recent
روايات مكتبة حواء

رواية ورد السيف الفصل الرابع 4

رواية ورد السيف الفصل الرابع 4

 البارت الرابع

ورد صحيت لقيت شبابيك الأوضة كلها مفتوحة
ورد بتأفاف: أنت ي اخ انت فاتح الشبابيك دي كلها ليه اقفل خليني انام
سيف:نوم مين قومي ي ماما الضهر علي اذان
ورد:ضهر مين ي جدع الساعة سبعة اقفل الزفت خليني انام
سيف راح شد من عليها اللحاف
ورد بنرفزة: إيه الغباء دا وبعدين مش بصحي أنا دلوقت اقل حاجة بصحي الساعه احداشر
سيف:هه دا كان زمان واعملي حسابك كل يوم هتصحي بدري كدة زي ما امبارح غيرتي العشا وأنا وافقت بالرغم من أني عامل سيستم معين وأنتي بوظتيه فا أنتي مجبرة انك توافقي ☺️
ورد:يا اخي أنا مني لله بجد
سيف نزل
و ورد نزلت وراه ونفسها تولع فيه نزلت لقيت سيف واقف عند الشباك بيشرب قهوة
ورد:يختي متجوزة عمر ابلكجي ي ناس
سيف:كفاية كلام وروحي افطري
ورد قربت من السفرة:هو فين الفطار دا لمؤاخذة
سيف:ليه الأخت عامية
ورد بضيق: وأنا هفطر لبن شايفني طفلة وبعدين منتا بتشرب قهوه اهوا
سيف: أنا صاحي من بدري وفطرت ودلوقت بشرب القهوة افطرييي
ورد شربت كوباية اللبن
وقربت من سيف بغضب
سيف بخوف: مالك بتقربي ليه
ورد حطت عنيها في عنيه:لو يوم صحيت لقيت نفسك مقتول اعرف أن أنا تمام
سيف بقوة مصطنعة:هه خوفتنيني صحيح متنسيش مرات عمي جاية
ورد: تمام بقلك ما تجيب اقرالك الفنجان
سيف بسخرية: أنتي بتصدقي في الهبل دا
ورد بخبث:يا بني صدقني دا حقيقة يعني عارف قبل ما نتجوز باسبوع كان في واحدة قعدة مع مرات عمي وأنا قعدى معاهم قالتلي هاتي اقرالك الفنجان
بصت شوية وقالت:انت حياتك كلها حلوة وبسيطة بس هتدخلي بعدين علي سواااد
سيف:هه ظريفة طب خدي خلينا نتسلي
ورد بخبث:اممم بص أنت ماشي في حته كلها زرع وشجر كتير
سيف:الله الزرع حاجة كويسة
ورد:اسمع بس وأنت ماشي فرحان أوي فجأة جت قدامك حفرة سودة كبييييراااا هعهعهعه
سيف:هه وأنا لسة هقع منا اتنيلت خلاص
ورد:نينيني دمك سم
عدي وقت وطول الوقت بيتخانقو
ورد طلعت اخدة دش ولبست عباية بيتي جميلة وحطت طرحة بشكل رقيق وميك اب خفيف خالص ونزلت
سيف شفها انبهر من جملها
الباب خبط وكانت هاله وفاطمة
سيف:اهلا اهلا ي مرات عمي
هالة بضيق:هتفضل طول عمرك كدة ي سيف ي ابني إيه مرات عمي دي
ورد: امال حضرتك عايزة واحد جحش آسفة قصدي شاب زي دا يقلك ايه
هالة: إيه دااا لا ذوقك بقي غريب جدا ي سيف علي العموم المفروض يقلي ي طاانط مش مرات عمي
ورد بسهوكة: والله طب اتفضلي ي طاااانط ازيك ياا
فاطمة بضيق:اهلا ي أنا فاطمة☺️
ورد:☺️☺️ تعالو بقي اتفضلو
علي الاكل
هالة:ادي ابن عمك ي فاطمة حببتي
ورد بسهوكة:ولية ي فطوم ي حببتي نتعبك وتدي ابن عمك ما محرقته قصدي مراته قعدة اهي خد ي سوسي الورك دا ي روحي
هالة بصدمة:ورك من امتي ي سيف وانت بتاكل حاجة فيها دهون
ورد بمياصة:من يوم ما اتجوزني ي طااانط وهوب اكلت سيف في بقه
طبعا كل دا وسيف مصدوم من تصرفات ورد بس كان مستمتع جدا
فاطمة بسهوكة:بقلك إيه ي سيف كنت عيزاك في موضوع كدة
ورد بمياصة:طب ما تقولي ي بطوط هو في حد غريب
فاطمة بضيق:لا معلش حاجة خاصة
ورد:اوووكااي خاصة بس كدة كدة سيف مش بيخبي عني حاجة خالص صح ي روحي
سيف:☺️😕
خلص الاكل او خلصت الحرب قعدو في الصالون
هالة: إيه أخبار شغلك ي سيف أنا سمعة ان شركاتك دلوقت هي بس إللي في السوق
سيف كان هيرد
ورد سندة ايديها عليه:ي حياتي وأنت اتريك عمال تقول مش طايق تروح الشركة اتاريه من الحسد أنا لازم ابخرك بقي
هالة وقعت العصير علي فاطمة
هالة:اووه سوري ي حببتي تعالي اشفهالك
ورد:تعالو تعالو اوصلكم الحمام
هالة بضيق:شكرا عرفين طريقه من قبلك
ورد: إيه الست الحربوءة دي🙄😏
بعد شوية
ورد:يااا دنا نسيت الكاتيل كان بيغلي
فاطمة: إيه ي مامي اللي عملتيه دا هروح ازاي أنا كدة
هالة:تروحي إيه وزفت إيه أنتي مش شيفة الجربوعة اللي برة دي عمالة تعمل ايه دا كمان يومين وسيف هيقع في حبها ولا هتكوني في باله وكل اللي خططناله هيروح
فاطمة بضيق:ايوا يعني أنتي جيباني عشان تقوليلي كدة
هالة:غبية هتفضلي طول عمرك زي ابوكي غبية اتسهوكي ي ختي علي سيف زي ما بتعمل واتمايصي وقعدي اتكلمي معاه كدة كيديها
كدة كدة متجوزها عشان ابوه مش عيزينه يحبها
فاطمة: ماشي ي ماما أما نشوف اخرتها
يتبع..... تفتكرو ورد سمعتهم

google-playkhamsatmostaqltradent