اخر الروايات

رواية احببت مغرور الفصل الثامن 8

رواية احببت مغرور الفصل الثامن 8

 حلقه الثامنه يا جماعه اجمعوا هنا انني اوزع لحمه ا قصدي نزلت حلقه من 

😂😂
احببت مغرور 😍😍

احمد دخل اوضه فريده بعصبيه ومن عصبيته مخبدش حتي ع باب

احمد بعصبيه : فريده انتي يا هباب اما وريتك يا فريد فريده
وقف عند الشباك وشافها قاعده ع مراجحيه وبتسمع اغاني فابتسم بخبث

ونزل وهو نازل شاف مامته حاول يهدء ونجح في ده

بشري :صباح الخير يا حبيبي

احمد : صباح الخير يا خبيبتي وباس ايدها

بشري: ايه يا حبيبي بدور ع حاجه

احمد بابتسامه جميله :بدور علي ديدا يا ماما مشوفتهيش

بشري :اممم ديدا في الجنينه يا حبيبي

احمد : ماشي يا ما ما انا رايحلها عن اذنك بقي

بشري : اذنك معاك يابني يارب يهدي سرك ويوفقك في حياتك ويجعل فريده زوجه صالحه ليك ويعوضك يابني عن الي حصلك ومشيت
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عند احمد راح لفريده وفريده طبعا قاعده سرحانه في احمد وايه الي غيره كده ومين دي الي خليته بالشخصيه دي وهو كان وقف ورها وبيفكر يعقبها الي عملته ازاي فاخذ يفكر وبعد زلك ابتسم ثم اتنهد بخبث
ودفع المرجحيه برجليه باقصي ما عنده من قوه وطبعا فريده جسمها ضعيف جدا فصرحت ووقعت ع ارض الجنينه
فريده "عااااااااا اهي اهي ااااااه
احمد اقترب منها ونزل لمستوها وقعد يصفر
فريد بغضب وشالت الهند فري وبصوت عالي : انت الي عملت كده انت مجنون يا بنتي ادم
احمد بستفزاز : طيب مانتي بوظتيلي الي انت فيو الي كنت هعمله عشان اسفر وضيعتي عليا المقابله وانا قولتلك امبارح انا ايه اكتر اربع حاجات بتكرهني في البني ادم وانتي عملتيه كنر حاجه بتضيقني فانا قولت انك حماره ومفهمتيش فقررت اعقبك اهو يمكن تفهمي وتحرمي

فريده : انا بكرهك بجد بكرهك انت انسان متخلف ومعندكش دم وبارد وصدقني لو احنا دلوقتي واحد واحد في اللعبه ي احمد في علي بليل هيبقي واحد اتنين وبرضو مش هتخسرني وهندمك يا احمد ع لعبك معايا

احمد بضحك : هههههههههه بجد دمك زي السم وانا قايم بس قبل ما قوم عايز اقولك يا فريده متلعبيش معايا عشان هخليكي تحلمي بكوابيس

فريده بصت لخرطوم المياه وبصتله وضحكت بخبث : اوك خلاص مش هعمل حاجه تاني عن اذنك

احمد : استغرب جدا منها بس ماخدش في باله وقال في سره ربنا يهدي ومشي بس وقف عشان حس ان في جردل مياه في ظهره بص لقي فريده بترش عليه بالخرطوم المياه الي في الجنينه 😮😮

احمد : بقي كده طيب😠

فريده بقلق 😩: هتعمل ايه

احمد باستفزاز : كل خير 😂😂وفتح الخرطوم التاني ورش عليها
فريده :هههههه احمد بس يا احمد وسابت الخرطوم وهو كان لسه بيرش 😂😂لا خلاص بالله عليك خلاص وقعدت تجري وتنطاط واخر مازهقت مسكت الخرطوم ورشت عليه وقعدوا يرشو ع بعض بس الغريبه انهم كانوا ميتين من الضحك ونسي احمد انه كان متعصب من فريده وفريده كانت هتموت من الفرحه
واسر جه عليهم واما لقهن بيشرو ع بعض اخد خرطوم ورش عليهم وفضلو يلعبوا و رش اسر ع احمد وفريده وندي وحازم كان بيدورا علي احمد وفريده وندي كان معها الالوان المائيه ولما لقوا ان فريده واحمد واسر بيلعبوا حازم وندي رحلهم ورشوا الوان ع بعض وده كان احسن يوم بالنسبه لهم اول يوم يلعبوا ويضحكو كده وبعد كده تعبوا فقفوا اللعب وقعدوا هما الخمسه ع ارض

وندي اقترحت يطلعوا يغيرو بس يتصوروا الاول عشان شكلهم كان تحفه وفعلا انصوروا صور جماعيه جميله وكتيره

