recent
روايات مكتبة حواء

رواية مغتصبي اللعين الفصل السابع عشر 17

رواية مغتصبي اللعين الفصل السابع عشر 17

 الجزء السابع عشر

قدر :لا يا طنط متفهميش غلط مش حمل هو شوية تعب وهيرووح يمكن واخده برد
رحاااب :ليه يا بنتي مش يمكن تكوني حااامل وانتي متعرفيش هي العاده جتك امتى
قدر :بخجل ملهااش يا طنط
رحاب حست باحراج قدر
اهااا ربنا يسعدكم يا بنتي ويهدي بااالكم
قدر :اميييين يا رب
رحاب :انا هسيبك دلووقت وانتي البسي وحصليني على تحت
قدر :انشاء الله
......................
عند زين
في الجامعه
دخل المحاظره وكان عاارف ان قدر مش هتقدر تيجي مقدرش يكمل
زين :النهارده مفيش محاظره وخرج
خرج زين راح الشركه
شاف اياااس
ايااس :ازيك يا عم فين ايااامك بقالي يوومين عايز اوصلك ومش عارف
زين :تعباان اوووي يا اياااس
اياس :حس بتعب زين تعااال نتكلم في المكتب
دخل زين واياااس
اياس :في ايه
زين شبك ايديه على المكتب
مش عااارف يا اياس تعبان جدا ومفيش حااجه زابطه في حيياتي
اياس :انت بتحب مراتك لكن مش عاايز تعترف حتى لنفسك
زين :لا لا مش قصة حبيتها لكن انا ضميري بانبني من ناحيتها حاسس حاالي كل مالي ما بظلمها
ايااس :طيب ما تسبها تروح لاهلها
زين :اهلها مين هو انا خليت ليها اهل بعد الي عملته فيها يعني دلووقت ملهاش حد غيري
اياس :مش عارف اقوولك ايه لكن البنت دي محترمه جدا ان كان هي ولا صاحبتها اسمها ايه دي
زين بصله ورفع حااجب :اسمها ايه دلووقت نسيت اسمها دنتا راشقلي في الجامعه بسببها
اياس بضحك
ان جيت للحق هي بت تتاكل اكل تحسها كده جايه من كوكب تاني بتحمل القووه والجمال والادب كل حاااجه
زين بابتسامه :يا حبيب امك دنتا ناقص تكتب لها شعر 😂
زين :سيبك من دا كله في ايه في الشركه عايز تواقيع
ايااس :ولا حااجه انا قمت بالواجب
زين :واخباار راكان وروسان ايه
روسان بيجيب الاخبار لينا اول باول من الشركه
زين :كويس اووووووي
ايااس :الواد روسان راشق هنا حاسس عينه من سكرتيرتك سلمى
زين لملم مفاتيحه :منا حااسس كده كمان
انا هرووح
اياس :ما لسى بدري
زين :عندي حاجه كده
سلام
.....................
عند قااادر
ازييييك يا حبيبتي
رسل بخجل واحشني يا قااادر قووي
قااادر :طب ايييه متيجي نرووح اي حته دنا حتى لسى ما دخلتش
رسل خااافت وخجلت لا يا قادر انااا
قادر بغضب مصطنع
انتي ايه يا رسل اه قوليلي انتي ايه انتي مبتحبنيش على شان كده مبتروحيش معايا في حته
رسل انا جوزك ومكتووب كتابنا فااهمه يعني ايه يعني لمى اطلبك واجب الاقيكي
رسل :بدموووع مسكت ايد قااادر انا اسفه يا حبيبي اسفه لكن انا خايفه قووي متزعلش مني اقووولك انا هروح معاك في اي حته انت عايزه
قادر غمزها :ايوووه كده يا بيبي تعااالي معايا وراحو على شقه كان قادر ماجرها مفرووش
اول ما دخلووو رسل كانت مكسوووفه جدا
قااادر راح حضنها من ظهرها لكنه حس بخووفها وارتعاشتها
قاادر بهمس مطمئن
اششششش متخافيش،طووول منا جنبك انا جوزك على سنة الله ورسووله يعني مبنعملش حاجه حرااام انتي مراااتي
كلامه طمن رسل شويه ولفتله وتاااهت بلةوون عنيه
قااادر مدهااش مجااال تفضل متأملاه وخد شفايفها بلهفه ورسل بادلته الحب
شالها قااادر وهي مغيبه عن الدنيا كلها الا عن الي اختاره قلبها وحطها برفق على السرير
قاادر :بحبك
رسل :انا بعشقك انت بقيت النفس بتااعي يا حبيبي اوعى في يوووم تسبني انا امووت من غيرك
قااادر بص في عنيها وقبلها وو
نسيبهم مع بعض 😂
..ً.....ً.........
عند زين
رجع البيت كان الكل قااعد الا قدر
مساااء الخير
رامز :مساء الخير يا حبيبي
رحااب :مساء الورد يا بني
زين طنشها وسأل باباه عن قدر
بااابا قدر فين
في اوضتها يا بني مخرجتش ومكلتش النهارده وطلعت لها مامتك وكانت تعبانه مش قادره تااكل
زين ببرود
طيب انا تعبان وعاايز انام تصبحوا على خير
رحاب قااامت ومسكت ايده
