recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل التاسع والعشرين 29

رواية مغتصبي اللعين الفصل التاسع والعشرين 29

 جهنم جهنم انا ابليس

قدر بعياااط :لا يا زين ارجووك ابعد ارجوووك
زين مكنش سااامعها وكان بيبوسها بغل وعنف
قدر بتترعش وبتحااول تبعده
ا رجوووك يا زين ابعد ارجووك انا بحبك مش عااايز اكررهك
هنا زين صاار زي الصنم
زين رفع رااسه وبص في عنيها
وحس ان الدنيا كلها وقفت على الكلمه دي
زين :انتي قوولتي ايه
قدر مسكت وشها في ايديها وعيطت
زين قرب منها ومسك ايديها عيديها يا قدر
قدر حااولت متبصش فيي عنيه وجت تقووم زين مسكها عيدي الي قولتيه من شويا
قدر :قوولت ابعد عني
زين :ههههه لا الي بعدها
قدر خجلت رفع وشها بايديه قوليها ياا قدر وانا مش هخليكي تندمي
قدر بصت في عنيه
ودمعت انا فعلا بحبك يا زين مش عاارف امتى وليه لكن انا حبيتك وعيطت جااامد
زين انصدم من رد فعلها
قرب منها زيااده وبغمووض سألها
وانتي مش عاايزه الحب ده صح انتي مكسووره من جوااكي انك قدرتي تحبيني بعد الي عملتوا
قدر فضلت تعيط
زين لبس قميص وساابها وخرج
قدر فضلت تعيط لحد الدموع في عنيها خلصت من كتر العيااط
ليه يا رب ليه كده انا مش عاارفه اعمل ايه انا في ناار جوايا مش قاادر اطفيها انا بحبه اه لكن هو اذااني جدا مش قاادره انسى حااجه مش قاادره
وضرربت على ملك
قدر :الووووو ازيك يا ملك
ملك ما كنش حالها احسن من قدر :اديني عايشه
قدر ضحكت بمسخره :ههه ماالك انتي كمان
ملك :قدر انا عاايزه اشووفك ضروري وعيطت انا تعباانه ومش عاارفه اعمل ايه عايزااكي جنبي
قدر مسحت دموعها :اهدي يا ملك وانا كماان عاايزك ومحتاجه اتكلم متيجي لهنا
ملك :لا مقدرش في بيتك تعالي نطلع اي مكان تعالي نروح البحر
قدر :مش عاارفه وبعدين قالتلها اقوولك نص سااعه وهتلاقيني عندك
قدر ضربت على زين تقووله لكن ما بيردش
زين كان رااح الشركه وبيفش غله في الشغل ومش ساامع الموبايل
قدر لبست ونزلت تحت لعمها ورحاب
قدر :السلام عليكم
رحاب :اهلا يا بنتي ازيك
قدر :الحمدلله يا طنط
بعد اذنكم اقدر اخررج عايز اشووف وحده من صحبااتي
رامز :طبعا يا بنتي انتي مش بحااجه تستأذني من حد
قدر :انشاء الله
خرجت قدر وقابلت ملك
قدر بصتلها كانت حزينه قووي وعنيها متورمه
من العيااط
قدر :مالك يا ملك في ايه ليه حزينه كده فين العند والقووة الي عندك دنا بستمد طااقتي منك انتي
ملك عيطت في حضنها جاااامد قووي
قدر كانت مش عاارفه تهديها ولا تهدي نفسها
ملك بعياط :حبيته يا قدر حبيته وهو ميستاهلش مش عاارفه ازااي
قدر :ومين سمعك حاالي زي حاالك
ملك بصتلها بدمووع :انا كنت حالسة انك حبتيه وبتكابري
قدر اتنهدت :اه حبيته وانتي حبيتي لكن بصت بعنين ملك الي حبيناااهم ميستهلووش الحب دا
ملك ضحكت بمسخره :ايااس قاالي ايااها صريحه قاالي انتي بالنسباالي واجهة اجتمااعيه وبدمووع يعني انا مجرد واحده مطاابقه للمواصفات الي تقدر تشيل اسمه
قدر :هه احمدي ربنا انا زين بيقوول بيحبني وبيأذيني لفضيا ومعنوويا عالاقل انتي لسى الاذيه بالكلام انا اذيته بالفعل
ملك :قدر هو ازاي بيأذيكي هو بيضرربك
قدر :يا ريتها جت عالضرب بس زين مش صاابر عليا يا ملك عاايز جسمي برضاايا غصب عني عاايزني مقوولش لا ابدا وحتى لمى بسكت بيتنرفز عاايزني اتفااعل معااه بحااجه انا اصلا جديده عليا زين مش فااهمني وبعد كل دا يقوولي اسف وغصب عني ودي رغبااتي وعايز الحلال وعايز ابعد عن الحرام وانا عشان ربنا بفضل ساااكته
ملك :يااااه يا قدر كل دا وساااكته
قدر بألم :على شان كده بقوولك يا ريتها جت عاللفظ وبس
ملك مسحت دمووعها :احنا مش هنفضل كده لازم نلاقي حل لازم ميشفووش ضعفنا دا لازم يشووفوا وش تااني هما ما مش عارفينه
قدر :نعمل ايه
ملك ................
