رواية عاشقة الشباب الفصل السادس 6
عاشقة الشباب (قصة واقعية) الحلقة_السادسة
بعد ماخلص احمد بليل شغله اليومي في خدمة طلبات سكان العمارة و اطمن على ابوه عم محمود و اداله الدوا بعد ماتعشي راح يجيب طلبات الست سحر من الكبابجي و ازايز البيرة و طلع رن جرس الشقة لكن......
استنى حوالي 5 دقايق قدام باب الشقة قبل مايسمع صوت أقدام سحر قادمة ناحية الباب و اخيرا فتحت له وهي في كامل زينتها و ترتدي روب احمر قصير شفاف يظهر تحته قميص النوم من نفس اللون و ان كان أقصر كثيرا منه و قد زادها انوثة فوق أنوثتها الصارخة اصلا و قد غيرت لون شعرها إلى الأصفر مع مكياج رقيق زاد من جمالها جمالا......
سحر /تعالي يا احمد و شدته من دراعه دخلته الشقة
احمد /انا جبت لحضرتك كل الطلبات و.....
قاطعته سحر / تاني حضرتك..... مش اتفقنا تقولي سحر و تدلعني و تسمعني و تكون جنبي يا حمادة
احمد بخجل / معلش يا... ست اصل اللسان اتعود... و بنسي
سحر بدلال / انا هنسيك اسمك النهاردة يا حمادة.....
اقتربت سحر من احمد و خدت منه كل الطلبات و حطت البيرة في التلاجة و........
سحر وهي ماسكة احمد من ايده /تعالي هوريك حاجة
و اخدته لاوضة النوم......
سحر /شفت اشتريتلك ايه النهاردة و طلعت اكياس ملابس رجالي تحمل لوجو ماركات برندات ملابس شهيرة ...... و طلعت اول كيس ملابس خروج راقية جدا......
سحر /بص يا احمد انا جبتلك احلى أطقم علشان الجامعة.... بص الطقم ده..... و ايه رايك في الجاكيت ده.... و التي شيرت ده كمان......
احمد بانبهار / بس انا مش هقدر ادفع تمن الحاجات دي
سحر / كدة برضه يا حمادة...... انا هزعل بجد مش قولنا هنبقي أصحاب...... طب افتح الكيس ده كمان
وفتح احمد الكيس لقى ملابس داخلية رجالي من أشهر الماركات......
احمد /بس.... ده كتير اوي
سحر بدلال / مش كتير عليك يا حمادة
احمد /طب المقاس.... عرفتيه ازاي!!!!!!
سحر بنظرة مثيرة لأحمد /انا ركزت في جسمك و حددت مقاسك...... يلا تعالي معايا......
و سحبته من دراعه وراها للحمام...... انا جهزتلك الحمام خد الحمام واندهلي اجيبلك طقم داخلي جديد على مزاجي
احمد قفل باب الحمام وهو يشعر بحالة من التوهان..... و بيسأل نفسه هي الست دي عايزة مني ايه؟؟؟؟ وليه بتعمل كل ده معايا......!!!؟؟؟؟
انتهى احمد من الاستحمام و شعر بحرج شديد وهو بينادي علي سحر انه عايز الهدوم..... فتحت سحر الحمام على احمد اللي اتفاجئ بها و غطى نفسه بمنشفة كبيرة......
ضحكت سحر ضحكة مثيرة / انت مكسوف مني يا حمادة
احمد بخجل شديد / انا..... اصل.....
سحر بدلع /طب البس كمان البيجامة الحرير دي و تعالى مستنياك في الاوضة.....
لبس احمد البيجامة الحرير بملمسها الناعم على جسمه و شعر بحالة من السعادة لم يشعر بها من قبل و نظر في مرايا الحمام بأعجاب لنفسه لأول مرة في حياته
خرج احمد من الحمام و خبط على باب اوضة نوم سحر
سحر /ادخل يا حمادة...... يااااه ايه الجمال ده...... واقتربت منه...... و رشت على جسمه برفيوم رجالي من أرقى العطور حتى أن احمد نفسه اندهش من رائحته النافذة.......
سحر و هي تقترب من احمد/انت قمر يا احمد و زينة الشباب
احمد بخجل شديد /شكرا ليكي يا.....
سحر /ها.... كمل...... يا ايه...... قول سحر يا حمادة
احمد بتلعثم / يا.... يا.... سحر
ألقت سحر برأسها على صدر احمد و اغمضت عيناها لأول مرة مرة تشعر أنها مع راجل بجد و تشعر بالأمان.... و الحب رغم كل الشباب اللي عرفتهم في حياتها........ و أما احمد لاشعوريا احتضن رأسها في صدره.... و قد سرت رعشة في كل أطرافه........ أول مرة في كل عمره..... يلمس جسم ست..... لدرجة انه اغمض عيناه و استسلم لقبلة ساخنة من شفاه سحر جعلت القشعريرة تسري في كل جسمه مع عرق غزير ....... و شعر بأنه لا يستطيع الوقوف على قدميه.......
وكان سحر شعرت به و نفذت لداخله فتعلقت بعنقه وهي تتلمس صدره المشاعر بيدها و تقبل شفايفه بشهوة رهييبة و كأنها تعتصر رجولته بكل عنف لكن في اللحظة دي.........
رأيكم يتبع اذا اتممت القراءة علق 20 ملصق