recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل الخامس والعشرين 25

رواية مغتصبي اللعين الفصل الخامس والعشرين 25

 قدر :مراااد وجريت حضنته

زين اتجنن لمى شاافها بتحضن رااجل غيره وراح زي الاسد الي هينقض على فريسته
ونزعها من حضن مراااد
زين بغضب :مين الي بتحضنيه دا يا محترمه
مراد زق زين :وانت ماالك انت مين دا
زين بغضب :انا الي المفرووض اسال انت مين
قدر خاافت اهدوا اهدوا :زين دا مراااد ابن عمي ولسى هتكمل
زين مسك درااعها :ابن عمك تحضنيه عاادي كده
قدر ودموعها هتنزل :زين دا اخوويا بالرضااعه
مرااد بغضب :مين دا يااقدر وازاي تسمحيله يتعصب عليكي كده
قدر نزلت راسها وهي عاارفه رد فعله:دا جوووزي
مرااد بغضب عااارم
جووز مين يا رووح امك ومحمد مين يبقى
زين اتعصب :محمد مين دا التاني
مراد طنش كلامه وتقريبا المطعم كله التم على صووتهم ومسك قدر
ردي عليا ومحمد الي ما سدق خلص الدكتوراه بتاعته عشان يخطبك
زين مسكه من قميصه يطلب مين يله
ايااس فك زين منه بالعافيه
زين اهدى العالم كلها بتتفرج علينا
قدر خاافت وجريت على مراد
مراد ارجووك امشي دلووقتي هفهمك كل حااجه بعدين
زين اتعصب اووي
هتفهمي مين انتي التاانيه اجري قداامي عالعربيه
مراد بغضب :انتي عاارفه انتي عملتي ايه انتي كده دمررتيه دا كاان محاافظ عليكي طوول عمره حتى كلمة مرحبا مكنش بيقولهالك لانه عاايزك بالحلال ليه عملتي فيه كدا
زين بصررااخ وهو بااص لمراد بغضب
قددر قدااامي عالعربيه
ومشي وراها بسررعه وبسررعة البررق ساااق حتى وصل القصر وهي طول السكه فضلت خااايفه وتحااول تخليه يهدي من سرعته
اوول ما وقف العربيه نزلت جري على القصر
رحااب لمى شافتها خاافت :مالك يا بنتي بتعيطي ليه
قدر :انا اسفه انا تعبانه وجريت على االاوضه
زين طلع وراها ومعبرش حد
فتح الاوضه زي المجنوون مش شاايف ققداامه وراح مسكها من شعرها مين محمد دا يا رووح امك
زين اهدى واللهي دي حكايه قديمه وانا مليش ايد فيها
زين شد على شعرها زيااده
يعني في حكايه اصلا اتكلممي
قدر مش قاادره من خوفها تتكلم
زين زقها ومسح على وشه بغضب
اتكلمي ولا هتحصل حااجه مش هتعجبك
قدر حااولت تهدي خووفها ومسحت دموعها
محمد دا ابن عمي ومن وحنا صغيرين كنا مكتووبين لبعض وهو قبل ٩ سنين ساافر عشان يكمل دراسته والمفروض كان اول ما يرجع نتجووز دي كل حكاايته انا واللهي مليش يد فيها ومن لمى اتجووزتك مسمعتش بسيرته اصلا
زين اتعصب بزياده بدل ما يهدى
ومسك درااعها وبص في عنيها كنتي بتحبيه
قدر فضلت سااكته من الخووف
زين افتكر سكووتها انها اه بتحبه
وضربها بالالم يا بنت ال.....
