اخر الروايات

رواية احببت مغرور الفصل الرابع عشر 14

رواية احببت مغرور الفصل الرابع عشر 14

الحلقه الرابعه عشر من

احببت مغرور 😍😍
فريده: ايه يا احمدد في ايه نيره مالها
احمد: حازم قالي انها تعبت وجبولها دكتور في البيت خشي البسي وانا هظبط العربيه وهستناكي تحت
فريده :طب تمام تمام
احمد تحت ودب العربيه ووقف يستني فريده لمح شخص يعرفه وكان حسام
اتجه :نحيته
احمد: ازيك
حسام بضيق لان قد عرفه: كويس
احمد: انا جاي اعتذرلك عشان كنت غبي معاك الصراحه
حسام انت بس مكنتش غبي لا انت كنت همجي كمان رفضني من الشغل وضربت اختي قدامي وضربتني
احمد بزهول ايه اختك طب ازاي
حسام ادرك الي قاله معرفش اسالها هي بقي ثم ربت ع كتفه سلام يا ابو حميد
احمد وقف بزهو وفريده كانت وصلت بس مشفتش حسام
فريده يلا يا احمد يا احمد انت يا ابني
احمد ايه في ايه
فريده في اني بقولك يلا وسبقته وركبت العربيه
احمد مشي وركب العربيه
احمد بتساؤل ممكن اسالك سول يا فريده
فريده اتفضل
احمد هو حسام اخوكي
فريده بحده اووعي تقول لاحد ماااشي اوعي
احمد بزهول يعني هو كلمه صح طب ازاي
فريده حاجه متخصكش انت كسرتني وضيعتني وخلتني اكرهك انا كان ممكن اقولك قبل ما تكسرني لكن دلوقت لا
احمد انتي ايه بقي قلبك اسود ولا مبتحسيش ولا معندكيش رحمه
فريده بعصبيه وهو انت الي عندك رحمه انت اخر حاجه تتكلم عنها الرحمه عشان لو كان عنددك رححمه بجد كنت حسيت بيا وبصوتي وبتراجي الي كنت بعمله لكن انت كنت اعمي القلب والنظر
احمد خلاااااصص بقي كفايه
فريده سكتت واحمد سكت والهدوؤ عمه المكان
فريده غلبه النعس فنامت ساعتين
وبعد ذلك وصلوا الي فيلا فريده
نزلت فريده واحمد راح يركن الرعبيه في الجراش
خبطت فريده فتحت ندي
ندي :فيرووووو ازيك وحشتني عامله ايه وفين احمد وعملتوا ايه ها
فريده: يخربيتك يا ندي انتي بلعه كلب ولا ايه اهدي ع نفسك حازم عدكي يا بت هههههه انا الحمد الله كويسه واحمد بيركن العربيه في الجراش ومعملنش حاجه يا ختي المهم فين نيره
ندي نيره فوق في اوضتها
فريده طيب تمام
وطلعت وشويه وجرس الباب رن وفتحت ندي
وكان احمد
احمد قطتي وحشتني اووووي
ندي وانت كمان وحشتني اووووي عامل ايه
احمد الله امال في العيله الكبيره ههههه وحازم وعمر
العيلهه الكبيره في الي نايم وفي الي بره وفي الي قاعد وحازم في الجامعه وقالت بحزن وعمر تعبان اوووي يا احمد وكان هيموت ع نيره
احمد ربنا يقويه ويخليه ليه لاحسن هو بيموت فيه
المهم فريده فين
ندي فريده طلعت لنيره
احمد طيب انا هطلع لنيره اطمن عليها وهنزل لعمرو
ثم قطع كلمه نط اسر عليه
اسر حماده وحشتني اووووي
احمد وانت كمان يا قلب حماده كبرت يلا وبقيت تنطق مكنش شهر ده هههه
اسر انا كده ولا كده كبير
احمد انت هتقولي ده انت دماغك جباره
اسر ميرسي ميرسي
احمد بهمس موحشتكش ديدا
اسر لا وحشتني اوووي هي فين
احمد فوق عند نيره
اسر طيب يلا نطلع
وطلعوا
اسر خبط ودخل علطول حضن فريده واحمد ما شاف كده سرح في جمالهم واتمني لو اسر ده هو ابنه الي احن ام في الدنيا بتحضنه
امهم دخل احمد
اسر وحشتني اووووي يا ديدا
فريده وانت كمان يا قلب ديدا
تعالي انا جيبالك حاجات جميله تعالي اوريهلك
