اخر الروايات

رواية احببت مغرور الفصل الثامن عشر 18

رواية احببت مغرور الفصل الثامن عشر 18

حلقه 18

من احببت مغرور 😍😍

احمد : بتحبها
حازم : هي مين
احمد :هتستعبط انت عارف انا اقصد مين
حازم بتنهيده عميقه بعد سكوت :ايوه بحبها مش عارفه امتي ولا ازاي بس بحبها بس والله العظيم مش قيالها حاجه خالص بس انا اتعصبت لما لقتها وقفه مع مروان ده صايع وقليل الادب
احمد : ممممم طيب بص انا هحكيلك ع حاجه وهتفق معاك ع اتفاق هتكون قده هديك هديه وهو جواز ندي منك وحكله احمد علي انه كان متجوز وعلي ان فريده عرفت وعلي خطه الي عمله هو وايمان
حازم بعصبيه :نعم يا روح امك انت عايزني اعمل كده لا طبعا
احمد بهدوء : احترم نفسك ياحيوان عايز تعمل اعمل مش عايز عنك ما عملت بس خسرت هديتي
حازم بهدوء :ده مفيهوش ضرار ع فريده
احمد :يابني انت متخلف حد هياذي مراته
حازم:طيب خلاص deal

عند فريده كانت لسه قايمه من النوم وكانت لوحدها في الاوضه وبتعيط فجاه ندي خبطت ودخلت لقيت فريده بتعيط
ندي بخضه : فريده مالك في حاجه وجعاكي اندهالك احمد طبعا فريده في حاله شبه فقدان بالوعي بتعيط وبس وندي جريت
ندي :تعالي الحقيني يا احمد
احمد بخضه :في ايه
ندي :فريده فوق بتعيط بشكل غريب
احمد جري بسرعه وحازم وراه وطلعواعند فريده
احمد :جري ع فريده
فريده بدون وعي ارتمت في حضنه احمد مسح ع شعرها وفجاه لقي سكون تام من فريده بص لقها مغمي عليها فقال بحازم : العربيه بسرعه وحازم نزل بسرعه
وانت يا ندي اندهي ماما تلبسها
ندي :مانا نايمه يا احمد
احمد :طب بصي تعالي سعديني مهو مينفعش تروح كده عند الدكتور
ندي :طيب ماحنا نكلم الدكتور وهو يجي
احمد :مااااشي بس بسرعه
ولبسها احمد الطرحه والدكتور جه فحصها كويس
احمد :ها يا دكتور هي مالها
الدكتور :في ضغط نفسي كبير عليها وتعب نفسي في حد شكله مات عندها غالي او حد وجعها اصل ده مش من فراغ
احمد بتنهيده :معلش يا دكتور هي انشاء الله هتبقي كويسه امتي
الدكتور :بكره الصبح انشاء الله
احمد :انشاء الله
الدكتور :بس انا بشبه عليك زي ما كون شوفتك في التلفزيون
احمد بابتسامه :انا لعيب كره يا دكتور في النادي الزمالك
الدكتور:😒طيب سلام
احمد باستغراب :مع السلامه
ورجع تاني لفريده لقها في حضن ندي ونايمه
احمد :هي عامله ايه دلوقت
ندي نايمتها ع مخده وقامت طفيت النور وقفلت الباب
ندي :هي كويسه بس الصبح هتبقي احسن هو ايه الي حصل لكل ده
احمد بتوتر :اتخنقنا انا وهي وانا صوتي عالي عن اللازم فهمي زعلت وع حال ده من الصبح
ندي بشك :ممممم طيب انا دخله انااااام
احمد :طيب هو صح فين لميس واسر
ندي :لميس زمانها جايا واسر بايت عند جدته مامت بابه وهيجي الصبح
احمد :طيب وعمرو ونيره
ندي : نيره عند الدكتور وكانت بتعمل شوبينج عشان تجيب لبس للبيبي وزمانها جايا وعمرو معها
احمد :طيب انا هعقد استنهم ما تعقدي معايا
ندي : لا انا عايزه انام 😠
احمد :روحي اتخمدي روحي 😁
نزل احمد لقي حازم لسه جاي من بره
احمد :كنت فين يالا
حازم :كنت بجيب العلاج لفريده وبكلم بابا وماما عشان راحه الشاليه الي في سخنه
احمد :طيب
حازم :انا هدخل انام عندي بكره جامعه
احمد :غوررررر
حازم :ميرسي
عند فريده :قامت من النوم وافتكرت الي حصل امبارح وبعد كده اتصلت بشخص
الشخص :ديدا وحشتني
فريده :وانت كمان يا حبيبي انا تعبانه اوووي
الشخص بخضه :مالك يا ديدا
فريده :محتجاك جمبي
الشخص :طيب تعالي
فريده :هجيلك ع الصبح هبقي عندك
الشخص :وانا هستناكي
وقفلت معه فريده وقامت لبست وحضرت الشنطه وخرجت من الاوضه ودخلت المطبخ وفتحت الباب الخلفي للفيلا وخرجت
وركبت تاكس
فريده :السوبرجيت لو سمحت
السواق :.........
فريده بعد نص ساعه :هو حضرتك موديني فين نازلني هنا بقولك وجت تفتحةالباب قفلها الباب ورش ع وشها اسبريه

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close