لسى زعلان مني بعد كل الي قولتهولك
زين :انا تعبان دلووقت ومش قاادر اتكلم عن اذنكم
رحااب ادايقت جدا
رامز :متخافيش يا حبيبتي هيفهم بعدين ان كل حااجه عملتيها عملتيها على شان محدش يأذيهم
رحاب :ياا رب
رامز :_اماال رسل فين مجتش لحد دلووقت
رحاب :مش عاارف بقااالي ساعه بكلمها وتلفونها مقفوول
........................
عند قدر
كانت بتقرا قران والتعب بااين عليها
دخل زين قدر حست بخووف لكن كان القران امانها مع ان دموعها كانوا بينزلوا شلال بسكت من الخووف
زين دخل الحمام خد شااور ولبس بجامته وخرج كانت لسى بتقرا قران
زين فضل يستناها فتره ومكملتش
زين بصوت عالي :ايه هتختمي القران يا شيخه
سيبي الي في ايدك وتعاليلي برضو انا من ضمن عباداتك الي ربنا بيحاسبك عليهم
قدر مسحت دمووعها وراحتله
زين قلبه وجعه عليها اوووي
قدر :عااايز ايه
زين :بتكلميني كده ليه
قدر اتنهدت لانها كانت قرفاانه من منظره
قدر سابته وراحت تنام
زين :اضن انا مبكلمش نفسي ولا بكلم الحيطان
قدر ببرود :انا قولتلك عاايز ايه وانت مردتش
زين :حااول يهدي نفسه
بابا بيقول انك مكلتيش النهارده
قدر نامت على المخده
مليش نفس
زين ادايق من برودها كان عايزها تتعصب لكن قدر عرفت انها كل ما عندته هتزيد رغبته فيها فقررت تستخدم الاسلووب التاني معاه
زين حب يخوفها ويشوف رد فعلها راحلها ونام جنبها ودار وشها مقابل لوشه وسرح في عنيها
انتي ازااي كده قووويه وبنفس الووقت ظعيفه حلوووه قوووي لكن باوقااات بتخفي جمالك للي شايله اسمه وبتخرجي تكووني اجدع من مليووون راجل
انا مش عاارف انتي جيتي لخبطيلي حياااتي وبص في عنيها قووي
عارفه انا كنت كل يوووم مع وحده لكن من لمى دخلتي حياتي وانا بشوووفك بكل جنس حوا
وقرب عليها يبوووسها وهي مش مديه رد فعل
لكن لمى حس ببرودة جسمها وارتعاشته وانها مش عايزه تبعده ودموعها بينزلوا
بهمس
متخااافيش ونيمها على صدره ومعملش حااجه ومسك نفسه عنها
قدر كانت نايمه على صدره ونفسها ترجع من ريحته
لكن مسكت نفسها لحد ما حست نفسه انتظم وقااامت عن صدره وناااامت
...................
عند اياااس
كان بيفكر بملك وحب يغلس عليها كان جايب رقمها
الووووو
انا عمري ما شفت الووو ارق من دي
ملك بغضب مين معايا
وااخد بتمووتي فيه وهو مش شايلك من ارضك
هتقووول مين ولا قفل بوشك
انا الحب الح
ولسى هيكمل قفلت في وشه وعملتها حظر
ضرب عليها اياس مره تانيه
كانت حظرته
ايااس ضحك
لا محترمه اصلي
......................
عند قااادر
كان نايم على ظهره ورسل نايمه على صدره
رسل بهياااام انا بحبك قوووي يا قااادر
وانا بمووت فيكي يا حبيبتي
رسل :اوعى تبعد عني في يوم انا مش ممكن اعيش من غيرك
قادر :للدرجادي بتحبيني
انا بموووترفي الارض الي رجلك بتمشي عليها
قادر سررح
طيب يالله يا حبيبتي احنا اتأخرنا قووي قومي خدي شاور والبسي عشان اوصلك قبل ما اروح
اوك يا حبيبي
قااادر فضل سرحااان في اثرها
؟؟؟
يا ترى ايه الي هيحصل بين قادر ورسل
..........................
عند زين
فاااق الصبح لبس وصحى قدر
قدر فوووقي
قدر خااافت في ايه
زين :مالك مرعوبه كده ليه قومي على شان نفطر ونروح الجامعه
قدر :مش عايزه ارووح الجامعه النهارده
زين :مش بكيفك قوومي البسي بسرعه
قدر :انا تعبانه ومش قاادره اروووح بالعافيه هروح يعني
زين شالها ووداها الحمام
خدي شااور هترتاحي ولا اجي ادهوولك
وفجاءه الباب اتخبط
ايوووه نسوان ما بتجيش الا بالعين الحمرا
قدر خدت شاااور لكن كانت مش جايبه هدومها معاااها لفت المنشفه على نفسها على امل ان زين خرج ونزل تحت
لكن لمى خرجت اتفاجئت انه موجود
زين شاافها وراح نفسه وراحلها وحشرها عند الحيطه
قدر بخووف :_احنا لازم نلحق الجامعه
زين :انسيلي اي حاااجه دلوقت ومسكها من وسطها
وبص في عنيها
قدر انا انا ؟؟؟؟

google-playkhamsatmostaqltradent