رواية احببت مغرور الفصل السادس عشر 16
لقه السادسه عشر
من احببت مغروراخر حاجه وقفنا عندها لما فريده قطعت النفس طبعا احمد كلم الاسعاف بسرعه وجم علطول وخدو فريده
ودخلوها العمليات وقالو ان لازم احمد كمان يدخل العمليات بس احمد رفض وبشده وفضل يدهي ان ربنا ينجيها وبعد وقت قصير خرج الدكتور من العمليات
الدكتور : كابتن احمد
احمد: ها يا دكتور اخبارها ايه
الدكتور : هي الحاله كويسه جدا الحمد الله ربنا كتبلها عمر جديد بس للاسف عايزين دم ومش لاقين فصيلته
احمد بلهفه : هي فصيلته ايه
الدكتور :aB
احمد بفرحه :انا aB يا دكتور
الدكتور :طيب يلا تعالي معايا بسرعه
واتبرع احمد بالدم وفريده عدت بالسلامه وبقيت كويسه
ونزلت اوضه عاديه بعد ما كانت في الرعايه
احمد دخل : الف سلامه عليكي كنت هموت عليكي
فريده بابتسامه : ربنا يخليك ليا
احمد بزهول : ده بجد
فريده بخجل : هو ايه ده
احمد : فريده انا بجد مسمحاني
فريده: ايوه يا احمد مسمحاك ومش زعلانه منك وهنا دخل الدكتور
الدكتور : عامله ايه دلوقتي ييا انسه فريده
احمد : نعم يا اخويا
فؤيده كويسه يا دكتور الحمد الله ان ربنا كتبلي عمر جديد
الدكتور : طبعا الحمد الله انتي هاخرجي بكره انشاء الله
فريده :طيب الحمد الله
ودكتور خرج
احمد باحراج : فريده هو انت انسه ازاي يعني هو اصل هو قال
فريده :ايوه يا احمد انسه
احزد بعصبيت : وسيباني كل ده في عذاب بسببك وفي الاخر انسه
فريده بهدوء : احمد وطي صوتك انا لما قولتلك امبارح مسمحاك كان مني لنفسي لكن النهارده لما فوقت اول حاجه خليت الدكتوره تشوف انسه ولا مدام لاني كنت شكه كنت حاسه انه لا في كل مره كنت بحس كده
احمد : طيب والدم الي ملي الملايه
فريده : معرفش بس ممكن انت كنت متعور عشان كده لقيت دم
احمد سرح وافتكر ان فعلا كان متعور
احمد بفرح : انا بجد فرحان اوووووي وانا عمر ما هعمل كده تاني ولا هغصبك ع حاجه تاني يا قمري
فريده : بص يا احمد انا كلمت حازم وخكتله عن الحادثه وقولتله يجي يخدني وهو زمانه جاي روح انت الماتش وانا هشجعك من هنا وانشاء الله هنكسب الماتش اتاجل كتير عشانك فكفايه كده
احمد بعصبيه : لا طبعا مش هسييك
فريده بهدوء : وقعد جمبي هنعمل ايه لا انا منها هفرح انك كسبت ولا انت منها هتلعب روح والعي عشان تفرحني
احمد : ماشي يا حبيبتي طيب هو هيجي اماي وهنا خبط خازم
احمد: يارتنا جبنا سيرت 100 جنيه
حازم وهو يبوس فريده من راسه : عامله ايه يا حبيبتي كويسه
فريده : الحمد الله يا حبيبي انا تمام اخبار رعد ايه
احمد : الحمد الله ههههههه بيبوسك
احمد بعصبيه :ماتحترم نفسك يا بني ادم
حازم بزهول : انت بتغير من كلب هههههههه يالهوي الحب ولع في الذره حالتك ميأوس منها
احمد : انا الي هقوم اولع فيك
حازم وفريده : هههههههههه
فريده : يلا يا احمد بقي اعمل زي ما قولتلك عشان تفرحني
احمد : ماشي يا حبيبتي هتوحشني
فريده : انت اكتر مع الف سلامه تروح وترجعلنا بالسلامه
احمد : ربنا يخليكي ليا سلام
وسافر احمد وفريده رجعت مهع حازم البيت
ويوم الماتش عملوا اصناف حلويات كتيره وفشار كمان وقعدوا يتفرجوا
ونبداء المباره برعايه بيبيسي
وبرعايه بنك مصر
ونبداء الان المباره بناادي الاهلي وايضاء الزمالك وحضرتكوا شايفين جمهور الاهلي كتير وجمهور الزمالك ايضا
وتبداء المباره يلا باسم مرسي يدي الكره لاكابتن احمد كابتن احمد يحذي عليها يجري بيها جون جون جووووووون اللهىعليك يا ابني في اول دقيقه من المباره 1-0 للزمالك الله عليك
كل العيله : جوووووووووون ايوه بقي يا احمد اطلع بقي يا احمد انزل بقي يا احمد
وتستمر المباره غالي يشوط الكره صدها جنش للاسف معلش يا غالي تتعوض يا غالي
وهنا ياخد اكابتن احمد الكره من رمضان ويجري بيها وحون جون جوووووون تاني هدف يا بني الله عليك يا حبيبي 2-0 لازمالك الله عليك وهنا ينتهي الشوط الاول بنتيجه رائعه صالح نادي الزمالك
فريده كانت بتنطات وهي بتقول الفلينه البيضه بخطين حمر انا هفضل احبها طول العمر الله عليك يا احمد
وكلهم كانوا فرحنين لفرحه فريده واحمد الي شايفين ابتسمته نورت الشاشه
ويبداء الشوط التاني
ويلعب العيبه كلهم كويس والاهلي يدخل هبدف واحد لا غيره واحمد دخل هدف وكان النتيجه3-1 للزمالك مبروك عليكوا السوبر انتهي المباره بفرحه رائعه
فريدهكانة فرحانه جدا وكان نفسهاتشوف احمد في الوقت ي بس طبها كلمته وهو فرح انه فرحها وهما الاتينين فرحنين رجع احمد بعد يومين من المباره وكان عامل لفريده مفاجاه بس هي فجاته اكتر الصراحه
احمد : وحشتني
فريده : شكرا
احمد : مالك يا فريده
فريده : طلقني
احمد : ايه