نيره روحي يا فرسده ارتحي انا بقيت كويسه بس حد يندهلي عمر
احمد حاضر يا فريده هنتده والف سلامه ه عليكي
نيره بابتسامه الله يسلمك
واحمد واسر وبريده خرجوا
فريده دخلت باسر اوضتها من غير ما تكلم احمد
واحمد اتنهد بحزن ونزل يدور علي عمر لحد ما لقه قاعدي في الجنيه وشكله انه معيط
احمد قعد جمبه وقال ياعم سبها ع الله
عمر بص جمبه لقي احمد راح حضنه وقال وحشتني يا ابن اللذينه كنت مفتقدك
احمد بصتنع الغرور عااااارف عااارف
المهم مالك بقي
عمر خايف ولاول مره في حياتي ابقي كده
احمد خايف من ايه
عمر خايف ع نيره من البيبي الي جاي انا كنت عارف ظروف نيره قبل ما اكتب الكتاب وماما عارفه
بس دلوقتي خايف عليه اوووي حاسس انها هتسبني
احمد وادموع تجمعت في عنيه وقال ياعم فال الله ولا فالك
عمر منكرش امي كان نفسي في بيبي منها اصل الي بحب حد بيعبه عايزه يتكررر كتير كان نفسي بنوته شبهي وشبها في اخلاقه وحنيته وولد يكون سندي وشبه مامته
بس مش معنه كده انها تضيع مني يااارب خليها ليا
احمد وقد هربت منه دموعه وقال متخفش يا عمر انشاء الله خير وبعدين مش الدكتور طمنك
عمر ايوه الحمد الله طمني بس برضو خايف عليها
احمج ياعم متخفش ويلااا اطلع عشان هي عايزك وخليك قوي كده
عمر هز راسه ب حاضر وابتسم وحشضن احمد جامد وقام خطوتين ولف لاحمد
عمر اخبارك ايه انت وفريده
احمد الحمد الله
عمر احمد انت حبيت فريده علفكره
احمد ها مش عارف بس كل الي اعرفه اني بحب اشوفها وبالذات مع اسر بحب ضحكتها وبحب اني اكون سبب سعادتها و قطعه عمر
عمر وتقولي مش عارف يلا اناطلع لزوجتي
احمد هههه ماشي يا اخويا
عند فريده
اسر الله ربنا يخليكي ليا يا ديدا كلها حجات جميله جدا والميكي ده تحفه
فريده ويخليك ليا يا قلبي وبسته امال فين ماما
اسر الهانم لميس راحت شوبينج
فريده هههههه الهانم طيب
اسر انا هروح اوريهم لندي
فريده مشي يا حبيبي
اسر قفل الباب وفريده دخت استحمت وصلت ونامت
اسر نزل عند احمد جري وباسه
اسر ميرسي يا انكل احمد ع الحاجات الحلوه دي
احمد باستغراب حاجات ايه يا اسر
اسر وقد فرغ كل ما في الكيس
الي الحاجات دي مش انت وديدا جيبهملي
احمد ابتسم اه يا حبيبي معلش مش مركز يلا اي خدمه ع الله يتمر
اسر حضنه انت حبيبي يا حماده
احمد وانت قلب حماده
اسر هروح اوريهم لندي ديدا قالتلي انزل اشكر انكل احمد
احمد بابتسامه ماشي يا اسر يلا روح فرجها وانا هطلع اريح شويه
وطلع احمد دخل اوضه واستحامه ولعب بكره شويه بقاله زمان ملعبش تقريبا من بعد ما حب فريده اتنهد ووقف عن اللعب ونام بس سمع صوت رساله قرها كان الكبتن بيبلغوا ان معاد سفره الاسبوع الجاي عشان ماتش الاهلي والزمالك للسوبر
احمد اتنهد وقال يااارب استرها معايا وخليها تسفر معايا وسعدني اصلحها
وناام
ندي كانت قاعده بترسم في الجنيه لقت حازم داخل ومعه شي معه ويقترب من ندي
حازم هاااي نيدو
ندي بصريخ عااااا ابعد عني
استوووب انا كده وفيت بوعدي اه متاخر بس اهوو حولت ع اقدر ما اقدر ما يكونش في تشويق علشات تصبروا عليا ادعولي هجيب نتجتي بكره
وتوقعات

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
close