اخر الروايات

رواية انتقام خفي كاملة بقلم نور عصام

رواية انتقام خفي كاملة بقلم نور عصام



الفصل الاول

سيف. صباح الخير يا آنسه
حنين. صباح النور اتفضل حضرتك
سيف. ممكن اعرف الموبايل دا بكام
حنين. .....
سيف. نعم ليه
حنين. هو دا سعره واسئل عليه باي مكان
سيف. بس دا غالي قوي
حنين. يا استاذ انت بتتكلم عن موبايل ماركه واكيد عارف انو غالي
سيف. ايوا بس مش قوي كدا يعني
حنين. خلاص اسأل عليه برا ولو لقيته اقل من كدا انت اولي بفلوسك
سيف. اتنهد وبعدين قالها طيب ممكن تنزلي ف السعر شويه
حنين. ابتسمت وقالت والله دا اخره وبعدين عندك انواع كتير لو حابب ارخص شويه اتفضل شوف اللي يريحك
سيف. بصلها بنظرة شقاوة وبعدين قالها خلاص هاتيه
حنين. جابته وقالت اتفضل
سيف. قال كل الفلوس دي ف البتاع دا
حنين. لو مش هجيك سيبه
سيف. بخبث قال اسيبه ازاي دا انا مصدقت
حنين. اتوترت وبعدين قالت طيب ممكن اسمك
سيف. ليه ان شاء الله
حنين. لان انا دايما احب اكتب الاسم مع نوع الموبايل اللي اتباع
سيف. بصلها وقرب منها وقال سيف
حنين. رجعت لورا وقالت سيف
سيف. ايه مش عجبك
حنين. وانا مالي يعجبني ولا ميعجبنيش
سيف. خلاص لو مش عجبك اغيره
حنين. بصتله ورفعت حاجبها وسكتت
سيف. طيب ممكن افتحه واشوفه
حنين. أكيد بقلمي نور عصام
سيف. فتح الموبايل وبعدين قالها يعني
حنين. اتغاظت منه وقالت قولتلك لو مش عجبك سيبه
سيف. غمز بعينه وقالها دا عجبتي قوي
حنين. اتنهدت
سيف. طيب ممكن اعمل منه مكالمه
حنين. بزهئ قالت بعد متدفع حقه اعمل براحتك
سيف. ابتسم وقالها مش سهله انتي
حنين. بنرفزه قالت دا شغل يا استاذ وانت عارف كدا كويس
سيف. طيب يا قمر اهدي شويه وطلع من جيبه الفلوس وقالها اتفضلي ياقمر انت تؤمري بقلمي نور عصام
حنين. استغفر الله العظيم ومدت إيدها واخدت الفوس
سيف. بصلها وابتسم ولسه واقف
حنين. في حاجه يا استاذ
سيف. بعند فيها قالها واقف انا حر
حنين. ليه حد قالك انها كافيه
سيف. عادي يعني
حنين. دا محل يا استاذ واكل عيش ويارت تتفضل
سيف. وهو الكافيه مش أكل عيش بردو
حنين. لفت وراحت وقفت قدامه وقالت ممكن افهم عاوز ايه بعد ما خلصت رواية انتقام خفي بقلمي نور عصام
سيف. تفتكري هعوز ايه منك
حنين. علي فكره انت زودتها قوي وانا خلاص
سيف. خلاص ايه يا قمر
حنين. صبري خلص وهتصرف معك بطريقه تانيه
سيف. بخبث قالها اموت واشوف الطريقه التانيه
حنين. لحظه واتجهت ناحيه باب المحل وقالت يا ناااس الحقووني
سيف. جري عليها وقالها بس يا مجنونه هتوديني ف داهيه
حنين. بصتله وقالت متغور ف مصببه مش داهيه بس انا مالي
سبف. واهون عليكي
حنين. لا انت مصر بقا وراحت ناحيه الباب تاني
