اخر الروايات

رواية حارة العاشقين الفصل السادس والعشرون 26 بقلم نهلة زغلول

رواية حارة العاشقين الفصل السادس والعشرون 26 بقلم نهلة زغلول

 حارة العاشقين

♥️ الفصل السادس والعشرين
أكثر فصل لحظاتهم دخول حامد ومصطفى وبعض الرجال
نظر صخر وورد وهما يلهثان إليهم بصدمة
التقط صخر قميصه وضعه علي ورد نهض من مقعده اتجه إليهم خير عايزين ايه
مصطفي انت مش طلقتها
صخر دي مراتي ومحدش يقدر يفرقنا عن بعض ابدا
حامد حتعمل نفسك راجل ادامها
حك صخر ارنبة انفه وصفعه علي وجهه انا راجل غصب عنك
حامد خدوهم زي ماهما كده في الحارة
صخر اللي حيلمسها حقتله اتجه بجسده أمامها
حامد حنزلكم كده انتوا الاتنين في الحارة
صخر ايه حتاخد حقك من النسوان طلعها هي من الموضوع ده وحعملك اللي انت عايزه
حامد لا انا بقي باخد حقي من النسوان اقترب صخر منه عدة خطوات لما تاخد حقك من النسوان تبقي مش راجل ولكمه في وجهه عدة مرات حتي سقط علي الارض
ابتعد مصطفي من الخوف نزل علي الدرج بخطوات سريعة
حامد بتاخدني علي خوانة يامدمن ده انت شغال عندي ملكش لازمة
صخر اقترب منه انا صخر الجبالي وضربه برأسه في جبهته عدة مرات مدد حامد بجسده علي الارض من الركلات والصفعات
رجع مصطفي ومعه بعض الرجال نزلوهم في الحارة وقف صخر أمامها اللي حيقربلها حقتلوا
وقفت ورد تحتمي به من الخوف هجم بعض الرجال علي صخر بعد عدة مقاومات منه
نزل صخر وورد من البيت في قبضة مصطفي وحامد ورجاله
نظر صخر الي لرجاله اسماعيل توفيق اعتذار لهم فهو من تسبب في ضربهم
هز راسه لهما ..سيبها هي ملهاش ذنب
نادي مصطفي علي أهل الحارة التم الجميع حولهم ..جايبهم من بيتهم بالشكل ده
ورد بخوف وهي تحاول أن تداري جسدها بذلك القميص
حامد انا مبمدش ايدي علي النسوان بس حجيبلك اللي يادبك نادي بصوته علي نجوي
صخر بصدمة من وجود نجوي سيبها ياحامد
حامد بسخرية بنت عمي اتبهدلت بسببك اتجوزتها ورمتها جاتلي تستنجد بيا
صخر و رحمة ابويا ماحرحمك وحجيبلها حقها
حامد وانت بقي حتلحقها وانت متربط كده
مصطفي انت ساكتله ليه يامعلم حامد وأشار للرجال بالهجوم عليه هجم بعض الرجال عليه وقع صخر علي الارض
ورد صخر
نظر صخر لها بالم في جسده وخوف عليها تلقي عدة ركلات في جسده وراسه
صرخت ورد عاليا صخر
هجمت نجوي علي ورد صفعتها علي وجهها ركلتها في جسدها من الحقد عليها
وقفت فاطمة في شرفة منزلها تناجي ربها بالمساعدة لورد وصخر
في شرفة غرفة مني
مني يالهوي يالهوي دي ورد بتضرب و رابطين صخر وبيضربوه
سميحة في ايه يامني
مني ورد بتتضرب هي وصخر حنزلها
شهقت سميحة ولطمت علي صدرها يالهوي خديني معاكي
ركضت كلا من مني وسميحة اتجهوا الي ورد
دفعت مني نجوي اوقعتها علي الارض
وضعت مني الشال علي ورد محاولة منها لسترها
نجوي وهي تلهث متدخليش انتي يامني
سميحة حتقربيلها تاني مش حرحمك
نجوي انتي اللي حتقفيلي
وقفت كلا من مني وسميحة في وجه نجوي
اقتربت مني من نجوي خلعت نعلها ضربتها علي وجهها عدة مرات مسكت شعرها شلت سميحة حركتها وقعت منبطحة علي الارض
نجوي بخوف بتضربوني
مني واقتلك كمان لو قربتلها
تركتها سميحة بعد أن بصقت عليها
اتجهت سميحة الي مصطفي كنت فاكراك بني آدم طلعت حيوان كل ده عشان بتحب جوزها وبتكرهك
مصطفي بنظرة ترجي اسمعيني
سميحة أنت مش راجل لما تفرق بين الست وجوزها عامل شبه النسوان
