشي معايا يا بنت الناس من سكات احسنلك
رسل :ههه انت بتتكلم كده على اي اسااس انت طلقتني ورمتني يعني ملكيش عندي حاااجه ومش انت الي قولتلي خلي اخووكي ينفعك اهوو اخويا نفعني
قااادر اتصدم :اخوووكي وقدر يعرفوا انك هنا
رسل بمسخره :ايووه اختك بتراجع عند الدكتوره دي شووف بقى حتى اختك ضحكت عليك
قاادر عرف هيا بترسم على ايه :ومااله برضه قدر لازم تطاااوع جوزها في الي هو عايزه ومسكها من درااعها يالله امشي اتكلمنا كتيير
رسل بصرااخ :بقوولك مش خاارجه ومش رايحه في حته
وهنا ضربت على زين بسررعه
زين الحقني
لميا كانت سامعه كل حااجه ومحبتش تتدخل
قادر فضل يحااول مع رسل وكانت متنحه ومش قابله تنزل معااه
قاادر انتي ملكيش غير الحل دا وشاالها
جه يخررج من البااب زين وقفله
زين بمسخره :ايه يا حلو واخد اختي ورايح فين
قادر نزلها ووقف قدااامه :مش واخد اختك واخد مراااتي
زين :كااانت كااانت مرااتك دلووقتي طليقتك
قاادر :ههههه ليه متعرفش يااحبيبي اني رديتها ومن غير ما تعررف لو تعرف بالشرع هتعرف اني ممكن ارجعها من غير ما هي تعرف
زين كان شد على ايده لدرجة ان عرووقه برزت
زين :الكلام دلووقت ليها لا ليا ولا ليك هشووف هيا هترجعلك ااو لا
قااادر :انا مش هسمع مراتي وابني فاااكيد مكانهم في بيتي ولا ايه يا دكتوور
رسل كاانت تاايهه ما كنتش متوقعه ان قاادر ردها لعصمته مش عاارفه هتعمل ايه
قاادر مسك ايدها وشدها معااه وهي مشيت كانها مغيبه
زين فضل بااص في اثررهم
رووح البيت وطلع لقدر كانت يا دوبها راجعه من الجامعه
فتح الباب فجاءه وقدر اتخضت مالك في ايه هو كده الي يدخل على حد
زين طنش كلامها وبغضب انتي الي قولتي لقااادر مكان رسل
قدر :اتصدمت هو عرف مكاانها بجد
زين بصراخ :قدر متشتغلنيش انتي او لا
قدر بهدوء :لا انا ما قلتش حااجه ومعرفش اصلا انه عرف
زين فضل بااصلها فتره وبعدين طلع التراس
قدر كان بقالها يوومين بتضرب على ملك وملك ما بتردش
.....ً...ً........
عند اياااس
ملك العلاقه بينها وبين اياااس جميله وهااديه ملك حبته قووي لكن مبتحسش ان اياااس بيبادلها نفس المشااعر
ملك حضررت نفسها ولبست قميص نووم بامبي وعملت جوو روماانسي لايااس
كاانت بترنله ما بيردش
قلقت عليه قووي ضرربت على قدر
قدر :ايوووه يا ندله ما بترديش ليه ولا عاايشه في العسل مع حبيب القلب
ملك بخووف :بعدين يا قدر ارجووكي خلي جووزك يشووف ايااس فين انا برنله ما بيردش وخاايفه عليه بالعاده بكوون جه زمان
قدر :طيب طيب افصلي
قدر طلعت لزين الترااس لكن كانت قاالعه الحجااب واول ما طلعت من الهوا شعرها كان بيطير
زين لو سمحت شووف ايااس فين ما جاش البيت وملك خايفه عليه
زين بغضب انتي صح محجبه ازاي تخرجي هنا بشعرك مش في خدم في القصر
قدر انتبهت انها بدوون حجااب اسفه
دخلت حطت حااجه على شعرها وخرجتله
قدر ببرود كده تماام لبست شوف صاحبك بقى فين ملك خاايفه قووي
زين حااول يضبط نفسه :ليه عيل بعدين تلاقيه صاايع مع اي رقااصه من بتووعه
قدر فتحت عنيها انت بتقوول ايه انت وملك ازااي يخوونها
زين كان بشدد على كلامه :مهوو الراجل ما بيبصش برا الا اذا كان مش مبسووط جوا بيته ولا ايه يا قدر
قدر بغضب :الخياانه ملهاااش اسباب ولا اعذاار وبصت في عنيه تخيل انك انت اهملتني وانا خنتك هيكوون موقفك ايه
زين بلحظه كاان مااسك درااعها :اتقي شرري والكلام الي بتقووليه مش عاايز اسمعه تاااني فاااهمه لاني في يوومها اووعدك اني هشرب من دمك
قدر شدت ايدها :اهووو اتخيل موقف ملك لو كان كلامك فعلا صحيح انزل شووف صااحبك فين
زين ساابها وهو غضباان ونزل يشووف ايااس وبالفعل كان سكران طينه وقااعد مع وحده
زين مسك كاسة ميه ودلقها عليه
قوووم يا روح امك قااعد هنا ومراتك بتدوور عليك
ايااس ضحك:مرراتي مين يااعم هو انا مجووز اصلا وفضل يتكلم كلام مش مفهووم
ملك كاانت قلقاانه عليه قووي لكن جااتها رسااله فتحتها وو؟؟؟؟؟؟
ارائكم بالروايه
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close