..............................
عند زين
رجع القصر سأل عن قدر قالتله الشغااله فوق لانها ما تعرفش انها خرجت
طلع زين الاوضه شافها فاااضيه طلع للتراس برضه فااضي
نزل لووالده
باابا قدر فين
راحت تشووف واحده صاااحبتها يا بني
زين بغضب
تشوووف مين ومين الي سمحلها تخرج وازاي تخرج اصلا بدوون اذني
اشرف :ايه الرجعيه الي انت فيها دي يا زين ايه تاخد اذني دي عصر الجااهليه خلص زماان
زين مسكه من قميصه :انت ما ملكش دعووه لا فيا ولا بمراتي انا سااكت بمزااجي لكن قدر خط احمر وسابه
اشرف :قدر اصلا متستاهلش تكوون مرات واحد زيك قدر تستاهل حد يقدرها
زين بغضب ومين الي هيقدرها انت صح انا من زماان شاايف عينك الي هتطلع عليها
اشررف بغضب واللهي لولا ابووك واقف كنت عرفتك مين الي عينه عليها متنسااش انها مراتك متحرما عليا ليووم الدين
راامز :بس اخرسوا انتو لتنين ايه مفيش كبير ليكم مش فااضل غير انكم تشدوا في بعض
هنا دخلت قدر
شاافت الوضع متوتر
زين راحلها ومسك درااعها بغضب كنتي فين يا بت
قدر نزعت ايدها منه
كنت مع ملك
زين وملكيش راجل تقوليله قبل ما تخرجي
قدر بعنف :رنيتلك كتييير وما رديتش اخدت اذن عمي وخرجت
زين مسك درااعها :ما ردتش تبقي تترزعي في البيت وما تخرجيش غير لمى اسمحلك
قدر بقووه :وانا مش هسمحلك تتحك فيا اكتر من كده وواللهي يا زين وقدااام اهلك لو عملتلي حااجه تانيه لرمي نفسي واخلص من القررف الي عاايشه معاااك
رحاااب :اهدوا يا اولاد الامور متتحلش كده
زين مسكها من حجااابها :بتقوولي ايه ياا روح امك وبعلي صووتك على مين انتي يا زبااله
قدر نزعت ايده عن حجااابها :ابعد عني ومتقربش عليا ابدا ايووه وبماا اني زبااله زي ما بتقوول وبصت في عنيه مضنش زين القاادري هيقررب من الزبااله دي
وتركته وطلعت اووضتها
راامز بصراخ :انت ايه يا بني ادم اذية الناس سهله عندك كده حرام الي عملته والي بتعمله بالبنت دي في واحد متعلم ودكتور وقدوه يعامل مراته بالاسلووب دا
انت المفرووض ارقى من كدا
اشرف قررب على زين :بغض النظر عن الحوار الي بدماغك خد باالك منها لتخسرها لانها متتوزنش بالدهب
زين فضل بااص بأثرها وطلع الاوضه قدر كانت بدلت هدوومها وهتصلي
زين جاب المشروب وبيبصلها بعنين غااامضه
بعد ماا خلصت اتجننت لانه بيشرب
راحتله :زين سيب الزفت من ايدك حرام دا
زين شرب الكااسه على دفعه وحده
والي انتي بتعمليه فيا مش حرام ولما تبعدي عني مش حرام ولما تخرجي من غير اذني مش حراام
وبمسخره بالله عليكي يا شيخه ابعدي من هنا
زين راح يملي الكااسه مره تانيه
مسكت الزجاجه منه وكسررتها ومسكت حته منها
