recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثامن والعشرين 28

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثامن والعشرين 28

 لو سمحتي عايزي.......

ومكملش كلامه من الصدمه
مش معقوووول
زين بغضب :انتي بتعملي ايه هنا
رسل :اتفضل عايز ايه لو سمحت انا هنا في شغلي
زين مسك درااعها بقى بنت القاادري على اخر الزمن تشتغل سكرتيره
قدر مسكت ايده :زين اهدى مش كده
زين بعد ايدها :اخفي من وشي انتي التاانيه كله بسبب الزفت اخوووكي
هنا خرجت الدكتووره :في ايه ايه الصووت ده ولمى شاافت زين فهمت
(دكتوره لميا صديقة العائله )
لميا بهدوء :زين يا بني اتفضل وانا هفهمك مل حااجه
جت قدر تدخل معااه
الدكتوره :لو سمحت لووحدك
زين :خليكي هنا
قدر قعدت مع رسل
قدر :قااادر بيلف عليكي ومش عاارف يوصلك هو غلط اه لكن انتي ميصحش تختفي كده
رسل بصتلها :قدر انتي متحطتيش مكاااني ولا حسيتي بالي لنا حسيته عااارفه يعني ايه الي بتحبيه يستغلك بسبب حبك ليه وانه متأكد وعاارف انك مش هتقدري تسبيه
اخووكي كان بيضرب على الجرح دا واخرتها لاول غلط جرني من شعري وطلقني ودمعت
قدر :لحظة غضب مهما تقوولي الي عمله زين فيا اصعب من اني اقدر احكيه واديني عايشه وراضيه الفرق ان انتي وقاادر بتحبوا بعض
اما احنا مجبوورين
رسل ضحكت بمسخره بنحب بعض :هه اخووكي ميعرفش يحب يعرف يجرح بس انا الي بحب وبدي وهو بس بياااخد
قدر ضحكت نفس ضحكتها بمسخره :هه محدش رااضي بكره تعررفي انتي خسررتي ايه
وفضلوا الاتنين ساااكتين
عند زين دخل مع الدكتوره وهو متعصب
لميا :اهدى يا زين
زين :انا عايز اعرف الزفته دي جت هنا ازااي وازااي اصلا تقبلي انك تشغليها
لميا :اولا دا شغلي وانا عاارفه عملت ايه وبعدين اختك حد مجتهد وطبيعي تلاقي فرص كتير وبما انها طلبت مسااعدتي فانا مش هتأخر ابدا ومتخااافش هي كاانت هتبات في فندق لكن انا اصلا جوزي وولادي زي منتا عارف برا مصر ولوحدي فهيا قااعدا معاانا
زين خبط عالطاااوله
مش اخت زين القاادري الي النااس تتحسن عليها
لميا :زين ارجع مكانك واهدا دا وضع مؤقت على ما تربي جووزها
زين بغضب اكبر :جووزها دا انا لوو مكانه كنت فررمتها ازااي تخررج برا بيتها وهو ميعرفش مكاانها
لميا بصدمه :عايزها ترجعله بعد ما طلقها انا مصدوومه فيك
زين بصدمه اكبر :مين دا الي طلقها انا معرفش غير انها سابت بيتها
لميا :طلقها ورمااها برا بيته
زين سكت وخررج لهم
رسل حاافظت على هدوئها وقدر كاانت خاايفه
زين بغضب :الزفت جووزك بجد طلقك
رسل :اه بجد
زين :ليه
رسل :حكااية طوويله
زين بغضب مسك قدر من ايدها وانتي كنتي تعررفي
رسل حبت تنقذها __:لا هي متعرفش عرفت دلووقت مني
زين بصلها وهو عاارف انها بتكدب
طيب يالله قداامي مفيش شغل مش على اخر الزمن بنت عيلة القااادري تشتغل هنا
رسل :انا مش هروح في حته وهبني نفسي بنفسي وارجووك مش انت تخليت عني في البداايه وحملتتوني كل الغلط انا عايز اتحمل نتيجة غلطي
زين :اخر كلام عندك
ايوووه
زين مسك ايد قدر يالله قدر لفت للباب كانت فاكره انه هيرووحها
زين شدها لعنده يا روح امك فووتي للدكتووره وقوليلها مشكلتك ايه وزقها للباب
قدر بصتله بصدمه هو في ايه ولا ايه وخبطت على الدكتووره ودخلت
اتفضلي يا مدام
قدر :السلام عليكم
لميا :زين محضوض اووي فيكي
قدر :شكرا لحضرتك
لميا :نرجع للموضوع الاسااسي ايه المشكله الي عندك
قدر كان مكسووفه
لميا :متخافيش وبدون خجل اتكلمي
قدر بخجل :انا انا
لميا :اتكلمي حبيبتي
قدر :انا عندي رهبه من العلاقه
لميا بتركيز ازااي يعني
قدر بخجل لما زين بيقررب مني بترعش قوووي وبتوتر