وهما طالعين فريده ندهد ع احمد : احمد بصله فريده :بص ادخل اوضك وقولي ايه رائيك عن اذنك ودخلت الاوضه علطول

احمد مفهمش بس دخل الاوضه وهو فرحان ونسي موضوع المقابله دخل لقي علبه كبيره لونها اسود ومكتوب عليها افتحها 😍😍 ففتحها لقي بدله في غايه الجمال فاستغرب قوي بس جه يقفل اللعلبه لقي ظرف فتحه

احم احم عارفه انك دلوقتي متعصب وع اخرك وانك هتقتلني عشان كده بوستهم كلهم الصبح ودي مش عوايدي بس تقدر تقول كنت بودعهم ههههههه المهم يعني البدله دي بدل البدله بتعت المقلب وكمان اتصلت بالسكرتيره واجلتلك معياد المقابله بدل من الساعه 10 الصبح ل7 بليل وهي وفقت عشان كده قرارت اعمل عليك مقلب يااارب تكون عجبتك البدله وموضوعك يتم ع خير يا كابتن احمد ( من فريده 😍😍)

احمد قفل الجواب وحطه في ال boxالذكريات بتاعته مش عارف هو ليه حطه في الboxبس الي يعرفه انه اجمل جواب عنده

احمد بص للبداله بنظره حب وبعد كده نفض الفكره من راسه وقال بصوت اشبه للهمس : لا يا احمد مش انت الي تخسر رهان ومش انت الي تحب بنت بتقف قصادك انت اصلا مفيش بنت تقدر تقف قصادك
قلبه : اه اقول بقي انك لسه بتحب البت ايمان انت ناسي هي عملت فيك ايه

عقله : لا مش ناس وانا مش لسه يحبها ولا حاجه

قلبه : لا بتحبها وهي الي بعداك عن فريده

عقله : طب اسكت بقي اسكت

احمد فاق ودخل خد شاور ولبس البداله ونزل

ونزل وكلهم كانو قاعدين في الجنينه واحمد جه عليهم وندي صفرت : واووو ايه الجمال ده يا احمد يخربيتك

احمد: احم احم طبعا يا بنتي ده انا محدش يتوقعني

ندي : هههههههههه

حازم يا سيد يا سيدي ايه الشيكه دي 😂😂
احمد : من بعد ما عندكو يا زومه 😄😄
كلهم ضحكوا

احمد : يلا بقي انا هروح عشان متاخرش ( كل ده فريد كافيه بوزه في التلفوين 😂😂) ادعولي ميحصلش اي مشاكل

الكل :ربنا معاك
ام فريده : قومي يابنتي ورا جوزك يمكن عايز يقولك حاجه

فريده : حاضر يا ماما ومشيت ورا احمد

احمد مشي بس وقف لما لقي فريده بتنادي عليه فريده : احمد

احمد بص : نعم

فريده بحنيه : ربنا معاك

احمد حس بشعور غريب حس انه فرحان :ربنا يخليكي ادعيلي ونبي عشان ده حلم حياتي

فريده : هدعيلك وهفضل ادعيلك لحد ما تيجي

احمد : اقترب منها وبسها من راسها وقال بحنيه : انا اسف اني وقعتك الصبح بس انا كنت متعصب قوووي

فريده بابتسامه وكسوف : هي اه وجعتني بس ما يقع الا شاطر يا كابتن

احمد : هههههه ماشي يا لماضه ايه ده عمر ونيره جم ( اه صح عمر ونيره كانوا في النادي )

نيره وعمر جم عليهم عمر : ايه يا ابو حميد رايح فين

احمد : المقابله يا عم انت ناسي ولا ايه ههههه يلا سلام بقي عشان هتاخر
نيره وعمر وفريده :سلام ومشي احمد

وبعد كده كل واحد طلع يشوف هيعمل ايه ندي طلعت ترسم واسر في اوضته وحازم نايم ونيره وعمر ناموا لانهم بره من سابعه الصبح والامهات كانوافي الصالون وبعد كده طالعو يناموا وفريده كانت قفله عليها وبتدعي لاحمد بان يحقق حلمه لحد ما سمعت صوت عربيته عرفت انه وصل

فنزلت جري عليه وهو ماشي بيصفر فنتهدله فريده ^حمد

احمد باستغراب : فريده صحايا لحد دلوقتي غريبه لا ثواني اوعي تقولي انك بجد كنتي بتدعيلي وانك سهرانه تعرفي عملت ايه

فريده باستغراب من طريقه كلامه : ايوه والله كنت بدعيلك عملت ايه

احمد :........
استوووووب ياتري احمد عمل ايه هيسافر ولا وفريده حبت احمد ولالا و ايه شعور احمد حبها ولا

واحمد ممكن يشوف الي اسمها ايمان دي ويحت للماضي ولا

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close