recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل العشرين 20

رواية مغتصبي اللعين الفصل العشرين 20

 بارت هديه علشان التفاعل الحلو

💕💕💕💕💕💕💕💕الجزء العشرين 💕
زين الحقني ابننا ؟؟
زين جري عليها وشااالها بخووووف
قدر كانت بتعيط
اهدي اهدي مفيش حاااجه جري ونزل فيهااا
راامز
في ايه مالها مرااتك
زين :جالها نزيييف
رحاااب :بسرعه يا بني اجري فيها عالمشفى
زين شغل عربيته بسررعه وصل المشفى
اسعاااف بسررعه
كل المشفى كان بيجري
احدى الممرضات مين دي الي عاملين عليها الزيطه دي
وحده تانيه
دي مرااات زين القاادري
دخلوووها اوضة الكشف
خرج الدكتوور :جهزوا اوضة العمليااات
زين :في ايه طمني
الدكتوور :اسف بس المدااام اجهضت
زين مسكه من قميصه
انت بتقوول ايه انت اهم حاجه قدر انقذووها باي طريقه
الدكتوور خاف منه
حاضر حااضر
دخل الدكتووور اوضة العمليات وخرج بعد سااعه تقريبا
زين واشرف جريوا عليه
طمني عليها
الدكتور :الحمدلله المدام بخير وحتتنقل دلووقت لاوضه عاديه
اشرف :والولد
للاسف مقدرنااش ننقذه النزيف كان جاامد
زين زق الدكتوور ودخللها
كانت نايمه ولابسه روب العمليات
كانت زي الملاك
زين بصلها بندم ولاول مره رغم جبرووته الدمووع كانت متحجره بعنيه انااا اسف
وخرج من عندها
اشرف مسك زين من قميصه
انت عملتلها ايه
زين رجع لبرووده
وانت مالك متاثر كده ليه ابني الي نزززل
اشرف بصله بقررف
انت متستهلش وحده زيها انت عاايز وحده من الزباله الي تعرفهم وسابه وخرج برا المشفى كله
زين كان مداايق جدا
نقلووها للاوضه وفضل جنبها لحد ما فااقت
كان باصلها ببرود
قدر اول ما فااقت حطت ايدها على بطنها
زين ابني بخييير مش كده
هنا دخل الدكتوور
حمدلله على سلامتك يا مداام
ابني بخيير يا دكتوور مش كده
الدكتور :للاسف يا مدااام ربنا يعووض عليكم العمر قدااامكم
قدر دمووعها نزلت بسكااات
الدكتور فحص ضغطها وخررج
زين كان واقف وحزنان عليها
قدر كانت بتبصله بلوووم
زين قرب منها ومسك ايدها
انا اسف يااا قدر ساامحيني انا مكنتش اقصد ان ده يحصل
قدر شدت ايدها وبصت الناااحيه التاانيه
زين خررج برا الاوضه وهو مدايق
ضررب عليه اياااس
الووو
ازيك يا زين فين ايااامك يا راجل
بالمشفى
ليه في ايه
قدر نزلت
ليه هي كانت حاامل
ايوووه
عادي متزعلش نفسك العمر قداامكم عاايز حاجه اجيلك
شكرا ياا ايااس مفيش دااعي
طيب اذا عوزت حااجه انا موجوود
اوك سلام
............
زين راح للدكتور اقدر اخرجها النهارده
الدكتور :تقدر بس لازم تبعدوا عنها اي ضغط نفسي
زين راح وفتح الاوضه
ببرود :الدكتور كتبلك على خرووج
قدر بدمووع :_والمطلووب
انده لحد يساعدك تلبسي هنا دخلت ممرضه تسااعدها
لبست قدر جت تمشي حملها زين
وهي فضلت ساكته وبعالم تاني
ركبها زين العربيه
وفضلوا طول الطريق سااكتين
وصل زين وركن العربيه
وحملها ودخل
رحاااب :بحزن على قدر
حمدلله على سلامتك يا بنتي
قدر
الله يسلمك يا طنط
رامز :عااادي يا بنتي اخر الاحزان العمر قدامكم تقدروا تجيبوا بدل الواحد عشره
قدر بدموع :الحمدلله
زين طلعها الاوضه وحطها عالسرير
زين ببرود تحبي اسااعدك بحاااجه
قدر طنشته
زين طلب وحده من الخدم تسااعدها
خرج زين وراح لاياااس
اياااس كان قااعد بيشرب وعنده وحده
الباب خبط راح ايااس يفتح بثمل
كان زين
اياااس :اهههههههلا يا راجل
اييه السهره عامره ولا ايه
لووووووز وجووووز ادخل
فضلوا للصبح يشربوا ومستمتعين بالمحرمات
صحي زين الصبح كان راسه في صدااع
مسك راااسه بين ايديه
اياس :صباح الخير
زين :صباح النور عندي صدااع رهيييب
ايااس :انتا نيلت الدنيا امبارح شربت اوووي
زين قاام انا هروح اغسل واسبقك عالشركه
ليه مش هتروح الجامعه
لا هروح الشركه اخلص كم حاجه كده واروح القصر
يالله سلام
......................
عند قااادر
خد رسل كاانت طوول الطريق ساااكته وصلوا البيت ودخلوا
دخلت رسل وقعدت بدوون ما تتكلم