انا زين القاادري مرااتي تكوون بتحب غيرري وانا الي اول مره افتح قلبي لحد يحصل ليا كده قوولت البنت دي غيير طلعتي اوسخ منهم
قدر دمووعها كانوا بينزلوا من الجراح الي زين بيسببها ليها
قدر راحتله :انا اوسخ منهم انا لسى متكلمتش وما قولتش حااجه لكن انت الي عاايز تقنع نفسك بكلامك دا ومسحت دمووعها عمووما ارتاح الست الي بتقوول فتحت لها قلبك وبصت في عنيه عمررها ما حبت ولا راجل ملي عينها في يووم وجريت على الحمام وهي بتعيط
زين غلل اصاابعه في شعره بغضب وزفر كل النفس الي جوواته وطلع الترااس وهو بيدخن
وبيشرب
قدر خرجت بعد ما اتوضت ومسحت دموعها وحااولت تمسح اثر كلماته منها لكن ما قدرتش كلامه ليها المرادي جرحها اووي
راحت للي بيسمعها وبتشكيله همها داايما رااحت لرب العبااد صلت
دخل زين وندم على الي قاله ليها قعد وفضل يستناها على ما خلصت
قدر مسحت دموعها وراحت تناام
زين بدل هدوومه وراح يناام لكن ما قدررش يبعد عنها الغيره كاانت عمياه كان عايز يثبت لنفسه انها ليه وبس ومحدش يقدر يلمسها او يبصلها غيره
زين راح حضنها من ظهرها
قدر حااولت تبعده عنها لانها دلووقت كارهاه اضعااف ما كاانت كارهااه في البدايه
زين مردش عليها وخلاها تدور وشها عليه
زين بص في عنيها :انا اسف بس غيرتي عليكي عمتني ومش عاارف انا بقوول ايه وانا متعصب وقرب عليها يبووسها
قدر حااولت تبعد عنه زين كان ماسكها بتملك
قدر بعيااط ارجووك ابعد انا مش قاادره
زين بعد عنها لكن وهو مااسكها والرغبه ملبا عنيه عااايزك
ومدهااش فرصة الرد وكمل الي بيعمله بدوون ادنى احسااس بمشاعرها
......................
عند ايااس وملك لمى خرجوا من المطعم
ملك بقلق :انا خاايفه على قدر صااحبك مجنوون وممكن يعملها حااجه
ايااس بعدم اكتراث :مراته وهو حر فيها
ملك :ايه البرود الي انت فيه دا ولا كان حااحه حصلت
ايااس ببرود :حقه يعمل اكتر من كدا عاال واللهي اكوون قااعد بمكان ويجي واحد يقلي في حد بيحب مرااتك دنا كنت فرمته
ملك بقووه :هو انت سالت من البداايه فيه ولا مفيش
هنا ايااس تخلى عن برووده وضررب برييبك
ملك خااافت
ايااس مسك درااعها بغضب
عيدي الي قولته مره تاانيه يا حلووه
ملك نزعت ايدها منه بقووه مصطنعه :انت ولا صااحبك خدتونا بالغصب انا مبتكلمش عن نفسي قدر من يومها مكتووبه لابن عمها يعني الزفت صااحبك دمرها ودمر محمد
ايااس بغضب اكبر :انا فيكي مليش في حد غيرك ومسكها من طرحتها
انتي انتي كنتي تعرفي حد قبلي او في حد كان حااطط عينه عليكي
ملك شالت ايده
ايه الهمجيه الي انت فيها دي وبعدين ارتااح مش انا الي اوطي راس ابويا وامي عشاان صنفكم الوواطي
ايااس ارتااح شويه وعدل نفسه :هقصهوولك انشاء الله
ملك :ايه هو
ايااس :غمزها لسااانك يا حبيبتي الي هقصه قريب انشاء الله
ملك طنشته
انا عايز دلووقتي اطمن على قدر ازاي معررفش
ايااس طنشها وشغل اغااني
ملك قفلت الاغااني
اياس :قفلتيه ليه
ملك :لاني مبسمعش اغاااني وتانيا حررام
