اخر الروايات

رواية حارة العاشقين الفصل التاسع عشر 19 بقلم نهلة زغلول

رواية حارة العاشقين الفصل التاسع عشر 19 بقلم نهلة زغلول

حارة العاشقين

♥️ الفصل التاسع عشر
كريم مبسوطة
كارين اوي مبسوطة اوي أخيرا بقينا مع بعض
كريم عايز اخرج
كارين حتروح فين
كريم حنركب مركب في البحر وحنصطاد سمك
كارين بابتسامة انت غيرت من مازن ياكريم
كريم بخجل بصراحة اه كنت حتجنن
كارين المهم انا بحب مين وقلبي عند مين عندك انت بحبك
كريم طول عمري حبك من زمان
كارين من امتي ياكريم
كريم من يوم ما سافرت قلبي راح عندك عندك ياكارين فاكرة الشاب اللي كان بيكلمك علي الفيسبوك
كارين اتقطعت أخباره
كريم كنت أنا ياكارين كنت عايز اطمن عليكي باي شكل
كارين بصدمة انت كنت بتخدعني دفعته ثم نهضت من الفراش وهي تزفر اخدت ملابسها ارتدتها
كريم اسمعيني بس ياكارين
كارين أنا حاسة اني مفضوحة ادامك متعرية
كريم عمري ماحفضحك ياكارين انا جوزك وسترك
كارين انت ليه مصمم تهني طول الوقت ببقي مفضوحة صغيرة
كريم انت عمرك ماكنتي صغيرة ياكارين انا بحبك ممكن اكون خدعتك وعرفت كل حاجة عنك بس حبيتك ياكارين حبيتك
دمعت عيني كارين أنا بحبك ياكريم متسبنيش من غيرك حضيع انت الأمان بالنسبالي
كريم اهدي ياكارين تعالي استسلمت كارين له ولاحضانة
كريم مش حتخرجي
كارين حخرج حجهز نفسي
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ماجد مالك ياحور
حور انا اسفة ياماجد آسفة انا مش فاهمة انت عايز ايه انا اول مرة حد يلمسني ياماجد بس حاسة اني مبسوطة عرفت يعني ايه أنوثة بحب لمستك ليا ياماجد بستناها بشعر بانوثتي معاك حاسة اني مش طفلة عرفت يعني ايه حب قلبي بيدق ليك كل ماشوفك حاسة اني ضعيفة ادامك وقوية بيك
ماجد اهدي ياحور اهدي انا عذرك وعارف ومقدر النهاردة رأس السنة كمان صحابي جاين يباركولنا وكمان حسيبك وحروح شغلي بكرة حصور فيلم جديد
حور حتسبني
ماجد لازم تاخدي علي كده وبعدين انت قوية والمفروض بقيتي زوجة
حور بخجل زوجة
نهض ماجد من الفراش اتجه الي الخزانة أيوة ياحور زوجة تعالي جايبلك هدية عايزك تلبسي وتجهزي نفسك عشان حنسهر
حور بس انا
ماجد متخافيش ولا تتكسفي محدش يقدر يعملك حاجة وانا موجود
حور انا مش حعرف اتصرف حفضحك
ماجد انت ست البيت وهما ضيوف عندك ياحور
حور بابتسامة اطمئنت لكلماته أوعدك حشرفك
ماجد عارف ومتأكد اقترب منها قبلها بحنان
حور ايه ده هي دي البوسة
ماجد امال ازاي
حور البوسة كده والتهمت شفاهه بعشق بادلها القبلات فصل قبلته ارتعاشها بين يديه
ماجد لو مش عايزة اقربلك خلاص ياحور
حور ابدا ياماجد بس انا مش فاهمة حاجة ياماجد مكنش عندي حد يفهمني حاجة ياماجد خايفة اتعبك وتزهق مني انت لحد دلؤتي كل ماتلمسني بتخاف تكمل لاني مش فاهمة انا حاسة بيك بس مش فاهمة صدقني
ماجد اهدي ياحور الموضوع مش محتاج كل ده حستحملك لاني بحبك
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
مديحة ابعدو عني انتوا عايزين مني ايه
اتت ام محمد الداية نظرت الي مديحة بصدمة
ام محمد ست مديحة بتعملي ايه هنا
شكرية مديحة مرات ابني سلامة