لميا :اول مره حصلت فيها العلاقه كانت برضاااكي
قدر سكتت
لميا فهمت عليها
اها طيب بتتوجعي بالعلاقه
قدر هزت برااسها بااه
مبدئيا انا هكتبلك على دوا يخفف من التوتر الي عندك
هنا زين خبط كاان غاامض خلصتوا
لميا :زين تعاال يا بني عايز اتكلم معااك
قدر شكرا ليكي لو سمحتي تستني برا
خرجت قدر
زين :ايه سبب الفتور الي عندها
لميا :مراتك بطبعها خجووله ودا اسااسي بالي بيحصل لها والي فهمته ان اول علاقه حصلت ما بينكم كاانت مش مستعده ليها فده السبب الرئيسي والعلاقه بحد ذاتها بتسبب لها توتر وخووف ووجع فااهمني
زين هز براسه
انا كتبتلها ادويه وفهمتها هتعمل ايه وانت لازم تكوون حنين معااها وتعودها عليك
زين قام :شكرا ليكي وبالنسبه لرسل انا فهمتها برا هتعمل ايه وعاايز مساندتك وشكرا ليكي على وقفتك معااها
لميا :العفو دا واجبي ورسل بنتي
خرج زين من عندها وبص لرسل
ورسل فهمتله
(يا ترى خطط معااها على ايه )
بص على قدر يالله
.................
عند اياااس
رااح هو وملك لمطعم من افخم المطااعم لوهله تحس برعب وانت دااخله من جمااله
ايااس ذووقا رجع الكرسي على شان تقعد
ملك مبهووره بالمطعم
ايااس باستغراب :ماالك فيكي اايه
ملك :المطعم حلوو اووي بس مفيش حااجه
اياااس :اهااا طيب تاكلي ايه
ملك :عاايزه ستيك وسلطه
وايااس طلب متلها
وهمم بياكلوا كانت ملك بتسررق لحظات تبص عليه وهو بيااكل بكل رقي
دخل رووسان ومعااه سلمى شاف اياس وجه سلم عليه
وبهمس مين المووزه الجاامده دي
ايااس اتعصب وشد على ايده
ملك السيد خطبتي وبعد يومين مرااتي
روسان :بهزر يا عم مااالك الف الف مبرووك
سلمى سلمت على ملك :مبااارك ربنا يتمم لكم على خير
ايااس :ازيك يا سلمى
الحمدلله استاذ ايااس مبااارك الخطووبه
الله يبارك فيكي
ايااس :اقعدوا معانا اتغدوا
روسان مسك ايد سلمى :لا خد رااحتك انا عاايز سلمى في حااجه كده
ايااس غمزه :يسهله يا رب
ملك :هو قاالك ايه عصبك
ايااس :ملكيش دعووه كملي اكلك
ملك فضلت باصااله
ايييه مالك هو انا اكلك سرحتي فيا
ملك :انت غريب كده ليه بحسك بمليووون وش
اياااس ضحك ازااي يعني
ملك :انا بتكلم جد عصبي على طيب على بتااع بناات على متعرفش ربنا على حنين
اياااس :حيلك حيلك حيلك ايه كل ده
ملك بغيظ :انت الي طلبت اقلك على فكره
اياااس :اووعي تكوووني حبيتيني انا بقلك اهو عشان نكوون على بينه انا اتحب لكن ما احبش على شان متوقعيش في احلام يقظه بس
ملك كلانت مقهوره منه لكن حاولت متبينش :هههه احبك انت دا انتا اخر واحد ممكن افكر فيه
اياااس بغمووض :يعني انتي مبتحبنيش
ملك :طبعا لا
ايااس : رفع ايديه باستسلام ريحتيني عشان نكوون عارفين طبيعة الحياة ما بينا هتكوون ازاي
ملك :وطبيعة الحياااة هتكون ازااي طبعا قاالت بمسخره وهي بتاكل
ايااس :انا جوازي مجرد واجهه اجتمااعيه قدام الناس وانتي اتجبرتي عالوضع ده فعلى شان كده رااضيه وسااكته
ملك :هه كويس انك عارف
ايااس :متخاافيش عاارف وعاارف ايه الي في بااالك فمش هسمح انه يحصل
ملك :الي في باالي وايه هو الي في باالي يا ترى
ايااس :احنا تكلمنا كتيير قووي بكفيانا كده خلي كل حااجه في وقتها خلي حاااجه لليلة دخلتنا يا عسل وانتي في حضني
ملك مقدرتش والدمووع لمعت في عنيها قد ايه هو اناني مبيفكرش بحد
ملك :يعني انت همك ليلة الدخله وبس بغض النظر عني
ايااس :حس انه جرحها قووي بكلامه مع انه حااسس جوواه بمشااعر ليها لكن واخد المووضوع تحدي
ايااس ببرود :قاام اذا خلصتي اكل يالله
ملك قاامت بسكات ووصلها بيتها ومفيش كلام بينهم لحد ما وصلوا
................................