سيف. خلاص خلاص خارج وبصلها وابتسم
حنين. غور ومشي فعلا وقعدت حنين تفكر بتصرفه وكل كلامه وجرئته معها برغم انهم اول مره يتقابلو وبعدين قالت بارد ورخم
اخر النهار
فاطمه. قالت حنين اتأخرت قوي
عادل. والله يا ماما انا فكرت انها جت لاني اتصلت عليها كذا مره وفونها مغلق وعموما انا هروح لها وقام وقف
حنين. فتحت الباب ودخلت
فاطمه. ايه يا بنتي كل التأخير دا قلقتيني عليكي
حنين. ازيك يا تيتا وبعدين قالت غصبي والله بعد ما خلصت وقفلت المحل اتأخرت ف المواصلات
عادي. ليه مركبتيش تاكسي وكمان ليه ما اتصلتي عليا
حنين. اسفه يا خالو فوني وقع مني ومش شغال
عادي. علشان كدا اتصلت عليكي كتير ودايما مقفول وقولت انك جبتي
حنين. معلش بقا اللي حصل
هادي. بمرح قالها بقا تبقي صاحبه محل موبايلات وفونك مش شغال
حنين. هههههه علي رأي المثل باب النجار مخلع
فاطمه. هههههه وبعدين قالتلها الحمد لله انك بخير يا قلبي
حنين. راحنت عليها وباستها وقالتلها طول مادعواتك معايا هكون بخير باذن الله بقلمي نور عصام
عادل. وانا ايه مليش ف الحب دا
حنين. راحت عليه وحضنته وقالت خالو حبيبي ربنا يخليك ليا وميحرمني منك ابدا
عادل. طبطب عليها وقالها ويخليكي ياقلبي
فاطمه. طيب يلا علشان نتعشي وانتهي اليوم
واشرقت الشمس بنور ربها
حنين. صباح الفل يا بطتي
فاطمه. صباح الهنا لحبيبة قلبي وبعدين قالتلها روحي صحي خالك
حنين. حاضر يا تيتا ورداحت عند خالها وقالت خالو خالو
عادل. لسه نايم ومش بيرد
حنين. بصوت عالي قالت الحق يا خالووووو
عادل. قام مفزوع في ايه ف ايه ونط من عالسري
حنين. بكل هدوء قالت ولا حاجه بصحيك كالعاده
عادل. يا بنت اللي وقرب منها
حنين. جريت علي برا
عادل. والله منا سايبك يا جزمه
حنين. راحت ورا فاطمه وقالت الحقيني يا تيتا
فاطمه. بضحك قالت خلاص بقا يا عادل ماانت اللي رخم ومش بتصحي بسرعه واحنا غلبنا فيك
عادل. يعني انا بردو اللي غلطان
حنين. ايوا طبعا
عادل. قعد وقال طيب خلاص تعالي عوزك
حنين. لأ
عادل. يا بت تعالي مش هعملك حاجه انا عاوزك ف شغل
فاطمه. خلاص روحي شكله جد
حنين. راحت علي خالها وقالت مش متطمنه ووقفت قدامه
عازل. قام وقف ومسكها من قفاها وقالها هو انا مش قولتلك ميت مره بلاش تصحيني كدا
حنين. اخر مره يا عدول
عادل. منا هخليها اخر مره فعلا بس لما تتربي الاول
حنين. بمرح قالت عيب عليكي تقول كدا و انا تربيتك
عادل. بصلها وقال انا تربيتي فاشله انتي مالك
فاطمه. خلاص بقا ياعادل سيبها
عادل. دي بعمايلها كل يوم معايا يا هقطع خلفي يا هتموتني خالص
حنين. بعد الشر عنك يا قلبي هو انا عندي غيرك
عادل. ايوا يا بت كلي بعقلي حلاوه
حنين. طيب بزمتك انا عندي غيرك احبه واغلس عليه وحطت ايدها علي كتفه وقالت مش لاقيه غيرك الله