ايااس وقف العربيه بمكان خاالي شويه من الناس
قولتيلي حراام وبنظرة خبث قرب عليها
ملك :مالك في ايه وقفت العربيه هنا ليه
ايااس هقررب من حلالي
ملك فهمتله :وبعدت عنه لزقت في الباب
شغل العربيه وامشي ولمى اكوون في بيتك اعمل الي انت عايزه وبعدين الحلال مبيطلبس قداام خلق ربنا والعالم رايحه جاايه
هناا وقفت عربيه جنبهم ونزلت منها بنت فاارده شعرها ولابسه جيب لفوق الركبه وبتتقصع بمياااعه جت لايااس
اسوووو ازيك يا حبيبي
اياس بادلها الحضن على شان يغيض ملك
كارما بصت جوا العربيه :مين الحلووه دي ايه غيرت الموود لمحجباات دلووقت
هنا ملك نزلت من العربيه وراحت نااحية ايااس
مين الزبااله دي
كاارما :مين الزباله يا بيئه انتي
ملك :مسكت ايد ايااس على شان تغيضها
مرااته يا حبيبتي
ايااس جوواه كان مبسووط
كارما اتصدمت
ايه دا بجد مستحيل
ملك :لا يا حبيبتي مستحيل ليه انتي فاكره ان اشكالكم للجوواز انتي اخرتك يهيص معاااكي شويه لكن تيجي للجواز مش هيديكي اسمه لان الي عملتيه معاه هتعمليه مع غيره بالحرام
ايااس كان فااتح بوقه من جرئتها
اياس :روحي يااا كارما دلووقت
كارما جت تمشي
ملك :متخافيش اتوقع اليوم يجيلك على شان تبسطيه شويه
ايااس بغضب :اركبي
حااضر متزوقش بس
اياس ركب العربيه :ايه الي عملتيه ده
ملك ببرود :عملت ايه وريتها قيمتها عندك بس
ايااس بغمووض يعني انتي مدايقتيش
ملك ببرود اكبر :وادايق ليه لكن لمى تشووف نااس كدا الحرام عندهم عادي كانهم بيشربوا ميا تحزن عليهم واوعى تفكر لاني قلتلها مرااتك اني غيرتراو دايقت
لا يا حبيبي لكن انا كنت زي ما تقوول كده بديها درس ان الشباب بتلعب وتهيص وبالاخر مبتاخدش الا الي تقدر تشيل اسمهم وتصوونه لعل وعسى تتوب وتكوون توبتها على ايدي واكسب فيها ثوواب
اياس فضل بااصلها فتره وهو سااكت وبعدين لبس نضارته ووصلها كانت راحت عليها محاظراتها ووصلها بيتها
.........................
عند زين
ندم جدا بعد ما خد قدر كده وانه حسسها انها لمتعته وبس لكن مكنش قادر يبعد نفسه عنها
قدر كاانت نايمه ودموعها نازله وبااصه للسقف
زين مسح دمووعها
انا اسف ساامحيني قدر انا بحبك قووي يمكن مبعرفش اعبر وعصبي وغضبي بيعميني لكني واللهي بحبك بجد وقولتلك انا عاايز ابعد عن الحرام واقرب من حلالي وبس
قدر معبرتوش ولبست الروب بتااعها ودخلت الحمام خدت شااور كان العصر ادن
خرجت تصلي
قدر ندهتله زيين
زين بصلها باهتمام عيوون وقلب زين تامري
قدر :عايزااك تكوون إمااامي في الصلاة
زين اتصدم من طلبها وقاام ومسك ايدها
من عنيا استني هنا هاخد شااور واخرج
خرج زين لبس هدووومه
وكان لاول مره إمامها بالصلاه
خلصوا الصلاه
قدر ساامحيني
قدر كانت هتقووم وسمعوا حبط جاامد عالباب
ادخل
دخلت الخاادمه
زين بغضب :ايه في ايه ليه الخبط ده كله
زين بيه في نااس تحت قاعدين بيهددوا وعايزين قدر هاانم ؟؟؟؟؟؟؟
ارائكم في الكومنت
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent