اخر الروايات

رواية احببت مغرور الفصل الخامس عشر 15

رواية احببت مغرور الفصل الخامس عشر 15

حلقه الخامسه عشر من


احببت مغرور 😍😍
اخر حاجه وقفنا عندها لما حازم دخل ومجرد ما ندي شوفته صوتت يا تري ليه يلا مشوف حلقتنا الجديده والطويله ايضا 😂😂

حازم: السلاموووو عليكوووووو
ندي :وعليك عاااااااا عاااا الحقوني
حازم : ايه يا بت في ايه بتصرخي كده ليه
ندي : ايه الي انت مسكه في ايدك ده
حازم: انتي بتصرخي من حته كلب وكأن مسكك جن ده انا اتخضيت والله وعلعموم رعد وفي ومبيعوضش وهيعيش معانا هنا
ندي : ده عند امك
حازم د بزهول : نعمممم
ندي ادركت اسلوبه في الحوار : اسفه يا حازم مقصدش بس انا اتعصبت احمد هو اه عسول وكيوت وابيض بس انا عندي فوبيا فابعد عديد ولا رعد ده
حازم : عديد هههه ظريفه اسمه رعد يا كتخلفه وياريت تعمليه كويس
ندي : اعمله كويس وبتشتمني عشانه انت اهبل ياض وجه ع صوتهم احمد
احمد
بص لندي بصه بمعني ايه الي موقفك مع حازم
احمد بصوت رخيم : وقفه هنا ليه يا انسه ندي
حازم بارتباك : ده انا هي اصلا رعد اااه صح انا جيت كلب زسمت رعد واول ما دخلت لقتها بتصرخ
احمد بابتسامه جانبيه : اه حلو اوي بس ندي عندها فوبيا بس هو جميل عشان كده ندي صرخت
ثم اكمل بشك بس ثانيه هنا انا كمان عرفت من فريده انك بتكره الكلب وبذلت الي صغيرين والي لونهم ابيض وريح تجيبوا مش غريبه دي
حازم بارتباك : ها اصل اصل
ندي حسيت انو كش هايز يتكلام قدمها فتحنحت في حراج واستاذن ومشيت
احمد : كنيس ان ندي طلعت عشان نبقي براحتنا ها جيب الكلب لمين
حازم : للموزه بتعتي
احمد بندهش : موزه انت يلا ليك في الكلام الزفت ده تمشي مع مزز وجو العك ده
حازم بزهول : يا عم انت رحت فين بس استهدي بالله وصلي علي نبي انا جيبه لديده
احمد بغيره : وانت ازاي تقول ع اختك مزه يا حيوان انت
حازم بغيط : انت قولت اختك يعني براحتي محسسني اني قولت ع ندي مثلا
احمد بعصببه شديده : نعم يا اخويا تقول ع مين
حازم بضحك : بهزار معاك مالك كده بس هههههه
احمد بهدوء : المهم جايب الكلب ده لفريده ليه في مناسبه
حازم بتلقائيه في الكلام : لا بس هي من يومين شافته في محل وكانت نفسها فيه اصل زي بتاع حسام اخونا الله يرحمه وقالتلي اسميه مفس الاسم
احمد بزهول : ها قولت ايه حسام اخوك والله يرحمه طب ازاي
حازم بشك : ايه يا احمد هو انا عكيت حاجه ولا ايه
احمد فاق سريعا : ها لالا مفيش حاجه
حازم ماشي انا طلع اديه لديدا زمنها صحيت
ومشي خطوتين
احمد : حازم
حازم التفت اليه : نعم
واقترب من احمد
احمد بتفكير : عايز خدمه يا صحبي
حازم : رقبتي سداده خير
احمد : بص هات رعد اناالي هديه لفريده وانا الي هقولها اني جيبه وانت خد حقه وكاني انا الي جبتهولهة
حازم برفع حاجب : نعم يا اخويا لا طبعا
احمد : طيب لو قولتلك عشان ابو حميد حبيبيك
حازم برفض تام : قولت لا
احمد بخبث : طيب لو قولتلك الاتفاق ده مقابل خروجه مع ندي
حازم بزهول : ها بجد ونبي
احمد : خلاص يا احمد شكاك عايز فعلا تدهوله مش مهم بقي يلا طريق صحرواي وجاء ليمشي
امسك حازم بيه
حازم : لالالالا تعالي بس انت رايح فين خد رعد انا رايح لندي ابلغه هنروح دريم بارك ها بقي وباسه
احمد بضحك : مجنون ويارب يكون الي في بالي صح حازم جدع وراجل وامين ع اي امانه
وبص لرعد اهو انت بقي الي ممكن تصلح الي انا عملته
وطلع خبط ع فريده بس كان مخبي رعد في صندوق وحطه في شنطه هدايه
فريده كانت بتقراء الورد اليومي بتعها وبتدعي لنيره ولاحمد بانو يهديه ويبطل عصبيته وبكل من حولها وقطع قراتها في الورد خبط احمد ع باب وفريده اعتقدت انه حازم
فريده بهدوء : ادخل يا زومه
احمد وهو يدخل : ينفع احمد
فريده : افندم في حاجه
احمد : اه امسكي دي عن اذنك ونزل
فريده بصت لاحمد الي نزل بستغراب وبصيت
وبصيت ع شنطه فتحتها لقيت الكلب اتصدمت وفرحت وفضلت تنطت واحمد فتح الباب هما راحت جريت عليه وحضنته فريده : شكرا يا احمد ربنا يخليك ليا الهديه تحفه
احمد اتفجاه جدا من حضنها بس شدها ليه اكتر : ويخليكي ليا يا احلي ينوته في الدنيا
فريده استوعبت الي عملته وقالت بارتباك :انا اسفه اصل يعني انا اتفاجت اقصد فرحت يعني اصل
احمد بضحك : هههههه في ايه يا ديدا حد يتكسف ولا يارتبك لما يحضن جوزه حبيبيه
فريده ابنسمت وسكنت وقالت : احمد اطلع برا
احمد بزهول: ها طيب ماشي هطلع اكلم الكابتن وادرب اه وهنسافر بليل علشان ماتش الاهلي والزمالك ثم اكمل باسي : بس لو مش عايزه تيجي معايا خلاص
فريده بسرعه : لا هاجي معاك
احمد بفرحه: بجد
فريده : ايوه والله
احمد : ماشي يا احلي ديدا حصلتلي في حياتي
فريده ابتسمت واحمد خرج
فريده بصت ع الارض لقيت ظرف فتحته لقيت مكتوب
عارفه انك زعلانه مني وموجعه مني كمان بس والله كان غصب عني انا عمري ما عملت حاجه لبنت غصب عنها او حتي بيراضها بس انتي مراتي بس انا معرفش ازاي
كده ازاي وجعت اقرب حد ليا في حياتي بصي يا فريده انا شفت في حياتي كتير شوفت وجع كتير اووووي وده الي خليني اوجع غصب عني انا بحبك اوووي يا فريده عشان كده لما حضنتيه انا اتعميت والله العظيم
اتمني انك تسمحيني يا حب حياتي
بحبك يا ديدا
الكلب اسمه رعد
فريده قرات الظرف وغصب عنها عيطت وقالت في صوت واطي اسامحك عليا وانا مش متاكده اصلا وبصيت للكلب وحشتني اوووي يا حسام وحشني القاعد معاك وسطينا بس اهم حاجه انك في الدنيا
وحطيت الكلب ودخلت تستحمهاوجهزت نفسها واحمد كلم المدري وقال انه هيسافر كمان ساعه ونزلو هما الاتنين تحت يسلمو علي عيله قبل ما يمشوا
ابو فريده وهو بيسلم عليها : انتي لحقتي كده ولا حتي قعدي معايا
فريده : معلش علشان شغل احمد ومينفعش اسيبه لوحده مش انت بردو الس معلمني كده يا كابتن
مامتها : طبعا يا حبيبتي بس انتي بتوحشينا
احمد : طب وانا يعني كده اه يا قلبي
مامت فريده : ههههه وانت كمان يا حبيبي
مامت احمد لقريده : ربنا يساعدكوا يارب خالي بالكو من بعض وانت يا فريده شجعي احمد
فريده : من عنيا يا طنط بدل ما هو هيلعب في twm الزمالك ييقي عنيا
كلهم بزهول : ايه
احمد وفريده بستغراب في صوت واحد : في ايه
ندي : انتي زمالكويه زي احمد ده انا افتكرتك اهلاويهة
فريده : لا انا زمالكويه اصيله
حازم : يا شيخه اننيلي
احمد بعصبيه : مين دي الي تتنيل يلا
حازم : ههههه ولاحاجه يا ابو نسب