مصطفي بترجي سميحة
سميحة بصفعة قوية علي وجهه قالت بصوت جهوري الشارع ده مفيهوش راجل سايبنهم يتضربوا وواقفين تتفرجوا واولكم ده أشارت علي مصطفى ألقت المحبس في وجهه انا عرفت أنك اتجوزت مديحة عرفي وحملت منك اتصلت بيا عشان تكدني
مصطفي متسبنيش ياسميحة
سميحة ده انت الشيطان يتعلم منك انت استاذ في الخطط انا لما حتجوز حتجوز راجل زي صخر دافع عن مراته حيموت عشانها مبيعملش شبه النسوان زيك تابعت بسخرية وبعدين انا عرفت اللي صخر عملوا فيك تركته وذهبت
مصطفي سميحة
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
وقف معا في المطبخ يقومان بإعداد الطعام
حور انت بتطبخ ماجد الفقي بيطبخ
رفعها ماجد علي الرخامة عايزه ايه
حور غامزة له انت شايفني عايزة ايه
ماجد بدهشة اتغيرتي خالص ياحور
حور للاحسن اكيد
ماجد بابتسامة الاول كنت أحسن
حور مش حناكل بقي
ماجد حناكل
نزلت حور من فوق الرخامة ححضر الاكل
ماجد ماشي
اتصال لماجد من هاتف صخر
ماجد صخر بيتصل بيا
ماجد بابتسامة تسلية أيوة ياصخر لحقت اوحشك
الرجل انا مش صخر المعلم موبايله وقع منه في الخناقة
ماجد خناقة ايه وهو فين
الرجل تعالي ألحقه اتضرب في الحارة هو الست ورد
ماجد انت بتقول ايه ركض سريعاً ترك حور اتجه الي الخارج
خرجت حور من المطبخ سمعت صوت سيارته ماجد ماجد في ايه
أتصل ماجد بكريم ..
كريم وقتك ده فتح الهاتف وهو يتافف
ماجد تعالي علي الحارة اخوك اتضرب هو مراته
كريم ايه خرج من غرفته اتجه الي الخارج
كارين رايح فين الوقت اتاخر
لم يجببها تركها فتح باب الشقة
كارين غبي ومغرور
اتصل ماجد بمراد أجابه
مراد حرد يإكمال بيه حرد علي صحابي قبل ماتاخد التليفون هز كمال راسه
مراد أيوة ياماجد
ماجد صخر اضرب هو ومراته في الحارة كلم شريف وتعالي
مراد انت بتقول ايه
إجتمع الشباب عند صخر في المخبز
إسماعيل من ساعة إللي حصله مابينطقش شيلته انا وتوفيق وجبناه هنا ودخلنا الست ورد بيتها
كريم مين اللي عمل فيه كده
توفيق حامد ومصطفى خرج كريم تبعه ماجد وشريف ومراد
نادي كريم بصوت جهوري علي حامد
خرج حامد من القهوة تحدث بسخرية استاذ كريم خير ايه جاي تاخد حق أخوك اللي اضرب في الحارة اخوك خلاص مبقاش ليه لأزمة انا نهيته اقترب كريم من وجهه وضع يديه علي رقبته كاد أن يختنق اخويا يبقي المعلم صخر الجبالي
حامد بترجي حتموتني
كريم واشرب من دمك كمان اخويا هنته في الحارة ادام النسوان والرجالة
حامد سيب رقبتي ترك كريم رقبته خلع سترته
حامد بخوف حتعمل ايه
كريم حجيبله حقه وركله في بطنه بقدمه وقع علي الأرض
كريم اللي حيلحقوا حيحصله
اجتمع رجال حامد للمساعدة
وقف ماجد وشريف ومراد في وجهه رجاله
وكان ابتدأت المعركة
لاحظ مصطفي أنه سينتهي في تلك المعركة اختبأ بعيدا لكن القدر خباله المفاجأة
تلقي عدة طعنات في بطنه
مسك كريم حامد من ياقته دفعه داخل المخبز
كريم لازم تتادب بس مش مني
حامد بخوف آمال من مين
صخر مني
خرج كريم اغلق الباب عليهم
نظر حامد لصخر بخوف ابتعد عنه أقترب منه الآخر عدة خطوات
بعد لحظات خرج صخر ممسك حامد بيديه ممتلئ بالكدمات كاد أن يقتله ألقاه علي الارض
حامد بخوف سبني يامعلم صخر
نظر صخر الي تلك الشرفة راي ورد عينيها تملئها الدموع ...
يتبع ...

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close