عادل. يارب ابعتلها واحد يهدها بقا
حنين. مش عاوزه انا قاعدة علي قلبك
عادل. لا انا لازم اشوف حل ف الموضوع دا
حنبن. بهزار قالت يعني هتمشي تقول عاوز عريس لبنت اختي
عادل. ليه ان شاء الله هي بنت اختي وحشه علشان ادلل عليها دي قمر وهي اللي رافضه علشان حماره
حنين. طيب وليه الغلط دا بقا ياعادل
عادل. قالها عادل كدا حاف
حنين. حضنته وقالت لا عادل بقلبي عادل بعقلي عادل بحنيته عليا عادل بعمري كله بقلمي نور عصام
عادل. حضنها وقالها ربنا يسعدك يا قلبي ويخليكي لينا
فاطمه. عيونها دمعت
حنين. لا لا يا بطتي دا انا نازله الشغل بلاش عياط الله يخليكي انا بتفائل بيكي وبوشك الحلو دا
فاطمه. طيب يلا افطري
حنين. حاضر يا قمر انتي وبعد شويه حنين نزلت مع خالها ووصلها
عادل. كلميني قبل تروحي هعدي عليكي
حنين. حاضر يا حبيبي وفتحت المحل ودخلت
سيف. بصوت عالي صباح الخير يا آنسه
حنين. اتخضت والتفتت وبعدين اخدت نفس
سيف. ايه شوفتي عفريت
حنين. عفريت اما ياكلك يا بعيد ف حد يدخل كدا
سيف. اومال ادخل ازاي سيادتك
حنين. بزهئ عاوز ايه عالصبح
سيف. الموبايل اللي دبستيني فيه
حنين. دبسك وبعدين قالت ما علينا مالو
سيف. مش عجبني وعاوز ارجعه
حنين. استغفر الله العظيم يا ابني احنا عالصبح ليه كدا
سيف. مليش فيه
حنين. بغيظ قالت طيب هاته وخلينا نخلص
سيف. اداها الموبايل
حنين. اخدته وفتحته وبعدين قالت اسفه
سيف. نعم
حنين. للاسف مش هقدر اخده منك
سيف. ليه يا ختي دا لسه واخده امبارح
حنين. وعملت منه دقيقتين ودا قل من سعره
سيف. يعني ايه بقا
حنين. يعني انت عارف ان بكلامك منه خلاص اصبح مستعمل وبكدا سعره قل ولو حد اخده تاني فهيكون مستعمل مش جديد
سيف. فهمها وقالها والمطلوب
حنين. عاوز ترجعله سعره هيقل طبعا مش هتاخد كل فلوسك لان انا كمان هخسر فيه بعد كدا بقلمي نور عصام
سيف. قولتلك مش سهله قبل كدا
حنين. قصرو هتعمل ايه
سيف. هتجوزك
حنين. وشها احمر واتوترت واتفاجئت بكلامه
سيف. ابتسم وقالها مالك يا معلم ما كنت سبع من دقيقه
حنين. اخدت نفس وما اتكلمت
سيف. ايوا كدا اهدي علشان نعرف نتكلم
حنين. بصتله
سيف. اسمي سيف مهندس بشتغل ف شركه كبيره وشوفتك كذا مره ومعجب بيكي وعاوز اتجوزك ايه رأيك
حنين. اتنهدت وقالت والموبايل
سيف. ههههه دا حوار كدا علشان اعرف اكلمك
حنين. ولو قولتلك مش موافقه
سيف. هتجوزك غصب عنك
حنين. ليه ان شاء الله
سيف. علشان انا عاوز كدا
حنين. بمزاجك
سيف. طبعا
حنين. وتفتكر انا هسكت
سيف. قال .......
توقعاتكم سيف قال ايه 🤔🤔
رواية إنتقام خفي بقلمي نور عصام

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close