recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل التاسع عشر 19

رواية مغتصبي اللعين الفصل التاسع عشر 19

 الجزء التاسع عشر

الجزء التاسع عشر
ومين جوزها ده
هنا ظهر قااادر
انا
زين اتعصب جدا ومسكه من قميصه ايه انا دي يله اجري العب بعيد
قادر بغضب اكبببر شالرايديه عنه
حضرت الظابط انا عايز مراتي دلووقت
هنا دخلت الشرطه القصر
رامز راح لرسل وكانربيترجاها تقووول لا
رسل قوليلهم يا بنتي انك متنزليش راسي الارض
رسل فضلت تعيط وسااااكته
زين راح ومسكها بغضب متتكلمي يا حيلتها انتي فعلا متجوزه
رسل بصت لقادر بااالم
قادر راحلها شدها منه ودراها ورا ظهره ملكش في مراااتي انا وهي بنحب بعض وضحك بمسخره كان بيردله نفس الكلام الي قاله ايااام ما اتجووز قدر
زين فهمله و مسكه من قميصه
انت بتردهالي يا بن الكلب
قااادر ايدك يا حلو عني مرااتي وعايزها حقي الشرعي وقرب منه وبهمس عالقليله انا اتجوزتها وبعدين نمت معاها لا اغتصبت ولا حاااجه
زين اتعصب جدا من حكيه
هنا قااادر قال للشرطي شكرا ليك يا حظرت الظابط اذا حصل حاجه هبلغك
قدر كااانت مصدوووومه من الي حصل كله وحست ان الاحداث الي حصلت معاها بتتكرر دلووقتي مع رسل
قدر راحت لعند اخوووها
وبصت في عنيه بألم عملت كده ليه يا قااادر
قااادر بالم خدت ليكي حقك كنت دايما بشوووف القهر بعنيككي كان دايما رااسي في صداااع بسبببك دايما قلبي واجعني وانتي بتبكي وبعيده عني دمووعي كانوا بينزلوا لوحدهم فاعرف انك بتبكي
ماااما مريضه ومبتقووومش وبااابا ساب شغله ومش قااادر يخرج برا من كلام الناس عنك
كل ده وبتقووليلي ليه عملت كده
رامز هو ايه الي بيحصل هنا انت تعرف قدر منين
زين بغضب
قااادر اخوووها التوائم للست قدر واكييييد متفق معااها ياخد بتاره
رحاااب :مسكت رسل انتي صحيح مرااته
رسل رااحت لقااادر
ومسكت ايده انا بحبه يا مااما واحنا متجوزين على سنة الله ورسووله
زين راحلها وبغضب
ياا هبله دا بيجيب حق اخته منك وانتي زي الهبله بلعتي الطعم
رسل بغضب
حق ايه الي انت بتتكلم عنه قااادر بيحبني على شان كده اتجوووزني
زين بغضب
هو عمل فيكي زي منا عملت مع اخته
هنا قااادر اتكلم وبص في عيوون زين
تؤ تؤ تؤ بس في فرق بسييييط جدا ان انت اغتصبت اختي وبعدين اتجوزتها بالتهديد
لكن انا معملش حاااجه بالحرراام اتجوزتها على سنة الله ورسووله وبرضاااها وغمز زين بضحكة مسخره
هنا زين اتجنن وضربوا بكس وقادر ردهاااله
قدر مسكت زين
زين ارجوووك كفااايه على شاني
زين زقها عنه
رسل بصت بدمووع لقااادر :مسكت ايده قااادر انت مستحيل تعمل فيا كده انت بتحبني صح
قااادر فضل ساكت ومبصش في عنيها
رسل بعياط
قاادر ارجوووك قووول حاااجه انت مستحيل تجرح قلبي انا اديتك كل حاااجه على شان حبيتك وكنت جوزي يعني انا معملتش حاااجه حرااام ارجوووك اتكلم كانت بتبصله ونفسها يقووول انه بيحبها
قدر صعبت عليها رسل اوووي
وراحتلها رسل اهدي يا حبيبتي انا اعرف قااادر اكتر من نفسي قاادر صحيح الانتقااام عماه لكن لو مكنش بيحبك مكنش اتجوزك وكان هيأذي زين بطريقه تااانيه
رسل بصت لقادر باالم
اتكلم قووول حاااجه
قاااادر :_ما انكرش في البدايه اني كنت معجب بيكي لكن لما عرفت انك اخت الكلب دا الانتقااام كبر براالسي وحلفت لاذيه فيكي واتجوزتك ومثلت عليكي الحب لكن لما عاشرتك وعرفتك اكتر حبيت اسلوبك وشخصيتك وحبيت حبك ليا ولما عرفت انك حااامل وشدد على كلامه كان لازم الكل يعررف انك مرااتي
رامز :مين الحااامل
قااادر :_رسل حاااامل
رسل كانت مصدووومه من كل حاااجه حصلت وما اتكلمتش وباااصه لقادر بصدمه والم وقهر
لكن قادر ما اهتمش
رسل يالله تعالي معااايا
قدر راحتله
غلطت قووووي يا قااادر وهتندم رسل مسكينه وبحالها وملهاش بالي هنا هي بعالم تاني غيرهم انت هتندم قوووي بااابا مرباناش عالاذيه وربانا نسااامح
قادر :انا معملتش حاجه غلط انا اتجوزت يعني خدتها بالحلال مش زي ما الحيوان جووزك عمل معاااكي
قدر بغضب انا مسمحلكش تغلط فيه مهما كان الي عمله دا جوووزي دلووقت وواجب عليك تحترمه
قاادر ضحك بمسخره
انتي مقتنعه بالي بتقوووليه
هنا جه زين ومسك ايد رسل ورماااها على قاادر
روحيله يا حيلت اموووك وابوووكي ومش عايزين نشوووف وشك هنا تاني والبيت دا مش عاايز اشووف وشك فيه
راامز :راح لبنته اناسي كلام زين دلووقت لو عاايزه تفضلي هنا دا بيتك لكن لو عايزه تروحي معااه روحي وعالله ما تندميش من حب الانتقااام
رحاب :لا يا رسل انا ما سدقت لقيتك
هنا نزل اشررف كان البيت كله متوتر
في ايه
توت ما جيت يا حيلتها والله منا عارف مسميينك راجل ليه
اشرف طنش زين وراح لباباه في ايه
اختك اتجوووزت
ايه بتهزر
رسل كاانت قريبه قووي من اشرف
ازاااي
الاستاذ جي ينتقم لاخته
ومين اخته
قدر
انتو بتقولوا ايه وينتقم ليه
زين :مش وقتك تفهم دلوووقت
قااادر :لا ليه وقته يفهم عادي
انا اجوزت اختك بنفس الطريقه الي زين اتجوز فيها اختي
اشرف انصدم
ليه هو زين اتجووز قدر ازاي
قااادر بمسخره اغتصبها بعدين صلح غلط واتجوزها
قااادر :احنا هنفضل نعيد ونزييد
رامز :ايه قرارك يا رسل تروحي ولا تفضلي وتنسيه وانا هعرف ازااي هخليه يطلقك
رسل بصت لقااادر بلوووم وقهههر
انا هروووح مع جوووزي بااابا متنساش انااا حامل وبصت للكل سامحووني كلكووو
وبصت لقااادر بألم يالله
.........................
عند زين
طلع الاوضه مدااايق جدا وغضبااان
قدر كااانت خايفه تطلعله ليعملها حاااجه
طلعت الاوضه كاان بيشرب جااامد وبيبصلها بغضب
قدر راحت الحمام حاااولت متحتكش معاه ليئذيها
ولمى خرجت
زين بغضب انتي كنتي تعرفي عن الي عمله الكلب دا
قدر حاااولت تهدا
لا معرفش ولو عرفت كنت منعته
زين مسك درااعها
واللهي لاخليه يجي يبووس رجلي عشان ارحمك
هنااا قدر ضحكت وعيطت في نفس الووقت
انت ايه يا اخي انت مبتحسش حرااام عليك كل الاذى الي بتعمله بروحك وفيا انا تعبت ان كل ما احاول اتأقلم بترجعني للصفر
متلومش اخوويا اخووويا كان مدبووح لمى عملت كده بنفس احساسك دلووقت
على الاقل متجوز على سنة ربنا ورسوله ما اغتصبش وكان كله برضا رسل اما انا الكل ضلمني وبيضلمني انا مليش دعووه بحد
زين ضربها بالالم ووقعت على الارض
واللهي لاربيكي وصووتك دا لاخفيه
هنا قدر حست بحاااجه بتنزل كان نزييف
زين الحقني ابننا ؟؟؟؟

google-playkhamsatmostaqltradent