قااادر كان عايز يشووف منها رد فعل
رسل المووع متحجره في عنيها وبااصه في الا شيء
قادر قعد قدامها
مش هتقوولي حاااجه
رسل بصتله بألم
انا حبيتك عملت فيا كده ليه
قااادر حاااول يهدي نفسه :رسل انتي مراتي وملكيش دعوه بحاجه انتي حاااجه عندي والي حصل بيني وبين اخووكي حاااجه تانيه خالص
رسل بدموع :انا حبيتك انا كنت مستعد اعاادي الكل على شااانك ليه ليه دنا كنت بتمنالك الرضا ترضى
قااادر راحلها وحضنها
انتي مهمه بالنسبالي يا رسل هي حاااولت تبعده
رسل بصت في عنيه
انت عمررك ما حبيتني متكدبش،عليا
قااادر بص الناحيه التانيه :متقوليش كده
رسل :لفت وشه بايدها انا كنت بالنسبه ليك للانتقام وبس قااادر قوولي انك بتحبني وانت بااص في عنيا
قااادر بصلها بندم وقااام وراح الاوضه
رسل فلتت عيااط
اااااه ياا رب
....................
عند ملك
كان صارلها يوومين بتكلم قدر وما بتردش عليها خاافت عليها اوووي
راحت لاوضه زين تسأل عنها
وخبروها ان زين مجااش النهاارده
من خوفها على قدر قررت تروحله الشركه هي قريبه من الجاامعه
ركبت تااكس وراااحت
دخلت الشركه وسألت عن زين
العامل :استاذ زين مره وحده
ايوووه زين عايزه اشووفه
لكن دا ما تقدريش تشوفيه الا بمووعد
قولوه ملك عايزه تشووفك
طيب استني هنا
ضرب العامل على زين وقااله عنها وطلب منه يدخلها
دخلت ملك وهي بتقدم رجل وبتأخر رجل
خبطت على الباب
ادخل
دخلت ملك
السلام عليكم
زين ببرود ايه سبب الزياره السعيده دي اكيييد مجتيش تطمني على دكتوورك لانه مجاش
ملك اتحرجت
انا اسفه يا دكتور لكن كنت عايزه اطمن على قدر برنلها ومبتردش عليا وبقالها يومين مجتش الجامعه قلقت عليها
زين ببرود :تعبانه شوويه
ملك اتخضت
ليه مالها
زين :اجهضت
ملك بصدمه :ليه هي كانت حاامل
زين :ايووه
ملك دمووعها نزلت وهنا اتفتح الباب فجاءه
كان اياااس لما شافها
وانا اقوول الشركه منوووره كده ليه
وقرب عليها ازييييك يا عسل
ملك مسحت دموعها وطنشت اياااس
عن اذنك يا دكتور
وخرجت ملك
اياس :ملها دي جت في ايه وراحت في ايه
زين :_كانت بتسأل عن قدر
اياااس :اهاااااا
طيب انا هروح اشوف حاجه كده
زين :اتلم وبعد عن البنت دي بكفيااانا اذيه ليهم
ايااس طنشه وخرج وراها
كانت هتخرج من باب الشركه
العسل زعلان كده ليه
ملك بقررف :ابعد عن طريقي لا الم عليك العالم
ايااس :اموووت عليكي يا قطه لمى بتخربشي
هنا ملك ضربته بالالم
وبغضب
ابعد عني يا كلب لا واللهي تبات في السجن النهارده
اياااس اتعصب ومسك دراعها بغضب واضح
دا تاااني الم عدي سبع اياااام وهتكوووني من ممتلاكاتي
ملك خاافت وما بينتش
ايااس حس بخووفها سبع ايااام وهتكوووني على ذمتي يا حلووه برضااكي او غصب عنك وانتي عارفه الغصب حلوو ازاي وغمزها وراح من قدااامها وهي باصه على اثره
. ....................
عند قدر
فاااقت الصبح وبصت جنبها عرفت ان زين مجااش
اتنهدت وقااامت خدت شاور وخرجت على شان تدرس الي راح عليها
ضرب موبايلها كانت ملك
قدر بتعب الوووو
ملك بلهفه
ازيييك يا حبيبتي حمدلله على سلامتك
قدر
عرفتي منين
ملك :اتخضيت عليك ورحت لجوزك الشركه وهو قاالي
قدر :الحمدلله متخافيش انا كويسه
ملك :لكن حصل ازاي ده
قدر محبتش تقوللها :وقعت عن السلم
سلامتك يا حبيبتي
طيب انا عايزه اشوووفك ازااي
قدر :هااجي الجامعه بكره انشاء الله
ملك :اذا تعبانه متجيش
لا الحمدلله انا كويسه
ملك :ازااي زين معاااكي ازاي علاقتكم دلووقت
قدر :عااادي
ملك انا مش قادره اتكلم دلووقت اشووفك بكره وهقولك كل حااجه
ماشي يا حبيبتي سلامتك
فصلت مع ملك
وفضلت تدرس
دخل زين الاوضه كانت قدر بتدرس
ازيييك يا قدر
قدر ببرود الحمدلله
انا اسف يا قدر مكنش قصدي انفعلت زيااده
قدر قااامت وبصت بعنيه
طلقني ؟؟؟؟؟
سامحووني عالتأخير هالايام
ارايكم بالكومنت
مغتصبي اللعين
بقلم
الاء الرحمن

google-playkhamsatmostaqltradent