سلامة بعدم فهم أيوة مراتي مراتي مراتي
شكرية البت دي حامل عايزاكي تتأكدي
ياأم محمد
ام محمد حامل إزاي هي مش لسة متجوزة ابنك الليلة
شكرية اسمعي الكلام احسنلك ياأم محمد لو طلعت حامل حتبقي فضيحة ليهم حاخد منهم اللي انا عايزاه
بعد الكشف علي مديحة...
ام محمد الست مديحة حامل ياشكرية
شكرية يلهوي يالهوي بدأت في الصراخ والنواح خرجت خارج المنزل تسب وتلعن في عائلة الجبالي
ام محمد حرام عليكي استري عليها
شكرية اسكتي دول ضحكوا علي أبني عشان غلبان تركتها ام محمد ثم اتجهت إلى الخارج
شكرية ضحكتوا علي أبني انزلي ياحاجة فاطمة بنتك طلعت حامل تابعت باستهزاء هي دي التربية اللي ربتهالها
في منزل الجبالي..
فاطمة اتفضحنا ياصخر خلاص الحارة كلها حتتكلم علينا
ورد الولية دي لازم تتربي
فاطمة رايحة فين ياورد انتي حامل
ورد فاكرة نفسها مين عشان تشتم عيلة الجبالي
صخر عايزك تربيها ياورد
هزت ورد راسها ثم اتجهت الي الخارج نزلت علي الدرج بخطوات سريعة تقدمت منها عدة خطوات صفعتها علي وجهها
شكرية انتي بتدربيني ياورد تلقت صفعه أخري
ورد واقطعلك لسانك كمان لما تجيبي اسم الجبالي علي لسانك مسكت شعرها وقعت علي الارض هجمت عليها بين الصفعات في وجهها وبين الركلات في جسدها
التم أهل الحارة لمشاهدة مايحدث
ورد اللي حيحوش حيحصلها
استغلت مديحة انشغال الجميع فرت هاربة بعد أن هربتها ام محمد الداية
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
شريف اخيرا وافقوا انهم ينزلوا في القصر
نورا حيبقي بيت طلبة ياشريف حلمي حيتحقق اخيرا عشان سمر الله يرحمها
شريف حنسمي باسمها يانورا اختك ماتت بس حتفضل معانا مش حننساها يانورا
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
وقف في منتصف المنزل عاري الصدر خرجت من الغرفة شهقت من منظره
مراد ايه مكنتش أعرف أني بخوف تركته اسيل ثم اتجهت الي غرفتها ركض وراءها وقف في منتصف الغرفة
اسيل اطلع برة و ابعد عني احسنلك
مراد ولو مبعدتش حتعملي ايه
اسيل ابعد عني بقولك
مراد الاوضة دي بتاعتي ومفيش اوضة غيرها حنام فين في الصالة يرضيكي ابرد
اسيل البس حاجة من فضلك
مراد لا في بيتي وبراحتي ايه معجبة بيا ثم اقترب منها حاصرها
اسيل ابعد من فضلك وقف في طريقها رايحة فين
اسيل عندي مذاكرة
مراد حلو نذاكر مع بعض عندنا امتحان بكرة
اسيل هو انت نافع أساسا
مراد بخبث غامزا لها طيب متعلميني
بلعت ريقها بصعوبة من قربه رائحته الرجولبة التي تستفز أنوثتها
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
في مركب في منتصف البحر نظرت الي الألعاب النارية بفرحة كالاطفال
كارين الجو برد اوي ياكريم
خلع سترته وضعها عليها
كارين بنظرات عشق من قربه بحبك اوي
كريم احنا كل شوية نروح القسم بسببك حيقبضوا علينا فعل فاضح
كارين حقول جوزي فيها ايه
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
بعد ان خرجت بذلك الرداء الذي يبرز جمالها ومفاتنها نظرت الي الجميع بتوتر مسك يديها يطمئنها تعالي ياحور ...
يتبع ...

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close