عند زين
دخل القصر سلم على الي موجودين وطلع اوضته وقدر حصلته
قدر دخلت الاوضه كان زين في الحمام
استنته على ما خرج وهي سااكته وخدت هدوومها ودخلت
زين لبس شوورت وبس وخلا صدره مكشووف
خرجت قدر من الحمام لابسه لاول مره قميص نوم بيتي عليه رسوومات كرتوونيه
زين عجبه شكلها لكن فضل جاامد وبيقلب بالورق الي بين ايديه
جت تمشي من قدامه
مسك ايده وشد عليها
زين :لو حد عرف رسل فين مش هيحصلك طييب فااهمه والي حصل عند الدكتوره يفضل بينا
قدر بغضب :انت بتقوول ايه قاادر هيتجنن ويلاقيها بدل ما تعقلها عايزها تكمل
زين قام وشد على شعرهاا :شدد على كلامه
انا كلامي مفهوووم قووي محدش يعرف بالي حصل ولو حد عرف ليلتك مش هتعدي
قدر حاولت تشيل ايده عن شعرها مقدرتش
بدمووع بتووجعني
زين سااب شعرها :طوول ما انتي بتعاندي كده هنفضل نرجع لنقطة الصفر
قدر فتحت عنيها ان هيا بتعااند في ايه هي كل حااجه بتقله حااضر عليها
قدر بدمووع :انا بعااندك دنا بعد كل الي عملته فيا ما بقلش غير حاااضر وبس حقووقي كلها خدتها مني وانا سااكته اهلي بعدت عنهم كل حااجه ممنوعه وعيطت
زين :عملت عملت وبصرااخ عملت واتندمت واتأسفت اعمل ايه تااني دنا من لمى عرفتك وانا ندماان وبتأسف انتي الي مش عااايزه تتقبلي اسفي وانتي الي بتبعدي وقرب عليها
عاررفه ليه بتبعدي لانك اكتشفتي حااجه ومش عاايزه تسدقيها وبص في عنيها
انتي بتحبيني زي ما بحبك واكتر كمان لكن انتي مش عايزه تعترفي حتى لنفسك
قدر بعدت عنه
انا مبحبش حد واذا كنت بعااملك كده فكل ده على شان ربنا بس وقاادر اخوويا لازم يعرف مكان مراته مش هوقف اتحررق انا وبصت لزين انا قلبي بيتحرق يا زين طول ما قاادر موجووع ارجووك افهمني
زين مسك دراعها
انا قلت مش عاايز حد يعرف والا واللهي هقتلك اخوووكي الي انا اصلا مش عارف هو شايف نفسه على ايه
وتركها
دا لازم يحمد ربنا هو كان يحلم يتجووز وحده زي رسل من عيله وبنت ناااس يجي يشووف انا معيشك ازااي وفي ايه واخرتها يطردها ولا كمان يطلقها
قدر بألم من الجرااح ال بيسببهالها :
يجي يشووف عايشه ازاي ههههههههههههه عايشه بجهنم على الارض
زين بغضب :عيشتك معاايا جهنم
قدر فضلت تعيط
زين مسكها ورمااها على السرير
جهنم جهنم وانا هبقى ابليس ؟؟؟؟
ارائكم في الكوومنت
مغتصبي اللعين

google-playkhamsatmostaqltradent