حازم بخوف : ها لالا ولاكش لحد يا ابو نسب
كلهم : ههههههههههه
وفي الاخر ودعهوم وكلهم دعوا لاحمد بالتوفيق في المباره
وركبوا العربيه
احمد : بصي احنا عند اول هايبر هنزل نجيب حاجات لينا نتسلي بيها في الطريق
فريده : ماشي بس خلايعم شكولاتات وعصير بلاش اكل اكل عشان متحسش انك تقيل في الماتش
احمد بحب : خايفه عليا
فريده : النصيحه لاوجه الله
احمد بحب : ماشي يا قلبي
ركبوا وشغلوا الكاسيت باغاني
فريده : اطفي يا احمد الاغاني وهدي السرعه وشغل قران عشان ربنا يبارك لنا في الطريق
احمد بحب : حاضر
والسكوت سلطان المكان
قطع هذا الصمت احمد وهو بيبص لفريده : فريده سامحيني
فريده بهدوء : وايه لازمه الكلام ده
احمد وهو مازال ينظر اليها : عشان خاطري
فريده بصرع :عاااااا بص قدامك يا احمد انا م وقطع كلام فريده انقلب العربيه
وبعد 10 طقايق فتح احمد عينه بتعب ودور ع فريده وطلعها بسرعه
احمد بخوف :فريده فوق يا فريده
فريده وهي تلهث : احمد خلي بالك من عيلتي كلها واوعي تقولهم ان حسام عايش عشان خاطري وقولهم اني بحبهم وانا انا بحبك يا احمد ومسمحاك
احمد بخوف : لا يا فريده انت هتعيش معايا وهعوضك عن كل حاجه شوفتيه في حياتك
فريده : كان نفسي انت انسان مفيش احسن منك وطيب زيك وطيب بس انا متكده اني هقابلك في الجنه وقالت الشهاده وقطعت انفسها
احمد بصريخ : فريده قومي يا فريده لالالا انتي مش هتروحي مني انا عايزك جمبي
استوووووب لحد هنا حلقه من نار
ياتري فريده هتموت ولا في راي تاني

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close