واللهي يا زين اذا شربت تاااني لكوون قاتله نفسي وخلصانه من كل العيشه دي
زين :طانتي بتعملي ايه يا مجنونه انتي
الي سمعته يا زين
زين :طيب خلاص مش هشررب ارمي الزفته دي من ايدك
قدر :اوعدني الاول انك مش هتشرب مره تااانيه
وعد مني ما هشرب خلاص
قدر بكل بروود رمت الازاز من ايدها ورااحت تناام
زين كان مستغرب ومصدووم من اسلوبها الجديد
زين قبل ما تناام انتي ليه مش عايزااني اشرب
قدر وهي بتعدل نفسها هتنام :لانك بتأذيني وبتأذي نفسك بالزفت الي بتشربه
...............................
عدا يومين
عادي مفيش فيهم احدااث وقدر كل ما يقررب زين منها بتصده
وملك بتحااول تتعامل بنفس برود اياس
وقاادر ما خلاش مكان ما دورش فيه على رسل
واخيرا جه موعد زفاف ملك وايااس
ملك راحت للكوافير وكاانت مختاره فستاان قد الخسر وواسع جدا من تحت ولابسه عليه بوليرو وحجاب كانت بالفعل شبه الملاك
وقدر فااقت بدري وكانت هترووح للكوافيره لكن زين مرضيش وجابلها واحده للقصر
قدر لبست فستاان اخضر سمكه طوويل بكم وعليه طبقه تانيه نااازله من عند الخسر لتحت من المخمل
ولبست عليه حجااب بيج كانت جميله جدا
زين كاان بينتظرها تحت هو واهله واصلا ما كنش مهتم هي هتلبس ايه لان التعامل بينهم باارد جدا
نزلت قدر واول ما نزلت خطفت نفسه مكنش قاادر يتنفس من جماالها الصاارخ كل حااجه كانت عاملاها هاديه وجميله جدا جدا
زين قرب على السلم وفضل باصص لعنيها
ومسك ايدها وبااسها انتي جميله قوووي النهاارده
قدر خجلت جدا لانه بيتكلم قدام اهله
اشرف لمى شافها عينه ما راحتش من عليها لكن تتدارك نفسه
وراامز :ايه الاناقه دي يا بنتي
زين :ايه يا حج هتتغزل بمراتي قدامي
اخرس يا ولد دي بنتي
رحاااب :ربنا يحميكي من العين يا حبيبتي
زين حط دراعه في دراعه وهي مشيت معاه بسكات قرب على ودانها
بحبك يا قدري
قدر ابتسمت وخفت بسمتها بسرعه ورجعت للجمود الي فيها
عند ايااس
راح يجيب ملك من عند الكوافير لمى شاافها اتجمد مكاانه
روساان :ايه يا عم العروس بتستنى اياس اياااس
اياااس كانه مش ساامعه راحلها زي الرجل الالي وهو بااص في عنيها بااسها من دماااغها
اجمل عرووسه شاافتها عنيا
حط دراعه في دراعها وركبوا العربيه
وصلوا صاالة العرس ودخلوا وفضل ايااس طوول الحفله يتغزل فيها وبجمالها وملك خاايفه من الي جي
زين فضل مع قدر وكان الكل بيجي يسلم عليه ويقدره وهو بيعررفهم على قدر وبيفتخر انها مرااته
لكن زين فجاءه اختفى والنوور قطع وصاار في حاالة هرع وفزع في المكان وو؟؟؟؟؟؟
ارائكم بالكوومنت
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent