رواية احببت مغرور الفصل التاسع عشر 19
حلقه ال19
من احببت مغرورفريده فاقت مصدعه جامد ولقيت نفسها في اوضه مقطوعه من النور وايمان جمبها مرميه
فريده :ااااه يا راسي انا فين اه
وبعد كده بصيت لايمان :ايمان فوفي يا ايمان
ايمان فاقت وكحت جامد عشان تلفت نظر حازم واحمد الي بره
فريده : احنا فين
ايمان بتمثيل :معرفش انا خايفه اوووي
فريده بحنيه :متخفيش انشاء الله ربنا معانا
وفجاه دخلوا اتنين بيمثلوا انهم عصببه وانتوا عرفين طبعا هما مين احمد وحازم ايوه هما
بس طبعا في ستره ما بين العصبه وفريده وايمان
احمد بصوت خشن جدا : انتو عارفين انتو هنا ليه
فريده بخوف :لا حضرتك
احمد : انتو هتعقظوا هنا لحد فرحي
فريده :طيب حضرتك هتتجوز احنا مالنا
احمد :مانا هتجوز حد فيكوا
فريده :ايه الي بتقوله ده انت اهبل
ايمان :فريده متتعصبيش ده ممكن يموتنا
احمد بخشونه :احترمي نفسك
فريده :طيب حضرتك عايزه ايه دلوقت
احمد :اتجوزك يا قطه
فريده : انت حيوان ع زمه راجل
احمد : راجل وهو الراجل ده يسيبك خارجه في الوقت ده
فريده اتعصبت :ده رجل غصب عنك وارجل من 100 واحد زيك
احمد بفرحه داخليه : انا ميهمنيش الكلام ده انا هتجوزك يعني هتجوزك
فريده بتحدي :مش هيحصل
احمد :هقتلك
فريده :اقتلني براحتك
احمد :انا خارج اجيب المزون واجيلك
وشويه وحازم جه بس كان لبس نقاب ومش باين غير عنيه ودخل خبط ايمان ع راسه بس براحه طبعا وشلها
فريده بصريخ :ايمااااااان
سبها يا حيوان
حازم تجاهلها ومشي
فريده بعيط :يارب انا خايفه اووووي خليك جمبي
احمد :جهزتي نفسك يا عروسه
فريده بصريخ :قولتلك مش هيحصل مش هيحصل
احمد :لا هيحصل غصب عنك
وراح خرج لبس نقاب ومسك فريده وحطلها طرحه سوداء ع عينها
وخرجوا
اطلعي نامي في الاوضه الي فوق وحسك عنيك تتكلمي مع حد
فريده سؤحت في صوت ولقت نفسها بتقول احمد
احمد :احمد مين يا بت انتي
فريده بعياط :ارجوك سبنا نمشي انا وصحبتي
فريده طلعت فوق وكلمت احمد اول واحد بصوت واطي
احمد ابتسم وفرح اوووي تحت وعمل نفسه نايم
فريده بعياط :احمد الحقني
احمد بتمثيل الخضه :مالك يا فريده
فريده بعياط :انا ممخطوفه
احمد بتمثيل الصدمه :ايه طيب انتي فين
فريده :معرفش قفل هشغل gps وهقولك
احمد :طيب بسرعه
شويه وفريده كلمته :احمد انا قرب من المذرعه الي بعد ال3 فيلل من الفيلا بتعتنا في كوخ من المزرعه الي بره وفي بيت كبير
احمد :طيل متخفيش انا جي حالا
فريده فضلت تدعي ربها ان احمد يجلها ويلحقها
احمد تحت :بص يا حازم اطلع اقفل الباب عليها وانت زي ما قولتلك هتضربني بالنار
حازم بتوتر :والله انا خايف
احمد :متخفش انا مأمن نفسي وانتي يا ايمان اول ما اصرب بالنار تطلعي تفتحي الباب وبعد كده تطلبي الاسعاف وتفهمي المستشفي علي قولتلك عليه
حازم طلع قفل الباب
فريده حسيت بقفل الباب فضلت تخبط جامد وتعيط وهديت لما سمعت صوت احمد بتكلم مع حد من العصابه
احمد بصوت عالي :فين مراتي
حازم بخشونه :مراتك في الحفظ والصون بس بقي تقدر تقول مراتك اصلها هتبقي مراتي بعد موتك
يلا يا جاسر خلص عليه
ملوحظه بس مفيش جاسر والكلام ده حازم كل ده بيمثل وفعلا ضرب حازم احمد بالنار بس نشن صح
فريده صرخت جامد في اللحظه دي قامت ايمان فتحت الباب وجريت وفريده فتحت الباب ونزلت لقيت احمد غرقان في دمه ولقيت حازم
حازم : ايه ده ايه الي حصل
فريده بعياط : الحقه يا حازم هيموت
حازم : حاضر هطلب الاسعاف بسرعه
وجت طبعا الاسعاف وفريده ركبت مع احمد وكل ده واحمد صاحي
فريده : احمد قوم عشان خاطري والله انا مسمحك ع اي حاجه انت عملتها احمد قوم هشان خاطري انا بحبك اووووي وهفضل احبك طول عمري
وطبعا احمد سامع وهيموت من الفرحه
ووصلوا قدام المستشفي
اه صح وايمان فاقت ومعهم عشان بس متهوش مني نكمل
ووصلوا المستشفي وايمان خدت فريده في حضنهى وحازم راح مع احمد
حازم موجه كلامه للمرضه : لو سمحت استني
الممرضه : وقفت السرير
حازم : احمد انت يلا قوم
احمد قام والممرضه مصدومه
احمد موجه كلامه للمرضه بصي اعملى الي هقولك عليه وهديكي الف جنيه
الممرضه ايه لا طبعا مينفعش حضرتك دي مستشفي محترمه
احمد بص لحازم
احمد : الف و300 كويس
الممرضه بفرحه : انت تومر
احمد بسخريه : واضح انها محترمه وكل الي فيها محترمين
المهم هتطلعي تقولي لمرضي ان للاسف عملنا كل الي في ايدنا بس للاسف ........ مات
خرجت فعلا الممرضه وقالت كده لفريده
فريده ....