رواية حارة العاشقين الفصل العشرون 20 بقلم نهلة زغلول
حارة العاشقين
الفصل العشرون
بلعت ريقها بصعوبة من قربه رائحة عطره الرجولبة التي تستفز أنوثتها لاحظ إعجابها أراد الضغط علي اعصابها اكتر اقترب منها حتي لم يفرقهما الا أنفاسهما اكمل حديثه خايفة مني ولا عاجبك
اسيل انت وقح
مراد عارف اني وقح مش مستني رأيك فيا اشتمت رائحة النعناع المنعش الخارج من أنفاسه المختلطة بسيجاره ضعفت امامه
اسيل خليني اخرج عشان
مراد هامسا عشان ايه يااسيل والتهم شفاهها الناعمة بشفاهه القاسية ابتعدت عنه جلبها إليها مرة اخري فابتعدت شلت حركاتها بجسده مقارنة بجسدها استسلمت له ضعفت وضعت يديها علي رقبته كاشارة ليكمل مابداه فاقت من لحظاتها ابتعدت عنه صفعته علي وجهه رد لها الصفعة
اسيل ابعد عني انت عايز مني ايه
مراد انتي اللي عايزة وانا اتاكدت دلؤتي
اسيل بدموع قصدك ايه
مراد قصدي انك عايزاني يا اسيل بس انا اللي مش عايزك تركها ثم اتجه الي الخارج
خرجت اسيل خلفه انت اتجننت
مراد اتجننت عشان بقول الحقيقة
اسيل انت مغرور
مراد شكراً.... دخل الي الغرفة مدد بجسده علي الأريكة
اسيل اطلع برة
مراد لا حنام هنا دي اوضتي وبعدين مقولتليش حتباتي هنا ازاي ومامتك قولتلها ايه
اسيل عارفة اني عندي امتحان وحبات في بيت الطلبة
مراد طلعتي مش سهلة بتخططي وبتكذبي
اسيل ملكش دعوة بيا اغلقت الانوار اتجهت الي الفراش جلست وهي تزفر من الغيظ
في منتصف الليل ...
نهضت من الفراش اتجهت عدة خطوات إلي ذلك النائم علي تلك الأريكة جثت علي ركبتيها وضعت أناملها علي صدره مررتها علي عضلات جسده شعرت بقشعرة في جسدها وضعت رأسها علي صدره سمعت دقات قلبه بكرهك بكرهك رفعت راسها اقتربت من شفاهه نظرت إليها بنهم عضت شفتيها اللعنة عليه ذلك الوسيم المثير وضعت أناملها علي شفاهه شعرت برغبة في تقبيله
حاولت تكذيب احساسها لا لا انتي تكرهيه
لا نائم ولم يشعر بشئ التهمت شفاهه بشفاهها تعمقت اكتر في قبلاتها وضعت يديها علي جسده العاري رفعت أصابعها علي خصلات شعره كأنه يشعر بها بادلها القبلات القاسية
ابتعدت وهي تلهث نهض من مقعده حاصرها حاولت الإفلات منه ولكن كل محاولاتها فشلت
اسيل أيوة بحبك
رفع مراد وجهها اليه اخيرا
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
كارين عايزة اتعرف علي اهلك ياكريم
كريم بدهشة ليه
كارين عشان لازم ده يحصل
كريم بابتسامة حيحصل مالك ياكارين
كارين ابدا بس عشان مبطلة بقالي فترة تعبانة اوي
كريم انا جنبك وحتعدي وحتبقي كويسة
كارين جسمي كله بيوجعني ياكريم
كريم ايه رايك حنسيكي كل ده
كارين ازاي
مسك كريم يديها كده وقفز في الماء
كارين كريم انت بتهرج المياة ثلج
كريم حاسة بأية
كارين بضحكة عالية حاسة اني مبسوطة اوي
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
نورهان مين البت دي ياامجد شكلها مش لائق عليه خالص
امجد استني بس حقلبلك الليلة
جلست علي الأريكة بجانبها ماجد وهي تشعر بالتوتر الشديد اقترب منها أمجد انا شوفتك حضرتك فين قبل كده
ماجد حور متعرفكش اول مرة تشوفك ياامجد
امجد انا متاكد اني شوفتك قبل كده بس فين اه في إشارة المرور كنتي بتبيعي ورد وكمان كان في كشك شاي عمتيلي شاي انا لا يمكن انسي ابدا
دمعت عينيها من الخجل نظرت الي الأسفل من نظرات والجميع لها ... حاول ماجد حفظ ماتبقي من كرامة زوجته نهض من مقعده برة
أمجد انت بتطردني ياماجد
ماجد برة برة بقولك دفعه الي الخارج
نورهان انت اتجننت ياماجد بتطردنا عشان دي
ماجد حور تبقي مراتي الله يجرحها بكلمة اقتله كله برة
نورهان حتندم ياماجد
خرج الجميع أغلق الباب خلفهم
حور انا انا آسفة معملتش حاجة صدقني تركته اتجهت الي الحديقة تبعها راها غارقة في دموعها وضع عليها سترته
حور انا آسفة فضحتك ادام صحابك فعلا شكلي مش لايق عليك كنت سريحة في إشارة المرور بتبيع ورد غير كده طفلة متجوز طفلة نظرت بعينيها الي تلك الأرجوحة تابعت كلماتها وهي تنظر الي الأرجوحة انا مش لايقة عليك
ماجد تروحي الملاهي ياحور
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
صخر جدعة ياورد ربتيها
فاطمة ربنا بسترك ياورد زي ماسترتينا
ورد انا عملت واجبي ياحاجة فاطمة
فاطمة منك لله يامديحة هربت راحت فين
ورد انا حدخل اريح شوية
فاطمة روحي ريحي حقك
اتجهت الي غرفتها تبعها صخر
صخر عاملالي نفسك فتوة ياورد
ورد المهم عندي اسمكم ميتهزش
فاطمة في واحدة عايزاكي ياورد بتقول امك تعبانة
ورد يالهوي امي اتجهت الي الخارج......
يتبع ...